quote:Op zondag 24 juli 2005 11:15 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ga je ons dan weer afluisteren en opblazen ?
We moeten trouwens nog steeds een mooie clan naam verzinnen
Vlaai.nl was al ingenomenBattleVlaai.nl dan maar
En dan als logo die irritante kikker met een gat tussen z'n ogenquote:
Ja, bizar, dat willen we.quote:Op zondag 24 juli 2005 11:50 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
En dan als logo die irritante kikker met een gat tussen z'n ogen
Ik ben erg slecht in Photoshoppen e.d. dus van mij hoef je niet heel veel creativiteit te verwachtenquote:Op zondag 24 juli 2005 12:17 schreef Droopie het volgende:
Ja, bizar, dat willen we.
En als iemand heel handig is met ons eigen liedje, en ipv. dat ring, ring, ring, ring, ring,
dan het geluid van een machinegeweer.
Ik kom eraanquote:Op zondag 24 juli 2005 12:15 schreef Droopie het volgende:
kom allen
xfire: Johan5324 en Nlboy zit ook al op de TS.
Balen, hun server zit volquote:
maar geen TSquote:
quote:Op zondag 24 juli 2005 12:42 schreef nlboy het volgende:
Ik had even niks te doen: www.nlboy.nl/crazyfok.wmv(filmpje)
Ben je wel beter in t plakken en knippen met Photoshopquote:Op zondag 24 juli 2005 12:54 schreef nlboy het volgende:
Idd maja ben helaas nog niet zo heel goed in monteren.
Dan moet je die bewegende kikker bij elke seconden knippen en dat duurt ff.
Een clanwar tegen wie?quote:Op zondag 24 juli 2005 14:16 schreef UnleashMitch het volgende:
2e Fok! Clanwar
Zoals al aangegeven komt er aanstaande maandag een nieuwe clanwar voor de members van de Fok! clan. De meesten hebben gemerkt dat het afgelopen donderdag niet 100% lekker liep, de server raakte veels te snel vol en de TS server werd niet gebruikt.
Gelukkig hebben we afgelopen week een aanbod gekregen om een supersnelle (unranked) server te gebruiken voor de Clanwar. Deze server is grotendeels van de tijd leeg en er werd ons dan ook gevraagd of we daar eens verandering in wilde brengen.
Dat gaan we dan ook doen! A.s. maandag om 19:30 gaan we van start voor de 2e Fok! Clanwar. We zullen aanwezig zijn op de volgende server : 217.148.191.27 de poort is: 16567
Daarnaast gaan we ook zeker gebruik maken van een TeamSpeak server, dat is gezellig en vooral erg handig in het heetst van de strijd. De TeamSpeak server die we gaan gebruiken is: 213.239.170.37:8767.
Hopelijk allemaal tot morgenavond!
Tegen onszelfquote:Op zondag 24 juli 2005 14:21 schreef BMH het volgende:
Een clanwar tegen wie?
quote:Op zondag 24 juli 2005 14:26 schreef nlboy het volgende:
Teamspeak is toch? 213.239.170.37:8775
ursel welke is nou van Fok?![]()
Damn, klopt inderdaad. Onvolkomenheden slaan nog even de klokquote:Op zondag 24 juli 2005 15:48 schreef ursel het volgende:
Draait toch geen andere TS op dit IP/port??
[edit]
ooh ik zie het ja.. In de mailing staat verkeerde port gemeld..:P
Is idd port 8775
[/edit]
Ik ben er dinsdag iig ook weer dus ik ben er twee dagenquote:Op zondag 24 juli 2005 16:07 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Leuk dat jullie maandag op onze server komen gamen, maar ik weet niet hoeveel er van ons aanwezig zullen zijn. Ik zelf kan niet en er zijn nog een aantal andere met vakantie.
Dinsdag kunnen er vanuit [FoD] meer. Er hebben er 5 gezegd dat ze kunnen en een aantal andere hebben nog niet gereageerd. Ik ga kijken of ik nog wat manschappen kan optrommelen.
We vinden het in ieder geval wel leuk op met/tegen jullie te battlen.
Zodra ik meer weet post ik het.
Dinsdag ben ik er sowieso bijquote:Op zondag 24 juli 2005 16:07 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Leuk dat jullie maandag op onze server komen gamen, maar ik weet niet hoeveel er van ons aanwezig zullen zijn. Ik zelf kan niet en er zijn nog een aantal andere met vakantie.
Dinsdag kunnen er vanuit [FoD] meer. Er hebben er 5 gezegd dat ze kunnen en een aantal andere hebben nog niet gereageerd. Ik ga kijken of ik nog wat manschappen kan optrommelen
Ik kom er zo aanquote:Op zondag 24 juli 2005 16:03 schreef Sickert het volgende:
doen we nog een potje of niet? heb wel zin komt allen!!
Gewoon naar het multiplayer gedeelte (ingame dus) en dan staat het aan de linkerkant net onder het midden.quote:Op zondag 24 juli 2005 16:32 schreef Jump het volgende:
Stomme vraag. Hoe kan je direct op ip conencten ?
dat ik daar over gekeken hebquote:Op zondag 24 juli 2005 16:34 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Gewoon naar het multiplayer gedeelte (ingame dus) en dan staat het aan de linkerkant net onder het midden.
Klopt, dat heb je gemist. Na een week is de gehele database verwijderd door een bruteforce aanval....kortom, even opnieuw registreren svp. Excuses voor het ongemak.quote:Op zondag 24 juli 2005 16:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik sta niet meer bij de Clan members?
Ik was op vakantie dus daarom heb ik niet kunnen spelen....
40 Commander points in one round.quote:Op zondag 24 juli 2005 18:08 schreef ursel het volgende:
Maandag gaat niet lukken helaas..
Dinsdag denk ik wel.
Wat moest je nou ook alweer exact doen voor die commander batch??
Vlaaisquad newbee meldquote:Op zondag 24 juli 2005 18:05 schreef kievit19 het volgende:
is maandag de vlaaisquad weer compleet????
afgelopen donderdag was wel rieleks
Had al een keer 62.. maar dat was omdat mijn team won en m'n punten verdubbelden.. dat telt dus zeker niet dan..quote:Op zondag 24 juli 2005 18:12 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
40 Commander points in one round.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |