Ik ben er dinsdag iig ook weer dus ik ben er twee dagenquote:Op zondag 24 juli 2005 16:07 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Leuk dat jullie maandag op onze server komen gamen, maar ik weet niet hoeveel er van ons aanwezig zullen zijn. Ik zelf kan niet en er zijn nog een aantal andere met vakantie.
Dinsdag kunnen er vanuit [FoD] meer. Er hebben er 5 gezegd dat ze kunnen en een aantal andere hebben nog niet gereageerd. Ik ga kijken of ik nog wat manschappen kan optrommelen.
We vinden het in ieder geval wel leuk op met/tegen jullie te battlen.
Zodra ik meer weet post ik het.
Dinsdag ben ik er sowieso bijquote:Op zondag 24 juli 2005 16:07 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Leuk dat jullie maandag op onze server komen gamen, maar ik weet niet hoeveel er van ons aanwezig zullen zijn. Ik zelf kan niet en er zijn nog een aantal andere met vakantie.
Dinsdag kunnen er vanuit [FoD] meer. Er hebben er 5 gezegd dat ze kunnen en een aantal andere hebben nog niet gereageerd. Ik ga kijken of ik nog wat manschappen kan optrommelen
Ik kom er zo aanquote:Op zondag 24 juli 2005 16:03 schreef Sickert het volgende:
doen we nog een potje of niet? heb wel zin komt allen!!
Gewoon naar het multiplayer gedeelte (ingame dus) en dan staat het aan de linkerkant net onder het midden.quote:Op zondag 24 juli 2005 16:32 schreef Jump het volgende:
Stomme vraag. Hoe kan je direct op ip conencten ?
dat ik daar over gekeken hebquote:Op zondag 24 juli 2005 16:34 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Gewoon naar het multiplayer gedeelte (ingame dus) en dan staat het aan de linkerkant net onder het midden.
Klopt, dat heb je gemist. Na een week is de gehele database verwijderd door een bruteforce aanval....kortom, even opnieuw registreren svp. Excuses voor het ongemak.quote:Op zondag 24 juli 2005 16:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik sta niet meer bij de Clan members?
Ik was op vakantie dus daarom heb ik niet kunnen spelen....
40 Commander points in one round.quote:Op zondag 24 juli 2005 18:08 schreef ursel het volgende:
Maandag gaat niet lukken helaas..
Dinsdag denk ik wel.
Wat moest je nou ook alweer exact doen voor die commander batch??
Vlaaisquad newbee meldquote:Op zondag 24 juli 2005 18:05 schreef kievit19 het volgende:
is maandag de vlaaisquad weer compleet????
afgelopen donderdag was wel rieleks
Had al een keer 62.. maar dat was omdat mijn team won en m'n punten verdubbelden.. dat telt dus zeker niet dan..quote:Op zondag 24 juli 2005 18:12 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
40 Commander points in one round.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |