Bij welke van de laatste 2quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:32 schreef Troel het volgende:
Ze zijn gaaf! En als je nu deze zonnebril in die muts met kleur kan importeren ben ik je eeuwig dankbaar!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Versie 1:quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:01 schreef BeaverFever het volgende:
hoi, ik ben nieuw hier. Ik heb wel een plaatje alleen is het niet de goede maat en mag hij wat spannender. Kan iemand hier misschien wat mee doen?
Het gaat om dit plaatje:
[afbeelding]
Alvast bedanktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ook jij bedanktquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:24 schreef BeaverFever het volgende:
oh, wat snel!
Ik vind ze allevier keigaaf. Ik zal ze allemaal opslaan, dan kan ik een keer wisselen.
Kei bedankt! Jouw plaatje is ook stoer.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:10 schreef Dark_Killah het volgende:
Mijn icoontje.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!1Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb een datalimiet op mijn homepage en als 1000 mensen jou icoon laden op fok , dan ben ik er snel overheen, dus je moet 'm ergens op je eigen webspace of op imageshack.us opslaan ofzoquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:10 schreef Dark_Killah het volgende:
Mijn icoontje.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!1Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hey ijsmeis , waar maak jij ze in? in welk programma?quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Versie 1:
[afbeelding]
Versie 2:
[afbeelding]
Versie 3:
[afbeelding]
Versie 4:
[afbeelding]
Zoiets?
Animation Shop 3.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:35 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Hey ijsmeis , waar maak jij ze in? in welk programma?
ach, ik heb nou vakantie , dus ik heb tijd zatquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:13 schreef Wild_Snake het volgende:
tvp'jte al vrees ik dat er geen tijd over is om te helpen voor mij...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoi kan iemand een plaatje voor mij maken met
1) het plaatje wat ik nu heb.
2) [afbeelding]
3)[afbeelding]
4) [afbeelding]
(alleen het hoofd)
5) [afbeelding]
(alleen hoofd)
Die gene ben ik eeuwig dankbaar!
Thanx!!! Geweldig!!!!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:37 schreef ijsmeis het volgende:
Niet gezien dat alleen het hoofd er op moest.
Hierbij dus versie 2.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:38 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Thanx!!! Geweldig!!!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nog 1 klein verzoekje, is het mogelijk dat plaatje 1 (die kaleom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.) wat langer blijf staan voordat hij overgaat dan de anderen? Als je begrijpt wat ik bedoel..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
DANKJEquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop