zie jij dat al gebeuren op public servers? ik niet iigquote:Op maandag 25 juli 2005 14:17 schreef i-spy24 het volgende:
@Gamedemon :
Mischien heb je hier nog wat aan
Laat anders je squad-leader naar jou terugkoppelen dat al er geen 'eigen' eenheden(of andere collega-eenheden) meer in dat gebied zijn doordat elke player van betreffende eenheid zich
bij hem heeft afgemeld op de vraag: " Everybody green/blue etc squad clear out of the area?"(betreffende tekst middels J of K gewoon zelf ff intypen omdat het niet in de standaard commando's staat van Q )
Zo kun je linksboven in de tekst regels dan lezen of iedereen idd weg is en voor jou dus vrij baan voor spervuur van artillerie.
mischien wel , eerst ff World of warcraft 18:00 weet niet tot hoelaat dat duurtquote:Op maandag 25 juli 2005 16:08 schreef UnleashMitch het volgende:
@Gamedemon, doe je vanavond ook mee ? We zijn toch met sommige hier bezig om ons iets serieuzer bezig te houden met teamplay (ondanks achterlijke namen als Crazy Fok en de Vlaaisquad) en daar hoort ook een commander bij die weet wat ie doet.
Lijkt mij iig wel leuk ook al zijn we zelf nog geen wereldsoldaten maar ach
Top, afgelopen donderdag liepen we nml tegen t probleem op dat er weinig animo was voor de plek van commander en degene die het gingen doen (o.a. ikzelf) konden er niet uithalen wat er inzit, vandaarquote:Op maandag 25 juli 2005 16:10 schreef Gamedemon het volgende:
mischien wel , eerst ff World of warcraft 18:00 weet niet tot hoelaat dat duurt
ik was ook commander en vond het wel gaan, alleen de communicatie was wat minderquote:Op maandag 25 juli 2005 16:11 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Top, afgelopen donderdag liepen we nml tegen t probleem op dat er weinig animo was voor de plek van commander en degene die het gingen doen (o.a. ikzelf) konden er niet uithalen wat er inzit, vandaar![]()
Helaas ook zonder maps..quote:Op maandag 25 juli 2005 14:56 schreef escape_nl het volgende:
http://www.binsearch.info/?b=BF2+Prima+PDF+Guide&g=alt.binaries.boneless&p=Yenc%40power-post.org+%28BlooDHounD%29&max=250
Hij staat wel internet, ga hem vanavond er even van af halen, heb op het werk geen nieuwsgroepen
Communicatie verliep idd niet goed/ dat was ook een oorzaakquote:Op maandag 25 juli 2005 16:15 schreef escape_nl het volgende:
ik was ook commander en vond het wel gaan, alleen de communicatie was wat minder
fokquote:Op maandag 25 juli 2005 15:10 schreef escape_nl het volgende:
Op deze site, http://bf2tracker.com kan je aangeven in welke clan je zit, maar er wordt gevraagd om een password van de FOK! Clan, welke is dat?
In de nieuwe OP sta je erbijquote:Op maandag 25 juli 2005 17:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik sta nog steeds niet bij de FOK! BF2 Clan
je kan wel je teamspeak aan zetten voor te luisteren waar je heen moet om alles goed te laten verlopenquote:Op maandag 25 juli 2005 17:59 schreef i-spy24 het volgende:
Ook maar een duit in het zakje
Nu lees ik dat men dus de zaken wat serieuzer wil gaan aanpakken.
Is het diezelfde server als voorheen n.l:
IP: 217.148.191.27
Poort: 16567
TeamSpeak server: 213.239.170.37:8775
Als dat zo is dan benik vanaf 19;00 uur het bovenstaand IP nummer te vinden en rond te neuzen
Heb alleen geen mic-headset dus ik kan wel lezen maar niet mee kletsen in de teamspeak.
Anders typ ik wel mijn tekst tijdens het spel middels de knoppen J of K of evt. Q voor standaard commando's.
Altijd wel in om te spelen met gasten die het spel willen leren en zaken wat serieuzer
willen aanpakken zodat ze zelf beter worden en uiteindelijk leren winnen.
En spelen met ene goeie commander is ook altijd wel fijn zodat je weet je Je back covered is.
Let wel, als je dat progje moet downloaden(xfire if zoiets) dan laat ik het voor wat het is en ga ik verder.
Is het gewoon een (al of niet) ranked server op de lijst dan benik er gewoon dus onder eigen nick.
Dat is voor iedereen zeker aan te raden. Veel mensen hebben wel TS en aangezien dat zoveel makkelijker gaat dan alles steeds typen zal veel communicatie simpelweg niet via tekst gaan waardoor je veel kan missen.quote:Op maandag 25 juli 2005 18:07 schreef dekkered het volgende:
je kan wel je teamspeak aan zetten voor te luisteren waar je heen moet om alles goed te laten verlopen
Je bent welkom. Vanavond zullen er voornamelijk Fok-ers zijn. De FoD-ers komen morgen pas echt meespelen.quote:Op maandag 25 juli 2005 17:59 schreef i-spy24 het volgende:
Ook maar een duit in het zakje
Nu lees ik dat men dus de zaken wat serieuzer wil gaan aanpakken.
Is het diezelfde server als voorheen n.l:
IP: 217.148.191.27
Poort: 16567
TeamSpeak server: 213.239.170.37:8775
Als dat zo is dan benik vanaf 19;00 uur het bovenstaand IP nummer te vinden en rond te neuzen
quote:Op maandag 25 juli 2005 18:07 schreef 'dekkered' het volgende:
je kan wel je teamspeak aan zetten voor te luisteren waar je heen moet om alles goed te laten verlopen
geen dank (SUFFERT)quote:Op maandag 25 juli 2005 18:14 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
benik ook een suffert... tuuurlijk, je hebt gelijk moet ook luisteren (ook al kan ik niet inspreken vanwege het ontbreken van een mic-headset)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |