abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29101265
Voor hen die niet zo bedreven zijn in het spelen van Battlefield 2 en die graag het spel
willen leren in plaats van als een kip zonder kop rond te rennen:
Battlefield 2 draait om in team-verband te kunnen werken en niet
zoals in Halo 2 of Doom 3 maar in je eentje denken de hele wereld aan te kunnen.

Hier zijn de volgende tips om zo goed mogelijk voor de dag te komen en te winnen:

En er is een oud gezegde op de vraag: "Hoe word ik onverslaanbaar?"
Een mus landt toch ook niet waar een tijger rondzwerft?

- Speel tactics, d.w.z ga niet onnodig de strijd aan als je weet dat je zwakker bent.
Dus infanterist die een tank aan de voorkant te lijf gaat met zijn granaten of machinegeweer
is zelfmoord. Een tank heeft maar 1 zwakke kant en dat is de achterkant!

- Het begrip onverslaanbaar bestaat niet in een echte oorlog en al helemaal niet in een virtuele
oorlog zoals Battlefield 2.
Je kan nog zoveel medailles,ribbons,panzer hebben,dood ga je toch als iemand je te slim af is
door tactischer te spelen. Dus de aura van spelers die proberen je te intimideren met al die toeters
en bellen: Laat je niet voor de gek houden want een oorlog win je niet met decoratie.

- Vaak zie je tijdens een spel allemaal losse spelers rondrennen die allemaal hun eigen oorlogje
proberen uit te vechten en denken dat ze zowel verder komen. Niet dus!
Vroeg of laat ga je er toch aan dus met gezamelijk optreden bereik je meer.

- Meldt je aan bij een team/squad of als het team-gevoel van gezamelijk opereren gewoonweg slecht is
(men doet maar wat en rent overal heen als een kip zonder kop) creeer dan je eigen squad en vink
mensen aan in het rooster voor 'invite' in je squad en trek ten strijde na een kort overleg.

- Zorg dat je varieteit in je team hebt als in een medici,engineer,sniper,anti-tank etc..en zorg dat vooral
de ammunitie man goed beschermd is omdat die je aanvoer van munitie aanlevert en onmisbaar is
tijdens het heetst van de strijd.

- Speel niet als een kluitje op elkaar want dan is het makkelijk jullie als team uit te schakelen door
zowel pantsereenheden als artillerie vuur. Dus spreiden, maar ook weer niet te ver uit elkaar.

- Rij niet als een gek met je pantserwagen/tank zomaar een dorp/stad/steeg binnen want je bent
voor de vijand een sitting duck voor prijsschieten.
Geraak je tijdens een van je wilde tochten toch verzeilt in een hinderlaag van vijandelijke infanterie
die van dichtbij je wagen bestookt : Meest simpele oplossing als ze te dichtbij zijn om te schieten:
overheen rijden
en het probleem is opgelost.

- Zorg dat je infanterie altijd eerst de stad verkent alvorens de pantsereenheden als
ondersteuning
meekomen want die geven die extra bescherming danwel extra vuurkracht
voor die speciale momenten dat je het echt nodig hebt.

- Als infanterist moet je vooral het bekende hit & run toepassen als je een tank/pantserwagen
aanvalt want je wint het nooit van zijn vuurkracht en soms is het verstandiger je even terug te trekken
en te herladen danwel je strijdplan te heroverwegen.
Daarnaast: ga niet onnodig op een tank/pantserwagen schieten want je trekt alleen maar de aandacht
en dan kun je beter rennen.Stil houden en laten passeren en dan van achteren( als je een bazooka hebt)
aanvallen en wegwezen. Idem voor vijandelijke infanterie. Je weet nooit of er meer eenheden achter die
ene soldaat aankomen.

- Kijk met regelmaat niet alleen naar de ingetypte commando regels(links boven in tekst) maar ook naar
je cirkel rechtsboven waar je in kleur al je collega eenheden ziet en zelfs soms middels scan in rood de vijand!
Zo weet je wat ervan je verlangt wordt door je eenheid en waar de vijand zich bevindt.

- Als het merendeel van al jouw eenheden in een zwaar gevecht zijn met de vijand op 1 bepaalt punt,
probeer dan niet met je eigen eenheden achteraan te sluiten want dat is te voorspelbaar maar probeer
als team dan een omweg te maken danwel ergen anders een opening te forceren zodat de vijand van
meerdere zijden wordt aangevallen en dus zijn aandacht over meerdere zaken moet verdelen met alle
gevolgen van dien.

- Grapjassen als in the commander die helemaal niets doen in de strijd dan alleen maar stil zijn en
ergens schuilen mag je ten alle tijde gewoon neerschieten omdat een oorlog niet gewonnen wordt door
lafaards(vaak hebben ze teveel points waardoor ook mutiny votes te kort schieten elke keer)

- Als Q voor de standaard-commando's tekort schiet gebruik als je een mic hebt de voice-over en anders
gebruik je J of K om iets in te typen zodat iedereen kan lezen wat je wilt zeggen(links boven)

- Jokers die denken dat lekker hoog in een vliegtuig lekker veilig is zonder actief deel te nemen
aan de strijd met je team: zonder pardon neerhalen met dit wapen als ze laag overvliegen danwel
met de altijd aanwezige air-bazooka's die je op je basis of in de stad aantreft op een driepoot.

-Het meest ideale als team is om naar het slachtveld te gaan onder dekking van helicopters die
van boven alles kunnen zien en dekking kunnen geven bij de aanval te samen met je pantser
-eenheden en infanterie.

Het is eigenlijk heel simpel:

Pantservoertuigen zijn er om je het snelst te verplaatsen naar het slachtveld en ondersteuning
tegeven tijdens de aanval.Helicopters zijn de ogen van boven die vooruit kunnen worden gestuurd
om de vijand van boven te spotten en te bestoken waarna de grondtroepen de rest afmaken.
Straalvliegtuigen zijn netzo als artillerie alleen inzetbaar als vantevoren de vijand even flink murw
moet worden gemaakt alvorens jij met je team van helicopters,pantservoertuigen en infanterie
de aanval inzet.

succes

[ Bericht 0% gewijzigd door i-spy24 op 25-07-2005 01:50:44 ]
  maandag 25 juli 2005 @ 09:53:18 #2
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_29104834
Veel goeie punten, maar ook een paar kapitale fouten, namelijk:
Teamkillen is een dikke vette NO
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
  maandag 25 juli 2005 @ 10:05:09 #3
62729 type_29
be cool online! da sjizzle
pi_29104980
grappig, volgens jij mag ik mensen die slecht zijn afschieten
zou een lekker zooitje worden als iedereen dat ging doen
heb je geen vijand meer nodig
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
pi_29107512
quote:
Op maandag 25 juli 2005 09:53 schreef 'JMPoSTMaN' het volgende:
Veel goeie punten, maar ook een paar kapitale fouten, namelijk:
Teamkillen is een dikke vette NO
Ja teamkillen is inderdaad 'not done' alleen er zijn uitzonderingen.
Een strijd win je niet alleen en iedereen doet mee.
Ook in een echte oorlog zijn de commandanten in de strijd aanwezig hetzij vlak
achter hun eenheden hetzij middenin. Je moet tenslotte weten hoe de strijdt verloopt
en wat je moet doen op welke momenten.
Ik maak tevaak mee dat de commandant slecht is,zomaar wat roep wie waarheen moet
zonder te zorgen dat we goed gedekt zijn en niet eens weet wat taktiek is en gewoon
voor eigen gewin commandantje loopt te spelen.
Zo maar lekker op de basis blijven,achter een schuur op de grond liggend en een beetje
bevelen geven is alleen voorbehouden aan een generaal en dat is de commandant niet
aangezien in Battlefield 2 een commandant vergelijkbaar is met de rang van een
compagnies commandant(= kapitein/majoor)
  maandag 25 juli 2005 @ 12:42:33 #5
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_29108190
Volgens mij ben jij nog nooit zelf commander geweest of heb je nog nooit onder een goeie commander gevochten.
Een commander hoeft niet op het slagveld aanwezig te zijn om te zien wat er gebeurd, daar zijn squadleaders voor die kunnen vervolgens met de commander communiceren.
Een commander kan dan ik zijn mode inzoomen om eventueel zelf even te kijken.
Een goeie commander heeft geen tijd om te lopen, aangezien je je UAV en SCANs nooit onbenut mag laten, zodra ze beschikbaar zijn moet je ze inzetten. Uiteraard is het wel makkelijk als de commander ook een beetje kan schieten om zo zijn eigen spulletjes heel te houden.
Na patch 1.03 wordt dat helemaal belangrijk, aangezien je dan ook punten krijgt voor het opblazen van de commander spullen.
2de in de Tour de BoF!
pi_29108495
Je hoeft mij niet te vertellen wat een goeie 'commander' is en wat die allemaal moet doen tijdens het spel.
Ik ben a: het diverse malen geweest na te hebben aangemeld,succes gehad(ook weleens gefaald maar dat hoort erbij) en b: desondanks wat jij allemaal opnoemt om eigenlijk te zeggen:
" Een commandant mag/moet gewoon achter blijven want hij heeft zo een zware baan "
is geen enkel excuus. Als commandant ben je gewoon aanwezig tijdens de strijd.
Hetzij vlak achter je eenheden ter coordinatie, hetzij er middenin.
Het dus lekker achterblijven op de basis terwijl de rest moeite doet om de strijd te winnen gaat er bij mij niet in.
En als die 'commandant' dan ook nog een pietlul blijkt te zijn die helemaal niks kan als in datgeen
wat ik eerder opsomde t.a.v. taktiek,aanvoer munitie,proviand,grond artillerie e.d. dan is het voor mij heel duidelijk:
Ik pak de eerste beste wagen rij terug naar de basis waar hij op de grond lekker ligt te slapen(of niks te doen)en schiet hem neer!
Bedoel heb het vaak meegemaakt dat die 'commandant' zomaar wat roept,
aanwijzingen geeft maar niet eens ondersteuning geeft als erom wordt gevraagd danwel
zorgdraagt dat zijn eenheden beschermd worden met datgeen ze nodig hebben voor de aanval.
Of sterker nog: Ben je in zwaar gevecht bezig met de vijand, zwaar onderbemand (doordat je eenheid is gedecimeerd) komt er een order om ergens anders aan te vallen zonder dat er ondersteuning komt en als
je vraagt hoe of wat dan komt er niks als tegenreactie terwijl de commandant duidelijk kan zien hoe de zaken
ervoor staan danwel geinformeerd is door zijn squadleader.

T.a.v. die platoon(squad)leaders:Die fungeren hooguit als verbindingsman tussen jou en je
manschappen en die leiden vaak de grondaanvallen maar in de praktijk weten ze ook niet wat te doen
en rennen ook maar wat rond dus... ben je op jezelf aangewezen om e.e.a te organiseren.

[ Bericht 15% gewijzigd door i-spy24 op 25-07-2005 13:17:31 ]
  maandag 25 juli 2005 @ 13:02:28 #7
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_29108715
Ik probeer eraan te denken jou ff te teamkillen de volgende keer dat ik je tegenkom
zzz
pi_29108788
Prima..doe je best maar niet klagen als ik je voor ben. Moet je maar gewoon meedoen en niet als lafaard je verschuilen. Ga je maar lekker schaken...
  maandag 25 juli 2005 @ 13:11:36 #9
31101 _Led_
pi_29108927
quote:
Op maandag 25 juli 2005 13:05 schreef i-spy24 het volgende:
Prima..doe je best maar niet klagen als ik je voor ben. Moet je maar gewoon meedoen en niet als lafaard je verschuilen. Ga je maar lekker schaken...
Ik verschuil me niet hoor, ik schiet je gewoon voor je flikker
Laat andere mensen het spel lekker spelen zoals zij willen, zij hebben er ook gewoon voor betaald.
zzz
pi_29109042
Nee..het is een virtueel oorlogspel waar je als team probeert te winnen. En dat doe je gezamelijk!
Geen 'droppie' lafaard die zich schuil houdt en zogenaamd meedoet en de boel saboteert.
En lafaards dienen ter plekke te worden neergeschoten als ze niet willen luisteren of willen doen op verzoek.
Of je doet mee of je blijft weg! Daarom heet het ook Battlefield geen hide and seek.

PS:

en 'droppie', hoe oud ben je 13 jaar?
Als je direct reageert op een post boven je, is een quote niet nodig hoor. Staat erg dom.

[ Bericht 14% gewijzigd door i-spy24 op 25-07-2005 13:26:18 ]
pi_29109492
Gezellig hier hoor ... Zo zie je maar weer dat gamen verbroederd
  maandag 25 juli 2005 @ 13:37:48 #12
31101 _Led_
pi_29109717
quote:
Op maandag 25 juli 2005 13:15 schreef i-spy24 het volgende:
Nee..het is een virtueel oorlogspel waar je als team probeert te winnen. En dat doe je gezamelijk!
Geen 'droppie' lafaard die zich schuil houdt en zogenaamd meedoet en de boel saboteert.
En lafaards dienen ter plekke te worden neergeschoten als ze niet willen luisteren of willen doen op verzoek.
Of je doet mee of je blijft weg! Daarom heet het ook Battlefield geen hide and seek.

PS:

en 'droppie', hoe oud ben je 13 jaar?
Als je direct reageert op een post boven je, is een quote niet nodig hoor. Staat erg dom.
Het is een spel.
De enige die saboteert ben jij door je teamgenoten neer te schieten - die net zoveel geld hebben betaald om te mogen spelen als jij.

En droppie, misschien zou je eens wat beter op moeten letten,
je zou kunnen verwachten dat er niet bijster veel 13-jarigen bij Guerrilla Games werken.

En nog even over dat quote-gelul - je weet simpelweg nooit of je direct na iemand post, omdat iemand anders ook kan posten in de tijd dat jij aan het typen bent.

Jij neemt het spelletje veel te serieus en verpest het daarmee voor anderen.
Ga gewoon eens buitenspelen ofzo..
zzz
pi_29109896
Ja... nog meer smoesjes?

Ja,het is een spel desondanks heb je je ook te houden aan de regels die voor dat spel gelden.
Netzo als je mening op een IRC kanaal of een forum.
Heb je je ook aan te houden ondanks dat het virtueel is.
Dus houdt je je niet aan de oorlogsregels (en dat geld heeft er geen zak mee te maken want dan speel je maar in single-mode) dan wordt je daarop afgerekend.
Je gaat toch ook niet als je op de snelweg gaat rijden maar je eigen tempo bepalen terwijl er
een minimum snelheid voor staat?
En diegenen die het verpesten zij die spelers die het spel niet spelen zoals het moet.

m.b.t. het quoten: Oh dus jij behoort tot die jokers die niet eerst in een noteblock ff je hele tekst neerpent
om vervolgens het in een keer snel op het forum te plakken?
Beetje raar want iedereen weet dat het nooit slim is om je hele lap tekst in het reactie venster te gaan zitten
pennen terwijl daarmee je reactie tussen hele andere reacties kan komen te staan.

[ Bericht 15% gewijzigd door i-spy24 op 25-07-2005 13:50:46 ]
pi_29110220
quote:
Op maandag 25 juli 2005 13:44 schreef i-spy24 het volgende:
Ja... nog meer smoes-excuses.?

Ja,het is een spel desondanks heb je je ook te houden aan de regels die voor dat spel gelden.
Netzo als je mening op een IRC kanaal of een forum.
Heb je je ook aan te houden ondanks dat het virtueel is.
Voor het verkeer en voor irc kanalen zijn bestaande regels. Die kan iedereen opzoeken en iedereen dient zich daar aan te houden.
Bij een spel als Battlefield is dat anders. Als jij mij de regels betreft TK kan laten zien afkomstig van EA of DICE dan geef ik je direct groot gelijk ... maar die zijn er niet.

De multiplayer community bestaat niet alleen maar uit professionele battlefield gamers die dag en nacht battlefield gamen en allemaal regels omtrent TK hebben verzonnen. Er zijn genoeg mensen die gewoon voor hun plezier Battlefield spelen. Zij hebben net zoveel recht op een leuke multiplayer ervaring, ze betalen er net zoveel voor. En dat ze dan maar maar singleplayer moeten gaan spelen lijkt me niet reëel he ... Battlefield is in eerste plaats een multiplayer spel
pi_29110712
De regels voor forums en irc zijn ook geen 'officiele' regels als in: Maatschappelijk bij wet bepaalt.
Dus tot zover de 'officieelheid' van die regels die eerder officieus zijn.
Beetje als in "in de rij staan om iets te kopen"(ook niet bij wet bepaalt maar gewoon door de mensen als 'algemeen' aangenomen en toegepast)

Nogmaals het gaat er mij niet om of je heel erg goed of slecht bent. Het gaat mij erom dat je
gewoon meedoet als team player om gezamelijk een doel te bereiken.
En als je alleen wilt spelen zonder team ook goed.
Maar!..dat lekker achterblijven en helemaal niet meedoen
en zeker als je commandant bent met alle verantwoordelijkheden
je verschuilen en je eenheden helemaal niet ondersteunen of gewoonweg
zomaar de dood insturen met vage aanwijzingen gaat er bij mij niet in. Dan wordt je afgerekend!
pi_29111254
Ik kan mij best wel vinden in de mening van i-spy24. Ik apply mijzelf nooit voor commander omdat ik gewoon weet dat ik er heel slecht in ben, maar degene die zich wél aanmeldt voor die functie moet dan tenminste proberen goed te functioneren.

Er is niets irritanter dan in je eentje het veld op moeten omdat de rest niet in een squad speelt. Hoevaak zie je wel niet dat er een stuk of 11 spelers "unassigned" zijn? Dan zit je uiteindelijk in een squad en dan kan je wel 60 keer vragen om orders, maar niemand die reageert.
Alsof ik dus maar lekker achter m'n squad leader moet aanhuppelen zonder enige tactiek.
  maandag 25 juli 2005 @ 14:36:20 #17
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_29111370
quote:
Op maandag 25 juli 2005 14:12 schreef i-spy24 het volgende:
De regels voor forums en irc zijn ook geen 'officiele' regels als in: Maatschappelijk bij wet bepaalt.
Beetje als in "in de rij staan om iets te kopen"(ook niet bij wet bepaalt maar gewoon door de mensen als 'algemeen' aangenomen en toegepast)

Nogmaals het gaat er mij niet om of je heel erg goed of slecht bent. Het gaat mij erom dat je
zomaar de dood insturen met vage aanwijzingen gaat er bij mij niet in. Dan wordt je afgerekend!
In eerste instantie had ik nog de neiging je enigzins gelijk te geven, maar je komt nu over als een gast die veel te serieus bezig is met zn game. Als jij je eigen regels wil in een game, dan start je maar je eigen server. Dan kan je gerust doen en laten wat je wil. Als iemand commander wil zijn en lekker wil campen, dan moet je misschien eens met betere spelers gaan spelen als het je niet bevalt. Of vertel die gasten wat ze misschien beter kunnen doen. Want als je een ECHTE teamplayer wil zijn, dan wil je er ook wel wat tijd insteken om iedereen beter te maken.
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_29111671
Ik speel al op servers met betere spelers en mijdt de andere servers met de jokers waaraan ik me irriteer die niet eens proberen te winnen met overleg maar gewoon het spel benaderen als elke andere Doom 3 en Halo 2 shoot'm up game en dus niet eens echt moeite willen doen met leuk en overleg het spel van de ander te winnen.
Je hebt gasten die denken dat rondrennen en zomaar wat doen ook succes meebrengt. Niet dus!
Vaak heeft dat als gevolg dat ze andere collega spelers flink benadelen terwijl die mischien op hulp rekenen in het heetst van de strijd.
Nogmaals, lol moet je hebben maar wel met wat serieus overleg want je wilt tenslotte van de tegenstander winnen en niet als een losgeslagen zooitje zomaar wat doen en dan denken dat dat leuk is.
Moet je maar geen Battlefield 2 spelen.
  maandag 25 juli 2005 @ 14:47:59 #19
31101 _Led_
pi_29111725
ispy - wat ben jij een zielig figuur zeg...

Misschien maar goed dat je jezelf achter internet opsluit,
dan hoef ik je IRL in ieder geval niet tegen te komen
Veel plezier met je oorlog en je kladblok
zzz
  maandag 25 juli 2005 @ 14:48:08 #20
58549 pkwarts
pixelfiel.
pi_29111730
Jij maakt nu je eigen regels waarbij je ervan uitgaat dat dit de enige juiste zijn itt die op een IRC kanaal die er al zijn.
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
  maandag 25 juli 2005 @ 14:50:44 #21
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_29111824
quote:
Op maandag 25 juli 2005 14:12 schreef i-spy24 het volgende:

Even vooraf: ik heb BF2 nog nooit gespeeld, dus kan daar niet over meepraten, maar de algemene discussie kan ik wel iets over zeggen.
Ik ga er even van uit dat de Commander via zijn scherm en via informatie van de squad leaders genoeg informatie zou moeten hebben om z'n troepen bevelen te geven. Als je midden in het gevecht zit, heb je niet de tijd om rustig naar je kaart en de troepenbewegingen te kijken, omdat je constant voor je fl*kker geschoten wordt. Kijk, als een commander gewoon loopt te prutsen, dan is 't een ander verhaal, maar een goede commander kan z'n werk ook prima vanuit de basis doen, lijkt mij.
Wat betreft het meedoen als team speler, er zijn verschillende rollen in 't team. Elke rol heeft specifieke vereisten en mensen zijn wel of niet geschikt voor een bepaalde rol.

En je wil niet weten hoeveel mensen er in de verschillende oorlogen de dood zijn ingestuurd met vage aanwijzingen, waarvoor de betreffende leidinggevenden nooit zijn afgerekend...

Ten slotte, als je zo graag alleen maar met mensen wilt spelen die er net zo over denken als jij: richt een clan op en ga daarmee de servers op!
pi_29112228
@'L.Denninger'`:

Jah...ik ben zielig...Nog meer heldentekst?

@ 'pkwarts':

Leer eens lezen wat ik schrijf voordat je reageert.
ik zei.. " IRC regels zijn ook niet offiicieel als in bij wet bepaalt! "
Als dat wel zo is laat dan maar zien met wel artikel/wetsregel e.d. bepaalt is dat ik op een forum
zus en zo moet doen.
IRC regels en forum regels zijn gewone officieuze regels zoals je ze ook hebt in het echte leven zoals in de rij staan voor iets en hebben precies dezelfde waarde n.l. : 0,0!
Dus als je denkt dat IRC regels meer waarde hebben dan de spelregels voor een Battlefield dan zit je echt teveel achter je computertje

@ 'Chevalric' :

Dat is dus mijn punt. Heel vaak, herhaal.. heel vaak is de commander een stuk onbenul die echt zero kennis heeft,niet meedoet en lekker achter een gebouwtje ligt te niksen.
En als! hij wat doet nog eens de verkeerde aanwijzingen doorgeeft en niet eens reageert op verzoeken van zijn eigen eenheden dan heb je het wel gehad lijkt mij.
Daar ageer ik tegen omdat je gewoon dan kannonenvoer bent danwel een lekker schietschijf voor de vijand.
Als een commandant er gewoon is, je ondersteunt e.d dan is er natuurlijk niets aan de hand.

[ Bericht 0% gewijzigd door i-spy24 op 25-07-2005 15:11:36 ]
pi_29115978
pff jij hier ook al.... je hebt hier en daar goede punten, met samen spelen kom je idd verder en je tips zijn goed.

Maar daar is alles mee gezegd in het battlefield topic heb je het constant over dat niemand je helpt om mee te doen met andere fokkers..

En loop je te mekkeren dat niemand reageerde
Als er dan iemand de hint geeft om teamspeak en Xfire te downloaden dan weiger je dat...
Wij zijn de gene die willen teamspelen jijzelf vergeet je medewerking te verlenen

En dan ook nog eens team-members killen omdat ze vliegen beetje triest..
Narf!
  maandag 25 juli 2005 @ 17:34:53 #24
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_29116407
Hij ziet zich zelf als de alpha en de omega, aangezien ze hem niet helpen, maar je kan het ook andersom doen, help hun gewoon.
Als iedereen in dorpje A aanvalt en hij ligt bij dorpje B en niemand die hem help, dan is hij de Loneworlf en niet de andere. Of zie ik ze nu vliegen...

Mocht je me willen afschieten in BF2 kom dan gerust morgenavond (26-07) langs op de Fight or Die server (217.148.191.27).
Die naam moet jou toch wel aanspreken
2de in de Tour de BoF!
  maandag 25 juli 2005 @ 17:38:08 #25
31101 _Led_
pi_29116489
quote:
Op maandag 25 juli 2005 17:14 schreef Sickert het volgende:
pff jij hier ook al.... je hebt hier en daar goede punten, met samen spelen kom je idd verder en je tips zijn goed.

Maar daar is alles mee gezegd in het battlefield topic heb je het constant over dat niemand je helpt om mee te doen met andere fokkers..

En loop je te mekkeren dat niemand reageerde
Als er dan iemand de hint geeft om teamspeak en Xfire te downloaden dan weiger je dat...
Wij zijn de gene die willen teamspelen jijzelf vergeet je medewerking te verlenen

En dan ook nog eens team-members killen omdat ze vliegen beetje triest..
Oooh, als ie dat weigert mag je 'm gewoon teamkillen hoor, zo zijn de regels !
zzz
pi_29116578
quote:
Op maandag 25 juli 2005 17:38 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Oooh, als ie dat weigert mag je 'm gewoon teamkillen hoor, zo zijn de regels !
lol
Narf!
pi_29117160
@ 'Sickert':

Ben je nou zo stom of hoe zit het. Ik heb het hier niet over jullie server! Dus je hele verhaal is goed voor enkeltje prullenbak. Je moet niet zaken door elkaar halen droppie.

Ik heb het over z'n algemeenheid niet over of iemand iets niet wil doen op jullie server.
Ik heb het over commanders die niet thuis geven en zich commander onwaardig gedragen tijdens het spel of het nu op jullie server is of op een server ergens van iemand uit mongolie.

@'JMPoSTMaN':

Heb je op dezelfde school gezeten als die 'sickert' e.d. want je reactie is netzo off-topic als hun
reactie. Heb ik het over ergens anders zijn als waar de groep is? Nee! leer dan eerst goed lezen balletje...
En als ik je wil afschieten dan doe ik dat alleen als je dus laf bent en ergens gaat liggen slapen ipv mee te doen onderwijl dat je collega-manschappen wel proberen de strijd te winnen.
pi_29117417
ik betrek enkel het verhaal van het andere topic... verders alleen jouw verhaal hier... naja zalwel boeie etc etc
Narf!
  maandag 25 juli 2005 @ 18:24:01 #29
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_29117456
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 22:55 schreef i-spy24 het volgende:
Nou...heb dan eindelijk BF op laatst gegeven IP nummer/server gespeeld. Lekker druk maar ook hier was het : " Iedereen voorzichzelf en God voor ons allen "
Het was op een bepaalt moment zo erg dat ik als enige vanuit een roof-position= dak de Iraniers (of waren het Irakezen?) onder vuur nam met enerzijds de stengun en anderzijds de bazooka.
En waar waren mijn backups? Nou... die waren ergens anders in het dorp druk bezig te zijn... en dat terwijl ik meerdermalen om backup vroeg danwel extra amunitie die dus niet kwam.
En dan zul je je vragen: " waar was de commander? " Nou die vond ik in eerdere missies altijd op de basis liggend achter een huis commando's te geven ipv mee te participeren in het gevecht danwel net achter de eenheden.
Ik heb hem dus eerst de gelegenheid gegeven om mee te doen, dan werd niet gedaan, toen 2 schoten naast zij ligpositie, de sukkel bleef liggen, oproepen om mee te doen, reageerde hij niet op: Nouja, toen datgeen wat in het Oorlogsrecht geldt bij verraders/weigeraars:
Ik heb um doodgeschoten en de straf nam ik voor lief.

Maar verder heb ik me wel vermaakt. alleen weer niet met de FOk leden die eerst vooraf zoveel blabla hadden dat het allemaal waanzinnig zou worden..
Ik onthou gewoon zaken
2de in de Tour de BoF!
pi_29118126
Teamkillen omdat de Commander ligt te campen, hoe triest moet het worden

Als ik commander ben camp ik ook altijd. Ik heb het druk genoeg met het in de gaten houden van alle spelers, orders geven, shit droppen enz. Als jij er niet tegen kan dat ik daardoor niet zo vaak doodga, heb ik nieuws voor je.

DAT MAAKT GEEN FUCK UIT.

Maar goed, als jij me dan constant wil teamkillen moet je dat zelf weten. Ik punish je wel, en drie keer raden wie er uiteindelijk het slechtste af is? Je heilige team. Nee, dat doe je lekker, kansloze Colin Powell wanabee
Big dick.
  maandag 25 juli 2005 @ 18:50:29 #31
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29118217
Ik heb 't idee dat sommigen hier voor 't eerst een teambased online FPS spelen.

Een strategy guide op fok.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_29118285
Voordat het te gezellig wordt maar een preventief slotje, laat iedereen gewoon spelen op de manier waarop hij/zij wil en als je dat niet wil moet je maar bij een clan gaan
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')