Hier lijkt me niets op aan te merken.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:34 schreef Berkery het volgende:
U2 - One
Metallica - One
VOF de kunst - Eén kopje koffie
Stone Roses - This is the one
Luka Bloom - The One![]()
Pink Floyd - One slip
Blondie - One way or the other
Nick Cave & The bad seeds - Are you the one that I've been waiting for?
Timmy T. - One more try
I mother earth - One more astronaut
...met een nederlands tintje had ik nog kunnen zeggenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:14 schreef Grobbel het volgende:
I Am Kloot.
MJ is niet goed, maar 't is op zich geen slechte gokquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:40 schreef Captain_Redbeard het volgende:
werkelijk superbekend ja...
ik heb min of meer dezelfde biologische reactie...
wilde gok: het riekt naar Michael Jackson???
Jaja, en ons dan eerst op het verkeerde pad zetten met Michael Jacksonquote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:24 schreef Berkery het volgende:
ik wil wel hinten dat het om een neger gaat
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:27 schreef Mark het volgende:
On topic: als het makkelijk te rebussen is: Billy Ocean - Get out of my dreams ?
gezien je smilie Seal - Crazy ??quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:15 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
gezien je smilie Seal - Crazy ??
Nee, dat was de bedoeling ook. Iedereen kent het nummer wel, maar zo'n middenstuk is blijkbaar niet echt herkenbaar.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:16 schreef Mark het volgende:
Niet echt een representatief stukje, in dat geval
Was totaal niet herkenbaar, pas door de hint van de neger + prive-leven ging ik denken aan of Bobby Brown of James Brown of Sealquote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:20 schreef Berkery het volgende:
[..]
Nee, dat was de bedoeling ook. Iedereen kent het nummer wel, maar zo'n middenstuk is blijkbaar niet echt herkenbaar.
quote:Ieder zintuig richt zich op bepaalde eigenschappen. Dure auto's en mooie vrouwen zijn prettig om te zien, een bakkerij is doorgaans niet onplezierig voor de neus en er zijn genoeg mensen die regelmatig hun smaakpapillen verwennen met diverse smakelijke gerechten. Producer en djheeft met Plat du Jour een opmerkelijke paradox geproduceerd: hij laat horen hoe voedsel klinkt. Het album blijkt een heuse aanklacht tegen onze consumptiemaatschappij, al haal je dat er niet uit zonder wat achtergrondinformatie.
Het album Plat du Jour is onderdeel van het gelijknamige project. Met muziek, een live kookspektakel en videobeelden worden er naast de oren ook andere zintuigen geprikkeld. Het album zelf is wat karig en is als losstaand onderdeel wellicht wat minder toegankelijk en interessant.lijkt vooral voorkeur te geven aan smak- en kauwgeluiden: iets dat na een tijdje gaat irriteren. Het lijkt me dat er wel meer geluiden uit voedsel te halen zijn.
Een leuke bezigheid tijdens het luisteren van dit album is gokken wat je nu precies hoort. Nodig dus gerust wat vrienden uit en zet dit album op. Misschien wordt het na wat alcoholische versnaperingen nog wèl gezellig. Als je dit album namelijk in je eentje luistert, dan gaat het na een nummertje of tien wel vervelen. Toch kent het album een aantal grappige hoogtepunten. Eén daarvan is Celebrity. In dit nummer moeten bekende celebrities het ontgelden: "Go David, Victoria. Go Beyonce!".
De culinaire stimulatie van de oren valt wat tegen. Het doorgeserveerde gerecht is wat flauw en eenzijdig en kan wel wat kruiden, peper en zout gebruiken. De live-uitvoering van het project lijkt me daarentegen een stuk interessanter. Bofkonten die naar het North Sea Jazz Festival zijn geweest, hebben hem afgelopen zondag in actie kunnen zien, horen én proeven. Maar goed, dit is mosterd na de maaltijd...
Ah. Ook nog nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:51 schreef bukgeit het volgende:
de man achter Ruby Blue van Róisín Murphy.
Moloko.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:45 schreef ranja het volgende:
[..]
Roisin Murphy ken ik zelfsdat is zij van hoe heten ze ook weer...
Berkery +1quote:Op zaterdag 23 juli 2005 10:55 schreef Berkery het volgende:
The The?
in het geval van ja, ik heb niet tijd voor een nieuwe opgave, ben even fietsen met de kleine
Peaceman +1quote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:20 schreef peaceman het volgende:
pink floyd - wish you were here
nope, zeker niet als het 1 van je favoriete albums is...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:23 schreef Gambolputty het volgende:
was ni zo moeilijk hè..?
Neleos +1quote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:38 schreef Neleos het volgende:
Offspring - Pretty Fly (For A White Guy)
Was niet erg moeilijk nee.quote:
ik zeg niks....quote:
dan is het Bill Berry die meer tijd met z'n gezin wilde doorbrengen en minder wilde toeren toch?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik zeg niks....
maar het is wel zo ja
Ja klopt, deels was het de reden ja, maar wat was de aanleiding hiervoor en wat doe hij nu?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:56 schreef ranja het volgende:
[..]
dan is het Bill Berry die meer tijd met z'n gezin wilde doorbrengen en minder wilde toeren toch?
Klopt... Nu nog wat ie nu doet (beroep). Degene die dat weet krijgt het punt!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:04 schreef ranja het volgende:
was hij degene die een hersenbloeding heeft gehad?
wat-ie nu doet? geen idee. slapen?
nope, maar qua simpelheid op de goede weg...quote:
tuinmanquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
nope, maar qua simpelheid op de goede weg...![]()
je komt dichterbij...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:12 schreef Neleos het volgende:
[..]
tuinman![]()
Ik vind trouwens dat ranja eigenlijk het punt wel heeft verdiend.
ook close, maar denk meer aan 1 van de meest klagende beroepen in Nederland...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:19 schreef Neleos het volgende:
Bloemist?
En ingekopt door de binnenkomer!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:23 schreef DaisyDuke het volgende:
Boer?
dat zal wel dan..quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:23 schreef DaisyDuke het volgende:
Boer?
Prima zo!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:46 schreef Grobbel het volgende:
Bedoel je momenteel, of ook ooit in het verleden?
Benjamin B
Caesar
Gem
zZz
Johan
Sergeant Petter
Spinvis
Bauer
quote:'s Satomi Matsuzaki is my favorite frontperson right now, because she seems to exist completely outside the trad rock'n'roll live performance M.O. If she were reacting against something, she might come off shticky, but her moves and music are too wide-eyed for gimmick slugs. She's doing her own thing in a such a big way that I'm not embarrassed to drop the "doing her own thing" bomb.
So this set.didn't sound as present to me as they can in more intimate venues, but you have to respect a band that plays an atonal (and rhythmically impossible) eight-minunte be-all/end-all instrumental jam like "The Last Trumpeter Swan" and keeps 12,000 people enrapt. Someone (I won't say who) said, "Damn, I forgot how good these guys were"; even
's oldest material, like "Halfrabbit Halfdog", which made a welcome appearance in the set, still sounds newer than 99% of what people lose sleep over these days.
As for other simultaneities, closer "Come See the Duck" is a one-minute man, which meansmight win for Intonation act with both the shortest and longest songs in a set. The band also played the first two songs off their new album ("Chatterboxes", "Twin Killers"), which went over well. The songs pop off but demand unpacking; hopefully, The Runners Four will get more people on board with the band's high modern comp and sugar pop sensibilities-- or at least get more out to see Satomi's jaw-dropping horizontal hokey-pokey. [Recap: Nick Sylvester; Photos: Ryan Schreiber and Matt Kanable]
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:05 schreef DaisyDuke het volgende:
Is het Deerhoof, Z's troetelbandje?
Dank je!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:15 schreef Grobbel het volgende:
Nou ja, het werk wordt steeds toegankelijker, al blijft het wat hit & miss. Maar Apple O en Milkman zijn wel goede platen om mee te beginnen.
Klopt helemaal!quote:
ik zeg niksquote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:05 schreef DaisyDuke het volgende:
Is het Deerhoof, Z's troetelbandje?
Ja maar die mag ik van jou niet vragen vanwege te onbekend.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:37 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Bandje met zangeres ranja, toch precies in je straatje.
Alsof je je daar ook maar iets van aan trekt. En sowieso, Deerhoof kreeg een publiek van 12.000 man in vervoering; zo onbekend zijn ze echt niet, hoor.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:38 schreef ranja het volgende:
[..]
Ja maar die mag ik van jou niet vragen vanwege te onbekend.
jij hebt mijn vragen van de laatste dagen blijkbaar gemistquote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:40 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Alsof je je daar ook maar iets van aan trekt.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:40 schreef ranja het volgende:
[..]
jij hebt mijn vragen van de laatste dagen blijkbaar gemist
beetje laatquote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:43 schreef Grobbel het volgende:
Maar even serieus, laten we het leuk houden.
Dave Matthews is wel raar inderdaad, maar ik geloof niet dat ie in zijn ondergoed zijn bierbuik staat te showen voor 12.000 man.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:44 schreef methodmich het volgende:
Is dat die rare Dave Matthews?
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:43 schreef Grobbel het volgende:
Leuk dat je nu wat voorzichtiger bent met je keuze qua vragen, in ieder geval.[/sub]
Dat was vriendelijk bedoeld.quote:
Volgens allmusic ook.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:45 schreef Elbert het volgende:
hallo allen![]()
Volgens mij is dat LES SAFY FAV
grobbelmodus? wasda? EDIT: lama, ik snapumquote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:11 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Volgens allmusic ook.
[grobbelmodus]
Elbert +1
[/grobbelmodus]
Jazekert! The man in blackquote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Sjonnie Cash
Je moet dat wel schrijven als Les Savy Fav, maar het is goed genoeg.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:45 schreef Elbert het volgende:
hallo allen![]()
Volgens mij is dat LES SAFY FAV
ja helemaal goed, sorry ik was met iets bezig..quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:41 schreef Grobbel het volgende:
Heather Nova...
DaisyDuke +1quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:24 schreef DaisyDuke het volgende:
Ah, Josephine Baker!
quote:Un homme dans une gare desolee
Une valise a ses cotes.
Deux yeux fixes et froids -
Montre de la peur lorsqu'il
Se tourne pour se cacher.
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:27 schreef ranja het volgende:
argh. heeft iemand het shoegaze topic in z'n bookmarks staan? kan het niet terug vinden
Om 00.43 al dronken.quote:Op zondag 24 juli 2005 00:43 schreef bartrid het volgende:
fade to gray van visage. Ik ben ook slapen wegens te dronken
Bloc Party?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Welke band zag er 2 jaar voor hun debuutalbum als volgt uit:
[afbeelding]
om 3 uur 's middags al begonnen.....quote:Op zondag 24 juli 2005 04:46 schreef Neleos het volgende:
[..]
Om 00.43 al dronken.![]()
Maar antwoord is wel goed.![]()
Ik ben ook slapen![]()
![]()
bartrid + 1quote:Op zondag 24 juli 2005 00:43 schreef bartrid het volgende:
fade to gray van visage. Ik ben ook slapen wegens te dronken
en da's goed gegokt. Army of me en It's oh so quiet onder andere.quote:Op zondag 24 juli 2005 10:38 schreef Berkery het volgende:
Het is een album van Bjørk, maar daar ben ik niet zo in thuis dus gok ik maar 'Post'
hmm dat zou best eens kunnen ja..quote:Op zondag 24 juli 2005 11:06 schreef Gambolputty het volgende:
Deep Purple.
Hee, jij hield niet van dit soort vragenquote:Op zondag 24 juli 2005 11:06 schreef Gambolputty het volgende:
Deep Purple.
Nee, dit is ook pas de 2e keer dat ik het uberhaupt zie. SOTW was wel te herkennen. En HITS herleiden is ook makkelijker dan een tracklisting.quote:Op zondag 24 juli 2005 11:11 schreef Berkery het volgende:
[..]
Hee, jij hield niet van dit soort vragen![]()
Gambolputty +1
Dat lijkt me ruim voldoendequote:Op zondag 24 juli 2005 11:14 schreef bukgeit het volgende:
Green Jelly
Yello
Orange 9mm
Black Orpheus
Brown Feather Sparrow
Olive
Beige
White Stripes
Redd Kross
Blue Men Group
Purple Penguin
Pink Grease
Grey
Prettige vakantie!quote:Op zondag 24 juli 2005 11:12 schreef Gambolputty het volgende:
Even een ik-moet-zo-weggertje want de vouwwagen mag ik opnieuw inladen want kogeldruk van 0:
Svp 10 bands met een kleur in de titel. Indien mogelijk elke kleur maar één keer.
Zolang ik geen kleur zie is het primaquote:Op zondag 24 juli 2005 11:22 schreef peaceman het volgende:
of was dat niet wat je bedoelde?
quote:Op zondag 24 juli 2005 12:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Kane - So glad you made it
doe ik later wel een keertje, moet zo gaan namelijk.... Heb een leuke site waar die vertalingen op staan, wel grappig... Hoe was je vakantie of ben je daar nog?quote:Op zondag 24 juli 2005 12:32 schreef belsen het volgende:
Post die Kane tekst meteen even in het vertaal topic.
Vertaal hier liedjes - deel 3
Nee, ik ben weer terug gekeerd. Leuke vakantie, veel gereisd (Groningen, Hamburg, Kopenhagen, Malmö, Köln, Zuid-Limburg, Brussel). Enorm veel gezien en gedaan (en gekocht: zie).quote:Op zondag 24 juli 2005 12:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
doe ik later wel een keertje, moet zo gaan namelijk.... Heb een leuke site waar die vertalingen op staan, wel grappig... Hoe was je vakantie of ben je daar nog?
quote:Op zondag 24 juli 2005 13:33 schreef Berkery het volgende:
Rare Earth?
Dat zijn volgens mij ook geen Schotten. Daarbij was deze band niet super en niet grandquote:Op zondag 24 juli 2005 13:35 schreef search64 het volgende:
Grand Funk Railroad?
Dat kloptquote:Op zondag 24 juli 2005 13:42 schreef Berkery het volgende:
Average White Band?
Mmmmmmmm.............en als ik zeg dat het War Requiem zijn bekendste werk is?quote:
Doe ik de volgende keer weer een ouwetje van een paar eeuwen terug, speciaal voor jou!quote:Op zondag 24 juli 2005 13:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben niet zo thuis in de hedendaagse componisten
Dan heb ik nog wel een dixieland-vraagje klaarstaanquote:Op zondag 24 juli 2005 14:00 schreef pyl het volgende:
[..]
Doe ik de volgende keer weer een ouwetje van een paar eeuwen terug, speciaal voor jou!![]()
Da's een 19e eeuwer Scrut; meneer dient drie eeuwen vroeger te worden gezocht.quote:Op zondag 24 juli 2005 14:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Dvorak?
quote:Op zondag 24 juli 2005 14:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Aah, Monteverdi dus
Mijn ouders hebben mij daarmee geterroriseerd vroeger. Of het was een hint dat ik naar de kapper moest. en dat is op zich ook weer een hintquote:
had je een Chris Barber foto?quote:Op zondag 24 juli 2005 14:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben mij daarmee geterroriseerd vroeger. Of het was een hint dat ik naar de kapper moest. en dat is op zich ook weer een hint
je vraag staat al 3 kwartier, wordt het geen tijd voor een nieuwe?quote:Op zondag 24 juli 2005 14:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik doe wel even een andere vraag:
[afbeelding]
Wie?
quote:Op zondag 24 juli 2005 17:01 schreef pyl het volgende:
De Broeders?
Nope. Ik ben bang dat het een moderne componist is.....quote:Op zondag 24 juli 2005 17:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Klaus Schulze?
quote:
quote:Dutch outfitproduces thin, minimal electro and techno punctuated by somewhat obvious but inventively reconstituted influences tracing to late '70s and early '80s American and Italian disco and British new wave and techno-pop.
wie??quote:
quote:Based out of the Dutch urban center of Den Haag,is largely the work of one producer — known as Ferenc — although the close-knit qualities of the Den Haag underground and a preponderance of like-sounding artists (including Unit Moebius, Electronome, Funkstorung, and a dozen others) on
-associated labels such as Viewlexx, Acid Planet, and Murdercapital makes uncredited collaborations a distinct likelihood. Focusing first on hard-hitting acid and techno, Ferenc released a number of limited-run EPs through those labels (as both Beverly Hills 808303 and
) before hooking up with higher-profile German label Disko B in 1996.
's Disko B releases marked a shift in style; the two-part Portrait of a Dead Girl series began playing up the electro and new wave influences, incorporating rhythmic syncopation, vocals, and strong, simple melodies.
's debut LP, Fucking Consumer, was released by Disko B in the summer of '98, and remains one of the most memorable new-school electro albums to date.
quote:'s by-far most widely known track, however — "Space Invaders Are Smoking Grass" — appeared in the interim, debuting on the Detroit-based Interdimensional Transmission label, which kicked off its four-part EP series "From Beyond" with the cut. Also compiled onto Fucking Consumer, "Space Invaders" became one of '97's biggest anthems, receiving track-of-the-year kudos from no less a bassbin-hugging tastemaker than Jockey Slut magazine, spawning an IT remix 12-inch, and flooding the label's Ann Arbor, Michigan offices with licensing requests.
het gaat hier om I-F, toch wel vrij briljante electro.quote:Op zondag 24 juli 2005 21:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zelfs als Hagenees kan ik hier niets van maken...
Alle antwoorden op m'n geparkeerde vraag van gister waren fout btw
Aah, dat stukje den haag waar ik helemaal niets mee heb....quote:Op zondag 24 juli 2005 22:02 schreef bartrid het volgende:
[..]
het gaat hier om I-F, toch wel vrij briljante electro.
voordat ik naar engeland verhuisde heb ik 4 jaar in bezuidenhout gewoond
was best aardig wonen daar hoorquote:Op zondag 24 juli 2005 22:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Aah, dat stukje den haag waar ik helemaal niets mee heb....
zeker leuk daar, heb daar alleen niets te zoeken, dus ik kom er eigenlijk nooitquote:
d'r is ook vrij weinigquote:Op zondag 24 juli 2005 22:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
zeker leuk daar, heb daar alleen niets te zoeken, dus ik kom er eigenlijk nooit
quote:
quote:Op zondag 24 juli 2005 22:52 schreef bartrid het volgende:
Ik dacht dat die rechter Paul McCartney was
Kouderquote:Op zondag 24 juli 2005 22:55 schreef Berkery het volgende:
Uriah Heep?
Jep, dat schattige jochie is Rob Halfordquote:Op zondag 24 juli 2005 22:59 schreef Berkery het volgende:
Pfff, Judas Priest? Geen idee hoe oud die zijn![]()
Band + nummer graagquote:I don't need this shit
You stupid sadistic abusive fucking whore
Would you like to see how it feels mommy?
Here it comes, get ready to die!
Tikkie terug naar Sack_Blabbathquote:Op zondag 24 juli 2005 23:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Disturbed - The Sickness
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:05 schreef tonks het volgende:
Jesus christ,
Ze maken van die ruige muziek en hebben van die ruige rock imago's.
En dan zie je ze op de rise and rise of op Mtv, en dan hebben ze eenen dan praten ze over gevoelens
Hoe kan je die muziek nou nog serieus nemen
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:05 schreef Remco_h het volgende:
en maar klagen dat hij vervelend werd nadat hij teveel dornk....
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:14 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon triest. De enige die er een beetje redelijk vanaf kwam was juist degene waarvan ik dacht dat het de grootste faggot was; nl.. Die gozer is echt zooo arrogant en detatched van emotie dat ie bijna weer cool wordt.
![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:27 schreef BUG80 het volgende:
[..]vond ik juist het irritantst. Discussie, ok, zolang het maar niet ten koste gaat van z'n ego. Zo'n houding is niet aan mij besteed.
En dan![]()
Jamaar jongens, kom op nou, laten we gewoon muziek maken.
Metallica FAGGOTSquote:Op zondag 24 juli 2005 23:17 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Metallica ?
quote:
een eindsprint die voor het grootste deel van dit 'record' verantwoordelijk was.quote:Op maandag 25 juli 2005 00:44 schreef bukgeit het volgende:
Exit True Blue en Graceland erin, hoewel van '86. Gokje op een eindsprint in '87.
die haalde pas in 1988 nummer 1, toen Everywhere een hit werd. Whitney, Robert Cray, James Last in Holland en Best of UB40 waren de andere...quote:Op maandag 25 juli 2005 00:48 schreef bukgeit het volgende:
Laatste gok was Tango In The Night geweest, meer had ik niet weten te noemen.
bartrid +1quote:Op maandag 25 juli 2005 07:52 schreef bartrid het volgende:
James Last
James Blunt (alhoewel muzikaal....)
James Murphy (oa testament)
James (de groep)
Rick James
James Hetfield
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:17 schreef Taproot het volgende:
Waarom hoor je dat kutnummer overal? De stroop druipt eraf, en het ergste is nog dat ik me sentimenteel ga voelen van dat klotemelodietje, kan k gewoon niet tegen, muziek kan gewoon zo hard op mijn gemoed inwerken en dat blijft dat kutnummer zich in mijn hoofd steeds maar herhalen en kan k t niet meer uitzettenOprotten met die zooi, het verpest mijn humeur!
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:21 schreef Metal_Mart het volgende:
Tsja, ik krijg ook de neiging om spontaan in huilen uit te barsten bij het horen van dat nummer. Maar in mijn geval heeft dat meer met de kwaliteit van de betreffende compositie te maken.
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:00 schreef Cassius het volgende:
Zit er niet een jambakuiken in dat nummer mee te blèren?
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:31 schreef LangeJan het volgende:
Ik hoop dat dit liedje nog heel lang in de top40 blijft staan. Ik vind hem zoooo goed!
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:34 schreef KreKkeR het volgende:
Kut nummer ja. Maar wel een lekker wijf in de clip.
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:54 schreef Herald het volgende:
dat sampletje komt toch ook van Jamba?
Sweety het verdrietige kuikentjeft
dus
quote:Op zondag 24 juli 2005 00:16 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ja meeeeehn! Komt allemaal door die smerige allochtonen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 24 juli 2005 01:10 schreef BB-King het volgende:
Schijtnummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |