Jep, dat schattige jochie is Rob Halfordquote:Op zondag 24 juli 2005 22:59 schreef Berkery het volgende:
Pfff, Judas Priest? Geen idee hoe oud die zijn![]()
Band + nummer graagquote:I don't need this shit
You stupid sadistic abusive fucking whore
Would you like to see how it feels mommy?
Here it comes, get ready to die!
Tikkie terug naar Sack_Blabbathquote:Op zondag 24 juli 2005 23:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Disturbed - The Sickness
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:05 schreef tonks het volgende:
Jesus christ,
Ze maken van die ruige muziek en hebben van die ruige rock imago's.
En dan zie je ze op de rise and rise of op Mtv, en dan hebben ze eenen dan praten ze over gevoelens
Hoe kan je die muziek nou nog serieus nemen
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:05 schreef Remco_h het volgende:
en maar klagen dat hij vervelend werd nadat hij teveel dornk....
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:14 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon triest. De enige die er een beetje redelijk vanaf kwam was juist degene waarvan ik dacht dat het de grootste faggot was; nl.. Die gozer is echt zooo arrogant en detatched van emotie dat ie bijna weer cool wordt.
![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:27 schreef BUG80 het volgende:
[..]vond ik juist het irritantst. Discussie, ok, zolang het maar niet ten koste gaat van z'n ego. Zo'n houding is niet aan mij besteed.
En dan![]()
Jamaar jongens, kom op nou, laten we gewoon muziek maken.
Metallica FAGGOTSquote:Op zondag 24 juli 2005 23:17 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Metallica ?
quote:
een eindsprint die voor het grootste deel van dit 'record' verantwoordelijk was.quote:Op maandag 25 juli 2005 00:44 schreef bukgeit het volgende:
Exit True Blue en Graceland erin, hoewel van '86. Gokje op een eindsprint in '87.
die haalde pas in 1988 nummer 1, toen Everywhere een hit werd. Whitney, Robert Cray, James Last in Holland en Best of UB40 waren de andere...quote:Op maandag 25 juli 2005 00:48 schreef bukgeit het volgende:
Laatste gok was Tango In The Night geweest, meer had ik niet weten te noemen.
bartrid +1quote:Op maandag 25 juli 2005 07:52 schreef bartrid het volgende:
James Last
James Blunt (alhoewel muzikaal....)
James Murphy (oa testament)
James (de groep)
Rick James
James Hetfield
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |