hmm dat zou best eens kunnen ja..quote:Op zondag 24 juli 2005 11:06 schreef Gambolputty het volgende:
Deep Purple.
Hee, jij hield niet van dit soort vragenquote:Op zondag 24 juli 2005 11:06 schreef Gambolputty het volgende:
Deep Purple.
Nee, dit is ook pas de 2e keer dat ik het uberhaupt zie. SOTW was wel te herkennen. En HITS herleiden is ook makkelijker dan een tracklisting.quote:Op zondag 24 juli 2005 11:11 schreef Berkery het volgende:
[..]
Hee, jij hield niet van dit soort vragen![]()
Gambolputty +1
Dat lijkt me ruim voldoendequote:Op zondag 24 juli 2005 11:14 schreef bukgeit het volgende:
Green Jelly
Yello
Orange 9mm
Black Orpheus
Brown Feather Sparrow
Olive
Beige
White Stripes
Redd Kross
Blue Men Group
Purple Penguin
Pink Grease
Grey
Prettige vakantie!quote:Op zondag 24 juli 2005 11:12 schreef Gambolputty het volgende:
Even een ik-moet-zo-weggertje want de vouwwagen mag ik opnieuw inladen want kogeldruk van 0:
Svp 10 bands met een kleur in de titel. Indien mogelijk elke kleur maar één keer.
Zolang ik geen kleur zie is het primaquote:Op zondag 24 juli 2005 11:22 schreef peaceman het volgende:
of was dat niet wat je bedoelde?
quote:Op zondag 24 juli 2005 12:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Kane - So glad you made it
doe ik later wel een keertje, moet zo gaan namelijk.... Heb een leuke site waar die vertalingen op staan, wel grappig... Hoe was je vakantie of ben je daar nog?quote:Op zondag 24 juli 2005 12:32 schreef belsen het volgende:
Post die Kane tekst meteen even in het vertaal topic.
Vertaal hier liedjes - deel 3
Nee, ik ben weer terug gekeerd. Leuke vakantie, veel gereisd (Groningen, Hamburg, Kopenhagen, Malmö, Köln, Zuid-Limburg, Brussel). Enorm veel gezien en gedaan (en gekocht: zie).quote:Op zondag 24 juli 2005 12:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
doe ik later wel een keertje, moet zo gaan namelijk.... Heb een leuke site waar die vertalingen op staan, wel grappig... Hoe was je vakantie of ben je daar nog?
quote:Op zondag 24 juli 2005 13:33 schreef Berkery het volgende:
Rare Earth?
Dat zijn volgens mij ook geen Schotten. Daarbij was deze band niet super en niet grandquote:Op zondag 24 juli 2005 13:35 schreef search64 het volgende:
Grand Funk Railroad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |