Peaceman +1quote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:20 schreef peaceman het volgende:
pink floyd - wish you were here
nope, zeker niet als het 1 van je favoriete albums is...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:23 schreef Gambolputty het volgende:
was ni zo moeilijk hè..?
Neleos +1quote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:38 schreef Neleos het volgende:
Offspring - Pretty Fly (For A White Guy)
Was niet erg moeilijk nee.quote:
ik zeg niks....quote:
dan is het Bill Berry die meer tijd met z'n gezin wilde doorbrengen en minder wilde toeren toch?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik zeg niks....
maar het is wel zo ja
Ja klopt, deels was het de reden ja, maar wat was de aanleiding hiervoor en wat doe hij nu?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:56 schreef ranja het volgende:
[..]
dan is het Bill Berry die meer tijd met z'n gezin wilde doorbrengen en minder wilde toeren toch?
Klopt... Nu nog wat ie nu doet (beroep). Degene die dat weet krijgt het punt!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:04 schreef ranja het volgende:
was hij degene die een hersenbloeding heeft gehad?
wat-ie nu doet? geen idee. slapen?
nope, maar qua simpelheid op de goede weg...quote:
tuinmanquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
nope, maar qua simpelheid op de goede weg...![]()
je komt dichterbij...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:12 schreef Neleos het volgende:
[..]
tuinman![]()
Ik vind trouwens dat ranja eigenlijk het punt wel heeft verdiend.
ook close, maar denk meer aan 1 van de meest klagende beroepen in Nederland...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:19 schreef Neleos het volgende:
Bloemist?
En ingekopt door de binnenkomer!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:23 schreef DaisyDuke het volgende:
Boer?
dat zal wel dan..quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:23 schreef DaisyDuke het volgende:
Boer?
Prima zo!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:46 schreef Grobbel het volgende:
Bedoel je momenteel, of ook ooit in het verleden?
Benjamin B
Caesar
Gem
zZz
Johan
Sergeant Petter
Spinvis
Bauer
quote:'s Satomi Matsuzaki is my favorite frontperson right now, because she seems to exist completely outside the trad rock'n'roll live performance M.O. If she were reacting against something, she might come off shticky, but her moves and music are too wide-eyed for gimmick slugs. She's doing her own thing in a such a big way that I'm not embarrassed to drop the "doing her own thing" bomb.
So this set.didn't sound as present to me as they can in more intimate venues, but you have to respect a band that plays an atonal (and rhythmically impossible) eight-minunte be-all/end-all instrumental jam like "The Last Trumpeter Swan" and keeps 12,000 people enrapt. Someone (I won't say who) said, "Damn, I forgot how good these guys were"; even
's oldest material, like "Halfrabbit Halfdog", which made a welcome appearance in the set, still sounds newer than 99% of what people lose sleep over these days.
As for other simultaneities, closer "Come See the Duck" is a one-minute man, which meansmight win for Intonation act with both the shortest and longest songs in a set. The band also played the first two songs off their new album ("Chatterboxes", "Twin Killers"), which went over well. The songs pop off but demand unpacking; hopefully, The Runners Four will get more people on board with the band's high modern comp and sugar pop sensibilities-- or at least get more out to see Satomi's jaw-dropping horizontal hokey-pokey. [Recap: Nick Sylvester; Photos: Ryan Schreiber and Matt Kanable]
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:05 schreef DaisyDuke het volgende:
Is het Deerhoof, Z's troetelbandje?
Dank je!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:15 schreef Grobbel het volgende:
Nou ja, het werk wordt steeds toegankelijker, al blijft het wat hit & miss. Maar Apple O en Milkman zijn wel goede platen om mee te beginnen.
Klopt helemaal!quote:
ik zeg niksquote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:05 schreef DaisyDuke het volgende:
Is het Deerhoof, Z's troetelbandje?
Ja maar die mag ik van jou niet vragen vanwege te onbekend.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:37 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Bandje met zangeres ranja, toch precies in je straatje.
Alsof je je daar ook maar iets van aan trekt. En sowieso, Deerhoof kreeg een publiek van 12.000 man in vervoering; zo onbekend zijn ze echt niet, hoor.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:38 schreef ranja het volgende:
[..]
Ja maar die mag ik van jou niet vragen vanwege te onbekend.
jij hebt mijn vragen van de laatste dagen blijkbaar gemistquote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:40 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Alsof je je daar ook maar iets van aan trekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |