ik vind zo'n titelloze hools ook wel wat hebbenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:08 schreef golfer het volgende:
Nee, daar doen wij niet aan mee, met die foto-troep van een minderjarige.
Kies maar een andere TT.
Oké, staat.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:11 schreef Bjoro het volgende:
[HOOLS] Het VBL café #835: Zonder DE foto's van IJsmeijs
misschien
Of 12quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:13 schreef Nashje het volgende:
[..]
Vorige hools. Pagina 6, één naar laatste post
Ontkenningsfase?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Laat SCH nog maar ff wegblijven..
alle eer voor Appelsientje !!!quote:
dat zeg ik......quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo ik ga maar weer eens naar de GAMMA, wat dingetjes voor het huisje kopen
Ik haaaaaaaaaaaat de gamma.. dikke trauma's aan over gehouden ...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo ik ga maar weer eens naar de GAMMA, wat dingetjes voor het huisje kopen
Nu maak je me nieuwsgierigquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik haaaaaaaaaaaat de gamma.. dikke trauma's aan over gehouden ...
Was mijn eerste vakantiebaantje (zat toen in de 4e van de LTS) Wat een stel honden werken daar zeg.. je werd echt vernederd daar... konden ze tenminste hun domheid botvieren op 'simpele' vakantie werkers... echt een stel eikels werkte daar..quote:
Dat is inderdaad geen pretjequote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Was mijn eerste vakantiebaantje (zat toen in de 4e van de LTS) Wat een stel honden werken daar zeg.. je werd echt vernederd daar... konden ze tenminste hun domheid botvieren op 'simpele' vakantie werkers... echt een stel eikels werkte daar..
Nee idd niet ... en het is toch al wat jaren geleden , ik koop er ook zo weinig mogelijkquote:
niet meer als normaal vind ikquote:
wat heb je allemaal ingekocht?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:47 schreef Dos37 het volgende:
beetje van sterke drank prut. Das daar goedkoper jaquote:
ja dat scheelt nog wa wat.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:09 schreef Dos37 het volgende:
[..]
beetje van sterke drank prut. Das daar goedkoper ja
Ik vind het zo zielig 'kijk wij distantieren ons ervan, wij zijn lief'quote:
ff doorposten danquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:11 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik vind het zo zielig 'kijk wij distantieren ons ervan, wij zijn lief'
Besteed er dan helemaal géén aandacht meer aan, maar zo'n titel als dit![]()
dat doe ik zo even.quote:
agh in een gekke bui kan wel eens wat gebeuren jaquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie laat er dan ook dit soort foto's van zich nemen....
Ik ookquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als ik mod was had ik hem eruit gesloopt
Tsjah dan moet je ook niet raar opkijken als ze in "een gekke bui" ineens op internet verschijnen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:56 schreef Dos37 het volgende:
[..]
agh in een gekke bui kan wel eens wat gebeuren ja
Niet oordelen zonder dat je feiten weetquote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:05 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Tsjah dan moet je ook niet raar opkijken als ze in "een gekke bui" ineens op internet verschijnen.
Ik hoef de feiten ook niet te weten eigenlijkquote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:06 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Niet oordelen zonder dat je feiten weet
Hoi!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:05 schreef Superheld het volgende:
Ola![]()
huh foto's? IJSmeijs?![]()
Zo, ik ben brak. Tot 6 uur een illegale party in belgie met nog een vechtpartijtje met roosendaal-jongeren ofzo![]()
, toen naar huis en omkleden enzo, niet geslapen omdat ik om half 10 weg moest voor begrafenis, schitterende begrafenis en dan net nog gewerkt.
![]()
En dan morgen weer naar belgie goed zuipen![]()
Vraag me wel af of ik het overleef![]()
Ja.quote:
quote:
LOLquote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:11 schreef Superheld het volgende:
[..]
Ja.![]()
Eentje van hun sloeg een bierflesje kapot om als wapen te dienen. Haalt ie zichzelf open![]()
Ja ik weet niet wat het nou waren, roosendaal, tilburg geen idee.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
LOL![]()
Hadden die nog een beetje groep dan? Roosendaal
Rubber heeft kleine eendjes geaddopteerdquote:
Geen idee.quote:
Foto?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:22 schreef Noca het volgende:
Ik heb vandaag mijn Atletico Ananas Tshirt binnen gekregen
Kende je hem goed?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:29 schreef Superheld het volgende:
Toch maar niet slapen.![]()
Ook al interesseert et jullie misschien geen ruk, ff die foto's van begrafenis.
http://www.bsiderats.nl/nieuws/nieuwsitem.php?nieuwsid=5858
Nee, heb er 1 of 2 x mee gesproken oppervlakkig. Verder zag ik em regelmatig lopen enzo.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:35 schreef JaWi het volgende:
[..]
Kende je hem goed?
Denke trouwens niet dat het tilburgers waren gisteren.
Ja ze hadden geen XL idd, dus maar op L gegokt. Groot genoeg.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Cool Noca! Welke maat heb je? Ik zie namelijk niet dat je ze in XL kan bestellen.
...is DD "aarschdruk" dus zit het er voorlopig nog niet in.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:55 schreef rubbereend het volgende:
komen die awards eigenlijk nog? MM had t over begin deze week maar vooralsnog.....
Dan gok ik het er misschien ook wel op.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:54 schreef Noca het volgende:
[..]
Ja ze hadden geen XL idd, dus maar op L gegokt. Groot genoeg.
leuk shirt maar dat balkje ben je terroristquote:
Zoietsquote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:00 schreef Dos37 het volgende:
[..]
leuk shirt maar dat balkje ben je terrorist
wordt t dus strax uiteindelijk toch winterstop voor we gaan uitreikenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:56 schreef Vom het volgende:
[..]
...is DD "aarschdruk" dus zit het er voorlopig nog niet in.
Ja onwijsquote:
Hooligan van het oosterpark hequote:
Naja als de nominaties er zijn gaat het meestal wel rap hoorquote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wordt t dus strax uiteindelijk toch winterstop voor we gaan uitreiken
Je moet bij Internationaal kijken en dan zie ik dit staan:quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:29 schreef Superheld het volgende:
GODTYFUS KUT NS SITE.![]()
Weet iemand wat een retourtje Breda-antwerpen kost?![]()
FF kijken wat een superdagretour inhoud.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Je moet bij Internationaal kijken en dan zie ik dit staan:
Superdagretour 2e klas à EUR 15,40 p.p.
Vol tarief 2e klas à EUR 23,60 p.p.
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:29 schreef Superheld het volgende:
Indrukwekkendquote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:29 schreef Superheld het volgende:
Mooi toch dat ze het zo naar haar zin heeft gehad op die door jullie aangeboden vakantie?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:32 schreef tong80 het volgende:
Ma aan de telefoon, terug uit Tsechië helemaal gesloopt maar het was de mooiste vakantie van haar leven.Leuke anekdote na een dag excursie ging iedereen zich goedkoop vol laten lopen ma ging om 22.00 uur naar de Tour kijken'op eurosport.
Ze was doodop en kon niet aan alles meedoen, maar ze heeft zoveel gezien zei ze. En een vriendin opgedaan met dezelfde ahtergrond en interesses waar ze volgend jaar met het vliegtuig mee naar Salou gaat. Aan het strand liggen en naar jonge mannen kijkenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooi toch dat ze het zo naar haar zin heeft gehad op die door jullie aangeboden vakantie?![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:39 schreef tong80 het volgende:
En een vriendin opgedaan met dezelfde ahtergrond en interesses waar ze volgend jaar met het vliegtuig mee naar Salou gaat. Aan het strand liggen en naar jonge mannen kijken
Jonge mannen in Salou is net 16 jarigen kijkenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze was doodop en kon niet aan alles meedoen, maar ze heeft zoveel gezien zei ze. En een vriendin opgedaan met dezelfde ahtergrond en interesses waar ze volgend jaar met het vliegtuig mee naar Salou gaat. Aan het strand liggen en naar jonge mannen kijken
wat ongelooflijk kippenvelquote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:29 schreef Superheld het volgende:
Het wachten is op DD die druk was hoorde ik gisterenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Waar blijfti die Awards gedoe trouwens ?
dan weten we gelukkig wel van wie tong het heeftquote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:53 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die is nog maffer als tong geloof ik![]()
Hopelijk vindt DD dit weekend een gaatje.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:53 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Het wachten is op DD die druk was hoorde ik gisteren
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:32 schreef tong80 het volgende:
Ma aan de telefoon, terug uit Tsechië helemaal gesloopt maar het was de mooiste vakantie van haar leven.Leuke anekdote na een dag excursie ging iedereen zich goedkoop vol laten lopen ma ging om 22.00 uur naar de Tour kijken'op eurosport.
Hij hoeft zich van mij niet druk te maken laat hem maar rustig aan doenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hopelijk vindt DD dit weekend een gaatje.
Alsof ie doordeweeks geen sex heeft.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hopelijk vindt DD dit weekend een gaatje.
Schöne Abend Herr Mich!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:26 schreef methodmich het volgende:
Lekker hoor Eilanden!
* methodmich gaat de kroeg uit.
Prettige avond nog!
vaaaaaaaaaaaaaaaakantieeeeeeeeeee!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:17 schreef Eilanden het volgende:
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekend!
*Zucht* Altijd weer baas boven baas.....quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:31 schreef pascalheister het volgende:
[..]
vaaaaaaaaaaaaaaaakantieeeeeeeeeee!
ik ben zo weg hoorquote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:36 schreef Eilanden het volgende:
[..]
*Zucht* Altijd weer baas boven baas.....
Kan jij niet effe lekker een of andere verjaardag gaan vieren?![]()
Was jij er woensdag ook in Sittard?quote:
Jep was erg mooiquote:
Ga je fietsen terughalen?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:42 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Nope
Maar morgen wordt toch 10x beter dan Sittard![]()
2e wereld-oorlog. Toen de moffen alle fietsen meenamen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:44 schreef Bananenman het volgende:
[..]
![]()
![]()
De tering. Moet morgen wel om 9u al bij Jawi zijn
Leuk als je je grappen moet uitleggenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:45 schreef Superheld het volgende:
[..]
2e wereld-oorlog. Toen de moffen alle fietsen meenamen.
Dat zeggen er wel meer die los willen in duitsland.![]()
Ja ik heb niet zoveel verstand van wat de moffen allemaal meegenomen hebben enzoquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:45 schreef Superheld het volgende:
[..]
2e wereld-oorlog. Toen de moffen alle fietsen meenamen.
Dat zeggen er wel meer die los willen in duitsland.![]()
Het is inderdaad erg rustig. Normaal is het op vrijdagavond druk, maar vanavond is er bijna niemandquote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:47 schreef Eilanden het volgende:
Beetje dooie boel vanavond hier in VBL...
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:49 schreef Bos81 het volgende:
Het is inderdaad erg rustig. Normaal is het op vrijdagavond druk, maar vanavond is er bijna niemand
Ik door jouw post nu ookquote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:56 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik krijg het liedje Stayin'Alive in m'n hoofd door die smileys
Moet je ook maar niet op jouw leeftijd elke dag beesten en bieren.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:08 schreef just me het volgende:
Mèn ik ben me ook een partij moe, niet normaal meer!
heb ik vandaag ook niet gedaanquote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Moet je ook maar niet op jouw leeftijd elke dag beesten en bieren.
mag je ook best trots op zijn!!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:17 schreef Da_Sandman het volgende:
ons bin de zeêuwen deel 2
Wat ben ik toch blij dat ik weer hier ga wonen zeg
Brommer kiek'n! Kieken is de cleane versiequote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:28 schreef pascalheister het volgende:
zo dat was lekker brommers kieken met bluezz
wat weet jij er nou vanquote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:29 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Brommer kiek'n! Kieken is de cleane versie
behalve van voetbal danquote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:39 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik heb overal verstand van jarig boertje![]()
Zelf daar heb ik meer verstand vanquote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Goed speurwerk! Weg met die dierenbeulen.
het wordt wel koud hierquote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:46 schreef just me het volgende:
* just me trekt nog even de koelkast open
[afbeelding]
Ik ben helemaal niet agressief ofzo, maar met zulke personen ben ik echt in staat om volledig door het lint te gaan...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Goed speurwerk! Weg met die dierenbeulen.
dan kleuren je rode wangetjes wel goed bij je harenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:53 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet agressief ofzo, maar met zulke personen ben ik echt in staat om volledig door het lint te gaan...
Ik draag tenminste niet zo'n nichterige boerenkielquote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:54 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dan kleuren je rode wangetjes wel goed bij je haren
ik ook nietquote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:56 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik draag tenminste niet zo'n nichterige boerenkiel
Waarom worden jij en je broer nou bij de oren gepakt?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:59 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik ook niet
zie hier met m'n broer hanus
[afbeelding]
orenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:00 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Waarom worden jij en je broer nou bij de oren gepakt?![]()
in augustus geef ik samen met een kameraad nog een feest, vanmiddag beetje familie gehad. En vanavond is er nog een kameraad langs geweest.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je nog een leuke avond gehad Pascal of komt het volk nog een andere keer over de vloer?
2 jaar geleden ook erg goed bevallenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Aha, de familie ben ik nooit zo dol op. Een feest geven met iemand anders is een goed idee.
Nog ff een reactie, morgen wordt een minder leuke dag alleen het resultaat is beter.... van een kamer van 9 m2quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuke dag dus gehad Dndiek, welterusten!
Dat maakt de dag weer beter.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:58 schreef dndiek het volgende:
[..]
Nog ff een reactie, morgen wordt een minder leuke dag alleen het resultaat is beter.... van een kamer van 9 m2naar een kamer van 16 m2
![]()
Roda speelt zaterdag voor de Intertoto in Tjechië tegen FC Slovan (uit) Liberec.quote:
Nog nuchter?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 02:28 schreef pfaf het volgende:
Hallowww, vanavond BBQ met voetbalelftal gehad. Erg geslaagd.
999532quote:
Nee. Waar willen ze ons op pakken, zelfverdediging? Van voor de match weet ik niet, aangezien ik pas 5 minuten voor aanvang het vak in kwam. Zat in die saaie binnenstad bij jullie (op een vrijdag-na-middag verwacht je toch minstens enkele volle cafe's!).quote:Op zaterdag 23 juli 2005 03:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
he, zijn er van jullie nou eigenlijk ook nog mensen gepakt nav fcdb-roda?![]()
Dat hek is omgehaald omdat er een buschauffeur achter het hek stond (politie db + stewards fcdb + wws) waren immers de klote op met de sleutel. 't Is een wonder dat die chauffeur niet geraakt is! Op dat moment werden de bussen op de achtergrond al 'vakkundig' gesloopt...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 03:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Op het moment dat er slechts sprake is van een groepje dat bezig is om een hek te forceren dat er al gasten van jullie met riemen op af gingen (duidelijk te zien op bewakingsbeelden) heeft niet echt veel met zelfverdediging te maken. En zeker niet als je ziet dat er al gasten van ons die alleen hebben staan kijken al een werkstraaf van meer dan 100 uur + 5 jaar verbod hebben gehad...
Maargoed dit welles nietus spelletjes is nutteloos, was slechts benieuwd of er aan jullie kant ook ingegrepen is.. niet dus..
quote:
Mijn neef zit in Egypte, even uitvinden waar ie precies uithangt...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:42 schreef JaWi het volgende:
Doden bij aanslagen Sharm el-Sheikh
SHARM EL-SHEIKH Bij vier bomaanslagen
in de Egyptische badplaats Sharm el-
Sheikh zijn tientallen doden gevallen.
De eerste explosie vond plaats op een
markt die populair is bij toeristen.
"A police official in Sharm el-Sheik said 25 were killed and 110 wounded in multiple explosions near several hotels. He could not say how many blasts occurred. `
![]()
Tja er blijven toch gekken op de wereld.. maar goed uiteindeljik blazen ze zichzelf op.. dus blijft er weinig over....quote:
Hoe laat begint het ongeveer ?? dan kan ik het proberen te volgen vanaf mijn werk.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 10:33 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Hup Lance
Koffie graag, een mok vol.
http://www.letour.com/2005/TDF/LIVE/us/2000/horaire.htmlquote:Op zaterdag 23 juli 2005 10:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hoe laat begint het ongeveer ?? dan kan ik het proberen te volgen vanaf mijn werk.
Oke thnx .. dat had ik zelf ook wel kunnen wel vindenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 10:35 schreef Dos37 het volgende:
[..]
http://www.letour.com/2005/TDF/LIVE/us/2000/horaire.html
ik zat er toevallig net ook te kijkenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 10:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oke thnx .. dat had ik zelf ook wel kunnen wel vinden![]()
Die maakt het werk weer aangenaamquote:
Ja wat een k*t weer vanavond heb ik feest en ik wil het gewoon in de tuin houdenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 10:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Die maakt het werk weer aangenaam
Wat een bagger weer trouwens![]()
wederom zeiknat geworden... toch maar eens een paraplu meenemen.
iets van een zeil spannen ?? hebben wij toen ook gedaan met de BBQ werkte perfect...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 10:52 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja wat een k*t weer vanavond heb ik feest en ik wil het gewoon in de tuin houden
Tsjah we hebben wel zo'n zonnescherm en ik denk niet dat het gaat regenen maarja ben alleen bang dat het koud wordquote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
iets van een zeil spannen ?? hebben wij toen ook gedaan met de BBQ werkte perfect...
Kijk dat hadden wij ookquote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:09 schreef pascalheister het volgende:
vanavond ook een bbq, partytent is al geregeld, en we kunnen ook in de garage zitten
Ja, dat blieft ik welquote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:19 schreef Eilanden het volgende:
Goedemorgen weledelgeleerde heer Bos81, blieft u misschien een kopje koffie?
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:25 schreef mitt het volgende:
zie ik nou dat Lionheaad jarig is en geen topic heeft.
Hij zit in het weekend ook niet op internet. ..quote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:25 schreef mitt het volgende:
zie ik nou dat Lionheaad jarig is en geen topic heeft.
Mogguh Utregter-wannabeequote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:29 schreef VoreG het volgende:
He kut niet geselecteerd voor het ULC, maar er wordt wel een groep gestart dat hetzelfde is als het ULC maar toch niet en daar kom ik dan bij
Dit wordt in het 2e jaar dan ook gewoon het ULC maar tot die tijd niet, beetje vaag allemaal dus maar gelijk een mail gestuurd van hoe het zit
Mogguh
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:25 schreef appelsientje het volgende:
Er zit een liedje in mijn hoofd...
" Ik heb de hele nacht.. liggen dromen.... " van Wolter kroes...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |