ik vind zo'n titelloze hools ook wel wat hebbenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:08 schreef golfer het volgende:
Nee, daar doen wij niet aan mee, met die foto-troep van een minderjarige.
Kies maar een andere TT.
Oké, staat.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:11 schreef Bjoro het volgende:
[HOOLS] Het VBL café #835: Zonder DE foto's van IJsmeijs
misschien
Of 12quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:13 schreef Nashje het volgende:
[..]
Vorige hools. Pagina 6, één naar laatste post
Ontkenningsfase?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Laat SCH nog maar ff wegblijven..
alle eer voor Appelsientje !!!quote:
dat zeg ik......quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo ik ga maar weer eens naar de GAMMA, wat dingetjes voor het huisje kopen
Ik haaaaaaaaaaaat de gamma.. dikke trauma's aan over gehouden ...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo ik ga maar weer eens naar de GAMMA, wat dingetjes voor het huisje kopen
Nu maak je me nieuwsgierigquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik haaaaaaaaaaaat de gamma.. dikke trauma's aan over gehouden ...
Was mijn eerste vakantiebaantje (zat toen in de 4e van de LTS) Wat een stel honden werken daar zeg.. je werd echt vernederd daar... konden ze tenminste hun domheid botvieren op 'simpele' vakantie werkers... echt een stel eikels werkte daar..quote:
Dat is inderdaad geen pretjequote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Was mijn eerste vakantiebaantje (zat toen in de 4e van de LTS) Wat een stel honden werken daar zeg.. je werd echt vernederd daar... konden ze tenminste hun domheid botvieren op 'simpele' vakantie werkers... echt een stel eikels werkte daar..
Nee idd niet ... en het is toch al wat jaren geleden , ik koop er ook zo weinig mogelijkquote:
niet meer als normaal vind ikquote:
wat heb je allemaal ingekocht?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:47 schreef Dos37 het volgende:
beetje van sterke drank prut. Das daar goedkoper jaquote:
ja dat scheelt nog wa wat.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:09 schreef Dos37 het volgende:
[..]
beetje van sterke drank prut. Das daar goedkoper ja
Ik vind het zo zielig 'kijk wij distantieren ons ervan, wij zijn lief'quote:
ff doorposten danquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:11 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik vind het zo zielig 'kijk wij distantieren ons ervan, wij zijn lief'
Besteed er dan helemaal géén aandacht meer aan, maar zo'n titel als dit![]()
dat doe ik zo even.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |