ik vind zo'n titelloze hools ook wel wat hebbenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:08 schreef golfer het volgende:
Nee, daar doen wij niet aan mee, met die foto-troep van een minderjarige.
Kies maar een andere TT.
Oké, staat.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:11 schreef Bjoro het volgende:
[HOOLS] Het VBL café #835: Zonder DE foto's van IJsmeijs
misschien
Of 12quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:13 schreef Nashje het volgende:
[..]
Vorige hools. Pagina 6, één naar laatste post
Ontkenningsfase?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Laat SCH nog maar ff wegblijven..
alle eer voor Appelsientje !!!quote:
dat zeg ik......quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo ik ga maar weer eens naar de GAMMA, wat dingetjes voor het huisje kopen
Ik haaaaaaaaaaaat de gamma.. dikke trauma's aan over gehouden ...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo ik ga maar weer eens naar de GAMMA, wat dingetjes voor het huisje kopen
Nu maak je me nieuwsgierigquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik haaaaaaaaaaaat de gamma.. dikke trauma's aan over gehouden ...
Was mijn eerste vakantiebaantje (zat toen in de 4e van de LTS) Wat een stel honden werken daar zeg.. je werd echt vernederd daar... konden ze tenminste hun domheid botvieren op 'simpele' vakantie werkers... echt een stel eikels werkte daar..quote:
Dat is inderdaad geen pretjequote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Was mijn eerste vakantiebaantje (zat toen in de 4e van de LTS) Wat een stel honden werken daar zeg.. je werd echt vernederd daar... konden ze tenminste hun domheid botvieren op 'simpele' vakantie werkers... echt een stel eikels werkte daar..
Nee idd niet ... en het is toch al wat jaren geleden , ik koop er ook zo weinig mogelijkquote:
niet meer als normaal vind ikquote:
wat heb je allemaal ingekocht?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:47 schreef Dos37 het volgende:
beetje van sterke drank prut. Das daar goedkoper jaquote:
ja dat scheelt nog wa wat.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:09 schreef Dos37 het volgende:
[..]
beetje van sterke drank prut. Das daar goedkoper ja
Ik vind het zo zielig 'kijk wij distantieren ons ervan, wij zijn lief'quote:
ff doorposten danquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:11 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik vind het zo zielig 'kijk wij distantieren ons ervan, wij zijn lief'
Besteed er dan helemaal géén aandacht meer aan, maar zo'n titel als dit![]()
dat doe ik zo even.quote:
agh in een gekke bui kan wel eens wat gebeuren jaquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie laat er dan ook dit soort foto's van zich nemen....
Ik ookquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als ik mod was had ik hem eruit gesloopt
Tsjah dan moet je ook niet raar opkijken als ze in "een gekke bui" ineens op internet verschijnen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:56 schreef Dos37 het volgende:
[..]
agh in een gekke bui kan wel eens wat gebeuren ja
Niet oordelen zonder dat je feiten weetquote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:05 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Tsjah dan moet je ook niet raar opkijken als ze in "een gekke bui" ineens op internet verschijnen.
Ik hoef de feiten ook niet te weten eigenlijkquote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:06 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Niet oordelen zonder dat je feiten weet
Hoi!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:05 schreef Superheld het volgende:
Ola![]()
huh foto's? IJSmeijs?![]()
Zo, ik ben brak. Tot 6 uur een illegale party in belgie met nog een vechtpartijtje met roosendaal-jongeren ofzo![]()
, toen naar huis en omkleden enzo, niet geslapen omdat ik om half 10 weg moest voor begrafenis, schitterende begrafenis en dan net nog gewerkt.
![]()
En dan morgen weer naar belgie goed zuipen![]()
Vraag me wel af of ik het overleef![]()
Ja.quote:
quote:
LOLquote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:11 schreef Superheld het volgende:
[..]
Ja.![]()
Eentje van hun sloeg een bierflesje kapot om als wapen te dienen. Haalt ie zichzelf open![]()
Ja ik weet niet wat het nou waren, roosendaal, tilburg geen idee.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
LOL![]()
Hadden die nog een beetje groep dan? Roosendaal
Rubber heeft kleine eendjes geaddopteerdquote:
Geen idee.quote:
Foto?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:22 schreef Noca het volgende:
Ik heb vandaag mijn Atletico Ananas Tshirt binnen gekregen
Kende je hem goed?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:29 schreef Superheld het volgende:
Toch maar niet slapen.![]()
Ook al interesseert et jullie misschien geen ruk, ff die foto's van begrafenis.
http://www.bsiderats.nl/nieuws/nieuwsitem.php?nieuwsid=5858
Nee, heb er 1 of 2 x mee gesproken oppervlakkig. Verder zag ik em regelmatig lopen enzo.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:35 schreef JaWi het volgende:
[..]
Kende je hem goed?
Denke trouwens niet dat het tilburgers waren gisteren.
Ja ze hadden geen XL idd, dus maar op L gegokt. Groot genoeg.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Cool Noca! Welke maat heb je? Ik zie namelijk niet dat je ze in XL kan bestellen.
...is DD "aarschdruk" dus zit het er voorlopig nog niet in.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:55 schreef rubbereend het volgende:
komen die awards eigenlijk nog? MM had t over begin deze week maar vooralsnog.....
Dan gok ik het er misschien ook wel op.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:54 schreef Noca het volgende:
[..]
Ja ze hadden geen XL idd, dus maar op L gegokt. Groot genoeg.
leuk shirt maar dat balkje ben je terroristquote:
Zoietsquote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:00 schreef Dos37 het volgende:
[..]
leuk shirt maar dat balkje ben je terrorist
wordt t dus strax uiteindelijk toch winterstop voor we gaan uitreikenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:56 schreef Vom het volgende:
[..]
...is DD "aarschdruk" dus zit het er voorlopig nog niet in.
Ja onwijsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |