Hooligan van het oosterpark hequote:
Naja als de nominaties er zijn gaat het meestal wel rap hoorquote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wordt t dus strax uiteindelijk toch winterstop voor we gaan uitreiken
Je moet bij Internationaal kijken en dan zie ik dit staan:quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:29 schreef Superheld het volgende:
GODTYFUS KUT NS SITE.![]()
Weet iemand wat een retourtje Breda-antwerpen kost?![]()
FF kijken wat een superdagretour inhoud.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Je moet bij Internationaal kijken en dan zie ik dit staan:
Superdagretour 2e klas à EUR 15,40 p.p.
Vol tarief 2e klas à EUR 23,60 p.p.
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:29 schreef Superheld het volgende:
Toch maar niet slapen.![]()
Ook al interesseert et jullie misschien geen ruk, ff die foto's van begrafenis.
http://www.bsiderats.nl/nieuws/nieuwsitem.php?nieuwsid=5858
Indrukwekkendquote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:29 schreef Superheld het volgende:
Mooi toch dat ze het zo naar haar zin heeft gehad op die door jullie aangeboden vakantie?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:32 schreef tong80 het volgende:
Ma aan de telefoon, terug uit Tsechië helemaal gesloopt maar het was de mooiste vakantie van haar leven.Leuke anekdote na een dag excursie ging iedereen zich goedkoop vol laten lopen ma ging om 22.00 uur naar de Tour kijken'op eurosport.
Ze was doodop en kon niet aan alles meedoen, maar ze heeft zoveel gezien zei ze. En een vriendin opgedaan met dezelfde ahtergrond en interesses waar ze volgend jaar met het vliegtuig mee naar Salou gaat. Aan het strand liggen en naar jonge mannen kijkenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooi toch dat ze het zo naar haar zin heeft gehad op die door jullie aangeboden vakantie?![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:39 schreef tong80 het volgende:
En een vriendin opgedaan met dezelfde ahtergrond en interesses waar ze volgend jaar met het vliegtuig mee naar Salou gaat. Aan het strand liggen en naar jonge mannen kijken
Jonge mannen in Salou is net 16 jarigen kijkenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze was doodop en kon niet aan alles meedoen, maar ze heeft zoveel gezien zei ze. En een vriendin opgedaan met dezelfde ahtergrond en interesses waar ze volgend jaar met het vliegtuig mee naar Salou gaat. Aan het strand liggen en naar jonge mannen kijken
wat ongelooflijk kippenvelquote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:29 schreef Superheld het volgende:
Het wachten is op DD die druk was hoorde ik gisterenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Waar blijfti die Awards gedoe trouwens ?
dan weten we gelukkig wel van wie tong het heeftquote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:53 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die is nog maffer als tong geloof ik![]()
Hopelijk vindt DD dit weekend een gaatje.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:53 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Het wachten is op DD die druk was hoorde ik gisteren
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:32 schreef tong80 het volgende:
Ma aan de telefoon, terug uit Tsechië helemaal gesloopt maar het was de mooiste vakantie van haar leven.Leuke anekdote na een dag excursie ging iedereen zich goedkoop vol laten lopen ma ging om 22.00 uur naar de Tour kijken'op eurosport.
Hij hoeft zich van mij niet druk te maken laat hem maar rustig aan doenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hopelijk vindt DD dit weekend een gaatje.
Alsof ie doordeweeks geen sex heeft.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hopelijk vindt DD dit weekend een gaatje.
Schöne Abend Herr Mich!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:26 schreef methodmich het volgende:
Lekker hoor Eilanden!
* methodmich gaat de kroeg uit.
Prettige avond nog!
vaaaaaaaaaaaaaaaakantieeeeeeeeeee!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:17 schreef Eilanden het volgende:
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekend!
*Zucht* Altijd weer baas boven baas.....quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:31 schreef pascalheister het volgende:
[..]
vaaaaaaaaaaaaaaaakantieeeeeeeeeee!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |