ik ben zo weg hoorquote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:36 schreef Eilanden het volgende:
[..]
*Zucht* Altijd weer baas boven baas.....
Kan jij niet effe lekker een of andere verjaardag gaan vieren?![]()
Was jij er woensdag ook in Sittard?quote:
Jep was erg mooiquote:
Ga je fietsen terughalen?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:42 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Nope
Maar morgen wordt toch 10x beter dan Sittard![]()
2e wereld-oorlog. Toen de moffen alle fietsen meenamen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:44 schreef Bananenman het volgende:
[..]
![]()
![]()
De tering. Moet morgen wel om 9u al bij Jawi zijn
Leuk als je je grappen moet uitleggenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:45 schreef Superheld het volgende:
[..]
2e wereld-oorlog. Toen de moffen alle fietsen meenamen.
Dat zeggen er wel meer die los willen in duitsland.![]()
Ja ik heb niet zoveel verstand van wat de moffen allemaal meegenomen hebben enzoquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:45 schreef Superheld het volgende:
[..]
2e wereld-oorlog. Toen de moffen alle fietsen meenamen.
Dat zeggen er wel meer die los willen in duitsland.![]()
Het is inderdaad erg rustig. Normaal is het op vrijdagavond druk, maar vanavond is er bijna niemandquote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:47 schreef Eilanden het volgende:
Beetje dooie boel vanavond hier in VBL...
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:49 schreef Bos81 het volgende:
Het is inderdaad erg rustig. Normaal is het op vrijdagavond druk, maar vanavond is er bijna niemand
Ik door jouw post nu ookquote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:56 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik krijg het liedje Stayin'Alive in m'n hoofd door die smileys
Moet je ook maar niet op jouw leeftijd elke dag beesten en bieren.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:08 schreef just me het volgende:
Mèn ik ben me ook een partij moe, niet normaal meer!
heb ik vandaag ook niet gedaanquote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Moet je ook maar niet op jouw leeftijd elke dag beesten en bieren.
mag je ook best trots op zijn!!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:17 schreef Da_Sandman het volgende:
ons bin de zeêuwen deel 2
Wat ben ik toch blij dat ik weer hier ga wonen zeg
Brommer kiek'n! Kieken is de cleane versiequote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:28 schreef pascalheister het volgende:
zo dat was lekker brommers kieken met bluezz
wat weet jij er nou vanquote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:29 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Brommer kiek'n! Kieken is de cleane versie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |