Zondag de herhaling.quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:19 schreef MissBliss het volgende:
Ik mis het vanavond.
Zondag is het pas om half 11 he? Dat wil ik niet missen neequote:Op donderdag 21 juli 2005 12:19 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Zondag de herhaling.Eva met haar spinnenangst mag je natuurlijk niet missen.
Ja, zondag is het pas om half 11, na de zondagavond film van Yorin.quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zondag is het pas om half 11 he? Dat wil ik niet missen nee
Maar gelukkig heb je het dan toch gevondenquote:Op donderdag 21 juli 2005 12:31 schreef OMG het volgende:
Ik zat weer in TV te zoeken in plaats van SHO.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:18 schreef LeBeau het volgende:
Vervolg op: America's Next Top Model #5
...
...
Nicole
[afbeelding]
...
...
...
Occupation: Former punk rocker
...
...
...
...
Yep! Zie je ook goed bij haar pre-show filmpje op de UPN site:quote:
Ja dat filmpje heb ik toevallig gisteren ook gekekenquote:Op donderdag 21 juli 2005 12:52 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Yep! Zie je ook goed bij haar pre-show filmpje op de UPN site:
http://www.upn.com/shows/top_model3/insider/video.php?chap=2129 (geen spoilers)
Volgens mij zegt ze ook iets over haar alcohol- en drugsgebruik.
Weet je zeker dat dat niet over Janice ging?quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:52 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Volgens mij zegt ze ook iets over haar alcohol- en drugsgebruik.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat niet over Janice ging?.
Nou, inderdaad. Samen met Third Watch en Las Vegas één van de weinige programma’s die ik nog echt iedere week kijk.quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
Jeej, vanavond weer![]()
Enige echt leuke tv-programma op het moment
Was dat niet dat meisje die een kort, blonde jongens coupe kreeg aangemeten? Emmi ofzo dacht ik.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:57 schreef Legally_Brunette het volgende:
Hoe heette dat ene kind ook al weer die in de vorge serie helemaal hysterisch werd toen ze aan die touwen moest hangen? Misschien krijgen we vanavond dezelfde taferelen met EVA...
Catie heette ze volgens mij. Die huilde overal om.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:57 schreef Legally_Brunette het volgende:
Hoe heette dat ene kind ook al weer die in de vorge serie helemaal hysterisch werd toen ze aan die touwen moest hangen? Misschien krijgen we vanavond dezelfde taferelen met EVA...
Die hadden we bij de 2e serie toch ook niet?quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:10 schreef Legally_Brunette het volgende:
Wie mist net als ik ook de bijbelfanaten in deze editie?![]()
Ik vind het wel leuk!quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:10 schreef OMG het volgende:
En Tyra's nieuwe kapsel is niet echt een verbetering.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. er zo uitgaat![]()
Ik ook.quote:
Mee eens! Die Rebecca zag er niet uit. en lekker boeiend inderdaad als je die naam niet kunt uitspreken, tenzij je een model voor dat merk bent, dan ist wat anders. En Yaya is echt onuitstaanbaar, ze wordt elke week erger met die serieusheid van d'rquote:Op donderdag 21 juli 2005 21:20 schreef OMG het volgende:
Toch altijd typisch dat van die mutsen die alles over mode menen te weten en hun mening geven over kleding van anderen er zelf 9 van de 10 keer ook totaal niet uitzien. Zoals die Rebecca dus.
Daarnaast vond ik het kritiekpunt van die interviewster over het niet goed kunnen uitspreken van de naam "Jean Paul Gaultier" door Toccara nogal dom, want ik heb nog nooit een Engels sprekend persoon die naam fatsoenlijk uit horen spreken.
Ik vind Tyra's haar harstikke leuk zo!quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:18 schreef brando het volgende:
Ik vind het wel leuk!
quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:33 schreef LeBeau het volgende:
Ik vond Tyra er nu opeens heel leuk uitzien met dat haar zo.![]()
Jammer dat Toccara eruit is, maar toch liever haar dan Ann.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
Maar ze is wel beeldschoon...quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:37 schreef Copycat het volgende:
Yaya krijgt de wind flink van voren van Tyra.
En terecht.
Haar, zoals iemand hier al eens perfect typeerde Holier than Thou arrogantie wordt nu wel erg irritant.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:37 schreef Copycat het volgende:
Yaya krijgt de wind flink van voren van Tyra.
En terecht.
Haar, zoals iemand hier al eens perfect typeerde Holier than Thou arrogantie wordt nu wel erg irritant.
Vraagje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:38 schreef beaverhausen het volgende:'t Is maar hoe je 't bekijktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Curiosity cultured the cat
Nou ja, it makes good television.quote:
Ssssttt!quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:57 schreef LeBeau het volgende:
Raar eigenlijk dat ze niet lieten zien waar de dames heen gaan deze keer. Alsof dat zo'n grote spoiler is.
Verrassing mag ik hopen? Ook voor mij trouwens. Dat is dan ook het enige dat ik nog niet weet. Ik weet jammer genoeg al wie de winnares van het volgende seizoen is.quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:07 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Ssssttt!
De bestemming is in ieder geval nog wel een verassing voor mij.
Was ook raar ja, ook wat anderen erover zeiden, maar daar kwam het fenomeen editen misschien weer om de hoek kijken, ben ik bang.quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:20 schreef -Kate- het volgende:
Nicole's opmerking over de spinnenfobie van Eva sloeg ook nergens op. Volgens haar was Eva vanwege haar spinnenfobie niet geschikt om model te worden.
Alsof je als model dagelijks met spinnen in de weer bentDoos. Bovendien heeft Eva zich over haar angst heen gezet en toch nog goed werk afgeleverd.
ja damn dat was echt schijnheilig.. Ze was zo bezorgd blabla maar dan wel met de camera boven op dr neus..quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oh, en dat Oprahgekweel bij Tyra's moeder was echt stom..
Moet je maar niet datenquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:52 schreef Airelle het volgende:
Mooie OP LeBeau.
Ik heb het gemist vanavond.
Jij bent snel op de hoogtequote:Op donderdag 21 juli 2005 22:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Moet je maar niet daten.
Zondag wel kijken hoor..
Yaya is gewoon vreselijk irritant met haar "Respect" en haar roots en bla bla bla. Als model moet je van alles kunnen vertegenwoordigen, niet alleen afrikaanse shit.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:04 schreef Copycat het volgende:
Het is niet zozeer dat niet in een hokje willen worden geduwd, dat Yaya iritant maakt. Het is vooral de arrogantie waarmee dat gepaard gaat.
Ik kan haast niet wachten!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:57 schreef Toeps het volgende:
Ze gaat trouwens nog eens lekker door de mand vallen, met "umaboshi", of iets dergelijks. Maar goed, dat zien jullie nog wel.
![]()
hoezo vind je amanda irritant dan??quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:27 schreef La_Guiri het volgende:
Ik vind Yaya ook wel irritant worden nu, al blijft ze wel een favoriet.
Nicole heeft ook een mooi gezichtje vind ik. Jammer ook dat Toccara eruit is.
Verder heb ik een vreselijke hekel aan Amanda, wat een irritant wijf. Eva vind ik ook altijd erg slijmerig ten opzichte van Tyra, zodra Tyra binnenkomt, begint ze te springen en te stralen als een klein kind.
Nee ze moet juist blijven, kapsonesbitchen zijn leuk om je aan te ergerenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:59 schreef -pinguin- het volgende:
die yaya mag van mij er in de volgende ronde uit kapsonesbitch
Hier nog een! Ook serie 2 en 4 trouwens. Maarre, iemand ook in het bezit van 1? Dan mag je me mailen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb zelfs de hele serie gedownload. 3,4 GB.![]()
![]()
Nee sorry. Enkel serie 3. Omdat deze serie de mooiste vrouwen had.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:36 schreef Toeps het volgende:
[..]
Hier nog een! Ook serie 2 en 4 trouwens. Maarre, iemand ook in het bezit van 1? Dan mag je me mailen.
Mwah, in serie 2 zat ook wel wat lekkers hoorquote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:41 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee sorry. Enkel serie 3. Omdat deze serie de mooiste vrouwen had.![]()
Ik moet toch wat rukvoer hebben voor in de vakantie.
1 is uit op DVD dus daar kun je vast wel wat van vinden denkquote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:36 schreef Toeps het volgende:
[..]
Hier nog een! Ook serie 2 en 4 trouwens. Maarre, iemand ook in het bezit van 1? Dan mag je me mailen.
Ann moet nog leren.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:43 schreef Copycat het volgende:
Realiteit is toch dat Ann wel mooi, maar niet fotogeniek is.
Één bruikbare foto op een hele sessie, dat is in de professionele wereld gewoon niet acceptabel.
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:47 schreef Copycat het volgende:
Niets bijzonders... zelfde blik... geen spanning.
Nee, ik zie Anne niet de top halen in modellenland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t Is bewegend een mooie meid, gevangen in foto vervliegt haar intensiteit, vind ik.
Ze is niet allround, imo.Curiosity cultured the cat
ik sluit me hier geheel bij aanquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:03 schreef beaverhausen het volgende:
Als we toch lijstjes gaan posten:
6. Norelle
5. Ann
4. Nicole
3. Eva
2. Yaya
1. Amanda
Grappig. Wij hebben ongeveer hetzelfde. Behalve no 4 en 3 zijn omgedraaidquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:36 schreef -Kate- het volgende:
6. Ann
5. Norelle
4. Eva
3. Amanda
2. Yaya
1. Nicole
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:05 schreef wizarddragon het volgende:
6. Norelle
5. Nicole
4. Ann
3. Amanda
2. Eva
1. Janice Dickenson uh YAYA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
quote:Op zondag 24 juli 2005 20:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Er gaan trouwens nog steeds roddels dat Missy Elliott een koppeltje is met Eva..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ambtenaar in functie? Jeugdpuis in uniform zal je bedoelen!
quote:Op zondag 24 juli 2005 20:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Er gaan trouwens nog steeds roddels dat Missy Elliott een koppeltje is met Eva..Serieus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeer apart stel dan![]()
quote:Op zondag 24 juli 2005 20:39 schreef PowerPoes het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You know when you close your eyes and wish for something?
Valt wel mee.quote:Op zondag 24 juli 2005 21:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hele lelijke foto van Eva..:
[afbeelding]
Leuk zo, dat haar.quote:Op zondag 24 juli 2005 21:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Als mijn lelijke foto's daarop zouden lijken, dan teken ik daar onmiddellijk voor hoor!quote:Op zondag 24 juli 2005 21:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
haha....dat dacht ik dus ook!!quote:Op zondag 24 juli 2005 23:14 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Als mijn lelijke foto's daarop zouden lijken, dan teken ik daar onmiddellijk voor hoor!
Inderdaad.quote:Op maandag 25 juli 2005 09:24 schreef AudreyHepburn het volgende:
Wat een rotmokkel was die hele Yaya, deze week. Ik vond die foto van haar ook nieteens zo heel bijzonder. Bovendien, als het gaat om het showen van de juwelen dan kwamen die bij Eva er toch echt wel mooier uit. Sowieso, respect voor die foto. Zag er echt zwaar okay uit, ondanks de immense spinnenangst.
Idd.quote:Op maandag 25 juli 2005 09:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik heb me kapot geergerd aan Yaya, met haar zelfingenomen en arrogante gedrag. Ook heel dom om jezelf boven jury en experts te plaatsen, probeer wat ze zeggen eens in je op te nemen. Echt, wat een dom wijf.
Ik vond de foto van nicole ook wel mooi, Ann was jammer genoeg weer erg leeg. Ik vind haar mooi en leuk in het echt, maar vaak niet op de foto, zoals al gezegd. Ik vond de foto van Toccara overigens ook erg mooi, ik had erg het idee dat z egewoon naar een excuus zochten om "die dikke" eruit te gooien.
waar waar?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb zelfs de hele serie gedownload. 3,4 GB.![]()
![]()
BitTorrent, Pirate Bay PRQ Tracker via BitLord.quote:
Mischien wel idd,ik vind haar heel mooi .Ik snap alleen niet zo goed waarom ze plus size-modellen in het programma toestaan als ze toch vinden dat ze geen supermodel kan worden.Dat ze dat vinden moeten ze zelf weten maar niet eerst iemand lekker maken om vervolgens zeggen dat het je nooit zal lukken omdat je niet slank genoeg bent.quote:Op maandag 25 juli 2005 10:02 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Idd.
Zul je zien dat ze de volgende aflevering iets gaan doen in skimpy bikini's waar er * heel toevallig * geen van in haar maat is. "Net op tijd eruit", dat idee. Eerst de dikke weg, dan de bikini's.
Het is wel een manier om te laten zien dat het niet kan, omdat het publiek daar misschien anders over denkt.quote:Op maandag 25 juli 2005 13:12 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Mischien wel idd,ik vind haar heel mooi .Ik snap alleen niet zo goed waarom ze plus size-modellen in het programma toestaan als ze toch vinden dat ze geen supermodel kan worden.Dat ze dat vinden moeten ze zelf weten maar niet eerst iemand lekker maken om vervolgens zeggen dat het je nooit zal lukken omdat je niet slank genoeg bent.
Gisteren zei die PR-adviseur die heel in het begin langskwam tegen Toccara: "Het kan echt wel, modehuizen maken ook echt wel grotere maten."quote:Op maandag 25 juli 2005 13:14 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het is wel een manier om te laten zien dat het niet kan, omdat het publiek daar misschien anders over denkt.
Ik weet wel dat een plus-size model kan, maar bij ANTM kan het niet. Daar zoeken ze vooral naar een redelijk all-round haute-couture model. Haute-couture is er niet echt in Toccara's maat, en er zijn een groot aantal modehuizen die geen kleren maken in grote maten.quote:Op maandag 25 juli 2005 13:18 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Gisteren zei die PR-adviseur die heel in het begin langskwam tegen Toccara: "Het kan echt wel, modehuizen maken ook echt wel grotere maten."
Dat rijmt niet met het feit dat zij maar constant in zakken of in worstevelletjes wordt gehesen. Of dat er dus echt geen kleding voor haar is.
Ja daarom is het toch ook juist belachlijk dat ze het in 1e instantie wel toestaan.Als het zou zijn om te laten zien dat het echt niet kan zou ik echt belachlijk vinden.Die Sophie Dahl was eerst toch ook een pluz-size model en liep toch ook voor bekende ontwerpers.En dat all-round gebeuren snap ik tot op een bepaalde hoogte wel maarja uit eindelijk is ook ieder model een mens en zal de ene geschikter zijn dan de ander voor een bepaalde opdracht juist omdat ze er zo uit ziet.quote:Op maandag 25 juli 2005 13:36 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik weet wel dat een plus-size model kan, maar bij ANTM kan het niet. Daar zoeken ze vooral naar een redelijk all-round haute-couture model. Haute-couture is er niet echt in Toccara's maat, en er zijn een groot aantal modehuizen die geen kleren maken in grote maten.
Die Sophie Dahl is echt ZO ontzettend veel afgevallen op een gegeven moment.quote:Op maandag 25 juli 2005 13:41 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Ja daarom is het toch ook juist belachlijk dat ze het in 1e instantie wel toestaan.Als het zou zijn om te laten zien dat het echt niet kan zou ik echt belachlijk vinden.Die Sophie Dahl was eerst toch ook een pluz-size model en liep toch ook voor bekende ontwerpers.En dat all-round gebeuren snap ik tot op een bepaalde hoogte wel maarja uit eindelijk is ook ieder model een mens en zal de ene geschikter zijn dan de ander voor een bepaalde opdracht juist omdat ze er zo uit ziet.
Het is toch wat anders om iemand week na week te vertellen dat ie eigenlijk te zwaar is om supemodel te worden terwijl ze haar in 1e instantie hebben aangenomen(en dat was toen al duidelijk).Dat Eva degene was die bang was voor die spin lijkt mij eerder toeval.Ik snap het punt wel hoor want ik denk ook dat ze te zwaar is om echt supermodel te worden,vooral in europa waar de modellen nog veel slanker zijn komt ze zomaar niet aan de bak.Vind het alleen erg apart dat ze iemand dan wel 1st aannemen en vervolgens er moeilijk over doen.Dat is hetzelfde als iemand met flaporen aannemen en dan vervolgens ook diegene weer om die rede afwijzen.quote:Op maandag 25 juli 2005 13:51 schreef SEMTEX het volgende:
ANTM testte Toccara gewoon uit of ze bestand was tegen alle kritiek, want die zal ze echt wel te verduren krijgen. Dat was ze dus duidelijk niet, want ze straalde uit dat ze er geen heil meer in zag.
Ze hebben Eva ook getest door haar te confronteren met spinnen. Eva haakte niet af zoals die korte blonde huilmuts van vorig jaar, en dat is dus duidelijk een geslaagde test
Hmm, Norelle heeft Nederlandse roots?quote:Op maandag 25 juli 2005 14:32 schreef i-spy24 het volgende:
Update:
Als een echte i-spy heb ik dus hier meer recentere foto's van de jonge Norelle...
met...achternaam!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Er was maar een bruikbare foto van Ann. Ze is niet zo fotogeniek als dat ze mooi isquote:Op maandag 25 juli 2005 15:04 schreef Airelle het volgende:
Maar waarom stond Ann naast haar, haar foto was toch niet zo slecht.
Ja, en dat ongeinteresseerde met die kleding schoot 'men' ook een beetje in het verkeerde keelgat geloof ik.quote:Op maandag 25 juli 2005 15:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er was maar een bruikbare foto van Ann. Ze is niet zo fotogeniek als dat ze mooi is.
Ik vind haar maar eng.quote:Op maandag 25 juli 2005 14:39 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik vind haar maar eng lachen.
quote:Op maandag 25 juli 2005 15:04 schreef Airelle het volgende:
Toccara eruit.
Maar waarom stond Ann naast haar, haar foto was toch niet zo slecht.
(Ik heb alleen het einde gezien).
quote:Op maandag 25 juli 2005 16:45 schreef Scandalous het volgende:
Ik krijg de kriebels van die enge Norelle. Ze is zooo doorsnee.
* OMG high fivesquote:Op maandag 25 juli 2005 16:45 schreef Scandalous het volgende:
Oeh, spannend.quote:Op maandag 25 juli 2005 17:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Deze week geen nieuwe foto's
Jullie zien donderdag wel waarom
En zooooo huppelkutje.quote:Op maandag 25 juli 2005 16:45 schreef Scandalous het volgende:
Ahh, jammerquote:Op maandag 25 juli 2005 17:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Spaaaannendquote:Op maandag 25 juli 2005 17:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 juli 2005 18:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Mijn vermoeden waarom er geen foto's zijn:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
You know when you close your eyes and wish for something?
Ik baal er nog steeds van.quote:Op maandag 25 juli 2005 18:22 schreef Copycat het volgende:
Nu ik eenmaal weet wie wint, pik ik elke spoiler meteen mee.
quote:Op maandag 25 juli 2005 18:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:Ooooow, leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Nou ja, goed nieuws voor Ann dan heh?quote:Op maandag 25 juli 2005 17:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik had ook al gekeken wie die serie wintquote:Op maandag 25 juli 2005 18:49 schreef LeBeau het volgende:
Ja, een spoilertopic lijkt mij ook wel wat, vooral aangezien er ook nog een hele 4e serie is waar ik het meeste al van weet.
Hahaha, hier nog een. Maar anders meld je je toch gewoon aan op FORT? Daar kun je honderduit praten. www.fansofrealitytv.comquote:Op maandag 25 juli 2005 18:49 schreef LeBeau het volgende:
Ja, een spoilertopic lijkt mij ook wel wat, vooral aangezien er ook nog een hele 4e serie is waar ik het meeste al van weet.
Lekker voor mensen die het niet willen weten, doos.quote:Op maandag 25 juli 2005 22:13 schreef Botercup het volgende:
-knip-
Yep.quote:
Je zag een kort stukje waarin Ann bloedserieus in de camera kijkt en iets in het Japans probeert te zeggen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 08:41 schreef OMG het volgende:
Eva zag er wel weeruit, voor zover ik iets heb kunnen opmaken uit dat voorstukje
.
Ik ben trouwens wel benieuwd naar die reclames dan, aangezien ze geen engels spraken.
Ja, Eva ook. Eva struikelde nogal over haar woorden van wat ik zag, dat leek bij Ann dan weer mee te vallen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 08:51 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Je zag een kort stukje waarin Ann bloedserieus in de camera kijkt en iets in het Japans probeert te zeggen..
Er zijn in totaal nog 4 afleveringen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:22 schreef amaranta het volgende:
Hoeveel afleveringen zijn er nog? Ga namelijk morgen op vakantie en ben rond 17 augustus terug...
Ik ben bang dat Amanda gaat winnen...quote:Op maandag 25 juli 2005 16:36 schreef Fahrion het volgende:
6 Ann
5 Norelle
4 Amanda
3 Eva
2 Yaya
1 Nicole
idem.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:19 schreef Juweel het volgende:
Ik...wil...spoilers...kijken......
niet gedaan..pffff
Ik snap t wel een beetje hoor,heb soms het idee dat de jury het wel erg overdrijft enzo.Maarja als je daar niet tegen kunt ben je waarschijnlijk niet echt geschikt...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:59 schreef ruby het volgende:
Yaya begint een bloed irritant mens te worden. Mooi meisje, maar ze doet wel erg uit de hoogte. Triest ook hoe ze in de verdediging ging bij de jury over haar kledingstijl. Zeikdoos.
Lijkt wel of een setje van de Zeeman showt..quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:33 schreef Kiki het volgende:
Deze kan zowel in het Onflatteuze Celeb foto topic, maar vond 'm hier ook wel toepasselijk.
Tyra, here is your best shot.....![]()
[afbeelding]
Volgens mij niet(ze was eens bij Oprah en hadden ze het er ook over).Dat lijf van haar is trouwens echt supermooi vind ikquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:55 schreef Rhanna het volgende:
Zijn dat eigenlijk implantaten?
Als dat het figuur van een vent is wil ik graag het figuur van een vent!! (ik zie niet wat hier mannelijk aan is hoor)quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:27 schreef -XX- het volgende:
net een vent, dat bovenstuk
de schouders van arnold
![]()
Hmm, wel de buik wegsoepen, maar die tieten zo laten. Dat klopt natuurlijk niet...quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:33 schreef Kiki het volgende:
Deze kan zowel in het Onflatteuze Celeb foto topic, maar vond 'm hier ook wel toepasselijk.
Tyra, here is your best shot.....![]()
[afbeelding]
Hoezo denk je dat haar buik is weggesoept?quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:58 schreef Toeps het volgende:
Hmm, wel de buik wegsoepen, maar die tieten zo laten. Dat klopt natuurlijk niet...
Omdat je bij ANTM soms best goed ziet dat ze is aangekomen. Ze zegt zelf ook dat ze niet meer zo dun is, maar dat ze het zich kan veroorloven, omdat ze zo bekend is dat er flink wat geld is om te soepen. Haar buik is op de foto nog net als haar buik van vroeger, maar haar tieten zijn 2x zo groot. De proporties kloppen gewoon niet.quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoezo denk je dat haar buik is weggesoept?
Nu je het zo zegt.quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:03 schreef Toeps het volgende:
[..]
Omdat je bij ANTM soms best goed ziet dat ze is aangekomen. Ze zegt zelf ook dat ze niet meer zo dun is, maar dat ze het zich kan veroorloven, omdat ze zo bekend is dat er flink wat geld is om te soepen. Haar buik is op de foto nog net als haar buik van vroeger, maar haar tieten zijn 2x zo groot. De proporties kloppen gewoon niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.put
your
clothes
on!
quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:13 schreef Toeps het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.put
your
clothes
on!
quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:16 schreef Jerruh het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS (╯°□°)╯︵ ┻━┻
quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:01 schreef LeBeau het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.put
your
clothes
on!
quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS (╯°□°)╯︵ ┻━┻
quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:21 schreef LeBeau het volgende:
[..]hell yeah!!! iets om naar uit te kijken!!! hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en nu kap ik met spoileren
put
your
clothes
on!
Ja!quote:
20:30quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:45 schreef AudreyHepburn het volgende:
Hoe laat komt ie ook alweer ?
Ik ben er ook nooit op donderdag avond... en eigenlijk ook niet op zondag... dus.. Ik heb het al vaak gemist.. MAAR vanavond heb ik de videorecorder ingesteldquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:05 schreef MissBliss het volgende:
Ik moet het opnemen want ik moet zo naar de koopavond.
Tsk, wat is er nou belangrijker? Winkelen of ANTM? Precies!quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:05 schreef MissBliss het volgende:
Ik moet het opnemen want ik moet zo naar de koopavond.
Hij zat in Go!quote:
Ze zei toch supercallifragalistic expladocious (nouja, die bekende zin uit Mary Poppins)?quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:41 schreef Toeps het volgende:
"I had, like, callifragilistic boombastic..."
Ook goed.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ze zei toch supercallifragalistic expladocious (nouja, die bekende zin uit Mary Poppins)?
Gastquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:42 schreef brando het volgende:
Jezus, wat is die Eva irritant zeg, met d'r enthousiaste gespring en gekrijs de hele tijd![]()
Ja ik word helemaal nerveus van dat mens.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:42 schreef brando het volgende:
Jezus, wat is die Eva irritant zeg, met d'r enthousiaste gespring en gekrijs de hele tijd![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedere droom moet je in een potje vangen.
Ze hebben het hier ook,het komt daar vandaan mutsquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Die gil van Norelle toen ze die Hello Kitty winkeltje passeerde.
De eerste keer wel eigenlijk.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:17 schreef Toeps het volgende:
Jullie geloven toch zeker niet dat ze haar écht vergeten?
Oké, dankjewel.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:20 schreef OMG het volgende:
Op zondag is de herhaling van woensdag.
Eva fluisterde: "I hope Norelle bites it"quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:28 schreef Aventura het volgende:
Wie wilde nou dat Norelle het slecht deed? Ff niet opgelet..
Eva. Ze vond dat ze het zelf had verneukt en dacht dat ze een betere kans maakte om te blijven als meisjes die al eerder minder goed waren qua model (Norelle en Ann dus) het ook slecht deden, dan zou Eva wel blijven.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:28 schreef Aventura het volgende:
Wie wilde nou dat Norelle het slecht deed? Ff niet opgelet..
Inderdaad!quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Die kop van Yaya toen ze bij de laatste 2 zag!! Prachtig! Verwaand kreng dat het is.
Wat ze ook zei, iets van "Als ik word weggestuurd moet ik echt eens met de jury gaan praten." Bah.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:29 schreef Toeps het volgende:
Inderdaad!
Nicole was bang om te verliezen, Yaya keek meer van: "Ze kunnen mij niet wegsturen, weet je wel wie ik ben?!"
Ja, vond ik ook raar. Misschien is dat eruit geknipt ofzo.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:30 schreef brando het volgende:
Ik ben het er niet mee eens
![]()
Trouwens, ik dacht dat ze vorige week iets lieten zien van "met z'n allen tegen Yaya", omdat ze alles won. Dat zou toch deze week komen?
Hadden ze bij de commercial een beetje weg kunnen schminken, zag ik.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:31 schreef Toeps het volgende:
Twee mega knoeperds van puisten had Yaya trouwens op haar voorhoofd.
Ja, ze bouwen het altijd mooi op zodat het begrijpelijk is waarom de persoon er uit gaat. Vooral als je het al weet, is dat erg duidelijk te zien.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:32 schreef shiNinG_staR het volgende:
Het valt me altijd op dat degene die eruit gaat, die aflevering het meest aan het woord is geweest..
Ik vond Nicole ook niet zo denderend meer, eigenlijk niet zo erg dat ze eruit is.
Volgende week wordt wel leuk zo te zien, met die ruzie..
Dat is toch bij elke RLS?quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:32 schreef shiNinG_staR het volgende:
Het valt me altijd op dat degene die eruit gaat, die aflevering het meest aan het woord is geweest..
Ik vond Nicole ook niet zo denderend meer, eigenlijk niet zo erg dat ze eruit is.
Volgende week wordt wel leuk zo te zien, met die ruzie..
Haha, ik vroeg me zelfs af of ik haar Umaboshi reclame wel had gezien.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat is toch bij elke RLS?.
Ik vind Nicole heel erg mooi. Rood haar, prachtige ogen.. Maar het klopt wel, ze valt niet echt op.
Wat jij zegt, dusquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:36 schreef shiNinG_staR het volgende:
Het was idd ook wel erg duidelijk dat ze Nicole opzettelijk vergaten bij de jurybeoordeling. Best wel flauw, eigenlijk..
Ja, dat verwachte ik ook. Dat zal wel gewoon extra footage geweest zijn wat niet in de aflevering zelf terecht is gekomen maar wel (per ongeluk?) in het stukje voor de week daarop.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:30 schreef brando het volgende:
Ik ben het er niet mee eens
![]()
Trouwens, ik dacht dat ze vorige week iets lieten zien van "met z'n allen tegen Yaya", omdat ze alles won. Dat zou toch deze week komen?
quote:Umeboshi (梅干, pickled Japanese plum) is a kind of pickled food. It's one of the Japanese traditional foods and it has been popular in Japan. It is red, round, and a little bit seamed, and its taste is very sour. Japanese people usually eat it with rice, resulting in what looks like the national flag of Japan, with the circular bright red center on a white field. The Japanese also put it into rice balls. It is said that umeboshi is good for health, and sometimes umeboshi is used as a cold remedy. A pickled plum never rots, so you can eat those which were made 100 years ago.
quote:
Ze komt inderdaad wel beter over als je haar bewegend ziet. Maar ze heeft geen mooie stem vind ik, commercials vind ik dus niet goed voor haar. En ik snapte de opmerking van Tyra ook niet over Eva's stem, wat is daar zo bijzonder aan dan?quote:Ann was trouwens erg goed met haar Japans. Die moet het hele foto gebeuren gewoon laten voor wat het is en alleen maar voor commercials en runways gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |