Oké, dankjewel.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:20 schreef OMG het volgende:
Op zondag is de herhaling van woensdag.
Eva fluisterde: "I hope Norelle bites it"quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:28 schreef Aventura het volgende:
Wie wilde nou dat Norelle het slecht deed? Ff niet opgelet..
Eva. Ze vond dat ze het zelf had verneukt en dacht dat ze een betere kans maakte om te blijven als meisjes die al eerder minder goed waren qua model (Norelle en Ann dus) het ook slecht deden, dan zou Eva wel blijven.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:28 schreef Aventura het volgende:
Wie wilde nou dat Norelle het slecht deed? Ff niet opgelet..
Inderdaad!quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Die kop van Yaya toen ze bij de laatste 2 zag!! Prachtig! Verwaand kreng dat het is.
Wat ze ook zei, iets van "Als ik word weggestuurd moet ik echt eens met de jury gaan praten." Bah.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:29 schreef Toeps het volgende:
Inderdaad!
Nicole was bang om te verliezen, Yaya keek meer van: "Ze kunnen mij niet wegsturen, weet je wel wie ik ben?!"
Ja, vond ik ook raar. Misschien is dat eruit geknipt ofzo.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:30 schreef brando het volgende:
Ik ben het er niet mee eens
![]()
Trouwens, ik dacht dat ze vorige week iets lieten zien van "met z'n allen tegen Yaya", omdat ze alles won. Dat zou toch deze week komen?
Hadden ze bij de commercial een beetje weg kunnen schminken, zag ik.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:31 schreef Toeps het volgende:
Twee mega knoeperds van puisten had Yaya trouwens op haar voorhoofd.
Ja, ze bouwen het altijd mooi op zodat het begrijpelijk is waarom de persoon er uit gaat. Vooral als je het al weet, is dat erg duidelijk te zien.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:32 schreef shiNinG_staR het volgende:
Het valt me altijd op dat degene die eruit gaat, die aflevering het meest aan het woord is geweest..
Ik vond Nicole ook niet zo denderend meer, eigenlijk niet zo erg dat ze eruit is.
Volgende week wordt wel leuk zo te zien, met die ruzie..
Dat is toch bij elke RLS?quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:32 schreef shiNinG_staR het volgende:
Het valt me altijd op dat degene die eruit gaat, die aflevering het meest aan het woord is geweest..
Ik vond Nicole ook niet zo denderend meer, eigenlijk niet zo erg dat ze eruit is.
Volgende week wordt wel leuk zo te zien, met die ruzie..
Haha, ik vroeg me zelfs af of ik haar Umaboshi reclame wel had gezien.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat is toch bij elke RLS?.
Ik vind Nicole heel erg mooi. Rood haar, prachtige ogen.. Maar het klopt wel, ze valt niet echt op.
Wat jij zegt, dusquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:36 schreef shiNinG_staR het volgende:
Het was idd ook wel erg duidelijk dat ze Nicole opzettelijk vergaten bij de jurybeoordeling. Best wel flauw, eigenlijk..
Ja, dat verwachte ik ook. Dat zal wel gewoon extra footage geweest zijn wat niet in de aflevering zelf terecht is gekomen maar wel (per ongeluk?) in het stukje voor de week daarop.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:30 schreef brando het volgende:
Ik ben het er niet mee eens
![]()
Trouwens, ik dacht dat ze vorige week iets lieten zien van "met z'n allen tegen Yaya", omdat ze alles won. Dat zou toch deze week komen?
quote:Umeboshi (梅干, pickled Japanese plum) is a kind of pickled food. It's one of the Japanese traditional foods and it has been popular in Japan. It is red, round, and a little bit seamed, and its taste is very sour. Japanese people usually eat it with rice, resulting in what looks like the national flag of Japan, with the circular bright red center on a white field. The Japanese also put it into rice balls. It is said that umeboshi is good for health, and sometimes umeboshi is used as a cold remedy. A pickled plum never rots, so you can eat those which were made 100 years ago.
quote:
Ze komt inderdaad wel beter over als je haar bewegend ziet. Maar ze heeft geen mooie stem vind ik, commercials vind ik dus niet goed voor haar. En ik snapte de opmerking van Tyra ook niet over Eva's stem, wat is daar zo bijzonder aan dan?quote:Ann was trouwens erg goed met haar Japans. Die moet het hele foto gebeuren gewoon laten voor wat het is en alleen maar voor commercials en runways gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |