quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:47 schreef Copycat het volgende:
Niets bijzonders... zelfde blik... geen spanning.
Nee, ik zie Anne niet de top halen in modellenland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t Is bewegend een mooie meid, gevangen in foto vervliegt haar intensiteit, vind ik.
Ze is niet allround, imo.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
ik sluit me hier geheel bij aanquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:03 schreef beaverhausen het volgende:
Als we toch lijstjes gaan posten:
6. Norelle
5. Ann
4. Nicole
3. Eva
2. Yaya
1. Amanda
Grappig. Wij hebben ongeveer hetzelfde. Behalve no 4 en 3 zijn omgedraaidquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:36 schreef -Kate- het volgende:
6. Ann
5. Norelle
4. Eva
3. Amanda
2. Yaya
1. Nicole
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:05 schreef wizarddragon het volgende:
6. Norelle
5. Nicole
4. Ann
3. Amanda
2. Eva
1. Janice Dickenson uh YAYA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
quote:Op zondag 24 juli 2005 20:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Er gaan trouwens nog steeds roddels dat Missy Elliott een koppeltje is met Eva..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ambtenaar in functie? Jeugdpuis in uniform zal je bedoelen!
quote:Op zondag 24 juli 2005 20:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Er gaan trouwens nog steeds roddels dat Missy Elliott een koppeltje is met Eva..Serieus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeer apart stel dan![]()
quote:Op zondag 24 juli 2005 20:39 schreef PowerPoes het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Valt wel mee.quote:Op zondag 24 juli 2005 21:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hele lelijke foto van Eva..:
[afbeelding]
Leuk zo, dat haar.quote:Op zondag 24 juli 2005 21:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Als mijn lelijke foto's daarop zouden lijken, dan teken ik daar onmiddellijk voor hoor!quote:Op zondag 24 juli 2005 21:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
haha....dat dacht ik dus ook!!quote:Op zondag 24 juli 2005 23:14 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Als mijn lelijke foto's daarop zouden lijken, dan teken ik daar onmiddellijk voor hoor!
Inderdaad.quote:Op maandag 25 juli 2005 09:24 schreef AudreyHepburn het volgende:
Wat een rotmokkel was die hele Yaya, deze week. Ik vond die foto van haar ook nieteens zo heel bijzonder. Bovendien, als het gaat om het showen van de juwelen dan kwamen die bij Eva er toch echt wel mooier uit. Sowieso, respect voor die foto. Zag er echt zwaar okay uit, ondanks de immense spinnenangst.
Idd.quote:Op maandag 25 juli 2005 09:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik heb me kapot geergerd aan Yaya, met haar zelfingenomen en arrogante gedrag. Ook heel dom om jezelf boven jury en experts te plaatsen, probeer wat ze zeggen eens in je op te nemen. Echt, wat een dom wijf.
Ik vond de foto van nicole ook wel mooi, Ann was jammer genoeg weer erg leeg. Ik vind haar mooi en leuk in het echt, maar vaak niet op de foto, zoals al gezegd. Ik vond de foto van Toccara overigens ook erg mooi, ik had erg het idee dat z egewoon naar een excuus zochten om "die dikke" eruit te gooien.
waar waar?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb zelfs de hele serie gedownload. 3,4 GB.![]()
![]()
BitTorrent, Pirate Bay PRQ Tracker via BitLord.quote:
Mischien wel idd,ik vind haar heel mooi .Ik snap alleen niet zo goed waarom ze plus size-modellen in het programma toestaan als ze toch vinden dat ze geen supermodel kan worden.Dat ze dat vinden moeten ze zelf weten maar niet eerst iemand lekker maken om vervolgens zeggen dat het je nooit zal lukken omdat je niet slank genoeg bent.quote:Op maandag 25 juli 2005 10:02 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Idd.
Zul je zien dat ze de volgende aflevering iets gaan doen in skimpy bikini's waar er * heel toevallig * geen van in haar maat is. "Net op tijd eruit", dat idee. Eerst de dikke weg, dan de bikini's.
Het is wel een manier om te laten zien dat het niet kan, omdat het publiek daar misschien anders over denkt.quote:Op maandag 25 juli 2005 13:12 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Mischien wel idd,ik vind haar heel mooi .Ik snap alleen niet zo goed waarom ze plus size-modellen in het programma toestaan als ze toch vinden dat ze geen supermodel kan worden.Dat ze dat vinden moeten ze zelf weten maar niet eerst iemand lekker maken om vervolgens zeggen dat het je nooit zal lukken omdat je niet slank genoeg bent.
Gisteren zei die PR-adviseur die heel in het begin langskwam tegen Toccara: "Het kan echt wel, modehuizen maken ook echt wel grotere maten."quote:Op maandag 25 juli 2005 13:14 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het is wel een manier om te laten zien dat het niet kan, omdat het publiek daar misschien anders over denkt.
Ik weet wel dat een plus-size model kan, maar bij ANTM kan het niet. Daar zoeken ze vooral naar een redelijk all-round haute-couture model. Haute-couture is er niet echt in Toccara's maat, en er zijn een groot aantal modehuizen die geen kleren maken in grote maten.quote:Op maandag 25 juli 2005 13:18 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Gisteren zei die PR-adviseur die heel in het begin langskwam tegen Toccara: "Het kan echt wel, modehuizen maken ook echt wel grotere maten."
Dat rijmt niet met het feit dat zij maar constant in zakken of in worstevelletjes wordt gehesen. Of dat er dus echt geen kleding voor haar is.
Ja daarom is het toch ook juist belachlijk dat ze het in 1e instantie wel toestaan.Als het zou zijn om te laten zien dat het echt niet kan zou ik echt belachlijk vinden.Die Sophie Dahl was eerst toch ook een pluz-size model en liep toch ook voor bekende ontwerpers.En dat all-round gebeuren snap ik tot op een bepaalde hoogte wel maarja uit eindelijk is ook ieder model een mens en zal de ene geschikter zijn dan de ander voor een bepaalde opdracht juist omdat ze er zo uit ziet.quote:Op maandag 25 juli 2005 13:36 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik weet wel dat een plus-size model kan, maar bij ANTM kan het niet. Daar zoeken ze vooral naar een redelijk all-round haute-couture model. Haute-couture is er niet echt in Toccara's maat, en er zijn een groot aantal modehuizen die geen kleren maken in grote maten.
Die Sophie Dahl is echt ZO ontzettend veel afgevallen op een gegeven moment.quote:Op maandag 25 juli 2005 13:41 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Ja daarom is het toch ook juist belachlijk dat ze het in 1e instantie wel toestaan.Als het zou zijn om te laten zien dat het echt niet kan zou ik echt belachlijk vinden.Die Sophie Dahl was eerst toch ook een pluz-size model en liep toch ook voor bekende ontwerpers.En dat all-round gebeuren snap ik tot op een bepaalde hoogte wel maarja uit eindelijk is ook ieder model een mens en zal de ene geschikter zijn dan de ander voor een bepaalde opdracht juist omdat ze er zo uit ziet.
Het is toch wat anders om iemand week na week te vertellen dat ie eigenlijk te zwaar is om supemodel te worden terwijl ze haar in 1e instantie hebben aangenomen(en dat was toen al duidelijk).Dat Eva degene was die bang was voor die spin lijkt mij eerder toeval.Ik snap het punt wel hoor want ik denk ook dat ze te zwaar is om echt supermodel te worden,vooral in europa waar de modellen nog veel slanker zijn komt ze zomaar niet aan de bak.Vind het alleen erg apart dat ze iemand dan wel 1st aannemen en vervolgens er moeilijk over doen.Dat is hetzelfde als iemand met flaporen aannemen en dan vervolgens ook diegene weer om die rede afwijzen.quote:Op maandag 25 juli 2005 13:51 schreef SEMTEX het volgende:
ANTM testte Toccara gewoon uit of ze bestand was tegen alle kritiek, want die zal ze echt wel te verduren krijgen. Dat was ze dus duidelijk niet, want ze straalde uit dat ze er geen heil meer in zag.
Ze hebben Eva ook getest door haar te confronteren met spinnen. Eva haakte niet af zoals die korte blonde huilmuts van vorig jaar, en dat is dus duidelijk een geslaagde test
Hmm, Norelle heeft Nederlandse roots?quote:Op maandag 25 juli 2005 14:32 schreef i-spy24 het volgende:
Update:
Als een echte i-spy heb ik dus hier meer recentere foto's van de jonge Norelle...
met...achternaam!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Er was maar een bruikbare foto van Ann. Ze is niet zo fotogeniek als dat ze mooi isquote:Op maandag 25 juli 2005 15:04 schreef Airelle het volgende:
Maar waarom stond Ann naast haar, haar foto was toch niet zo slecht.
Ja, en dat ongeinteresseerde met die kleding schoot 'men' ook een beetje in het verkeerde keelgat geloof ik.quote:Op maandag 25 juli 2005 15:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er was maar een bruikbare foto van Ann. Ze is niet zo fotogeniek als dat ze mooi is.
Ik vind haar maar eng.quote:Op maandag 25 juli 2005 14:39 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik vind haar maar eng lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |