quote:Op maandag 25 juli 2005 15:04 schreef Airelle het volgende:
Toccara eruit.
Maar waarom stond Ann naast haar, haar foto was toch niet zo slecht.
(Ik heb alleen het einde gezien).
quote:Op maandag 25 juli 2005 16:45 schreef Scandalous het volgende:
Ik krijg de kriebels van die enge Norelle. Ze is zooo doorsnee.
* OMG high fivesquote:Op maandag 25 juli 2005 16:45 schreef Scandalous het volgende:
Oeh, spannend.quote:Op maandag 25 juli 2005 17:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Deze week geen nieuwe foto's
Jullie zien donderdag wel waarom
En zooooo huppelkutje.quote:Op maandag 25 juli 2005 16:45 schreef Scandalous het volgende:
Ahh, jammerquote:Op maandag 25 juli 2005 17:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Spaaaannendquote:Op maandag 25 juli 2005 17:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 juli 2005 18:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Mijn vermoeden waarom er geen foto's zijn:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Ik baal er nog steeds van.quote:Op maandag 25 juli 2005 18:22 schreef Copycat het volgende:
Nu ik eenmaal weet wie wint, pik ik elke spoiler meteen mee.
quote:Op maandag 25 juli 2005 18:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:Ooooow, leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Nou ja, goed nieuws voor Ann dan heh?quote:Op maandag 25 juli 2005 17:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik had ook al gekeken wie die serie wintquote:Op maandag 25 juli 2005 18:49 schreef LeBeau het volgende:
Ja, een spoilertopic lijkt mij ook wel wat, vooral aangezien er ook nog een hele 4e serie is waar ik het meeste al van weet.
Hahaha, hier nog een. Maar anders meld je je toch gewoon aan op FORT? Daar kun je honderduit praten. www.fansofrealitytv.comquote:Op maandag 25 juli 2005 18:49 schreef LeBeau het volgende:
Ja, een spoilertopic lijkt mij ook wel wat, vooral aangezien er ook nog een hele 4e serie is waar ik het meeste al van weet.
Lekker voor mensen die het niet willen weten, doos.quote:Op maandag 25 juli 2005 22:13 schreef Botercup het volgende:
-knip-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |