Maar ze is wel beeldschoon...quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:37 schreef Copycat het volgende:
Yaya krijgt de wind flink van voren van Tyra.
En terecht.
Haar, zoals iemand hier al eens perfect typeerde Holier than Thou arrogantie wordt nu wel erg irritant.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:37 schreef Copycat het volgende:
Yaya krijgt de wind flink van voren van Tyra.
En terecht.
Haar, zoals iemand hier al eens perfect typeerde Holier than Thou arrogantie wordt nu wel erg irritant.
Vraagje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:38 schreef beaverhausen het volgende:'t Is maar hoe je 't bekijktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
Nou ja, it makes good television.quote:
Ssssttt!quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:57 schreef LeBeau het volgende:
Raar eigenlijk dat ze niet lieten zien waar de dames heen gaan deze keer. Alsof dat zo'n grote spoiler is.
Verrassing mag ik hopen? Ook voor mij trouwens. Dat is dan ook het enige dat ik nog niet weet. Ik weet jammer genoeg al wie de winnares van het volgende seizoen is.quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:07 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Ssssttt!
De bestemming is in ieder geval nog wel een verassing voor mij.
Was ook raar ja, ook wat anderen erover zeiden, maar daar kwam het fenomeen editen misschien weer om de hoek kijken, ben ik bang.quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:20 schreef -Kate- het volgende:
Nicole's opmerking over de spinnenfobie van Eva sloeg ook nergens op. Volgens haar was Eva vanwege haar spinnenfobie niet geschikt om model te worden.
Alsof je als model dagelijks met spinnen in de weer bentDoos. Bovendien heeft Eva zich over haar angst heen gezet en toch nog goed werk afgeleverd.
ja damn dat was echt schijnheilig.. Ze was zo bezorgd blabla maar dan wel met de camera boven op dr neus..quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oh, en dat Oprahgekweel bij Tyra's moeder was echt stom..
Moet je maar niet datenquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:52 schreef Airelle het volgende:
Mooie OP LeBeau.
Ik heb het gemist vanavond.
Jij bent snel op de hoogtequote:Op donderdag 21 juli 2005 22:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Moet je maar niet daten.
Zondag wel kijken hoor..
Yaya is gewoon vreselijk irritant met haar "Respect" en haar roots en bla bla bla. Als model moet je van alles kunnen vertegenwoordigen, niet alleen afrikaanse shit.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:04 schreef Copycat het volgende:
Het is niet zozeer dat niet in een hokje willen worden geduwd, dat Yaya iritant maakt. Het is vooral de arrogantie waarmee dat gepaard gaat.
Ik kan haast niet wachten!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:57 schreef Toeps het volgende:
Ze gaat trouwens nog eens lekker door de mand vallen, met "umaboshi", of iets dergelijks. Maar goed, dat zien jullie nog wel.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |