Hmm, wel de buik wegsoepen, maar die tieten zo laten. Dat klopt natuurlijk niet...quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:33 schreef Kiki het volgende:
Deze kan zowel in het Onflatteuze Celeb foto topic, maar vond 'm hier ook wel toepasselijk.
Tyra, here is your best shot.....![]()
[afbeelding]
Hoezo denk je dat haar buik is weggesoept?quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:58 schreef Toeps het volgende:
Hmm, wel de buik wegsoepen, maar die tieten zo laten. Dat klopt natuurlijk niet...
Omdat je bij ANTM soms best goed ziet dat ze is aangekomen. Ze zegt zelf ook dat ze niet meer zo dun is, maar dat ze het zich kan veroorloven, omdat ze zo bekend is dat er flink wat geld is om te soepen. Haar buik is op de foto nog net als haar buik van vroeger, maar haar tieten zijn 2x zo groot. De proporties kloppen gewoon niet.quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoezo denk je dat haar buik is weggesoept?
Nu je het zo zegt.quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:03 schreef Toeps het volgende:
[..]
Omdat je bij ANTM soms best goed ziet dat ze is aangekomen. Ze zegt zelf ook dat ze niet meer zo dun is, maar dat ze het zich kan veroorloven, omdat ze zo bekend is dat er flink wat geld is om te soepen. Haar buik is op de foto nog net als haar buik van vroeger, maar haar tieten zijn 2x zo groot. De proporties kloppen gewoon niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.put
your
clothes
on!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:13 schreef Toeps het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.put
your
clothes
on!
quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:16 schreef Jerruh het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS (╯°□°)╯︵ ┻━┻
quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:01 schreef LeBeau het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.put
your
clothes
on!
quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS (╯°□°)╯︵ ┻━┻
quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:21 schreef LeBeau het volgende:
[..]hell yeah!!! iets om naar uit te kijken!!! hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en nu kap ik met spoileren
put
your
clothes
on!
Ja!quote:
20:30quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:45 schreef AudreyHepburn het volgende:
Hoe laat komt ie ook alweer ?
Ik ben er ook nooit op donderdag avond... en eigenlijk ook niet op zondag... dus.. Ik heb het al vaak gemist.. MAAR vanavond heb ik de videorecorder ingesteldquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:05 schreef MissBliss het volgende:
Ik moet het opnemen want ik moet zo naar de koopavond.
Tsk, wat is er nou belangrijker? Winkelen of ANTM? Precies!quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:05 schreef MissBliss het volgende:
Ik moet het opnemen want ik moet zo naar de koopavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |