Pulak.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:53 schreef Insomaniac het volgende:
Jij moet helemaal klootzakken met jeen
gedoe.
.
Sliertjes en bonkjes.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:51 schreef Insomaniac het volgende:
DIAHIVLIJERS
Alle mannen zijn dood en moeten klootzakken!.
NostalgiePMStopic..
LEZEN GOFTEDOMME PMS TOPIC DE SLIERKJES EN BONKJES KOMEN DAARNA PAS!!!!!!!!111quote:
Kankerebola lijkt mij een mooie ziekte.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:.
.
. Inseau.
.
.
.
[insert toepasselijke PI.]
Je vergeet nog het overmatig chocola eten en het "Nee lief, vanavond niet."quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:57 schreef Insomaniac het volgende:
LEZEN GOFTEDOMME PMS TOPIC DE SLIERKJES EN BONKJES KOMEN DAARNA PAS!!!!!!!!111
Ik ook van jou.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:58 schreef Insomaniac het volgende:
Kankerebola lijkt mij een mooie ziekte. [afbeelding]
MOETEN WE DAN GODVERDEGODVER EERST HEEL DIT KUTTOPIC VOL GAAN TYPEN?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:57 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
LEZEN GOFTEDOMME PMS TOPIC DE SLIERKJES EN BONKJES KOMEN DAARNA PAS!!!!!!!!111
Een hele ernstige druper.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:58 schreef XiChico het volgende:
slotje
Lief? LIEF?! LIEF?!!!!! BLIJF GOFTEDOMME MET JE RANSPOTEN VAN MIJN LIJF!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je vergeet nog het overmatig chocola eten en het "Nee lief, vanavond niet."
Tot het bloeden begint moeten alle mannen gewoon zwaar klootzakken.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:59 schreef Poncho het volgende:
[..]
MOETEN WE DAN GODVERDEGODVER EERST HEEL DIT KUTTOPIC VOL GAAN TYPEN?
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:01 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Tot het bloeden begint moeten alle mannen gewoon zwaar klootzakken..
Ben je al aan het klootzakken?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:01 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Hallo.
Nee. Ik lijd, dus de wereld ook. Vooral de wereld met een pe-nis.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Tiefkankerstraal lekker in een hoekje met je, euh, PMdinguS.![]()
PMS is kut.quote:
Fijn, dan hoop ik dat jij klootzakt aan een flinke griep.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:03 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Griep is overal een mooi aanvullig op.
Who cares?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nee. Ik lijd, dus de wereld ook. Vooral de wereld met een pe-nis.
Mmm... jouw terging voedt mij. Muhuwhahaaa.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nee. Ik lijd, dus de wereld ook. Vooral de wereld met een pe-nis.
Allemaal de schuld van die inhalige kankerhoer van een Eva.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:04 schreef Poncho het volgende:
[..]
PMS is kut.
Ik typ het woordje 'neuken' in een topic tegen FF en ik begin spontaan te bloeden.
Pim heeft het blijkbaar zo gewild.
Chocola!
Mijn killerheels zullen jouw aars even voeden.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:05 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Mmm... jouw terging voedt mij. Muhuwhahaaa.
I.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:05 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
De slang was mannelijk.
Ik hoop dat ze een pe-nis krijgt en klootzakt.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:05 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van die inhalige kankerhoer van een Eva.. Als zij gewoon met dr klauwen van die appel af was gebleven, zouden wij niet zo zwaar hoeven lijden.
Helaas is die kankerhoer al geklootzakt, anders had ik dr ff een fijn eindje op weg geholpen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:05 schreef Rhapsody het volgende:
Dus Eva moet klootzakken?
Wel man, ik heb een Tarzan en na mij de zondvloed.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:06 schreef Radjesh het volgende:
.... Zonder mannen zijn jullie er ook niet lang meer![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:07 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Helaas is die kankerhoer al geklootzakt, anders had ik dr ff een fijn eindje op weg geholpen.
Zullen we een 'sloop-hier-je-baarmoeder-uit-meet' organiseren?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:07 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Helaas is die kankerhoer al geklootzakt, anders had ik dr ff een fijn eindje op weg geholpen.
Oh, dus dát dacht Eva.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:07 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wel man, ik heb een Tarzan en na mij de zondvloed.
Lekker, zo'n bed vol geronnen bloed incl. bonkjes.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:07 schreef Insomaniac het volgende:
Wel man, ik heb een Tarzan en na mij de zondvloed.
En dan knopen we ze met de eierstokken aan elkaar.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:07 schreef Poncho het volgende:
[..]
Zullen we een 'sloop-hier-je-baarmoeder-uit-meet' organiseren?
Tiefstraal sowieso een eind op met je zelfmedelijdenredenomovermatigchocoladeteeten.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:07 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Druipend zaad langs je dijen is idd pas écht fijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Lekker, zo'n bed vol geronnen bloed incl. bonkjes..
Wat ontzettend romantisch.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:08 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En dan knopen we ze met de eierstokken aan elkaar..
Dan ben ik er tenminste vanaf.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:09 schreef Insomaniac het volgende:
Druipend zaad langs je dijen is idd pas écht fijn.
Je krijgt het altijd zo lastig tussen je tenen uit.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:09 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Druipend zaad langs je dijen is idd pas écht fijn.
Ik zie het al helemaal voor me.quote:
IK ben goftedomme zoveel méér dan een wandelende spermacontainer!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan ben ik er tenminste vanaf..
Respect moet je verdienen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:10 schreef Insomaniac het volgende:
IK ben goftedomme zoveel méér dan een wandelende spermacontainer!
Respect hodfr!
Hebben we meteen een BBQ.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:10 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me..
Daarna verbranden we ze ritueel en houden we het vuur brandend met alle geklootzakte mannen.
Aha, het heeft "killer heels"... hoe, bid ik je, wil je mij te pakken krijgen op een paar schoenen waarmee je bij een normaal tempo al in een semi-permanente staat van vallen leeft?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:05 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Mijn killer heels zullen jouw aars even voeden.
Tof. Ik heb alleen geen schaamlippen, maar dat zou voor een aantal hele leuke complicaties kunnen zorgen!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:11 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Een schaamliptumor zal jou beeldig staan..
Ik wacht tot je slaapt of ik laat je vasthouden door een grote ende brede man. Duuuhuuh!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:11 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Aha, het heeft "killer heels"... hoe, bid ik je, wil je mij te pakken krijgen op een paar schoenen waarmee je bij een normaal tempo al in een semi-permanente staat van vallen leeft?
Ik zie het al helemaal voor me, drie stappen weg: "Hahaaa, pak me dan!" -"Steun. Puf. Kom hier, jij-whaaah!" *Boink.*
Oh.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:12 schreef NJ het volgende:
[..]
Tof. Ik heb alleen geen schaamlippen, maar dat zou voor een aantal hele leuke complicaties kunnen zorgen!
Prima!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:14 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Oh..
Grafkanker achter je hartkleppen dan?.
Dat zal niet nodig zijn. Volgens de OP ben ik namelijk al dood.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:04 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Fijn, dan hoop ik dat jij klootzakt aan een flinke griep.
Oh! Da's zeker mooi! Loop je zwaar te lijden met je grafkanker, krijg je nog een hartklap ook!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:15 schreef NJ het volgende:
[..]
Prima!
Ook een leuke combinatie met die hartklap die Xenomaniac mij toewenst.
Ik zou nu heel graag gevat willen antwoorden, maar ik ben nog zo onder de indruk van je overweldigende opmerking dat je even geduld zal moeten hebben.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:15 schreef Rufus-Seal het volgende:
slet
Zolang je dan maar beschikbaar bent als ik nog niet slaap. Whehehe, gnorf.quote:
Ik heb koud bier in huis, die meneer blijft dus niet zo heel lang onomgekocht.quote:of ik laat je vasthouden door een grote ende brede man. Duuuhuuh!
Ik ben een man en dus groter, slimmer, sterker en hariger dan vrouwvolk. Leer nu eens dat die schattige poginkjes tot geniepigheid nergens goed voor zijn behalve dat mannen dan een beetje geil en vertederd "Ach, wat lief, ze probeert het weer." denken.quote:Ik ben toch slinks en achterbaks vrouwvolk, léér dat nou eens!
Jongetjes van 16.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:19 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik zou nu heel graag gevat willen antwoorden, maar ik ben nog zo onder de indruk van je overweldigende opmerking dat je even geduld zal moeten hebben.
Hij noemde me slet. Het doet écht pijn, jeweettog!!!!!!!1111?!!!!!1111111111?quote:
Volgens mij doet het vooral pijn omdat het waar is.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:20 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hij noemde me slet. Het doet écht pijn, jeweettog!!!!!!!1111?!!!!!1111111111?
PMSLUTS UNITED.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:21 schreef Poncho het volgende:
[..]
Volgens mij doet het vooral pijn omdat het waar is.
Doet het bij mij ook altijd. [afbeelding]
Maar voor jou heb ik dat dan wel weer over!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:18 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Oh! Da's zeker mooi! Loop je zwaar te lijden met je grafkanker, krijg je nog een hartklap ook!
quote:
LET NOU EENS OP PRUTSER! PMS IS VOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR HET BLOEDEN!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:23 schreef Karboenkeltje het volgende:
Maar alle hilariteit terzijde (en bloedende vrouwen waar ik geen last van heb zijn hilarisch), ik ga even een gerecht klaarmaken dat als het goed gaat op sliertjes en bonkjes zal gaan lijken. Wat uiterlijk betreft. Wat smaak betreft hoop ik op iets pasta-achtigs.
Neuh.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:23 schreef Dirkh het volgende:
Oh, zeker op het verkeerde moment?
Hebbie al kramp? Van die steken in je schaamstreek?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:26 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Neuh.
Wees jij maar mooi vrolijk tijdens het ernstige en ondraaglijke klootzakken.
Nee. Nog niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hebbie al kramp? Van die steken in je schaamstreek?![]()
EN de rode vlekjes met witte puntjes op je eikel, verschijnen ze al?quote:
Krijg chronische diaree.quote:
Ga kinderen baren.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:29 schreef Poncho het volgende:
Krijg chronische diaree.
Hoe kan dat nou tijdens de sliertjes en bonkjes?quote:
Óók nog ja.quote:
Als je er nou veel aan denkt hè, dan komt de pijn vanzelf.quote:
Die is chronisch ontstoken. En dan krab ik tot het bloed, en dan worden de korstjes hard, die trek ik er dan weer vanaf.quote:Jeukt je toompje al?
Er tussen doo-hooooooor. Zit er ook nog meer tijd tussen ook.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:31 schreef Poncho het volgende:
Hoe kan dat nou tijdens de sliertjes en bonkjes?
Ah, ik wist dat er iets niet klopte. Nou liefje (whehehe), om je wat te helpen met bloeden:quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:25 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
LET NOU EENS OP PRUTSER! PMS IS VOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR HET BLOEDEN!
Sorry! Ik moet solidair zijn!quote:
Nu ben ik nog geil ook.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als je er nou veel aan denkt hè, dan komt de pijn vanzelf.
[..]
Die is chronisch ontstoken. En dan krab ik tot het bloed, en dan worden de korstjes hard, die trek ik er dan weer vanaf.
EN HOOR JE MIJ DAAR OVER KLAGEN??????
Ah, ok.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Er tussen doo-hooooooor. Zit er ook nog meer tijd tussen ook.!
En kun je bovendien een nóg ongeleider hormonen-projectiel worden.
Oh handig, kan ik je wat makkelijker besnijden. Het duurt zo lang als ik enkel mn nagels gebruik.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:32 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ah, ik wist dat er iets niet klopte. Nou liefje (whehehe), om je wat te helpen met bloeden:
[afbeelding]
Overdrijf toch niet zo.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:32 schreef Insomaniac het volgende:
Óók nog ja.
Pers jij maar een voetbal uit je pisbuis, dan praten we verder..
Haaaaaaaai veldmuis. Heb ik je dag nu verpest? Een beetje?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:33 schreef veldmuis het volgende:
LELIJKE KUTHOERINSOTYFUSWIJFNERDMONGOOLFOKMODENZOBAHWEETJEBAH JE VERNEUKT MN LAYOUT, EN NU IK HIER POST OOK DIE VAN MN AT.
HOERRRRR.
GOFTEDOMME WEER DIE KUTEVA.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Overdrijf toch niet zo..
Jouw lichaam is toch erop gebouwd om zo'n gedrocht te werpen?!!!!!1111
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:32 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Sorry! Ik moet solidair zijn!
Alsjeblieft, lekker stukkie chocola en alle seizoenen van Sex and the City..
Nee, mijn lichaam is er op gebouwd om penissen te ontvangen, niet om gedrochten uit te persen met eenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Overdrijf toch niet zo..
Jouw lichaam is toch erop gebouwd om zo'n gedrocht te werpen?!!!!!1111
Gewoon heel even hysterisch blij doen, datn kan je weer compenseren.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:35 schreef innepin het volgende:
[..]
moodswing terug naar blij. eventjes dan. het kan niet altijd feest zijn.
Eva ligt allang te rotten in de Poel Des Verderfs. Houdt ze tenminste ook haar bakkes.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:35 schreef Poncho het volgende:
GOFTEDOMME WEER DIE KUTEVA.
DIE VERDIENT GEWOON OM TE STERVEN, MOGOOL.
En dat voor iemand die een voorbeeld functie heeft..quote:KANKERHOERENJODENTYFUSEBOLAGONOERROECHLAMY
Alsof wij vrouwen alleen maar onnutige dingen zeggen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Eva ligt allang te rotten in de Poel Des Verderfs. Houdt ze tenminste ook haar bakkes..
Pe-nis-SEN? SEN? Tssssk.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:35 schreef Insomaniac het volgende:
Nee, mijn lichaam is er op gebouwd om penissen te ontvangen, niet om gedrochten uit te persen met eenfontanel
.
Zelfkennis is okay.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:36 schreef Poncho het volgende:
Alsof wij vrouwen alleen maar onnutige dingen zeggen.
Inderdaad.quote:
Ja sorry. De rest van al mn vieze woorden pastte er niet bij.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:36 schreef B4CO het volgende:
[..]
En dat voor iemand die een voorbeeld functie heeft..
Neucken?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:38 schreef Poncho het volgende:
Inderdaad.
Graag.quote:
TIJP DAT DAN OOK METEEN!!!1111quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:38 schreef Insomaniac het volgende:
NIET TEGELIJK!
Boo-fucking-hoo.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:39 schreef B4CO het volgende:
lul je er niet uit.
anderen hebben al lang een slotje gehad
EN IK DACHT ZO HOOG OVER JE.quote:
IK ZAL MN VOORBEELDFUNCTIE EFFE IN JE STER SCHUIVEN!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
TIJP DAT DAN OOK METEEN!!!1111!!!!1111
MET JE VOORBEELDFUNCTIE ZOU JE TOCH BETER MOETEN WETEN EN ZULKS!!!!!!!!!!!1111
Beavje.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:39 schreef beaverhausen het volgende:
Geile TT.
*topic lees*
Ah, tis weer zo ver.
good times..
Ik ben mnogmnomaan en mn vriend heeft slechts één penis.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:40 schreef Poncho het volgende:
[..]
EN IK DACHT ZO HOOG OVER JE.
ORDINAIRE HOER.
Okay. Kook gelijk maar wat lekkers voor me dan.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:39 schreef Poncho het volgende:
Graag.
WAT EEN EGOIST!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:41 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik ben mnogmnomaan en mn vriend heeft slechts één penis.
Inso.quote:
GEBRUIK JE DAN WEL RUIMSCHOOTS GLIJMIDDEL? HET IS NOG EEN BEETJE SCHRAAL VAN DE LAATSTE KEER?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:40 schreef Insomaniac het volgende:
IK ZAL MN VOORBEELDFUNCTIE EFFE IN JE STER SCHUIVEN!!!!!!!1111111!!!!!!!!
Je krijgt oud brood met appelmoes.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Okay. Kook gelijk maar wat lekkers voor me dan.
Welnee, rekt het niet, dan scheurt het wel. Tandjes op elkaar Sjeekaa, je bent toch een grote stoere man?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
GEBRUIK JE DAN WEL RUIMSCHOOTS GLIJMIDDEL? HET IS NOG EEN BEETJE SCHRAAL VAN DE LAATSTE KEER?(!!!!!!!111111
Heb je wel je bikinilijn wat beter bijgewerkt dan de vorige keer?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:42 schreef Poncho het volgende:
Je krijgt oud brood met appelmoes.
Ik doe niets behalve met mijn benen wijd liggen. Problemen mee?
Dat wel, maar huppelen gaat zo lastig met een bloedende aarsch.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:44 schreef Insomaniac het volgende:
Welnee, rekt het niet, dan scheurt het wel. Tandjes op elkaar Sjeekaa, je bent toch een grote stoere man?
Ja, toen ik mezelf lag te beffen bleef er een haartje tussen mijn tanden steken en dat was goftedomme irritant.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Heb je wel je bikinilijn wat beter bijgewerkt dan de vorige keer?
Ja. Hoi.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:43 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Leg jij het ff uit aan die B4CO huilie?
Goedzo. Come get some good lovin' then.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:45 schreef Poncho het volgende:
Ja, toen ik mezelf lag te beffen bleef er een haartje tussen mijn tanden steken en dat was goftedomme irritant.
Weer netjes weg dus.
Sinds wanneer is het good?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Goedzo. Come get some good lovin' then.
Ik wil je idd best nijdig in je ballen trappen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:49 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Insomaniac lijdt aan ballennijd
STERF AAN HEMOCHROMATOSE, LAMLUL.quote:
+ 10 respect.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:50 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik wil je idd best nijdig in je ballen trappen.
Nou dan zijn we met twee die dat wel zien zittenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:50 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik wil je idd best nijdig in je ballen trappen.
Het leven is niet eerlijk.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:43 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Leg jij het ff uit aan die B4CO huilie?
Jaahaaa, het is heel slinks stiekem toch een topic.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:50 schreef Conflict het volgende:
Verkapt topic.
Plus wat hij zegt natuurlijk.quote:
Verkapte opvlieger.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Meen je dat nou echt?Of is het gewoon een opvlieger?
![]()
Het is een roep om aandacht, wat dacht je dan.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Meen je dat nou echt?Of is het gewoon een opvlieger?
![]()
Ik dacht al zoiets ja, ze weet dat ik tijdens die periode ook gewoon doorragquote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:53 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Het is een roep om aandacht, wat dacht je dan.
Ken jij vrouwen dan niet?![]()
Terecht.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik dacht al zoiets ja, ze weet dat ik tijdens die periode ook gewoon doorrag
[FB] If it looks like shit, smells like shit, it is shit.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:54 schreef Echo99 het volgende:
Ik dacht dat mods aangenomen werden om bagger te voorkomen???
![]()
![]()
![]()
ja.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:52 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Jaahaaa, het is heel slinks stiekem toch een topic.
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:56 schreef Oversight het volgende:
INSO !!
LIEVERD !
JE BENT WEER ZOALS VROEGER !
Ik FIN JOU LIEV !!
EN WE MISSEN JE IN ONZ!!!!
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:59 schreef Oversight het volgende:
INSO,...
die opmerkingen,.... ik zie ze allemaal voor me !
Geef ons méér !
Verlaat Sex ! vandaag nog !
Wij hebben je harder nodig hier !
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:00 schreef Shirley het volgende:
INSO! Dood aan alle mannen met een piemel!
Wheheehheheequote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:00 schreef Shirley het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAA! Jij snapt me.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:00 schreef Shirley het volgende:
Jij bent gemeen.quote:
Vervelend wezens zijn het!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:02 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAA! Jij snapt me..
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:01 schreef Insomaniac het volgende:
[..]. Malle Oversiggie met je complimentjes.
Ik kom niet terug naar ONZ
Havoc, Pool, NJ en MUUS doen het haske goed
en SEX is leuk.
Maar nu even niet.
Heeft zij ook al last van PMS, of is ze gewoon de baas?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:04 schreef Oversight het volgende:
nu moet ik uitloggen...
mirage wil alweer mijn pc hebben...
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Heeft zij ook al last van PMS, of is ze gewoon de baas?
Dan heeft Eva toch nog ergens goed werk verricht.quote:
Tieten zijn okay.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:10 schreef Poncho het volgende:
[..]
Dan heeft Eva toch nog ergens goed werk verricht.
*Met tieten schud*quote:
Neuken ook !quote:
Ieuw. Dat is vies. Soppen in bloed.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:13 schreef Mirage het volgende:
[..]
Neuken ook !![]()
Moet je proberen als de sliertjes eenmaal komen... helpt tegen de buikkramp.
Beffen!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:13 schreef Mirage het volgende:
[..]
Neuken ook !![]()
Moet je proberen als de sliertjes eenmaal komen... helpt tegen de buikkramp.
joh !quote:
Nee, alleen de mannen met een piemel.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:02 schreef Nolius het volgende:
Moet ik ook dood?
quote:
Neuken in hjet bloed geeft alleen maar de 'schone' schijn van vochtig, maar dan begint het een beetje te stollen en dan is je 'asprientje deluxe'godverdomme net een wijf met dat gebloed!quote:
En ik moest dat kreng er verdomme nog even inschoppen, na een hele pagina!quote:
...........quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:24 schreef jogy het volgende:
[..]
En ik moest dat kreng er verdomme nog even inschoppen, na een hele pagina!
Blij dat ik dan niet zoveel buikkrampen heb.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:19 schreef Mirage het volgende:
[..]
joh !
Als neuken kan doet wat ene pijnstiller niet kan dan vergeet ik dat gesop wel even hoor.
Hey, ik ben aan het slierten ja.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:24 schreef jogy het volgende:
[..]
En ik moest dat kreng er verdomme nog even inschoppen, na een hele pagina!
Ja, wees maar eventjes stil ja. Goedzo.quote:
Ok, dat is ook weer waar.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:25 schreef Poncho het volgende:
[..]
Hey, ik ben aan het slierten ja.
En wie let er nou op Nolius?
Zo, morgen even langs het RIAGG? vergeet je pakje brood niet he, zal een lange sessie worden..........quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:51 schreef Insomaniac het volgende:
DIAHIVLIJERS
NostalgiePMStopic..
HAHAHHAHaha VET STERK MAN, ZO HEE! POEPOE! DAAR HEB JE ME HOOR!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:33 schreef Funksoldier het volgende:
[..]
Zo, morgen even langs het RIAGG? vergeet je pakje brood niet he, zal een lange sessie worden..........
Het enige waar wij op leven zijn sigaretten.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:33 schreef Funksoldier het volgende:
[..]
Zo, morgen even langs het RIAGG? vergeet je pakje brood niet he, zal een lange sessie worden..........
We gaan binnenkort bbqen, kom je ook?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:33 schreef jogy het volgende:
Ah, ook op het internet gaat PMS op den duur synchroon.
*stil*quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:36 schreef Anosmie het volgende:
*lijstje maakt*
1. Dat de IKEA-directeur/-oprichter/-willekeurige medewerker maar een fikse vleesetendetenenkaasschimmel mag oplopen.
En stinksok mag ook aan de hepatitus A B of C met bloedstolselopwekkende difterie met galbulten.
Alleen als ik doodgekrabt word om mijn mannelijkheid te bewijzen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:36 schreef Poncho het volgende:
[..]
We gaan binnenkort bbqen, kom je ook?
Ik mot nog 3 weken.. Ik oefen vast.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:33 schreef jogy het volgende:
Ah, ook op het internet gaat PMS op den duur synchroon.
*Stopt met nagelbijten*quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Alleen als ik doodgekrabt wordt om mijn mannelijkheid te bewijzen.
Jij bent gewoon verder ge-evolovuleerd.quote:
HI-LA-RISCH...!!!!!!!!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:34 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
HAHAHHAHaha VET STERK MAN, ZO HEE! POEPOE! DAAR HEB JE ME HOOR!![]()
![]()
![]()
:::::D::D:!!!!!!!1111111111
Sterf..
Doe jij eens 50 liter water drinken in een hermetisch afgesloten kamertje van 2 bij 2 meter en 25 straalkachels?quote:
Tsja, jouw opmerking is helaas niet te evenaren qua genialiteit.quote:
Bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:42 schreef jogy het volgende:
[..]
Doe jij eens 50 liter water drinken in een hermetisch afgesloten kamertje van 2 bij 2 meter en 25 straalkachels?
Grote rauwe schaamlippen die op het punt staan om te bloeden als een slagaderlijke uitbarsting.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:40 schreef baskabel4 het volgende:
schaamlippen....
Doe eens laten zien.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:43 schreef jogy het volgende:
[..]
Grote rauwe schaamlippen die op het punt staan om te bloeden als een slagaderlijke uitbarsting.
Mmmm, ik heb ineens trek in rosbief,quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:43 schreef jogy het volgende:
[..]
Grote rauwe schaamlippen die op het punt staan om te bloeden als een slagaderlijke uitbarsting.
Doe je broek maar uit dan haal ik de scheermesjes. Sorrie, ik kan het niet bij mezelf doen want er zit een lul in de weg.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:45 schreef Poncho het volgende:
Doe eens laten zien.
Wel mach 3 he.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Doe je broek maar uit dan haal ik de scheermesjes. Sorrie, ik kan het niet bij mezelf doen want er zit een lul in de weg.
Een echte man scheert trouwens.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Doe je broek maar uit dan haal ik de scheermesjes. Sorrie, ik kan het niet bij mezelf doen want er zit een lul in de weg.
Jep, Wilkinson is voor mietjes.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:47 schreef Poncho het volgende:
Wel mach 3 he.
Ben jij een broertje van funksoldier?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:47 schreef baskabel4 het volgende:
bedoel je dat puistje?
Ik kan het niet beter verwoorden.quote:
om de maand? Newbie.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:49 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Op zich heb ik niets tegen bloed, zoals ik al eerder zei: "blood never hurt nobody"
'k Vind 't wel overdreven dat 't om de maand moet...
Vertrouw nooit iets dat vijf dagen kan bloeden zonder dood te gaan.
Nee? Niet dan? 28 dagen toch?quote:
OM de maand? Gewoon elke maand hoor, geen pauze voor die verraderlijke wezens.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:49 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Op zich heb ik niets tegen bloed, zoals ik al eerder zei: "blood never hurt nobody"
'k Vind 't wel overdreven dat 't om de maand moet...
Vertrouw nooit iets dat vijf dagen kan bloeden zonder dood te gaan.
jij bent liefquote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:51 schreef Insomaniac het volgende:
DIAHIVLIJERS
NostalgiePMStopic..
Laat me raden: Maagd?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:50 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Nee? Niet dan? 28 dagen toch?
Miereneuker
Als je dat niet weet verdien je het niet om erachter te komen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:51 schreef baskabel4 het volgende:
waar gaat dit topic eigenlijk over?
Lees effe bij ofzo?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:51 schreef baskabel4 het volgende:
waar gaat dit topic eigenlijk over?
Enkel met meisjesquote:
Heaumeaux.quote:
Nou.quote:
Dat is dan wel weer ontwapenend :").quote:
ik begreep het tweede deel niet van de topictitel...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Als je dat niet weet verdien je het niet om erachter te komen.
quote:USEBOLAGONOERROECHLAMY
Waar heb ik dat plaatje ook alweer gelaten?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:55 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Nou.
Geef mij maar een goeie harige kont.![]()
Harige scrotums zijn okay.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:57 schreef jogy het volgende:
[..]
Waar heb ik dat plaatje ook alweer gelaten?
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:55 schreef baskabel4 het volgende:
[..]
ik begreep het tweede deel niet van de topictitel...
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Als je dat niet weet verdien je het niet om erachter te komen.
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:57 schreef jogy het volgende:
[..]
Waar heb ik dat plaatje ook alweer gelaten?
Wel aardig dat je het nog even uitlegt.quote:
Denk nou eens na debiel.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:58 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Kan de TS zijn TT iets duidelijker formuleren?![]()
Oh?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:58 schreef Anosmie het volgende:
[..]
![]()
NEEE!!!! Die is kwijt-weg-verdwenen-foetsie!
Stomme broek-op-half-7-bouwvakkende-niets-begrijpende-emotieloze-ende-hypochondrisch pindabrein.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Stelletje histerische Opzijwijven..
Kutcensuur.quote:
WIE IS DIE VENT DIE BIJ JE ACHTEROP ZIT????quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:02 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Dit ben ik op vakantie vorig jaar
[afbeelding]
Oh je denkt toch zeker niet dat ik het hele topic ga lezen...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:00 schreef Poncho het volgende:
[..]
Denk nou eens na debiel.
Het gaat over PMS en jij noemt de TS een man.
En daarbij is het Inso, het is Inso's taak om mysterieus en charmant te zijn.
En geil.
De originele is wel wegquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:02 schreef Poncho het volgende:
[..]
Kutcensuur.
Het is net alsof de foto nu nagesynchroniseerd is.
Als je dan toch in een topic de troeteldebiel uit gaat hangen, lees dan in ieder geval de OPquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:03 schreef VrouwelijkICE het volgende:
[..]
Oh je denkt toch zeker niet dat ik het hele topic ga lezen...
Dat is hetzelfde als een remake van War of the worlds, niet hetzelfde dus.quote:
Zelf-reflectie is okay.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:02 schreef Anosmie het volgende:
Stomme broek-op-half-7-bouwvakkende-niets-begrijpende-emotieloze-ende-hypochondrisch pindabrein.![]()
Je moest er een streepje tussen zetten omdat je niet twee keer dezelfde post mag posten.quote:
Niks! De vorige keer wasquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:11 schreef Poncho het volgende:
Je moest er een streepje tussen zetten omdat je niet twee keer dezelfde post mag posten.
Double jeopardy
quote:zelfkennis
Maak maar een nieuwe dan.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:10 schreef jogy het volgende:
jogyass is verdwenen, opgelost in cyberspace.
Och, het gaat erom dat je in herhaling valt.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Niks! De vorige keer was
[..](!!!!11111
.
Heb je War of the Worlds wel gezien? Het is even spannend als die ene film dat alles bevriest enzo, hoe heet ie ookalweer?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |