Het enige waar wij op leven zijn sigaretten.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:33 schreef Funksoldier het volgende:
[..]
Zo, morgen even langs het RIAGG? vergeet je pakje brood niet he, zal een lange sessie worden..........
We gaan binnenkort bbqen, kom je ook?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:33 schreef jogy het volgende:
Ah, ook op het internet gaat PMS op den duur synchroon.
*stil*quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:36 schreef Anosmie het volgende:
*lijstje maakt*
1. Dat de IKEA-directeur/-oprichter/-willekeurige medewerker maar een fikse vleesetendetenenkaasschimmel mag oplopen.
En stinksok mag ook aan de hepatitus A B of C met bloedstolselopwekkende difterie met galbulten.
Alleen als ik doodgekrabt word om mijn mannelijkheid te bewijzen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:36 schreef Poncho het volgende:
[..]
We gaan binnenkort bbqen, kom je ook?
Ik mot nog 3 weken.. Ik oefen vast.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:33 schreef jogy het volgende:
Ah, ook op het internet gaat PMS op den duur synchroon.
*Stopt met nagelbijten*quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Alleen als ik doodgekrabt wordt om mijn mannelijkheid te bewijzen.
Jij bent gewoon verder ge-evolovuleerd.quote:
HI-LA-RISCH...!!!!!!!!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:34 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
HAHAHHAHaha VET STERK MAN, ZO HEE! POEPOE! DAAR HEB JE ME HOOR!![]()
![]()
![]()
:::::D::D:!!!!!!!1111111111
Sterf..
Doe jij eens 50 liter water drinken in een hermetisch afgesloten kamertje van 2 bij 2 meter en 25 straalkachels?quote:
Tsja, jouw opmerking is helaas niet te evenaren qua genialiteit.quote:
Bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:42 schreef jogy het volgende:
[..]
Doe jij eens 50 liter water drinken in een hermetisch afgesloten kamertje van 2 bij 2 meter en 25 straalkachels?
Grote rauwe schaamlippen die op het punt staan om te bloeden als een slagaderlijke uitbarsting.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:40 schreef baskabel4 het volgende:
schaamlippen....
Doe eens laten zien.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:43 schreef jogy het volgende:
[..]
Grote rauwe schaamlippen die op het punt staan om te bloeden als een slagaderlijke uitbarsting.
Mmmm, ik heb ineens trek in rosbief,quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:43 schreef jogy het volgende:
[..]
Grote rauwe schaamlippen die op het punt staan om te bloeden als een slagaderlijke uitbarsting.
Doe je broek maar uit dan haal ik de scheermesjes. Sorrie, ik kan het niet bij mezelf doen want er zit een lul in de weg.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:45 schreef Poncho het volgende:
Doe eens laten zien.
Wel mach 3 he.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Doe je broek maar uit dan haal ik de scheermesjes. Sorrie, ik kan het niet bij mezelf doen want er zit een lul in de weg.
Een echte man scheert trouwens.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Doe je broek maar uit dan haal ik de scheermesjes. Sorrie, ik kan het niet bij mezelf doen want er zit een lul in de weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |