Dan heeft Eva toch nog ergens goed werk verricht.quote:
Tieten zijn okay.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:10 schreef Poncho het volgende:
[..]
Dan heeft Eva toch nog ergens goed werk verricht.
*Met tieten schud*quote:
Neuken ook !quote:
Ieuw. Dat is vies. Soppen in bloed.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:13 schreef Mirage het volgende:
[..]
Neuken ook !![]()
Moet je proberen als de sliertjes eenmaal komen... helpt tegen de buikkramp.
Beffen!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:13 schreef Mirage het volgende:
[..]
Neuken ook !![]()
Moet je proberen als de sliertjes eenmaal komen... helpt tegen de buikkramp.
joh !quote:
Nee, alleen de mannen met een piemel.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:02 schreef Nolius het volgende:
Moet ik ook dood?
quote:
Neuken in hjet bloed geeft alleen maar de 'schone' schijn van vochtig, maar dan begint het een beetje te stollen en dan is je 'asprientje deluxe'godverdomme net een wijf met dat gebloed!quote:
En ik moest dat kreng er verdomme nog even inschoppen, na een hele pagina!quote:
...........quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:24 schreef jogy het volgende:
[..]
En ik moest dat kreng er verdomme nog even inschoppen, na een hele pagina!
Blij dat ik dan niet zoveel buikkrampen heb.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:19 schreef Mirage het volgende:
[..]
joh !
Als neuken kan doet wat ene pijnstiller niet kan dan vergeet ik dat gesop wel even hoor.
Hey, ik ben aan het slierten ja.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:24 schreef jogy het volgende:
[..]
En ik moest dat kreng er verdomme nog even inschoppen, na een hele pagina!
Ja, wees maar eventjes stil ja. Goedzo.quote:
Ok, dat is ook weer waar.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:25 schreef Poncho het volgende:
[..]
Hey, ik ben aan het slierten ja.
En wie let er nou op Nolius?
Zo, morgen even langs het RIAGG? vergeet je pakje brood niet he, zal een lange sessie worden..........quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:51 schreef Insomaniac het volgende:
DIAHIVLIJERS
Alle mannen zijn dood en moeten klootzakken!.
NostalgiePMStopic..
HAHAHHAHaha VET STERK MAN, ZO HEE! POEPOE! DAAR HEB JE ME HOOR!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:33 schreef Funksoldier het volgende:
[..]
Zo, morgen even langs het RIAGG? vergeet je pakje brood niet he, zal een lange sessie worden..........
Het enige waar wij op leven zijn sigaretten.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:33 schreef Funksoldier het volgende:
[..]
Zo, morgen even langs het RIAGG? vergeet je pakje brood niet he, zal een lange sessie worden..........
We gaan binnenkort bbqen, kom je ook?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:33 schreef jogy het volgende:
Ah, ook op het internet gaat PMS op den duur synchroon.
*stil*quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:36 schreef Anosmie het volgende:
*lijstje maakt*
1. Dat de IKEA-directeur/-oprichter/-willekeurige medewerker maar een fikse vleesetendetenenkaasschimmel mag oplopen.
En stinksok mag ook aan de hepatitus A B of C met bloedstolselopwekkende difterie met galbulten.
Alleen als ik doodgekrabt word om mijn mannelijkheid te bewijzen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:36 schreef Poncho het volgende:
[..]
We gaan binnenkort bbqen, kom je ook?
Ik mot nog 3 weken.. Ik oefen vast.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:33 schreef jogy het volgende:
Ah, ook op het internet gaat PMS op den duur synchroon.
*Stopt met nagelbijten*quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Alleen als ik doodgekrabt wordt om mijn mannelijkheid te bewijzen.
Jij bent gewoon verder ge-evolovuleerd.quote:
HI-LA-RISCH...!!!!!!!!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:34 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
HAHAHHAHaha VET STERK MAN, ZO HEE! POEPOE! DAAR HEB JE ME HOOR!![]()
![]()
![]()
:::::D::D:!!!!!!!1111111111
Sterf..
Doe jij eens 50 liter water drinken in een hermetisch afgesloten kamertje van 2 bij 2 meter en 25 straalkachels?quote:
Tsja, jouw opmerking is helaas niet te evenaren qua genialiteit.quote:
Bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:42 schreef jogy het volgende:
[..]
Doe jij eens 50 liter water drinken in een hermetisch afgesloten kamertje van 2 bij 2 meter en 25 straalkachels?
Grote rauwe schaamlippen die op het punt staan om te bloeden als een slagaderlijke uitbarsting.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:40 schreef baskabel4 het volgende:
schaamlippen....
Doe eens laten zien.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:43 schreef jogy het volgende:
[..]
Grote rauwe schaamlippen die op het punt staan om te bloeden als een slagaderlijke uitbarsting.
Mmmm, ik heb ineens trek in rosbief,quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:43 schreef jogy het volgende:
[..]
Grote rauwe schaamlippen die op het punt staan om te bloeden als een slagaderlijke uitbarsting.
Doe je broek maar uit dan haal ik de scheermesjes. Sorrie, ik kan het niet bij mezelf doen want er zit een lul in de weg.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:45 schreef Poncho het volgende:
Doe eens laten zien.
Wel mach 3 he.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Doe je broek maar uit dan haal ik de scheermesjes. Sorrie, ik kan het niet bij mezelf doen want er zit een lul in de weg.
Een echte man scheert trouwens.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Doe je broek maar uit dan haal ik de scheermesjes. Sorrie, ik kan het niet bij mezelf doen want er zit een lul in de weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |