Pulak.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:53 schreef Insomaniac het volgende:
Jij moet helemaal klootzakken met jeen
gedoe.
.
Sliertjes en bonkjes.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:51 schreef Insomaniac het volgende:
DIAHIVLIJERS
Alle mannen zijn dood en moeten klootzakken!.
NostalgiePMStopic..
LEZEN GOFTEDOMME PMS TOPIC DE SLIERKJES EN BONKJES KOMEN DAARNA PAS!!!!!!!!111quote:
Kankerebola lijkt mij een mooie ziekte.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:.
.
. Inseau.
.
.
.
[insert toepasselijke PI.]
Je vergeet nog het overmatig chocola eten en het "Nee lief, vanavond niet."quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:57 schreef Insomaniac het volgende:
LEZEN GOFTEDOMME PMS TOPIC DE SLIERKJES EN BONKJES KOMEN DAARNA PAS!!!!!!!!111
Ik ook van jou.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:58 schreef Insomaniac het volgende:
Kankerebola lijkt mij een mooie ziekte. [afbeelding]
MOETEN WE DAN GODVERDEGODVER EERST HEEL DIT KUTTOPIC VOL GAAN TYPEN?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:57 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
LEZEN GOFTEDOMME PMS TOPIC DE SLIERKJES EN BONKJES KOMEN DAARNA PAS!!!!!!!!111
Een hele ernstige druper.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:58 schreef XiChico het volgende:
slotje
Lief? LIEF?! LIEF?!!!!! BLIJF GOFTEDOMME MET JE RANSPOTEN VAN MIJN LIJF!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je vergeet nog het overmatig chocola eten en het "Nee lief, vanavond niet."
Tot het bloeden begint moeten alle mannen gewoon zwaar klootzakken.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:59 schreef Poncho het volgende:
[..]
MOETEN WE DAN GODVERDEGODVER EERST HEEL DIT KUTTOPIC VOL GAAN TYPEN?
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:01 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Tot het bloeden begint moeten alle mannen gewoon zwaar klootzakken..
Ben je al aan het klootzakken?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:01 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Hallo.
Nee. Ik lijd, dus de wereld ook. Vooral de wereld met een pe-nis.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Tiefkankerstraal lekker in een hoekje met je, euh, PMdinguS.![]()
PMS is kut.quote:
Fijn, dan hoop ik dat jij klootzakt aan een flinke griep.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:03 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Griep is overal een mooi aanvullig op.
Who cares?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nee. Ik lijd, dus de wereld ook. Vooral de wereld met een pe-nis.
Mmm... jouw terging voedt mij. Muhuwhahaaa.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nee. Ik lijd, dus de wereld ook. Vooral de wereld met een pe-nis.
Allemaal de schuld van die inhalige kankerhoer van een Eva.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:04 schreef Poncho het volgende:
[..]
PMS is kut.
Ik typ het woordje 'neuken' in een topic tegen FF en ik begin spontaan te bloeden.
Pim heeft het blijkbaar zo gewild.
Chocola!
Mijn killerheels zullen jouw aars even voeden.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:05 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Mmm... jouw terging voedt mij. Muhuwhahaaa.
I.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:05 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
De slang was mannelijk.
Ik hoop dat ze een pe-nis krijgt en klootzakt.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:05 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van die inhalige kankerhoer van een Eva.. Als zij gewoon met dr klauwen van die appel af was gebleven, zouden wij niet zo zwaar hoeven lijden.
Helaas is die kankerhoer al geklootzakt, anders had ik dr ff een fijn eindje op weg geholpen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:05 schreef Rhapsody het volgende:
Dus Eva moet klootzakken?
Wel man, ik heb een Tarzan en na mij de zondvloed.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:06 schreef Radjesh het volgende:
.... Zonder mannen zijn jullie er ook niet lang meer![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:07 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Helaas is die kankerhoer al geklootzakt, anders had ik dr ff een fijn eindje op weg geholpen.
Zullen we een 'sloop-hier-je-baarmoeder-uit-meet' organiseren?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:07 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Helaas is die kankerhoer al geklootzakt, anders had ik dr ff een fijn eindje op weg geholpen.
Oh, dus dát dacht Eva.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:07 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wel man, ik heb een Tarzan en na mij de zondvloed.
Lekker, zo'n bed vol geronnen bloed incl. bonkjes.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:07 schreef Insomaniac het volgende:
Wel man, ik heb een Tarzan en na mij de zondvloed.
En dan knopen we ze met de eierstokken aan elkaar.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:07 schreef Poncho het volgende:
[..]
Zullen we een 'sloop-hier-je-baarmoeder-uit-meet' organiseren?
Tiefstraal sowieso een eind op met je zelfmedelijdenredenomovermatigchocoladeteeten.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:07 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Druipend zaad langs je dijen is idd pas écht fijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Lekker, zo'n bed vol geronnen bloed incl. bonkjes..
Wat ontzettend romantisch.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:08 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En dan knopen we ze met de eierstokken aan elkaar..
Dan ben ik er tenminste vanaf.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:09 schreef Insomaniac het volgende:
Druipend zaad langs je dijen is idd pas écht fijn.
Je krijgt het altijd zo lastig tussen je tenen uit.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:09 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Druipend zaad langs je dijen is idd pas écht fijn.
Ik zie het al helemaal voor me.quote:
IK ben goftedomme zoveel méér dan een wandelende spermacontainer!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan ben ik er tenminste vanaf..
Respect moet je verdienen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:10 schreef Insomaniac het volgende:
IK ben goftedomme zoveel méér dan een wandelende spermacontainer!
Respect hodfr!
Hebben we meteen een BBQ.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:10 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me..
Daarna verbranden we ze ritueel en houden we het vuur brandend met alle geklootzakte mannen.
Aha, het heeft "killer heels"... hoe, bid ik je, wil je mij te pakken krijgen op een paar schoenen waarmee je bij een normaal tempo al in een semi-permanente staat van vallen leeft?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:05 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Mijn killer heels zullen jouw aars even voeden.
Tof. Ik heb alleen geen schaamlippen, maar dat zou voor een aantal hele leuke complicaties kunnen zorgen!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:11 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Een schaamliptumor zal jou beeldig staan..
Ik wacht tot je slaapt of ik laat je vasthouden door een grote ende brede man. Duuuhuuh!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:11 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Aha, het heeft "killer heels"... hoe, bid ik je, wil je mij te pakken krijgen op een paar schoenen waarmee je bij een normaal tempo al in een semi-permanente staat van vallen leeft?
Ik zie het al helemaal voor me, drie stappen weg: "Hahaaa, pak me dan!" -"Steun. Puf. Kom hier, jij-whaaah!" *Boink.*
Oh.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:12 schreef NJ het volgende:
[..]
Tof. Ik heb alleen geen schaamlippen, maar dat zou voor een aantal hele leuke complicaties kunnen zorgen!
Prima!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:14 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Oh..
Grafkanker achter je hartkleppen dan?.
Dat zal niet nodig zijn. Volgens de OP ben ik namelijk al dood.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:04 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Fijn, dan hoop ik dat jij klootzakt aan een flinke griep.
Oh! Da's zeker mooi! Loop je zwaar te lijden met je grafkanker, krijg je nog een hartklap ook!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:15 schreef NJ het volgende:
[..]
Prima!
Ook een leuke combinatie met die hartklap die Xenomaniac mij toewenst.
Ik zou nu heel graag gevat willen antwoorden, maar ik ben nog zo onder de indruk van je overweldigende opmerking dat je even geduld zal moeten hebben.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:15 schreef Rufus-Seal het volgende:
slet
Zolang je dan maar beschikbaar bent als ik nog niet slaap. Whehehe, gnorf.quote:
Ik heb koud bier in huis, die meneer blijft dus niet zo heel lang onomgekocht.quote:of ik laat je vasthouden door een grote ende brede man. Duuuhuuh!
Ik ben een man en dus groter, slimmer, sterker en hariger dan vrouwvolk. Leer nu eens dat die schattige poginkjes tot geniepigheid nergens goed voor zijn behalve dat mannen dan een beetje geil en vertederd "Ach, wat lief, ze probeert het weer." denken.quote:Ik ben toch slinks en achterbaks vrouwvolk, léér dat nou eens!
Jongetjes van 16.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:19 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik zou nu heel graag gevat willen antwoorden, maar ik ben nog zo onder de indruk van je overweldigende opmerking dat je even geduld zal moeten hebben.
Hij noemde me slet. Het doet écht pijn, jeweettog!!!!!!!1111?!!!!!1111111111?quote:
Volgens mij doet het vooral pijn omdat het waar is.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:20 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hij noemde me slet. Het doet écht pijn, jeweettog!!!!!!!1111?!!!!!1111111111?
PMSLUTS UNITED.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:21 schreef Poncho het volgende:
[..]
Volgens mij doet het vooral pijn omdat het waar is.
Doet het bij mij ook altijd. [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |