Pulak.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:53 schreef Insomaniac het volgende:
Jij moet helemaal klootzakken met jeen
gedoe.
.
Sliertjes en bonkjes.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:51 schreef Insomaniac het volgende:
DIAHIVLIJERS
Alle mannen zijn dood en moeten klootzakken!.
NostalgiePMStopic..
LEZEN GOFTEDOMME PMS TOPIC DE SLIERKJES EN BONKJES KOMEN DAARNA PAS!!!!!!!!111quote:
Kankerebola lijkt mij een mooie ziekte.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:.
.
. Inseau.
.
.
.
[insert toepasselijke PI.]
Je vergeet nog het overmatig chocola eten en het "Nee lief, vanavond niet."quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:57 schreef Insomaniac het volgende:
LEZEN GOFTEDOMME PMS TOPIC DE SLIERKJES EN BONKJES KOMEN DAARNA PAS!!!!!!!!111
Ik ook van jou.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:58 schreef Insomaniac het volgende:
Kankerebola lijkt mij een mooie ziekte. [afbeelding]
MOETEN WE DAN GODVERDEGODVER EERST HEEL DIT KUTTOPIC VOL GAAN TYPEN?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:57 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
LEZEN GOFTEDOMME PMS TOPIC DE SLIERKJES EN BONKJES KOMEN DAARNA PAS!!!!!!!!111
Een hele ernstige druper.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:58 schreef XiChico het volgende:
slotje
Lief? LIEF?! LIEF?!!!!! BLIJF GOFTEDOMME MET JE RANSPOTEN VAN MIJN LIJF!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je vergeet nog het overmatig chocola eten en het "Nee lief, vanavond niet."
Tot het bloeden begint moeten alle mannen gewoon zwaar klootzakken.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:59 schreef Poncho het volgende:
[..]
MOETEN WE DAN GODVERDEGODVER EERST HEEL DIT KUTTOPIC VOL GAAN TYPEN?
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:01 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Tot het bloeden begint moeten alle mannen gewoon zwaar klootzakken..
Ben je al aan het klootzakken?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:01 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Hallo.
Nee. Ik lijd, dus de wereld ook. Vooral de wereld met een pe-nis.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Tiefkankerstraal lekker in een hoekje met je, euh, PMdinguS.![]()
PMS is kut.quote:
Fijn, dan hoop ik dat jij klootzakt aan een flinke griep.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:03 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Griep is overal een mooi aanvullig op.
Who cares?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nee. Ik lijd, dus de wereld ook. Vooral de wereld met een pe-nis.
Mmm... jouw terging voedt mij. Muhuwhahaaa.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nee. Ik lijd, dus de wereld ook. Vooral de wereld met een pe-nis.
Allemaal de schuld van die inhalige kankerhoer van een Eva.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:04 schreef Poncho het volgende:
[..]
PMS is kut.
Ik typ het woordje 'neuken' in een topic tegen FF en ik begin spontaan te bloeden.
Pim heeft het blijkbaar zo gewild.
Chocola!
Mijn killerheels zullen jouw aars even voeden.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:05 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Mmm... jouw terging voedt mij. Muhuwhahaaa.
I.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:05 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
De slang was mannelijk.
Ik hoop dat ze een pe-nis krijgt en klootzakt.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:05 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van die inhalige kankerhoer van een Eva.. Als zij gewoon met dr klauwen van die appel af was gebleven, zouden wij niet zo zwaar hoeven lijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |