Okay. Kook gelijk maar wat lekkers voor me dan.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:39 schreef Poncho het volgende:
Graag.
WAT EEN EGOIST!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:41 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik ben mnogmnomaan en mn vriend heeft slechts één penis.
Inso.quote:
GEBRUIK JE DAN WEL RUIMSCHOOTS GLIJMIDDEL? HET IS NOG EEN BEETJE SCHRAAL VAN DE LAATSTE KEER?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:40 schreef Insomaniac het volgende:
IK ZAL MN VOORBEELDFUNCTIE EFFE IN JE STER SCHUIVEN!!!!!!!1111111!!!!!!!!
Je krijgt oud brood met appelmoes.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Okay. Kook gelijk maar wat lekkers voor me dan.
Welnee, rekt het niet, dan scheurt het wel. Tandjes op elkaar Sjeekaa, je bent toch een grote stoere man?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
GEBRUIK JE DAN WEL RUIMSCHOOTS GLIJMIDDEL? HET IS NOG EEN BEETJE SCHRAAL VAN DE LAATSTE KEER?(!!!!!!!111111
Heb je wel je bikinilijn wat beter bijgewerkt dan de vorige keer?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:42 schreef Poncho het volgende:
Je krijgt oud brood met appelmoes.
Ik doe niets behalve met mijn benen wijd liggen. Problemen mee?
Dat wel, maar huppelen gaat zo lastig met een bloedende aarsch.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:44 schreef Insomaniac het volgende:
Welnee, rekt het niet, dan scheurt het wel. Tandjes op elkaar Sjeekaa, je bent toch een grote stoere man?
Ja, toen ik mezelf lag te beffen bleef er een haartje tussen mijn tanden steken en dat was goftedomme irritant.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Heb je wel je bikinilijn wat beter bijgewerkt dan de vorige keer?
Ja. Hoi.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:43 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Leg jij het ff uit aan die B4CO huilie?
Goedzo. Come get some good lovin' then.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:45 schreef Poncho het volgende:
Ja, toen ik mezelf lag te beffen bleef er een haartje tussen mijn tanden steken en dat was goftedomme irritant.
Weer netjes weg dus.
Sinds wanneer is het good?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Goedzo. Come get some good lovin' then.
Ik wil je idd best nijdig in je ballen trappen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:49 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Insomaniac lijdt aan ballennijd
STERF AAN HEMOCHROMATOSE, LAMLUL.quote:
+ 10 respect.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:50 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik wil je idd best nijdig in je ballen trappen.
Nou dan zijn we met twee die dat wel zien zittenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:50 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik wil je idd best nijdig in je ballen trappen.
Het leven is niet eerlijk.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:43 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Leg jij het ff uit aan die B4CO huilie?
Jaahaaa, het is heel slinks stiekem toch een topic.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:50 schreef Conflict het volgende:
Verkapt topic.
Plus wat hij zegt natuurlijk.quote:
Verkapte opvlieger.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Meen je dat nou echt?Of is het gewoon een opvlieger?
![]()
Het is een roep om aandacht, wat dacht je dan.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Meen je dat nou echt?Of is het gewoon een opvlieger?
![]()
Ik dacht al zoiets ja, ze weet dat ik tijdens die periode ook gewoon doorragquote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:53 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Het is een roep om aandacht, wat dacht je dan.
Ken jij vrouwen dan niet?![]()
Terecht.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik dacht al zoiets ja, ze weet dat ik tijdens die periode ook gewoon doorrag
[FB] If it looks like shit, smells like shit, it is shit.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:54 schreef Echo99 het volgende:
Ik dacht dat mods aangenomen werden om bagger te voorkomen???
![]()
![]()
![]()
ja.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:52 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Jaahaaa, het is heel slinks stiekem toch een topic.
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:56 schreef Oversight het volgende:
INSO !!
LIEVERD !
JE BENT WEER ZOALS VROEGER !
Ik FIN JOU LIEV !!
EN WE MISSEN JE IN ONZ!!!!
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:59 schreef Oversight het volgende:
INSO,...
die opmerkingen,.... ik zie ze allemaal voor me !
Geef ons méér !
Verlaat Sex ! vandaag nog !
Wij hebben je harder nodig hier !
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:00 schreef Shirley het volgende:
INSO! Dood aan alle mannen met een piemel!
Wheheehheheequote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:00 schreef Shirley het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAA! Jij snapt me.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:00 schreef Shirley het volgende:
Jij bent gemeen.quote:
Vervelend wezens zijn het!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:02 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAA! Jij snapt me..
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:01 schreef Insomaniac het volgende:
[..]. Malle Oversiggie met je complimentjes.
Ik kom niet terug naar ONZ
Havoc, Pool, NJ en MUUS doen het haske goed
en SEX is leuk.
Maar nu even niet.
Heeft zij ook al last van PMS, of is ze gewoon de baas?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:04 schreef Oversight het volgende:
nu moet ik uitloggen...
mirage wil alweer mijn pc hebben...
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Heeft zij ook al last van PMS, of is ze gewoon de baas?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |