Ah, ok.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Er tussen doo-hooooooor. Zit er ook nog meer tijd tussen ook.!
En kun je bovendien een nóg ongeleider hormonen-projectiel worden.
Oh handig, kan ik je wat makkelijker besnijden. Het duurt zo lang als ik enkel mn nagels gebruik.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:32 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ah, ik wist dat er iets niet klopte. Nou liefje (whehehe), om je wat te helpen met bloeden:
[afbeelding]
Overdrijf toch niet zo.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:32 schreef Insomaniac het volgende:
Óók nog ja.
Pers jij maar een voetbal uit je pisbuis, dan praten we verder..
Haaaaaaaai veldmuis. Heb ik je dag nu verpest? Een beetje?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:33 schreef veldmuis het volgende:
LELIJKE KUTHOERINSOTYFUSWIJFNERDMONGOOLFOKMODENZOBAHWEETJEBAH JE VERNEUKT MN LAYOUT, EN NU IK HIER POST OOK DIE VAN MN AT.
HOERRRRR.
GOFTEDOMME WEER DIE KUTEVA.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Overdrijf toch niet zo..
Jouw lichaam is toch erop gebouwd om zo'n gedrocht te werpen?!!!!!1111
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:32 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Sorry! Ik moet solidair zijn!
Alsjeblieft, lekker stukkie chocola en alle seizoenen van Sex and the City..
Nee, mijn lichaam is er op gebouwd om penissen te ontvangen, niet om gedrochten uit te persen met eenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Overdrijf toch niet zo..
Jouw lichaam is toch erop gebouwd om zo'n gedrocht te werpen?!!!!!1111
Gewoon heel even hysterisch blij doen, datn kan je weer compenseren.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:35 schreef innepin het volgende:
[..]
moodswing terug naar blij. eventjes dan. het kan niet altijd feest zijn.
Eva ligt allang te rotten in de Poel Des Verderfs. Houdt ze tenminste ook haar bakkes.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:35 schreef Poncho het volgende:
GOFTEDOMME WEER DIE KUTEVA.
DIE VERDIENT GEWOON OM TE STERVEN, MOGOOL.
En dat voor iemand die een voorbeeld functie heeft..quote:KANKERHOERENJODENTYFUSEBOLAGONOERROECHLAMY
Alsof wij vrouwen alleen maar onnutige dingen zeggen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Eva ligt allang te rotten in de Poel Des Verderfs. Houdt ze tenminste ook haar bakkes..
Pe-nis-SEN? SEN? Tssssk.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:35 schreef Insomaniac het volgende:
Nee, mijn lichaam is er op gebouwd om penissen te ontvangen, niet om gedrochten uit te persen met eenfontanel
.
Zelfkennis is okay.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:36 schreef Poncho het volgende:
Alsof wij vrouwen alleen maar onnutige dingen zeggen.
Inderdaad.quote:
Ja sorry. De rest van al mn vieze woorden pastte er niet bij.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:36 schreef B4CO het volgende:
[..]
En dat voor iemand die een voorbeeld functie heeft..
Neucken?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:38 schreef Poncho het volgende:
Inderdaad.
Graag.quote:
TIJP DAT DAN OOK METEEN!!!1111quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:38 schreef Insomaniac het volgende:
NIET TEGELIJK!
Boo-fucking-hoo.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:39 schreef B4CO het volgende:
lul je er niet uit.
anderen hebben al lang een slotje gehad
EN IK DACHT ZO HOOG OVER JE.quote:
IK ZAL MN VOORBEELDFUNCTIE EFFE IN JE STER SCHUIVEN!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
TIJP DAT DAN OOK METEEN!!!1111!!!!1111
MET JE VOORBEELDFUNCTIE ZOU JE TOCH BETER MOETEN WETEN EN ZULKS!!!!!!!!!!!1111
Beavje.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:39 schreef beaverhausen het volgende:
Geile TT.
*topic lees*
Ah, tis weer zo ver.
good times..
Ik ben mnogmnomaan en mn vriend heeft slechts één penis.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:40 schreef Poncho het volgende:
[..]
EN IK DACHT ZO HOOG OVER JE.
ORDINAIRE HOER.
Okay. Kook gelijk maar wat lekkers voor me dan.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:39 schreef Poncho het volgende:
Graag.
WAT EEN EGOIST!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:41 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik ben mnogmnomaan en mn vriend heeft slechts één penis.
Inso.quote:
GEBRUIK JE DAN WEL RUIMSCHOOTS GLIJMIDDEL? HET IS NOG EEN BEETJE SCHRAAL VAN DE LAATSTE KEER?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:40 schreef Insomaniac het volgende:
IK ZAL MN VOORBEELDFUNCTIE EFFE IN JE STER SCHUIVEN!!!!!!!1111111!!!!!!!!
Je krijgt oud brood met appelmoes.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Okay. Kook gelijk maar wat lekkers voor me dan.
Welnee, rekt het niet, dan scheurt het wel. Tandjes op elkaar Sjeekaa, je bent toch een grote stoere man?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
GEBRUIK JE DAN WEL RUIMSCHOOTS GLIJMIDDEL? HET IS NOG EEN BEETJE SCHRAAL VAN DE LAATSTE KEER?(!!!!!!!111111
Heb je wel je bikinilijn wat beter bijgewerkt dan de vorige keer?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:42 schreef Poncho het volgende:
Je krijgt oud brood met appelmoes.
Ik doe niets behalve met mijn benen wijd liggen. Problemen mee?
Dat wel, maar huppelen gaat zo lastig met een bloedende aarsch.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:44 schreef Insomaniac het volgende:
Welnee, rekt het niet, dan scheurt het wel. Tandjes op elkaar Sjeekaa, je bent toch een grote stoere man?
Ja, toen ik mezelf lag te beffen bleef er een haartje tussen mijn tanden steken en dat was goftedomme irritant.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Heb je wel je bikinilijn wat beter bijgewerkt dan de vorige keer?
Ja. Hoi.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:43 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Leg jij het ff uit aan die B4CO huilie?
Goedzo. Come get some good lovin' then.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:45 schreef Poncho het volgende:
Ja, toen ik mezelf lag te beffen bleef er een haartje tussen mijn tanden steken en dat was goftedomme irritant.
Weer netjes weg dus.
Sinds wanneer is het good?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Goedzo. Come get some good lovin' then.
Ik wil je idd best nijdig in je ballen trappen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:49 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Insomaniac lijdt aan ballennijd
STERF AAN HEMOCHROMATOSE, LAMLUL.quote:
+ 10 respect.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:50 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik wil je idd best nijdig in je ballen trappen.
Nou dan zijn we met twee die dat wel zien zittenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:50 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik wil je idd best nijdig in je ballen trappen.
Het leven is niet eerlijk.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:43 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Leg jij het ff uit aan die B4CO huilie?
Jaahaaa, het is heel slinks stiekem toch een topic.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:50 schreef Conflict het volgende:
Verkapt topic.
Plus wat hij zegt natuurlijk.quote:
Verkapte opvlieger.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Meen je dat nou echt?Of is het gewoon een opvlieger?
![]()
Het is een roep om aandacht, wat dacht je dan.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Meen je dat nou echt?Of is het gewoon een opvlieger?
![]()
Ik dacht al zoiets ja, ze weet dat ik tijdens die periode ook gewoon doorragquote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:53 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Het is een roep om aandacht, wat dacht je dan.
Ken jij vrouwen dan niet?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |