Jep, Wilkinson is voor mietjes.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:47 schreef Poncho het volgende:
Wel mach 3 he.
Ben jij een broertje van funksoldier?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:47 schreef baskabel4 het volgende:
bedoel je dat puistje?
Ik kan het niet beter verwoorden.quote:
om de maand? Newbie.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:49 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Op zich heb ik niets tegen bloed, zoals ik al eerder zei: "blood never hurt nobody"
'k Vind 't wel overdreven dat 't om de maand moet...
Vertrouw nooit iets dat vijf dagen kan bloeden zonder dood te gaan.
Nee? Niet dan? 28 dagen toch?quote:
OM de maand? Gewoon elke maand hoor, geen pauze voor die verraderlijke wezens.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:49 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Op zich heb ik niets tegen bloed, zoals ik al eerder zei: "blood never hurt nobody"
'k Vind 't wel overdreven dat 't om de maand moet...
Vertrouw nooit iets dat vijf dagen kan bloeden zonder dood te gaan.
jij bent liefquote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:51 schreef Insomaniac het volgende:
DIAHIVLIJERS
Alle mannen zijn dood en moeten klootzakken!.
NostalgiePMStopic..
Laat me raden: Maagd?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:50 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Nee? Niet dan? 28 dagen toch?
Miereneuker
Als je dat niet weet verdien je het niet om erachter te komen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:51 schreef baskabel4 het volgende:
waar gaat dit topic eigenlijk over?
Lees effe bij ofzo?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:51 schreef baskabel4 het volgende:
waar gaat dit topic eigenlijk over?
Enkel met meisjesquote:
Heaumeaux.quote:
Nou.quote:
Dat is dan wel weer ontwapenend :").quote:
ik begreep het tweede deel niet van de topictitel...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Als je dat niet weet verdien je het niet om erachter te komen.
quote:USEBOLAGONOERROECHLAMY
Waar heb ik dat plaatje ook alweer gelaten?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:55 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Nou.
Geef mij maar een goeie harige kont.![]()
Harige scrotums zijn okay.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:57 schreef jogy het volgende:
[..]
Waar heb ik dat plaatje ook alweer gelaten?
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:55 schreef baskabel4 het volgende:
[..]
ik begreep het tweede deel niet van de topictitel...
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Als je dat niet weet verdien je het niet om erachter te komen.
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:57 schreef jogy het volgende:
[..]
Waar heb ik dat plaatje ook alweer gelaten?
Wel aardig dat je het nog even uitlegt.quote:
Denk nou eens na debiel.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:58 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Kan de TS zijn TT iets duidelijker formuleren?![]()
Oh?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:58 schreef Anosmie het volgende:
[..]
![]()
NEEE!!!! Die is kwijt-weg-verdwenen-foetsie!
Stomme broek-op-half-7-bouwvakkende-niets-begrijpende-emotieloze-ende-hypochondrisch pindabrein.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Stelletje histerische Opzijwijven..
Kutcensuur.quote:
WIE IS DIE VENT DIE BIJ JE ACHTEROP ZIT????quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:02 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Dit ben ik op vakantie vorig jaar
[afbeelding]
Oh je denkt toch zeker niet dat ik het hele topic ga lezen...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:00 schreef Poncho het volgende:
[..]
Denk nou eens na debiel.
Het gaat over PMS en jij noemt de TS een man.
En daarbij is het Inso, het is Inso's taak om mysterieus en charmant te zijn.
En geil.
De originele is wel wegquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:02 schreef Poncho het volgende:
[..]
Kutcensuur.
Het is net alsof de foto nu nagesynchroniseerd is.
Als je dan toch in een topic de troeteldebiel uit gaat hangen, lees dan in ieder geval de OPquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:03 schreef VrouwelijkICE het volgende:
[..]
Oh je denkt toch zeker niet dat ik het hele topic ga lezen...
Dat is hetzelfde als een remake van War of the worlds, niet hetzelfde dus.quote:
Zelf-reflectie is okay.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:02 schreef Anosmie het volgende:
Stomme broek-op-half-7-bouwvakkende-niets-begrijpende-emotieloze-ende-hypochondrisch pindabrein.![]()
Je moest er een streepje tussen zetten omdat je niet twee keer dezelfde post mag posten.quote:
Niks! De vorige keer wasquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:11 schreef Poncho het volgende:
Je moest er een streepje tussen zetten omdat je niet twee keer dezelfde post mag posten.
Double jeopardy
quote:zelfkennis
Maak maar een nieuwe dan.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:10 schreef jogy het volgende:
jogyass is verdwenen, opgelost in cyberspace.
Och, het gaat erom dat je in herhaling valt.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Niks! De vorige keer was
[..](!!!!11111
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |