abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28943357
Terroristen dreigen met aanslagen op homoseksuelen

18 juli 2005
In heel Europa hebben bekende homoactivisten bedreigingen ontvangen van moslimterroristen. Bekende homo’s, gay clubs en feesten zouden vanaf nu doelwitten zijn.

De Britste homobeweging LGBT heeft aan de pers gemeld dat hun voormannen door moslimfundamentalisten met de dood zijn bedreigd en dat homo-uitgaansgelegenheden en gay pride feesten hoog op het lijstje van doelwitten staan. Ook in Nederland, Spanje en Duitsland zijn dergelijke dreigementen ontvangen. Daar laten de betrokkenen weten dat ze de dreigementen in verband met het onderzoek liever niet publiek maken.

"Gay-zaken kunnen bomaanslagen verwachten”, zo laat OutRage weten. "Elke gay-bar en elk gay-feest zou een permanente controle moeten invoeren op mensen die verdacht zijn, die een vreemd pakje of een rugzak bij zich hebben of die erg dik zijn gekleed. Extremistische moslims hebben nu eenmaal meer dan boosaardige gevoelens in de richting van homoseksuelen. In hun opvattingen dienen homo’s gedood te worden en zijn ze hét voorbeeld van de ontspoorde westerse maatschappij. Homo’s zijn het volgende doelwit en we hebben geen tijd voor zelfvoldaanheid”, aldus de zegsman van OutRage in Londen.

Tenminste drie vooraanstaande homo’s in Engeland, twee in Duitsland, twee in Spanje en twee in Nederland hebben doodsbedreigingen ontvangen. Alleen de Britse homobeweging heeft besloten deze dreigementen naar buiten te brengen en de namen te onthullen van homo’s die doelwit zijn. Dat zijn in elk geval Brett Lock de campagnecoördinator, Aaron Saeed, de woordvoerder van de homomoslims en de bekende Britse homovoorvechter Peter Tatchell.

Tatchell laat weten dat in de bedreigingen die hij ontving te lezen is dat de genoemde personen “alleen het topje van de ijsberg zijn.” “Er zullen in heel Europa nog heel wat homovoormannen worden onthoofd en in stukken gesneden zoals dat hoort volgens de sharia.”

Tatchell merkte de afgelopen weken dat zijn agenda in de gaten werd gehouden door moslimextremisten die zich voordeden als journalist, politieagent of als vertegenwoordiger van de Moslim Raad.

De Britse politie is van de dreigementen op de hoogte maar wil geen commentaar geven. Net als in Nederland krijgen opiniemakers in Engeland veel moeilijker bescherming dan politici.

Bred Lock is niet zo bang dat hij persoonlijk zal worden aangevallen: "Als terroristen onze community willen treffen dan is een bom in een drukke disco of tijdens een groot feest veel voor de hand liggender”, zo meent hij. Hij wijst daarbij met name ook naar de in Nederland te houden Roze Maandag en de Canal Parade.

Bron 1: www.gaykrant.nl
Bron 2: http://outrage.nabumedia.com/pressrelease.asp?ID=301

Dat homosexualiteit door de Islam wordt verworpen is duidelijk, maar welk draagvlak heeft homohaat nu écht onder de moslimbevolking? En wat versta je nou precies onder "de moslimbevolking"? Ik probeer met alle macht niet te gaan denken in termen als "de moslims" want dat is een gevaarlijke en onjuiste term.

Maar wat is dan wel een goede reactie? Terrorisme is onder geen enkele omstandigheid goed te praten, en homohaat is iets wat we in onze samenleving niet mogen accepteren. Maar dan moeten we ook eerlijk zijn: dan hebben we onder onze "eigen" bevolking ook nog flink wat werk te verrichten.

Ik denk nog steeds dat de wereld veel beter af zou zijn als er geen georganiseerde religies zouden zijn, want in vrijwel elke vorm van religie zit een fundamentele gedachte van onverdraagzaamheid naar niet- of anders-gelovigen.

Ik denk dat we tijden tegemoed gaan die we liever niet willen ondergaan.
Of ben ik nou te pessimistisch?
  dinsdag 19 juli 2005 @ 14:22:12 #2
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_28943393
Had je daar zelf ook niet een handje van? Dreigbrieven sturen?
Ik ga naar huis.
pi_28943738
Er worden blijkbaar steeds meer partijen ongewild bij het 'conflict' betrokken, iets waar de fundamentalisten/extremisten op uit zijn en ik hoop dat het bij woorden zal blijven.
Yeah baby Yeah!
pi_28943813
Het zou me niet eens verbazen als homo-sexuelen op deze manier omgebracht gaan worden. Dus volgens de sharia. Best jammer dat het zover met de mensheid heeft moeten komen.
pi_28943909
Dan mag Siep wel oppassen
pi_28943943
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 14:33 schreef OutKast het volgende:
Best jammer dat het zover met de mensheid heeft moeten komen.
dit soort reakties geven altijd weer iets aan zulke berichten
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
pi_28944049
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 14:37 schreef Bennie_K het volgende:

[..]

Net alsog dit nog een stapje verder is dan laten we zeggen Darfur...
De mensheid is altijd al verrot geweest en zal ook niet veranderen, das inherent aan het beestje..
Yeah baby Yeah!
pi_28944085
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 14:37 schreef Bennie_K het volgende:

[..]

Sarcasm, anyone?
  dinsdag 19 juli 2005 @ 14:41:45 #9
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_28944107
Ik vrees voor de Roze Maandag op de Tilburgse kermis Tienduizenden homo's in de openlucht bij elkaar is een makkelijker doelwit..
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_28944156
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 14:41 schreef Djekko het volgende:
Ik vrees voor de Roze Maandag op de Tilburgse kermis Tienduizenden homo's in de openlucht bij elkaar is een makkelijker doelwit..
Bijv, of de Gay Games, danwel Gaypride... Maar dit brengt het centrum van Amsterdam dus nog meer op de lijst, als verzekeraar van Mokumse Horecatenten zou ik het wel weten...
Yeah baby Yeah!
pi_28944239
Hmmm, een dreigbriefschrijvende homo die zich zorgen maakt over dreigbbrieven aan homo's....

Maar au serieux: ik vind dit eng.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_28944257
Dit is echt ziekt vind ik.
* op de hoogte blijven wil.
pi_28944317
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 14:45 schreef Mwanatabu het volgende:
Hmmm, een dreigbriefschrijvende homo die zich zorgen maakt over dreigbbrieven aan homo's....

Maar au serieux: ik vind dit eng.
En in feite is de gayscene natuurlijk een weerloos slachtoffer, ze zijn wel verenigd, maar hebben geen macht om hier iets tegen te ondernemen, alleen maar hopen is het enige dat rest.
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 19 juli 2005 @ 14:49:40 #14
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28944398
het is de extremisten duidelijk te doen om angst te zaaien, niet om draagkracht te vinden in de maatschappij.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  dinsdag 19 juli 2005 @ 14:53:08 #15
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_28944513
't is een makkelijke manier van angst zaaien naar groepen waarvan ze met de Koran in de hand roepen dat ze 'de wil van Allah' uitvoeren en ondertussen meer slachtoffers kunnen maken in hun haat campagne. te ziek voor woorden dus...
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_28944517
Stoute terroristen!
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 14:55:05 #17
33189 RM-rf
1/998001
pi_28944570
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 14:22 schreef nietzman het volgende:
Had je daar zelf ook niet een handje van? Dreigbrieven sturen?
Dat in stukken snijden ook, denken aan Dahmer of die ene duitse kannibaal, allemaal homosexuelen, ze eten ze zelf nog op ook....

Dat lijkt me ook de beste tegenreactie van de homo's voor de moslim-extremisten:
Henk Krol die dan met zn pink omhoog tegen de Samirs en Mohammeds zegt : "Nou..., ik zou maar ook héél erg opassen, als ik jullie was. Want ik en mijn homo-vriendjes komen jullie niet eens alleen in stukken snijden, we eten jullie dan ook nog op .... en ik kan er bijna niet op wachten totdat ik op jullie teelballetjes kan sabbelen..."
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 19 juli 2005 @ 14:59:16 #18
80268 kLowJow
That's Gay
pi_28944690
Lijkt me een beetje een voorbarige conclusie dat het hier om moslimsterroristen zou gaan. Er zijn genoeg mensen (waaronder ook zat moslims) die iets tegen homo's hebben, en dat graag op bovenstaande manier zullen laten merken. Om echter zonder enige bewijs (voor zover ik op basis van het bericht kan zien, te spreken van moslimterroristen geeft een extra geloofwaardigheid aan de dreigementen, die ik nog enigszins misplaatst vind.

De eerste terroristische aanslag gericht op homo's zoals in de dreigementen beschreven moet tenslotte nog komen. Het lijkt me ook sterk dat het internationaal terrorisme zich specifiek op homo's binnen de westerse samenleving zal gaan richten.
pi_28944736
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 14:59 schreef kLowJow het volgende:

De eerste terroristische aanslag gericht op homo's zoals in de dreigementen beschreven moet tenslotte nog komen.
Treffend, maar een beangstigende conclusie..
Yeah baby Yeah!
pi_28944817
ik geef eerlijk toe ik ben tegen het homohuwelijk. Maar waar ik me wel aan stoor dat is aan clupjes als groenlinks.... die gasten zijn voor het homohuwelijk, maar wanneer er gepreekt wordt vanuit moskeeen dat je homo's van het dak af moet gooien,etc , dan doet groenlinks helemaal niks, dan zijn het weer de politici die tegen het homohuwelijk zijn, die in de bres moeten springen voor de homofielen.

Die terroristen zijn zo ongekend asociaal, heb er geen andere woorden voor als ze het vrijewesten zo verrot vinden, dan blijven ze toch weg hier!
Ik bedoel ik zou niet ergens willen gaan wonen in het buitenland waar mijn cultuur gehaat wordt en met terrorisme geassocieerd wordt.

Ik bedoel je gaat ook geen groepje feyenerders tussen de ajacieden zetten en visa versa, want dat gaat fout en zo werk het ook met verschillende culturen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  dinsdag 19 juli 2005 @ 15:03:30 #21
80268 kLowJow
That's Gay
pi_28944840
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 15:00 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Treffend, maar een beangstigende conclusie..
In de zin dat er nog geen precedent is, waaruit blijkt dat de wil dergelijke aanslagen uit te voeren ook daadwerkelijk aanwezig is, uiteraard.
pi_28944902
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 15:03 schreef kLowJow het volgende:

[..]

In de zin dat er nog geen precedent is, waaruit blijkt dat de wil dergelijke aanslagen uit te voeren ook daadwerkelijk aanwezig is, uiteraard.
Dat we er rekening mee houden geeft al aan dat de morele noodsiuatie reeds is afgekondigd.
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 19 juli 2005 @ 15:06:13 #23
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_28944930
Ze kunnen beter oppassen dat ze geen ros krijgen met een handtasje.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
  dinsdag 19 juli 2005 @ 15:08:33 #24
3832 SPIRO
De Gek Uut Twente
pi_28945017
-edit: doe eens normaal.

[ Bericht 86% gewijzigd door kLowJow op 19-07-2005 15:14:47 ]
  dinsdag 19 juli 2005 @ 15:11:55 #25
93474 Sasandra
Mary Poppins
pi_28945123
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 14:55 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Dat in stukken snijden ook, denken aan Dahmer of die ene duitse kannibaal, allemaal homosexuelen, ze eten ze zelf nog op ook....

Dat lijkt me ook de beste tegenreactie van de homo's voor de moslim-extremisten:
Henk Krol die dan met zn pink omhoog tegen de Samirs en Mohammeds zegt : "Nou..., ik zou maar ook héél erg opassen, als ik jullie was. Want ik en mijn homo-vriendjes komen jullie niet eens alleen in stukken snijden, we eten jullie dan ook nog op .... en ik kan er bijna niet op wachten totdat ik op jullie teelballetjes kan sabbelen..."
Je noemt een seriemoordenaar en een kannibaal die toevallig ook homo waren, betekent niet dat homo's het leuk vinden mensen in stukken te snijden etc.

Terroristen zuigen...
A spoonful of sugar...
  dinsdag 19 juli 2005 @ 15:13:21 #26
80268 kLowJow
That's Gay
pi_28945178
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 15:05 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Dat we er rekening mee houden geeft al aan dat de morele noodsiuatie reeds is afgekondigd.
Het is inderdaad een feit dat we tegenwoordig minder snel zoiets weg zullen wuiven als onzin, of zeggen dat zoiets nooit zal gebeuren. Ik acht de tenuitvoerbrenging van deze specifieke bedreigingen echter zeer onwaarschijnlijk.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 15:15:34 #27
33189 RM-rf
1/998001
pi_28945251
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 15:11 schreef Sasandra het volgende:

Je noemt een seriemoordenaar en een kannibaal die toevallig ook homo waren, betekent niet dat homo's het leuk vinden mensen in stukken te snijden etc.
toch zijn er veel moorden in het homosexuele circuit en komt het vaak voor dat serie-moordenaars een homosexuele achtergrond hebben...

statistisch gezien is ook het aantal homosexuelen dat in de gevangenis zit hoger dan het percentage homo's in de vrije maatschappij... net zoals dat met allochtonen zo is ....
quote:
Terroristen zuigen...
Homo's ook natuurlijk
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 19 juli 2005 @ 15:15:34 #28
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28945252
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 15:13 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Het is inderdaad een feit dat we tegenwoordig minder snel zoiets weg zullen wuiven als onzin, of zeggen dat zoiets nooit zal gebeuren. Ik acht de tenuitvoerbrenging van deze specifieke bedreigingen echter zeer onwaarschijnlijk.
hoezo onwaarschijnlijk? omdat extremisten in het verleden nog niet in staat zijn gebleken om onschuldige mensen op te blazen? alaaaaahhhoeakbar!!
pi_28945289
quote:

[..]

Ik zou het niet logisch vinden als moslimextremisten een aanslag op homo's zouden plegen, voorzover ik een strategie kan ontwaren, maar uitsluiten doe ik het niet, er gebeurt immers veel op eigen houtje zonder tactisch overleg.
Maar ik acht een kans op een aanslag in een druk of belangrijk deel van Nederland behoorlijk reeel en houdt daarmee bijv rekening met een aanslag op een voetbalstdion tijdens een wedstrijd of een popconcert van Britney Spears aangezien ze onzedenlijk bloot en westers muziek maakt of zoiets...
Yeah baby Yeah!
pi_28945418
quote:

[..]

"Ik acht"

Sinds wanneer ben jij een expert op dit gebied? Bovendien staat er ook nog bij de tweede bron hoe er in 1999 ook niet gereageerd werd op dergelijke bedreigingen en dit een paar dagen later wel een paar doden opleverde.

Wat ben je dan voor een klojo als je die dreigementen niet serieus zou hebben genomen?
pi_28945424
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 15:11 schreef Sasandra het volgende:

[..]

Mja, veralgemenen is een nieuwe rage blijkbaar.
quote:
Terroristen zuigen...
Ssssstt me to
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 15:22:17 #32
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_28945508
Waarom dreigen ze eigenlijk altijd die islamieten?
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_28945524
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 15:02 schreef JohnDope het volgende:
ik geef eerlijk toe ik ben tegen het homohuwelijk. Maar waar ik me wel aan stoor dat is aan clupjes als groenlinks.... die gasten zijn voor het homohuwelijk, maar wanneer er gepreekt wordt vanuit moskeeen dat je homo's van het dak af moet gooien,etc , dan doet groenlinks helemaal niks, dan zijn het weer de politici die tegen het homohuwelijk zijn, die in de bres moeten springen voor de homofielen.

Die terroristen zijn zo ongekend asociaal, heb er geen andere woorden voor als ze het vrijewesten zo verrot vinden, dan blijven ze toch weg hier!Ik bedoel ik zou niet ergens willen gaan wonen in het buitenland waar mijn cultuur gehaat wordt en met terrorisme geassocieerd wordt.

Ik bedoel je gaat ook geen groepje feyenerders tussen de ajacieden zetten en visa versa, want dat gaat fout en zo werk het ook met verschillende culturen.
Das dus het rotste stukje aan het denken van (moslim)radicalen: ze willen hun normenpatroon opleggen aan anderen. Treffend in deze context vind ik de uitspraak van een Indonesische moslim"-geestelijke van de tak die verantwoordelijk is voor de aanslagen op het niet-islamitische Bali: "wij accepteren niet dat zij zich daar zo onislamitisch gedragen".
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  dinsdag 19 juli 2005 @ 15:22:57 #34
80268 kLowJow
That's Gay
pi_28945529
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 15:15 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

hoezo onwaarschijnlijk? omdat extremisten in het verleden nog niet in staat zijn gebleken om onschuldige mensen op te blazen? alaaaaahhhoeakbar!!
Nee, onwaarschijnlijk omdat voor zover bekend er nooit sprake is geweest van soortgelijke bedreigingen gericht aan specifieke groepen of personen door terroristen die verantwoordelijk zijn voor de aanslagen die we tot nu toe hebben gezien, en de te verwaarlozen rol die homo's (internationaal bezien) als specifieke groep binnen de samenleving innemen.

Als je kijkt naar de ambities die terroristen tot nu toe aan de dag gelegd hebben, steekt zoiets er natuurlijk maar 'pover' tegen af. Het lijkt me dan ook erg onwaarschijnlijk dat er een terroristische organisatie dergelijke dreigingen gaat uiten. Veel waarschijnlijker lijkt mij dat een individu (of enkele individuen) even lekker van de gelegenheid gebruik maakt om zijn haat jegens homo's gestalte te geven in de vorm van deze dreigementen.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 15:24:05 #35
122528 ludendorff
rechts heeft voorrang
pi_28945566
waar is de ts-er? weer eens opgepakt vanwege dreigementen?
The God of War hates those who hesitate
proud owner of loedertje
pi_28945704
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 15:22 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Das dus het rotste stukje aan het denken van (moslim)radicalen: ze willen hun normenpatroon opleggen aan anderen. Treffend in deze context vind ik de uitspraak van een Indonesische moslim"-geestelijke van de tak die verantwoordelijk is voor de aanslagen op het niet-islamitische Bali: "wij accepteren niet dat zij zich daar zo onislamitisch gedragen".
Ja het is niet te geloven, die moslims zijn nog asocialer dan de tokkies in het kwadraat.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_28945727
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 15:24 schreef ludendorff het volgende:
waar is de ts-er? weer eens opgepakt vanwege dreigementen?
Verklaar je is nader, wie had hij dan in het verleden bedreigd en op wat voor manier en wat was de reden dan?
  dinsdag 19 juli 2005 @ 15:31:08 #38
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_28945799
Kheb opeens minder behoefte om naar de Roze Maandag en de GayPride te gaan
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  dinsdag 19 juli 2005 @ 15:34:51 #39
33189 RM-rf
1/998001
pi_28945918
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 15:29 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Verklaar je is nader, wie had hij dan in het verleden bedreigd en op wat voor manier en wat was de reden dan?
Topicstarter is veroordeeld wegens bedreigingen van een Enschedees Raadslid van de Stadspartij ... die zich negatief over homo's had uitgelaten ... toen na de veroordeling de bedreigingen doorgingen heeft de TS meerdere dagen in de gevangenis doorgebracht, ik neem aan dat het politieonderzoek omtrend die bedreigingen nog loopt ..

DeTopicstarter heeft van zijn bedreigingen van het Raadslid op Fok! vol trots verslag gedaan:
Ik ben weer uit de gevangenis!
(hmm, is dat andere topic dan toch verwijderd?)
pi_28946055
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 15:34 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Topicstarter is veroordeeld wegens bedreigingen van een Enschedees Raadslid van de Stadspartij ... die zich negatief over homo's had uitgelaten ... toen na de veroordeling de bedreigingen doorgingen heeft de TS meerdere dagen in de gevangenis doorgebracht, ik neem aan dat het politieonderzoek omtrend die bedreigingen nog loopt ..

DeTopicstarter heeft van zijn bedreigingen van het Raadslid op Fok! vol trots verslag gedaan:
I see..... die gozer is wel een rasoptimist moet ik zeggen, want hij heeft de illusie dat zijn taakstraf wordt kwijtgescholden
  dinsdag 19 juli 2005 @ 15:39:51 #41
80268 kLowJow
That's Gay
pi_28946080
quote:
Yup.
pi_28946153
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 15:28 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ja het is niet te geloven, die moslims zijn nog asocialer dan de tokkies in het kwadraat.
Ik had het met opzet over (moslim)radicalen. Let op de haakjes.
pi_28946277
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 15:42 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ik had het met opzet over (moslim)radicalen. Let op de haakjes.
is dat geen pleonasme dan moslimradicalen?
pi_28946801
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 15:45 schreef JohnDope het volgende:
is dat geen pleonasme dan moslimradicalen?
Nee.
pi_28946983
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 16:00 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Nee.
volgens mij is het al bijna 12 jaar geleden voor het laatst dat ik mij bezig hield met pleonasme en tautologie, maar ik kan het ook door de war halen.

houten boomstam, witte schimmel van sinterklaas, moslimradicaal is naar mijn weten toch een pleonasme. Een tautologie is o.a.: nooit niet. never nooit. Maargoed ik kan die 2 begrippen door elkander halen
  dinsdag 19 juli 2005 @ 16:08:59 #46
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_28947101
quote:

[..]

Dus dat is gewoon een echte relnicht?
pi_28947157
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 16:05 schreef JohnDope het volgende:

[..]

volgens mij is het al bijna 12 jaar geleden voor het laatst dat ik mij bezig hield met pleonasme en tautologie, maar ik kan het ook door de war halen.

houten boomstam, witte schimmel van sinterklaas, moslimradicaal is naar mijn weten toch een pleonasme. Een tautologie is o.a.: nooit niet. never nooit. Maargoed ik kan die 2 begrippen door elkander halen
Een pleonasme is een overbodige aanvulling idd.
Ik weet wat je bedoelde te zeggen, ik ben het er alleen niet mee eens
pi_28947298
quote:

Ik ben weer uit de gevangenis! (hmm, is dat andere topic dan toch verwijderd?)
Zal allemaal best, maar wat heeft de actie van topicstarter te maken met dit nieuws-item? Niets eigenlijk. En laten we nou gewoon heel eerlijk zijn. Die Hofte beledigt homo's en komt weg met slechts een tijdelijke blokkering van zijn e-mailbox; verder (bij mijn beste weten) geen enkele straf. Topicstarter heeft iets gedaan dat hij beter niet had kunnen doen, maar het feit dat hij *wel* wordt opgepakt, toont aan dat het strafrecht toch een beetje scheef is.

Zie ook dit bericht, vandaag op het ANP:
quote:
Twee weken voorwaardelijk voor beledigen moslims
DEN BOSCH (ANP) - De rechtbank in Den Bosch heeft dinsdag twee weken voorwaardelijk opgelegd aan de 19-jarige M.B. uit Valkenswaard omdat die zich schuldig heeft gemaakt aan belediging van moslims. De officier van justitie had 40 uur werkstraf geëist en twee weken voorwaardelijke celstraf. De man hing op 7 november 2004, vlak na de moord op Theo van Gogh, een pamflet van de Nationale Alliantie voor zijn raam waarop onder meer stond: 'Stop het gezwel dat de islam heet'. B. kreeg het pamflet op een jongerenbijeenkomst van de Nationale Alliantie.
Ik keur de actie niet goed hoor, maar reken er maar gerust op dat er helemaal niks zou gebeuren wanneer een 19-jarige moslim homo's beledigt. Sterker nog: dat soort zaken is aan de orde van de dag.

Om dan te komen op mijn punt, terug naar het eigenlijke nieuws-item: Het strafrecht biedt veel groeperingen (niet alleen homo's, maar eigenlijk iedereen in ons land) veel te weinig bescherming tegen religieuze fanatici, die haat en angst zaaien.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 16:16:03 #49
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_28947329
Sinds wanneer houden de homo's Irak bezet? Het komt allemaal door hun provocerende gedrag. Wat denken die flikkers wel dat ze zijn? Een beetje de nicht uithangen voor hun tere moslimzieltjes.
pi_28947373
Waarom moet je als homo trouwens naar dingen als een homo bar gaan? Probeer je niet zo te onderscheiden en leef gewoon je leventje. Loop je direct een stuk minder gevaar
  dinsdag 19 juli 2005 @ 16:18:58 #51
93744 Finder_elf_towns
pi_28947430
quote:

[..]

Een reactionaire nicht!
  dinsdag 19 juli 2005 @ 16:24:55 #52
93744 Finder_elf_towns
pi_28947570
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 14:59 schreef kLowJow het volgende:
De eerste terroristische aanslag gericht op homo's zoals in de dreigementen beschreven moet tenslotte nog komen. Het lijkt me ook sterk dat het internationaal terrorisme zich specifiek op homo's binnen de westerse samenleving zal gaan richten.
Als het goed mis gaat moeten we ook weer een nieuwe mod voor NWS vinden.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 16:27:56 #53
33189 RM-rf
1/998001
pi_28947656
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 16:15 schreef dVTB het volgende:

[..]

Zal allemaal best, maar wat heeft de actie van topicstarter te maken met dit nieuws-item? Niets eigenlijk. En laten we nou gewoon heel eerlijk zijn. Die Hofte beledigt homo's en komt weg met slechts een tijdelijke blokkering van zijn e-mailbox; verder (bij mijn beste weten) geen enkele straf. Topicstarter heeft iets gedaan dat hij beter niet had kunnen doen, maar het feit dat hij *wel* wordt opgepakt, toont aan dat het strafrecht toch een beetje scheef is.
Nee, calimero-denken gecombineerd met een 'ik mag het ook want hij is fout '...

Hofte voerde een actie tegen de roze zaterdag in Enschede, daar deed hij kwetsende uitlatingen als zou het aanzien van Enschede geschaad worden door 'de aanblik van al die blote billen' en het een 'relnichtenparade' genoemd ....
Omdat andere raadsleden in de enschedese gemeenteraad geen behoefte hadden aan zijn klaag-spammailtjes, werd de toegang van Hofte tot het gemeentenetwerk ontzegd ...

Er is wegens Hofte's uitlatingen nooit aangifte gedaan, maar als het zou worden gedaan, is een veroordeling niet erg waarschijnlijk... de ontzegging was eerder gemotiveerd door het ongevraagd spammen van collega-raadsleden, dan dat de uitlatingen an sich strafbaar waren ....

De andere persoon, die nav van het ontzeggen van toegang tot het netwerk begon Hofte te bedreigen uitte dreigementen tegen het leven van Hofte, vertelde hem dat hij op een 'dodenlijst' stond en stuurde hem een poederbrief ...
een direkte persoonlijke doods-bedreiging jegens een persoon.

Ja, dat is in nederland wél strafbaar, ook al kreeg de man er enkel een taakstraf voor, van 120 uur werk.... Dat de man echter daarna doorging met de bedreiging, hem de nacht daarop weer opbelde met een doodsbedreiging, kan wel betekenen dat er wat strenger gestraft wordt ....

het is voor velen moeilijk te differentieren, en bepaalde uitlatingen die misschien moreel verwerpelijk zijn (Hofte's uitingen over 'relnichten' e.d.) worden dan als snel de motivatie om zelf tot nog zwaardere en strafbare feiten als 'genoegdoening' over te gaan .. omdat men het gevoel heeft onrecht te zijn aangedaan ...

Datzelfde hebben natuurlijk sommige moslims ook, die reageren hun morele afkeer jegens homosexualiteit ook weer op een aggressieve manier af, en lijken dat vaak heel normaal te vinden, dat wat niet aan hun morele maatstaven voldoet, mogen ze 'zomaar' met geweld bestrijden ....
  dinsdag 19 juli 2005 @ 16:31:26 #54
80268 kLowJow
That's Gay
pi_28947764
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 16:24 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Als het goed mis gaat moeten we ook weer een nieuwe mod voor NWS vinden.
Maak daar maar meervoud van. .
pi_28947770
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 16:27 schreef RM-rf het volgende:

[..]

nee, calimero-denken gecombineerd met een 'ik mag het ook want hij is fout '...

Hofte voerde een actie tegen de roze zaterdag in Enschede, daar deed hij kwetsende uitlatingen als zou het aanzien van Enschede geschaad worden door 'de aanblik van al die blote billen' en het een 'relnichtenparade' genoemd ....

De andere persoon, die nav van het ontzeggen van toegang tot het netwerk begon Hofte te bedreigen uitte dreigementen tegen het leven van Hofte, vertelde hem dat hij op een 'dodenlijst' stond en stuurde hem een poederbrief ... een direkte persoonlijke doods-bedreiging jegens een persoon.

ja, dat is in nederland wél strafbaar, ook al kreeg de man er enkel een taakstraf voor, van 120 uur werk.... Dat de man echter daarna doorging met de bedreiging, hem de nacht daarop weer opbelde met een doodsbedreiging, kan wel betekenen dat er wat strenger gestraft wordt ....
Ik begrijp ook wel dat je voor doodsbedreiging wordt vervolgd, maar waarom mag Hofte *wel* ongestraft homo's beledigen en komt de in mijn vorige bericht genoemde 19-jarige jongen er NIET zonder straf van af als hij de islam een "gezwel" noemt? Dat is toch meten met twee maten?
  dinsdag 19 juli 2005 @ 16:40:20 #56
33189 RM-rf
1/998001
pi_28948017
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 16:31 schreef dVTB het volgende:

Ik begrijp ook wel dat je voor doodsbedreiging wordt vervolgd, maar waarom mag Hofte *wel* ongestraft homo's beledigen en komt de in mijn vorige bericht genoemde 19-jarige jongen er NIET zonder straf van af als hij de islam een "gezwel" noemt? Dat is toch meten met twee maten?
hij is niet enkel voor de betiteling 'gezwel' veroordeeld, een rechter doet niet aan afwegen welke scheldwoorden wel of niet mogen ...

Wat heel erg meespeelde is dat dit nav van de moord op Van Gogh gebeurde en het pamflet een actieve oproep bevatte iets te doen tegen de Islam, als tegenreactie op de moord ....
De rechter heeft hiernaar expliciet navraag gedaan bij de verdachte, of hij begreep dat dit een oproep was tegen alle moslims en daarop antwoordde de beschuldigde inderdaad dat hij dat wist, maar dat er toch geen moslims in zijn straat woonden ....

de man heeft een voorwaardelijke gevangenisstraf gekregen, dus is niet eens veroordeeld tot een onvoorwaardelijke straf (dus een stuk minder dan de homo die Hofte bedreigde... beweer je nu ook dat homo's het allerminste mogen?)

Het is helemaal geen kwestie van 'Hij mag meer dan de ander'.. het zijn gewoon individuele gevallen die op basis van individuele aspecten beoordeeld en vervolgd of vrijgesproken worden ...

had Hofte een poster opgehangen die opriep actie te ondernemen tegen de 'relnichtenparade' , en was deze poster mogelijk op te vatten als een oproep tot geweldadig protest of gaf zo'n poster de indruk dat de hele groep homosexuelen een bepaalde schuld ergens voor droegen ... was ook hij tot een vergelijkenswardige straf veroordeeld ... dat heeft hij echter nooit gedaan ..

Overigens, Hofte heeft aan het einde van de roze zaterdag in Enschede zich openlijk zeer positief over de Parade uitgelaten, deze was zeer positief voor enschede en hij was blij dat met de publiciteit die hij voor de roze zaterdag had opgewekt er een groot succes van was gemaakt ....
pi_28948073
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 16:31 schreef dVTB het volgende:

De laatste woorden die ik aan Hofte vuil maak:

Hofte hield zich niet aan het e-mail verbod. Ik stuurde hem een e-mail waarin ik hem o.a. uitschold voor klootzak en homofoob en dat ik het schandalig vond dat hij zich niet aan het verbod hield.
Daarop kreeg ik van Hofte een e-mail dat ik een viespeuk was en dat men mij aan de eerste de beste boom moest ophangen. Toen ging ik over de rooie en bedreigde hem.

Mijn 120 uur taakstraf en 2 weken voorwaardelijk kreeg ik 2 weken geleden opgelegd. Ik was niet aanwezig en had (blijkbaar) ook geen advocaat. Toen heb ik Hofte weer bedreigd om opgepakt te worden en mijn kant van het verhaal te doen... Voor het resultaat zie het topic "Ik ben weer uit de gevangenis"
  dinsdag 19 juli 2005 @ 16:43:11 #58
3832 SPIRO
De Gek Uut Twente
pi_28948115
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 15:08 schreef SPIRO het volgende:
-edit: doe eens normaal.
Nah, mag ook niks zeggen
pi_28948646
Homo's in het uitgaansleven zijn decadent.
Het mag wel een beetje minder.
Dus een beetje dreiging kan op zich geen kwaad.
Ik hoop dat het er toe leidt dat het aantal homo huwelijken sterk terug zal lopen.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
pi_28948781
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:01 schreef lionsguy18 het volgende:
Ik hoop dat het er toe leidt dat het aantal homo huwelijken sterk terug zal lopen.
Erg Christelijk van je

Volgens mij is de Verlichting toch nog niet echt doorgedrongen bij jou.
  Moderator dinsdag 19 juli 2005 @ 17:07:14 #61
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_28948804
coclusie: terreur is vreselijk achterlijk ... zolang het niet in je straatje past?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_28948905
quote:
Hilarisch!
pi_28948929
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:07 schreef sp3c het volgende:
coclusie: terreur is vreselijk achterlijk ... zolang het niet in je straatje past?
Je mag het niet zeggen natuurlijk maar je zou bijna gaan hopen dat lionsguy nog eens in zo'n situatie terecht komt als Marsellus in Pulp Fiction

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 19-07-2005 17:13:03 ]
pi_28948960
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:11 schreef andromeda1968 het volgende:

[..]

Hilarisch!
Nee hoor, een goed ontwikkeld moreel besef.
pi_28948987
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:12 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Je mag het niet zeggen natuurlijk maar je zou bijna gaan hopen dat lionsguy nog eens in zo'n situatie terecht komt als Marsellus in Pulp Fiction
Wie speelt er Zed?

"I'm gonna get medieval on his ass"
Yeah baby Yeah!
pi_28949003
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 16:40 schreef RM-rf het volgende: hij is niet enkel voor de betiteling 'gezwel' veroordeeld, een rechter doet niet aan afwegen welke scheldwoorden wel of niet mogen ... Wat heel erg meespeelde is dat dit nav van de moord op Van Gogh gebeurde en het pamflet een actieve oproep bevatte iets te doen tegen de Islam, als tegenreactie op de moord ....
Dat het net na de moord op Van Gogh gebeurde, lijkt me eerder een verzachtende omstandigheid. En wat is het verschil tussen per poster oproepen om 'iets te doen' tegen de islam, of per e-mail oproepen om iets te doen tegen een roze zaterdag? En laten we wel zijn: de actie die Mineo ondernam, was feitelijk ook een tegenreactie.
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 16:40 schreef RM-rf het volgende: de man heeft een voorwaardelijke gevangenisstraf gekregen, dus is niet eens veroordeeld tot een onvoorwaardelijke straf (dus een stuk minder dan de homo die Hofte bedreigde... beweer je nu ook dat homo's het allerminste mogen?)
Nee, jij focust mijn uitspraken te veel op de homo's. Ik haal niet voor niets het voorbeeld van die 19-jarige knakker erbij. Autochtone Nederlanders mogen minder dan moslims, is mijn standpunt. En gelovigen mogen meer dan niet-gelovigen. Nogmaals: ik keur beslist niet goed wat die 19-jarige jongen heeft gedaan en heb er ook geen problemen mee dat hij daarvoor wordt gestraft. Ik stel alleen dat er bijvoorbeeld NIETS, maar dan ook helemaal NIETS wordt gedaan wanneer een moskee een boek verkoopt waarin wordt opgeroepen om homo's van het dak te gooien.
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 16:40 schreef RM-rf het volgende: Het is helemaal geen kwestie van 'Hij mag meer dan de ander'.. het zijn gewoon individuele gevallen die op basis van individuele aspecten beoordeeld en vervolgd of vrijgesproken worden ...
Natuurlijk worden gevallen individueel beoordeeld, maar ik stel gewoon dat er met twee maten wordt gemeten in dit land.
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 16:40 schreef RM-rf het volgende:
had Hofte een poster opgehangen die opriep actie te ondernemen tegen de 'relnichtenparade' , en was deze poster mogelijk op te vatten als een oproep tot geweldadig protest of gaf zo'n poster de indruk dat de hele groep homosexuelen een bepaalde schuld ergens voor droegen ... was ook hij tot een vergelijkenswardige straf veroordeeld ... dat heeft hij echter nooit gedaan ..
Dat laatste betwijfel ik zeer sterk. Er zijn voldoende gevallen bekend van mensen die homo's (in het algemeen) vergeleken met dieven (Van Dijke) of moordenaars (Goeree) en er gewoon mee wegkwamen.
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 16:40 schreef RM-rf het volgende:
Overigens, Hofte heeft aan het einde van de roze zaterdag in Enschede zich openlijk zeer positief over de Parade uitgelaten, deze was zeer positief voor enschede en hij was blij dat met de publiciteit die hij voor de roze zaterdag had opgewekt er een groot succes van was gemaakt ....
Dat neem ik met een flinke korrel zout.
pi_28949004
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:06 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Erg Christelijk van je[

Volgens mij is de Verlichting toch nog niet echt doorgedrongen bij jou.
Mja, fundamentalisten hé.
pi_28949025
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:12 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Tuurlijk mag je alles zeggen als voorstander van de Vrijheid van Beledigen.
pi_28949040
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:13 schreef lionsguy18 het volgende:

'Achterlijk' spel je niet 'moreel'
pi_28949041
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:15 schreef lionsguy18 het volgende:

[..]

Wie de bal kaatst kan hem terugverwachten he...
Yeah baby Yeah!
pi_28949050
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:13 schreef lionsguy18 het volgende:

[..]

Uiteraard!
pi_28949064
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:14 schreef Elgigante het volgende:

Wie speelt er Zed?

"I'm gonna get medieval on his ass"
Ik zat meer te denken aan wat daaraan vooraf gaat
pi_28949067
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:16 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

'Achterlijk' spel je niet 'moreel'
Maakt niet uit hoor.
Ik heb een mening, jij niet.
Dat is het verschil.
pi_28949080
Alweer een homo-propaganda topic van deze TS...
"I think greed is healthy. You can be greedy and still feel good about yourself" - Ivan Boesky.
'Only government can take perfectly good paper, cover it with perfectly good ink and make the combination worthless.' - Milton Friedman
pi_28949091
Het sluiten van coffeeshops en gay bars zou ik niet erg vinden.
pi_28949104
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:15 schreef lionsguy18 het volgende:

Ja, ik pretendeer dan ook niet om Christelijk te zijn en de leer van jezus te volgen die geen enkel mens als minderwaardig zag. Zelfs Romeinse onderdrukkers en hoeren werden door hem met respect en menswaardig behandeld. Dat kan men van jou in ieder geval niet zeggen.
pi_28949123
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:17 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik zat meer te denken aan wat daaraan vooraf gaat
Ja ik ook, mar ik ken de tekst niet meer zo goed, is al een tijdje terug dat ik hem gezien had, maar het is een legendarische scene met een gillende 'beast' en vooral die kop van die helper als Bruce binnenkomt met die samourai....

Mar Marcellus is aan het genieten dat zie je gelijk
Yeah baby Yeah!
pi_28949140
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:18 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ja, ik pretendeer dan ook niet om Christelijk te zijn en de leer van jezus te volgen .......
Dat was me door je taalgebruik al opgevallen.
pi_28949155
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:18 schreef lionsguy18 het volgende:
Het sluiten van coffeeshops en gay bars zou ik niet erg vinden.
Omdat ze 'verderfelijk' zijn?
Yeah baby Yeah!
pi_28949165
quote:
"Gij zult geen Nederlanders slachten", staat er in je handtekening, die verder twee keer wordt opgesierd met een foutief gespelde versie van het woord discipline.

Ik denk niet dat het aantal huwelijken tussen mensen van hetzelfde geslacht terugloopt. Het zal hooguit zo zijn dat bepaalde mensen wat meer wegblijven uit het uitgaansleven, of het gewoon meer underground gaan zoeken.

Hoe reageerde je toen laatst in Londen 56 doden vielen bij explosies? Verkondig je dan ook dat je hoopt dat voortaan minder mensen met de metro reizen?
pi_28949191
Ik neem de dreiging niet serieusz....beetje overdrevend gedoe
pi_28949229
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:19 schreef lionsguy18 het volgende:

Dat was me door je taalgebruik al opgevallen.
Uh huh, maar geen inhoudelijk antwoord. tsk tsk.
pi_28949241
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:20 schreef dVTB het volgende:

[..]

"Gij zult geen Nederlanders slachten", staat er in je handtekening, die verder twee keer wordt opgesierd met een foutief gespelde versie van het woord discipline.

Ik denk niet dat het aantal huwelijken tussen mensen van hetzelfde geslacht terugloopt. Het zal hooguit zo zijn dat bepaalde mensen wat meer wegblijven uit het uitgaansleven, of het gewoon meer underground gaan zoeken.

Hoe reageerde je toen laatst in Londen 56 doden vielen bij explosies? Verkondig je dan ook dat je hoopt dat voortaan minder mensen met de metro reizen?
Minder bezoekers betekent omzetdaling en mogelijk sluiting.
Daar is niks mis mee.

En ten aanzien van de 56 doden heb ik me erg gematigd uitgelaten.
Het is een uiting van het kwaad, maar daar ben ik als christen allang op voorbereid dus ik hoef niet zo nodig in de waan van de dag te bleren.
pi_28949307
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:22 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Uh huh, maar geen inhoudelijk antwoord. tsk tsk.
Lionsguy18 en inhoudelijk? Je hebt het hier over de user die net na de brandstichting op een islamitische school, met de tekst "Theo R.I.P." nog nat op de muur schreef: "Het kan ook een stroomstoring zijn geweest" ... Wat *verwacht* je van zo'n iemand? Een zinnige bijdrage aan een discussie?
pi_28949317
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:19 schreef Elgigante het volgende:

Mar Marcellus is aan het genieten dat zie je gelijk
Wat denk je, zou lionsguy genieten?
pi_28949340
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:25 schreef dVTB het volgende:

Lionsguy18 en inhoudelijk? Je hebt het hier over de user die net na de brandstichting op een islamitische school, met de tekst "Theo R.I.P." nog nat op de muur schreef: "Het kan ook een stroomstoring zijn geweest" ... Wat *verwacht* je van zo'n iemand? Een zinnige bijdrage aan een discussie?
Oh...tja...forget I asked.
pi_28949346
quote:

[..]

Dan lees je het niet of je gaat naar een ander topic.
Of zoek jij altijd een podium voor je posts?
  dinsdag 19 juli 2005 @ 17:29:49 #88
80268 kLowJow
That's Gay
pi_28949423
Het is zo onderhand tijd weer ontopic te gaan. .
pi_28949424
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:25 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Wat denk je, zou lionsguy genieten?
Met zo'n rode bal in z'n mond wel, hij hoeft slechts 1 klinker in z'n naam te veranderen.
Yeah baby Yeah!
pi_28949425
quote:

[..]

Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
pi_28949443
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:29 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Met zo'n rode bal in z'n mond wel, hij hoeft slechts 1 klinker in z'n naam te veranderen.

Coincidence? I THINK not!
pi_28949464
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:30 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Coincidence? I THINK not!
Moet alleen nog 'inch' achteraan
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 19 juli 2005 @ 17:32:42 #93
33189 RM-rf
1/998001
pi_28949481
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:15 schreef dVTB het volgende:

En wat is het verschil tussen per poster oproepen om 'iets te doen' tegen de islam, of per e-mail oproepen om iets te doen tegen een roze zaterdag?
meen je dat werkelijk? zie je daar geen verschil tussen...
actievoeren tegen een homo-parade, of oproepen tot ( geweldadige) actie tegen een bepaalde geloofsgroep...?
quote:
Nederlanders mogen minder dan moslims, is mijn standpunt. En gelovigen mogen meer dan niet-gelovigen.
[...]
Natuurlijk worden gevallen individueel beoordeeld, maar ik stel gewoon dat er met twee maten wordt gemeten in dit land.
nee, als je dat soort beweringen op wilt houden kun je niet erkennen dat er gewoon op basis van individuele gevallen wordt geoordeeld..
ofwel je beweert dat rechters naar de afkomst van een beschuldigde kijken en een ander oordeel vellen als die van een specifieke herkomst is ...

maar dat doen ze juist niet... het is makkelijk om dan veroordelingen van autochtonen eruit te halen en 'kijkdan...' te roepen, maar als extremistische Imams uitgezet worden, omdat ze haat prediken, vergeet je dat eventjes, of orden je dat onder een ander kopje in....
quote:
Er zijn voldoende gevallen bekend van mensen die homo's (in het algemeen) vergeleken met dieven (Van Dijke) of moordenaars (Goeree) en er gewoon mee wegkwamen.
van Dijke kwam vrij omdat zijn vergelijking tussen homosexualiteit met diefstal een bijbel quote was, waaraan hij refereerde ... dat is exact dezelfde reden waarom El Moumni niet werd veroordeeld... toen die zich beriep op een korantekst ...

het is een nuance die jij kennelijk niet wil zien: maar en bepaald persoon die zegt dat Homo's criminelen zijn, kan veroordeld worden, als iemand zich gewoon beroept op een oud geschrift (hoeft overigens niet eens godsdienstig te zijn) en meldt dat daarin staat dat de schrijver homo's dusdanig classificeerde is dat niet te vervolgen ...

dat staat los ervan of je het er gelijk mee eens bent, ik deel de mening ook niet en heb een afkeer van werkelijk gemeend homofobisme....
maar voordat bepaalde uitlatingen bestrafd kunnen worden door een rechter, moeten er duidelijke aspecten eraan zijn die een uitlating strafbaar maken en men niet meer op het recht op meningsuiting terug kan vallen, dat is niet altijd het geval...

het is typisch 'slachtoffer-gedrag' dat mensen van zichzelf vinden dat ze niks mogen, en anderen wel 'zomaar' alles mogen ... vaak is dat 'gezocht zichzelf slachtoffer' voelen een eerste aanzet ertoe dat mensen zomaar eigen rechter gaan spelen en zelf veelal veel grover de wet gaan overtreden om hun 'recht' te gaan halen ...
Dat zie je bij slachtoffer-allochtoontjes die radicaliseren en uit hun slachtoffer-gevoel de motivatie halen om zelf de wet te overtreden, maar precies datzelfde gedrag zie je dus ook bij extreem-rechtse jongens als die Nationale Alliantie-idioot, of ook andere mensen, zoals eerder in dit topic genoemd is.
pi_28949485
De dreiging van moslims richting homo's is een signaal dat serieus genomen moet worden dat het zo niet langer kan met die decadente nichten.
pi_28949527
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:32 schreef lionsguy18 het volgende:
De dreiging van moslims richting homo's is een signaal dat serieus genomen moet worden dat het zo niet langer kan met die decadente nichten.
Of dat men daad (aanslag) bij het woord (Koran) voegt.
Yeah baby Yeah!
pi_28949545
quote:
Nee, dat is een signaal dat de moslims zich moeten confirmeren aan de regels van onze samenleving waarin het niet uitmaakt hoe decadent of hoe nichterig je bent.
Als jij daar moeite mee hebt hoor jij net zo min in deze maatschappij thuis als dreigende moslims, religie bepaalt niet wat de Nederlandse maatschappij wel of niet tolereert, dat bepalen de burgers.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 17:36:17 #97
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_28949552
quote:
Want Islamitische terroristen hebben uiteraard altijd een goede kijk op zaken, nietwaar?
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  dinsdag 19 juli 2005 @ 17:37:57 #98
76407 -erwin-
liberaal intellectueel
pi_28949594
quote:
fotoboek.fok.nl/-erwin-
Ik heb geen respect voor gelovigen en hun geloof.
Mijn posts reflecteren niet noodzakelijkerwijs mijn mening.
pi_28949635
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:36 schreef Sidekick het volgende:

Want Islamitische terroristen hebben uiteraard altijd een goede kijk op zaken, nietwaar?
Uiteraard, als het tegen homo's is gericht dan mag het van onze christelijke broeder.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-07-2005 17:40:12 ]
pi_28949651
quote:

[..]

Nu ja, Theo moest toch ook rekening houden met het feit dat er ooit eens een Mo B. zou opstaan?
Ik zie het gelly en SCH nog zeggen "niet je kop boven het maaiveld uitsteken, dan lok je ook niets uit"
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_28949687
quote:

[..]

'Your enemies enemy is often your friend'.
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 19 juli 2005 @ 17:41:09 #102
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_28949693
*zucht* Als ik nou ieder jaar opnieuw een topic moet lezen over mogelijke terreuraanslagen op de roze maandag dan ga ik het straks niet meer geloven en dan is het WEL ene keer waar en dan ontplof ik!!!!

O... wacht.... da's ook de bedoeling

L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 17:41:38 #103
76407 -erwin-
liberaal intellectueel
pi_28949707
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:39 schreef milagro het volgende:

[..]

Nu ja, Theo moest toch ook rekening houden met het feit dat er ooit eens een Mo B. zou opstaan?
Ik zie het gelly en SCH nog zeggen "niet je kop boven het maaiveld uitsteken, dan lok je ook niets uit"
Theo is gestorven voor onze zonden.
fotoboek.fok.nl/-erwin-
pi_28949742
-edit: niet nodig.

[ Bericht 94% gewijzigd door kLowJow op 19-07-2005 19:05:46 ]
pi_28950016
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:17 schreef lionsguy18 het volgende:
Maakt niet uit hoor.
Ik heb een mening, jij niet.
Dat is het verschil.
Nee hoor, jij blaat iets na van een ander en noemt het een mening.
En het ergste is dat je het eerste beginsel van de leer van Jezus verwerpt, namelijk dat niemand minderwaardig is. Je vind Afrikanen minderwaardig, je vind homo"s minderwaardig, vrouwen.
Jij mag jezelf eigenlijk niet eens een christen noemen.

Net zomin mogen deze extremisten zichzelf moslims noemen en het laatste wat je mag doen is hetgeen waar zij kritiek ophebben onderschrijven als de aanstichting van dergelijke agressie!
  dinsdag 19 juli 2005 @ 18:32:31 #106
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_28950961
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:39 schreef milagro het volgende:

[..]

Je vergelijkt beledigingen met homoseksualiteit?

Dat zal wel weer de nieuwe cultuur-relativitische hype zijn ofzo.
pi_28951100
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 18:32 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Je vergelijkt beledigingen met homoseksualiteit?

Dat zal wel weer de nieuwe cultuur-relativitische hype zijn ofzo.
Die zot hier meent toch dat homo's niet zo moeten koketteren met hun geaardheid , ze op die manier uitlokken?

Nu dan , gelly en SCH vonden exact hetzelfde van Theo's gedrag.

Er werd toen gezegd, dat nu je wéét dat er radicale idioten rondlopen, die geweld, moord niet schuwen, je ms beter NIET je kop boven het maaiveld kan uitsteken.

Gelly zei zelfs nog dat een meisje dat zich hoerig kleed ook niet gek moest staankijken als bepaalde mannen handtastelijk worden.

Let op, ook dat gaat hij nu ontkennen, natuurlijk

Ik vergelijk beledigingen niet met homoseksualiteit dus, ik vergelijk de argumenten van vergoeilijking van die zot hier nu met die van gelly en SCH destijds.
pi_28951291
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:35 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nee, dat is een signaal dat de moslims zich moeten confirmeren aan de regels van onze samenleving waarin het niet uitmaakt hoe decadent of hoe nichterig je bent.
Als jij daar moeite mee hebt hoor jij net zo min in deze maatschappij thuis als dreigende moslims, religie bepaalt niet wat de Nederlandse maatschappij wel of niet tolereert, dat bepalen de burgers.
In een vrij land mag ik denken wat ik wil.
Ik heb niets tegen mensen met een bepaalde aanleg, maar dat openlijke gedoe daar heb ik een mening over.
Ze flirten ook met mij terwijl ik daar niet om vraag of duidelijk maak dat ik daar niet van gediend ben.
Maar die flikkers denken alleen maar aan rechten en niet aan fatsoen, dus opzouten die handel.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 18:48:04 #109
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_28951404
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 18:37 schreef milagro het volgende:

[..]

Die zot hier meent toch dat homo's niet zo moeten koketteren met hun geaardheid , ze op die manier uitlokken?
Ja dat meent hij, en dat is niet vergelijkbaar met kritiek dat personen niet zo moeten koketeren met beledigingen.
quote:
Ik vergelijk beledigingen niet met homoseksualiteit dus
Dat doe je wel, maar let op, nu ga je dat ontkennen.
pi_28951484
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 18:44 schreef lionsguy18 het volgende:

[..]

Ik heb niets tegen mensen met een bepaalde aanleg, maar dat openlijke gedoe daar heb ik een mening over.
Ze flirten ook met mij terwijl ik daar niet om vraag of duidelijk maak dat ik daar niet van gediend ben.
Maar die flikkers denken alleen maar aan rechten en niet aan fatsoen, dus opzouten die handel.
Waarom zouden ze moeten opzouten omdat jij je stoort aan hen? Waarom denk jij dat jij het recht hebt om hen te beledigen? Is dat jouw idee van fatsoen?

En omdat dit een vrij land is, mogen homo's doen wat ze willen: openlijk homo zijn.
Die medaille heeft twee kanten.
pi_28951489
quote:

Dan moet je ook niet je kont boven het maaiveld uitsteken.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 18:50:51 #112
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_28951497
quote:

Quote van de dag.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 18:52:53 #113
108357 Xenomaniac
Radical outlet
pi_28951566
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 14:21 schreef mineo39-76 het volgende:
Tenminste drie vooraanstaande homo’s in Engeland, twee in Duitsland, twee in Spanje en twee in Nederland hebben doodsbedreigingen ontvangen
Wie zijn die 'vooraanstaande' homo's in Nederland dan wel?
Zit Henk Krol er toevallig ook bij? Ik weet het wel zeker.
Maar maak je niet druk, Henkie is wel gewend aan doodsbedreigingen. Hij krijgt er waarschijnlijk 3 per week omdat ie weer iemand heeft opgelicht dan wel ergens voor de zoveelste keer is 'vergeten' af te rekenen. Hij vindt het vast allemaal erg interessant.
"Socialism only works in two places: Heaven, where they don't need it and Hell, where they already have it." - Ronald Reagan
pi_28951659
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 18:48 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Ja dat meent hij, en dat is niet vergelijkbaar met kritiek dat personen niet zo moeten koketeren met beledigingen.
[..]

Dat doe je wel, maar let op, nu ga je dat ontkennen.
Dat is wel vergelijkbaar.

Het te koop lopen met je homoseksuele geaardheid is voor sommigen blijkbaar beledigend.
En of een mening nu beledigend is, of gedrag, of een standbeeld, het zijn allemaal uitingen van een persoonlijke beleving.

Zo kan ik wellicht vanwege het fatsoen voor me houden dat Mohammed een perverse tiran was, zo kan een gay parade ms beter in een wat gekuisdere versie door de straten paraderen of ms zelfs niet.
Ik stoot met mijn opmerking moslims tegen het hoofd, de homo's met hun gedrag.

Beiden wordt als belediging opgevat, het één is een extreme mening, het ander een extreme uiting van geaardheid.

Erg fijn ook dat je gelly zo op de man weer laat spelen
Oh, wacht, je rommelt liever niet in andermans fora , sorry
  dinsdag 19 juli 2005 @ 19:02:07 #115
76407 -erwin-
liberaal intellectueel
pi_28951876
quote:

[..]

Misschien flirt jij ook wel met meisjes die helemaal niet van mannen houden, en daar dus helemaaaaaaaal niet van gediend zijn.
fotoboek.fok.nl/-erwin-
pi_28951897
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 18:50 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

Dan moet je ook niet je kont boven het maaiveld uitsteken.
Dat was niet in een maaiveld.
Ze zijn schaamteloos en opdringerig ook als ik volleybal speel.
Dus nogmaals opzouten.
Ik heb ook rechten.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 19:09:30 #117
80268 kLowJow
That's Gay
pi_28952141
Beetje opgeschoond. Bedankt SK. .
pi_28952231
Ik begin Klowjow soms een beetje te waarderen.
Dat is vervelend want ik hou niet zo van FOK mods.
pi_28952245
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 19:02 schreef lionsguy18 het volgende:

[..]

Dat was niet in een maaiveld.
Ze zijn schaamteloos en opdringerig ook als ik volleybal speel.
Dus nogmaals opzouten.
Ik heb ook rechten.
Je zal wel aanleiding geven door je uiterlijk.
Ms je wat anders kleden of zo?

Hoe doe jij het met meisjes eigenlijk.
Informeer je eerst via een drievoudig schrijven of ze ms eventueel gediend zouden zijn van enige toenadering of stap jij ook wel eens ongevraagd op ze af?
pi_28952254
-edit: nu nog in normaal beschaafd Nederlands.

[ Bericht 92% gewijzigd door kLowJow op 19-07-2005 19:14:59 ]
Op woensdag 21 januari 2009 01:53 schreef helldeskr de waarheid.
pi_28952335
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 19:12 schreef milagro het volgende:

[..]

Je zal wel aanleiding geven door je uiterlijk.

Hoe doe jij het met meisjes eigenlijk.
Informeer je eerst via een drievoudig schrijven of ze ms eventueel gediend zouden zijn van enige toenadering of stap jij ook wel eens ongevraagd op ze af?
Ik heb een vriendin die over voldoende eigenwaarde beschikt.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 19:14:28 #122
108357 Xenomaniac
Radical outlet
pi_28952338
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 19:12 schreef milagro het volgende:
Niet meer volleyballen in chaps lijkt me stap 1.
"Socialism only works in two places: Heaven, where they don't need it and Hell, where they already have it." - Ronald Reagan
pi_28952357
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 19:12 schreef helldeskr het volgende:

Het word nu echt tijd dat het Nederlandsche Volk in opstand komt tegen die barbaren..
Met figuren als jou zullen we geen oorlog winnen denk ik.
pi_28952380
Trouwens, even wat anders en off maar toch ook ontopic, die meneer uit Enschede die zo tegen de gay parade was, zat hij niet destijds aan tafel bij Witteman, samen met de ons ontvallen Oltmans, die het tot Wittemans verbazing roerend met de man eens was
pi_28952407
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 19:12 schreef helldeskr het volgende:
-edit: nu nog in normaal beschaafd Nederlands.
Ze maken gebruik van de vrijheid van meningsuiting.
Of geldt dat alleen voor autochtonen ala van Gogh?
pi_28952426
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 19:14 schreef gelly het volgende:

Met figuren als jou zullen we geen oorlog winnen denk ik.
Osama staat te trillen op zijn benen als hij leest over het heldhaftige Nederlandsche Volk.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 19:16:38 #127
80268 kLowJow
That's Gay
pi_28952429
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 19:15 schreef lionsguy18 het volgende:

[..]

En voor jou. De rest mag scheldwoorden achterwege laten.
pi_28952452
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 19:15 schreef milagro het volgende:
Trouwens, even wat anders en off maar toch ook ontopic, die meneer uit Enschede die zo tegen de gay parade was, zat hij niet destijds aan tafel bij Witteman, samen met de ons ontvallen Oltmans, die het tot Wittemans verbazing roerend met de man eens was
want?
pi_28952459
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 19:15 schreef lionsguy18 het volgende:

Er zitten limieten aan die vrijheid voor autochtoon en allochtoon.

Belediging en bedreiging zijn voorbij die limiet.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 19-07-2005 19:19:42 ]
pi_28952475
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 19:14 schreef lionsguy18 het volgende:

[..]

Ik heb een vriendin die over voldoende eigenwaarde beschikt.
Dat is geen antwoord op de vraag
Hoe benader jij een meisje die jij wel ziet ziitten, doe je dat spontaan of meld je de toenadering eerst via een schrijven
pi_28952524
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 19:17 schreef lionsguy18 het volgende:

[..]

want?
waarom Oltmans het met hem eens was, bedoel je?

Hij vond dat gekoketteer niet nodig, overdreven en het gaf kortzichtigen als jij munitie
pi_28952528
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 19:17 schreef milagro het volgende:

[..]

Hoe benader jij een meisje die jij wel ziet ziitten, doe je dat spontaan of meld je de toenadering eerst via een schrijven
off topic gaat je geen moer aan.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 19:20:07 #133
108357 Xenomaniac
Radical outlet
pi_28952556
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 19:17 schreef milagro het volgende:
Nee maar hij moet wat om zijn latente homosexuele gevoelens te onderdrukken.
pi_28952563
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 19:19 schreef lionsguy18 het volgende:

[..]

off topic gaat je geen moer aan.
okay
pi_28952566
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 19:19 schreef milagro het volgende:

[..]

waarom Oltmans het met hem eens was, bedoel je?

Hij vond dat gekoketteer niet nodig, overdreven en het gaf kortzichtigen als jij munitie
En daarom was hij het eens met OLtmans, nou ik begrijp het niet helemaal.
pi_28952584
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 19:19 schreef milagro het volgende:

Wat ik dan weer een rare opmerking vond van Oltmans, als er iemand op 10km afstand als homofiel in te herkennen was dan was het wel Oltmans.
pi_28952612
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 19:20 schreef Xenomaniac het volgende:

Nee maar hij moet wat om zijn latente homosexuele gevoelens te onderdrukken.
tja, lionsguy, lionsgay...het ligt er ook wel heel dik bovenop, he?
pi_28952640
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 19:20 schreef lionsguy18 het volgende:

[..]

En daarom was hij het eens met OLtmans, nou ik begrijp het niet helemaal.
Jezus, man

Oltmans, zelf ook homo dus, mocht je dat ontgaan zijn bij zijn leven, was anti gay parade, net zoals die meneer, raadslid, burgemeester, of weet ik wie het was, uit Enschede, omdat hij, Oltmans dus, het overdreven gekoketteer vond, zich voor kon stellen dat mensen er niet van gediend waren en het bovendien anti reclame was, en een eenzijdig beeld gaf van de homo scene.
pi_28952696
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 19:22 schreef milagro het volgende:

[..]

Jezus, man

Oltmans, zelf ook homo dus, mocht je dat ontgaan zijn bij zijn leven, was anti gay parade, net zoals die meneer, raadslid, burgemeester, of weet ik wie het was, uit Enschede, omdat hij, Oltmans dus, het overdreven gekoketteer vond, zich voor kon stellen dat mensen er niet van gediend waren en het bovendien anti reclame was, en een eenzijdig beeld gaf van de homo scene.
OK genoeg over OLtmans. Ik ken die man niet. Ooit wel eens zijn naam gehoord.
Meestal vallen homoos me op de TV niet op omdat ik zap.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 19:24:30 #140
108357 Xenomaniac
Radical outlet
pi_28952697
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 19:20 schreef Tijger_m het volgende:
als er iemand op 10km afstand als homofiel in te herkennen was dan was het wel Oltmans.
Jawel, maar Oltmans was altijd beschaafd en niet ordinair.
Slightly overdreven wellicht maar ik mocht die ouwe nicht wel.
pi_28952716
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 19:20 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Wat ik dan weer een rare opmerking vond van Oltmans, als er iemand op 10km afstand als homofiel in te herkennen was dan was het wel Oltmans.
Nou, sorry, ik vind het zeer verzorgde uiterlijk van Oltmans, hetgeen je ms een bepaalde geaardheid doet vermoeden toch wel wat anders dan een leernicht die met een blote reet op een boot staat te draaikonten, hoor, maar goed

Alleen ik denk dan, maak je niet druk, ga die dag lekker NIET de stad in, zie je niets, hoef je je niet te ergeren.
Mocht je midden in de stad wonen, pech dan, 1x per jaar een wat minder leuke dag voor je
pi_28952730
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 19:24 schreef lionsguy18 het volgende:

[..]

OK genoeg over OLtmans. Ik ken die man niet. Ooit wel eens zijn naam gehoord.
Meestal vallen homoos me op de TV niet op omdat ik zap.
Maar als ik lees dat ie dood is dan zal ie wel niet de moeite waard zijn om aan te halen.
pi_28952757
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 19:24 schreef Xenomaniac het volgende:

[..]

Ik ook
Heb je dat interview met hem door Theo gezien?
Prachtig!
  dinsdag 19 juli 2005 @ 19:32:01 #144
108357 Xenomaniac
Radical outlet
pi_28952941
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 19:26 schreef milagro het volgende:
Ik ook
Heb je dat interview met hem door Theo gezien?
Prachtig!
Ja dat was geweldig.
Oltmans was in every inch a gentleman. Had humor en was verder gewoon een hele leuke man.
Hij had natuurlijk ook een goed verhaal.. die tering Luns..
Dat vond hij een grote nederlaag, dat Luns die schadevergoeding niet meer heeft meegemaakt.
Hier is nog vanalles terug te zien. ---> http://www.novatv.nl/index.cfm?cfid=38149374&cftoken=29008004&ln=nl&fuseaction=zoeken.zoekresultaten
  dinsdag 19 juli 2005 @ 19:33:14 #145
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_28952980
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 18:55 schreef milagro het volgende:

Beiden wordt als belediging opgevat, het één is een extreme mening, het ander een extreme uiting van geaardheid.
Dit is dus nihilistisch cultuurrelativisme in de pure vorm. En niet geniepig dingetjes veranderen; we hadden het over kritiek op beledigingen vs kritiek op de seksuele geaardheid. Niet kritiek op de Islam versus kritiek op de Gay Parade. Daar ging namelijk je verwijt richting gelly over namelijk.
quote:
Erg fijn ook dat je gelly zo op de man weer laat spelen
Kijk, deze kritiek op een belediging van gelly valt nooit te rijmen met kritiek op een seksuele geaardheid. De reactie van gelly is verwijderd, maar als iemand hier op Fok! problemen zou hebben met de seksuele geaardheid van een andere user, dan zou dat nooit reden zijn voor een edit (van de betreffende post waarin de seksuele geaardheid naar voren wordt gebracht), om even een metafoor te maken. Ik denk dat jij er ook zo overdenkt, maar je lult je nu jammerlijk in een doodlopende steeg. Even een redeneerfout, niets ernstig hoor.
pi_28953032
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 19:32 schreef Xenomaniac het volgende:

[..]

Ja dat was geweldig.
Oltmans was in every inch a gentleman. Had humor en was verder gewoon een hele leuke man.
Dat vond hij een grote nederlaag, dat Luns die schadevergoeding niet meer heeft meegemaakt.
Hier is nog vanalles terug te zien. ---> http://www.novatv.nl/index.cfm?cfid=38149374&cftoken=29008004&ln=nl&fuseaction=zoeken.zoekresultaten
Ik heb de DVD met het hele interview
pi_28953194
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 19:24 schreef Xenomaniac het volgende:

Oh, beschaafd was hij zeker maar nooit te verwarren met een hetero

Uitermate erudiet en intelligente man hoewel hij soms een beetje naar het hysterische kon neigen met van die uithalen in zijn stem, volgens mij heeft Fortuyn lessen van hem gehad

Mijn punt was dat hij net zo overduidelijk homofiel was als milagro's leernicht, natuurlijk is de ervaring anders maar ik zie meer bloot (man en vrouw) op het Antilliaans carnaval hier in Rotterdam als op 2 Gay Parades bij elkaar.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 19:51:27 #148
108357 Xenomaniac
Radical outlet
pi_28953480
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 19:40 schreef Tijger_m het volgende:
Mijn punt was dat hij net zo overduidelijk homofiel was als milagro's leernicht,
En mijn punt was dat hij niet net zo offensive zijn homosexualiteit opdrong als Milagro's leernicht.
pi_28953609
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 19:40 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Oh, beschaafd was hij zeker maar nooit te verwarren met een hetero

Uitermate erudiet en intelligente man hoewel hij soms een beetje naar het hysterische kon neigen met van die uithalen in zijn stem, volgens mij heeft Fortuyn lessen van hem gehad

Mijn punt was dat hij net zo overduidelijk homofiel was als milagro's leernicht, natuurlijk is de ervaring anders maar ik zie meer bloot (man en vrouw) op het Antilliaans carnaval hier in Rotterdam als op 2 Gay Parades bij elkaar.
Nou, ik moet zeggen dat ik de roze zaterdag een jaar of wat terug in Amsterdam ook wel wat ver vond gaan, hoor, kon wel een tandje terug hier en daar

Absoluut niet te vergelijken met het Antilliaans Carnaval in Rotterdam, ik zag daar geen sista's met hun schaamlippen zwaaien

gadverdamme, milagro
pi_28954253
Dat soort nichtenfeesten is een aanfluiting voor de mannelijkheid.
Joelende mannen gekleed als hoeren.
Ik heb het nooit met eigen ogen gezien want ik hou er niet van, maar het journaal geeft jaarlijks een smakeloos verslag van al die relnichten.
pi_28954390
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 20:14 schreef lionsguy18 het volgende:
Ik heb het nooit met eigen ogen gezien want ik hou er niet van, maar het journaal geeft jaarlijks een smakeloos verslag van al die relnichten.
Ben jij soms pro_jeex in een nieuw jasje?
pi_28954429
quote:
a) je hebt het nooit gezien dus waarom stoor je je eraan?
b) de homo's die niet op die boten staan te draaikonten die merk je niet eens op, dus waar stoor je je aan?
c) de homo's die proberen jou te versieren zijn er blijkens jouw posts niet in geslaagd jouw hart te veroveren; het is niet besmettelijk, dus waar stoor je je aan?

En als laatste: als je je wel stoort aan de bovenstaande drie gevallen, dan is dat nog geen reden om ze met aanslagen te bedreigen.
pi_28954448
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 20:18 schreef OutKast het volgende:

[..]

Ben jij soms pro_jeex in een nieuw jasje?
pro_jeex
pi_28954554
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 20:19 schreef andromeda1968 het volgende:

[..]

pro_jeex
????

Ben een tijdje weggeweest van Fok dus vandaar, maareh waarom???
  dinsdag 19 juli 2005 @ 20:32:09 #155
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_28954915
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 19:32 schreef Xenomaniac het volgende:

[..]

Ja dat was geweldig.
Ik krijg het zoekmenu, waar heb jij toen op gezocht?
  dinsdag 19 juli 2005 @ 20:38:53 #156
108357 Xenomaniac
Radical outlet
pi_28955150
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 20:32 schreef TrenTs het volgende:
Ik krijg het zoekmenu, waar heb jij toen op gezocht?
Ow sorry.
Op Oltmans.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 20:50:42 #157
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_28955542
quote:
Ten eerste: Lijkt me stug. Het feit dat we op mannen vallen wil niet zeggen dat we van alle smaak beroofd zijn.

Ten tweede: Ik neem aan dat jij ook wel eens met een meisje flirt die daar niet van gediend is. Een flirt van iemand waarvan je niks wil staat los van man, vrouw en sexualiteit. Als een vent met je flirt zeg je gewoon dat je er niet van gediend bent. Homo's hebben het recht met je te flirten, jij hebt het recht het te weigeren. Punt.
L'Amour menaçant:
  dinsdag 19 juli 2005 @ 21:07:18 #158
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_28956081
Alarmfase roze
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_28956100
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 20:22 schreef OutKast het volgende:

[..]

????

Ben een tijdje weggeweest van Fok dus vandaar, maareh waarom???
Ik kan pro_jeex best missen, dat was toch een moslim fundamentalist?
pi_28956208
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 21:07 schreef andromeda1968 het volgende:

[..]

Ik kan pro_jeex best missen, dat was toch een moslim fundamentalist?
een flink betattoeerde bierdrinkende moslimfundi, ja
  dinsdag 19 juli 2005 @ 21:12:37 #161
108357 Xenomaniac
Radical outlet
pi_28956260
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 21:11 schreef milagro het volgende:
Mohammed B. had ook iets met rare porno dus hey..
pi_28956317
quote:
Ik hou niet van voetbal, daarom zie je me niet in een stadion. Af en toe zie ik het wel eens op tv en vraag me af wat mensen er aan vinden en dan zap ik door.
pi_28956394
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 21:12 schreef Xenomaniac het volgende:

[..]

ging hij ook naar Fokmeets
pi_28956483
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 21:12 schreef Xenomaniac het volgende:

[..]

Necrofilie toch ofzo? Wat een smerig en pervers mannetje
eeeh
  dinsdag 19 juli 2005 @ 21:20:35 #165
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_28956519
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 20:38 schreef Xenomaniac het volgende:

[..]

Ow sorry.
Op Oltmans.
Ik had net gezocht op Oltmans maar ik kreeg zwaar veel hits. Bleek het gewoon de eerste te zijn.
Dankje, ik ben benieuwd. Van Gogh scheen een zeer prettig interviewer te zjin.
pi_28956963
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 21:11 schreef milagro het volgende:

[..]

pi_28959088
-edit: nee dus.

[ Bericht 99% gewijzigd door kLowJow op 19-07-2005 22:51:29 ]
  dinsdag 19 juli 2005 @ 22:37:27 #168
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_28959281
Is de Hofstadgroep nu ook doelwit? Zij hadden allemaal homo-porno op hun pc's zo bleek uit onderzoek van justitie...

pi_28960007
Oei oei wat ben ik weer bang voor die geiteneukers. Lekker oprotten met dat onderontwikkeld minderwaardig volk, lekker laf op afstand dreigen, ik daag elke moslim terrorist om bij me aan te bellen en met een willekeurig wapen een duel uit te vechten, make my day.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_28960132
wat is je adres ?
  dinsdag 19 juli 2005 @ 23:08:49 #171
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_28960434
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 22:57 schreef raptorix het volgende:
Oei oei wat ben ik weer bang voor die geiteneukers. Lekker oprotten met dat onderontwikkeld minderwaardig volk, lekker laf op afstand dreigen, ik daag elke moslim terrorist om bij me aan te bellen en met een willekeurig wapen een duel uit te vechten, make my day.
Ah, je gelooft het verhaal dus.

Succes met je kromzwaard
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_28960549
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 22:32 schreef helldeskr het volgende:
-edit: nee dus.
Damn..en ik had er toch nog wel zo me best op gedaan....
Dan toch maar een pamflet drukken.......
  dinsdag 19 juli 2005 @ 23:24:22 #173
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_28961098
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 23:08 schreef robh het volgende:

[..]

Ah, je gelooft het verhaal dus.

Succes met je kromzwaard
Van mensen die van plan zijn dingen te doen ben ik niet zo bang, je moet meer vrezen voor de malloten die van te voren niets zeggen.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 23:32:08 #175
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28961333
edit
  dinsdag 19 juli 2005 @ 23:33:47 #176
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_28961392
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 21:07 schreef robh het volgende:
Alarmfase roze
met zo'n gillend en wapperend alarm
L'Amour menaçant:
  dinsdag 19 juli 2005 @ 23:35:40 #177
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28961449
ff

[ Bericht 100% gewijzigd door zoalshetis op 19-07-2005 23:36:21 ]
  dinsdag 19 juli 2005 @ 23:39:18 #178
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_28961584
Wanneer komt Jaap vertellen dat het allemaal wel meevalt en hij gerust met zijn handtasje tussen de Marokkaantjes doorloopt?
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_28961675
Misschien krijg je nu wel een nieuw type waarschuwingsbord bij flatgebouwen...

Kijk uit .. vallende homo's...

Wat mij opvalt is dat door de extremistische moslims echt bijzonder weinig getolereerd wordt, maar er wordt vervolgens geen maat aan gegeven wordt. De represaille is altijd de dood... of je nu een anti-moslim, gematigd moslim of berggeit bent....

Kan iemand mij vertellen welke gronden deze mensen hebben, welke teksten kunnen zodanig geinterpreteerd worden dat dit gedrag uitlokt?
Ah...dat was het...
  dinsdag 19 juli 2005 @ 23:45:33 #180
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28961768
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 23:42 schreef NITROHOSS het volgende:

Kan iemand mij vertellen welke gronden deze mensen hebben, welke teksten kunnen zodanig geinterpreteerd worden dat dit gedrag uitlokt?
dat vraag ik me al af zolang ik op fok kom. nooit ook maar een beetje bevredigend antwoord gekregen.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 23:45:43 #181
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_28961776
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 23:42 schreef NITROHOSS het volgende:
Misschien krijg je nu wel een nieuw type waarschuwingsbord bij flatgebouwen...

Kijk uit .. vallende homo's...

Wat mij opvalt is dat door de extremistische moslims echt bijzonder weinig getolereerd wordt, maar er wordt vervolgens geen maat aan gegeven wordt. De represaille is altijd de dood... of je nu een anti-moslim, gematigd moslim of berggeit bent....

Doe eens niet zo rassisties. De cultuur van de moslims is niet slechter, het is gewoon anders. Wij rassistiese Nederlanders moeten het gewoon leren waarderen. Trouwens, als Bush er niet was geweest dan waren er hier ook niet zo een problemen.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  dinsdag 19 juli 2005 @ 23:48:54 #182
80268 kLowJow
That's Gay
pi_28961904
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 23:45 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dat vraag ik me al af zolang ik op fok kom. nooit ook maar een beetje bevredigend antwoord gekregen.
Wanneer het op het rechtvaardigen van de eigen daden of denkbeelden aankomt, is de mens enorm inventief.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 23:52:16 #183
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28962024
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 23:48 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Wanneer het op het rechtvaardigen van de eigen daden of denkbeelden aankomt, is de mens enorm inventief.
mag ik "de mens" in deze context (on topic) veranderen door "de moslim". de koran is op velerlij manieren uitlegbaar. dat is dus ook het probleem nu.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 23:57:32 #184
80268 kLowJow
That's Gay
pi_28962221
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 23:52 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

mag ik "de mens" in deze context (on topic) veranderen door "de moslim". de koran is op velerlij manieren uitlegbaar. dat is dus ook het probleem nu.
Die vallen ook onder de mens, dus ja.

M.b.t. dit onderwerp hou ik het bewust open, omdat het wel vaker voorkomt dat bedreigingen namens moslimterroristen worden geuit, terwijl hier in werkelijkheid heel iemand anders achter zit, bijvoorbeeld de LPF .
pi_28962528
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 23:45 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Doe eens niet zo rassisties. De cultuur van de moslims is niet slechter, het is gewoon anders. Wij rassistiese Nederlanders moeten het gewoon leren waarderen. Trouwens, als Bush er niet was geweest dan waren er hier ook niet zo een problemen.
Is niet racistisch... ik geef duidelijk aan dat ik het heb over "extremistiche" moslims...

Eeehm misschien toch wel racistisch... ik haat extremisten... oh nee.. dat zijn weer alle extremisten...

Als ik racistisch zou zijn zou ik zeggen "ik haat extremistische moslims" maar ik ben niet racistisch.. ik zeg "ik haat ALLE extremisten"

Aan genoemde doelgroep:

Dat u een langzame, pijnvolle dood zonder genoegdoening mag sterven waarna u de hel mag betreden.... Zo beter?
Ah...dat was het...
  woensdag 20 juli 2005 @ 00:17:23 #186
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_28962884
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 23:57 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Die vallen ook onder de mens, dus ja.

M.b.t. dit onderwerp hou ik het bewust open, omdat het wel vaker voorkomt dat bedreigingen namens moslimterroristen worden geuit, terwijl hier in werkelijkheid heel iemand anders achter zit, bijvoorbeeld de LPF .
Heeft de LPF dan iemand bedreigt (onder het mom van)? Dat is nogal een beschuldiging.....
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  woensdag 20 juli 2005 @ 00:25:24 #187
80268 kLowJow
That's Gay
pi_28963108
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 00:17 schreef Tarak het volgende:

[..]

Heeft de LPF dan iemand bedreigt (onder het mom van)? Dat is nogal een beschuldiging.....
quote:
Voorzitter LPF opgepakt
voor bedreiging eigen partij
ROTTERDAM - LPF-voorzitter S. Moleveld (33) is woensdag door de politie aangehouden. Dat bevestigde een woordvoerder van justitie donderdag. Het Openbaar Ministerie verdenkt Moleveld ervan een valse dreigbrief aan zijn eigen partij te hebben gestuurd. Per fax bedreigde hij afgelopen vrijdag een lid van de partij en Tweede-Kamerlid Mat Herben. Als afzender meldde hij een islamitische groepering.
...

Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)ng_eigen_partij.html
November 2004 ja.
pi_28963547
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 23:45 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Behalve dat de Koran duidelijk is in moorden, alleen Allah mag oordelen over dood of leven, elke Koran deskundige dan wel fatsoenlijk opgeleide Imam zal het doden van andere mensen vanuit geloofsovertuiging afkeuren. Net zoals de Koran zegt dat ongelovigen die geen bedreiging voor de Islam vormen gerespeceerd en met rust gelaten dienen te worden. Als homo voetbal ik zelf met een jongen die redelijk strikt in de islamtische leer is, ondanks onze totaal verschillende leefwijzen kunnen we het goed met elkaar vinden en hebben we interessante discussies. Alles draait om respect en kennis, deze fundamentalisten zijn gehersenspoelt door foute mensen met verkeerde interpretaties. Overigens is dit niet typisch voor het islamisme, denk maar eens aan de inquisities en kruistochten van christelijk georienteerde geloven.
pi_28963641
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 00:42 schreef raptorix het volgende:

[..]
Net zoals de Koran zegt dat ongelovigen die geen bedreiging voor de Islam vormen gerespeceerd en met rust gelaten dienen te worden.

Volgens mij zeg je dat precies goed... wat is nu wel en niet een bedreiging??.. wat is rust??....
quote:
[b]Overigens is dit niet typisch voor het islamisme, denk maar eens aan de inquisities en kruistochten van christelijk georienteerde geloven.
Klopt ook... in de tijdlijn van geschiedenis zijn de kruistochten van de moslims nu te verwachten..

beide waren extremistisch daden... beide waren fout.. alleen nu is er C4 en U235...
Ah...dat was het...
pi_28964080
Een hellebaard komt ook hard aan hoor
Wat ik wil zeggen, je kan wel voor alles bang zijn, maar shit happenz.
Ik ben in ieder geval niet van plan mijn leven dratisch te gaan inrichten omdat een maar idioten van plan zijn een keer een aanslag te plegen.
pi_28964131
neej... dat zijn ze en is het niet waard....

laat ze iig in een ding slagen... het zijn per slot van rekening "zelfmoord"commando's of niet...
Ah...dat was het...
pi_28966334
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 00:42 schreef raptorix het volgende:

[..]

Overigens is dit niet typisch voor het islamisme, denk maar eens aan de inquisities en kruistochten van christelijk georienteerde geloven.
Klopt...maar toen was Europa ook een achterlijke feodaal geregeerde tribaal georienteerde samenleving...
Ze lopen nu eenmaal een jaar of 1500 achter daar in Tora-Bora
pi_28968112
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:32 schreef RM-rf het volgende:
meen je dat werkelijk? zie je daar geen verschil tussen... actievoeren tegen een homo-parade, of oproepen tot ( geweldadige) actie tegen een bepaalde geloofsgroep...?
Als ik pur-sang kijk naar de uitlatingen van de 19-jarige jongen, zie ik daar geen oproep tot een gewelddadige actie. Hij stelt: "stop het gezwel dat islam heet". En let wel: hij is niet veroordeeld voor het oproepen tot geweld, of het aanzetten tot haat. Nee, hij is veroordeeld voor het beledigen van moslims. Alleen omdat hij de islam een gezwel noemt. Ik keur die uitlating af, maar stel wel dat een gelovige gerust iets dergelijks over (bijvoorbeeld) ongelovigen of homo's kan zeggen zonder dat daar enige sanctie op volgt. Ik heb al voorbeelden van beledigende uitlatingen genoemd, en ZELFS het aanzetten tot haat en het oproepen tot geweld wordt in deze gevallen niet bestraft. Ook daarvan heb ik al een voorbeeld gegeven.
quote:
nee, als je dat soort beweringen op wilt houden kun je niet erkennen dat er gewoon op basis van individuele gevallen wordt geoordeeld.. ofwel je beweert dat rechters naar de afkomst van een beschuldigde kijken en een ander oordeel vellen als die van een specifieke herkomst is ...
Ik bestrijd niet dat een rechter op basis van individuele gevallen oordeelt, maar ze kijken wel degelijk naar de afkomst/religie. Ik zou graag willen zien en graag willen zeggen dat het niet zo is, maar de feiten spreken dat overduidelijk tegen, sorry. De islam 'een gezwel' noemen, is strafbaar, zo blijkt. Moslims kunnen ongestoord zeggen dat ongelovigen lager zijn dan varkens. Geen enkel punt. Vandaar mijn uitspraak dat gelovigen in dit land meer rechten hebben dan ongelovigen.
quote:
maar dat doen ze juist niet... het is makkelijk om dan veroordelingen van autochtonen eruit te halen en 'kijkdan...' te roepen, maar als extremistische Imams uitgezet worden, omdat ze haat prediken, vergeet je dat eventjes, of orden je dat onder een ander kopje in....
Ik zie het prediken van haat als wat anders dan zeggen dat de islam 'een gezwel' is. In dat laatste zie ik geen oproep, in de preken van die imams wel. Tegen die moskee die dat boek verkocht, is bij mijn weten nog steeds niks ondernomen.
quote:
Van Dijke kwam vrij omdat zijn vergelijking tussen homosexualiteit met diefstal een bijbel quote was, waaraan hij refereerde ... dat is exact dezelfde reden waarom El Moumni niet werd veroordeeld... toen die zich beriep op een korantekst ...
Precies ! Met de Bijbel of Koran in de hand mag je veel meer zeggen dan zonder zo'n boek als ondersteuning. De Bijbel en de Koran zijn dus vrijbrieven voor gelovigen om discriminerende uitlatingen te doen. Anders kan ik het echt niet uitleggen, sorry.
quote:
het is een nuance die jij kennelijk niet wil zien: maar en bepaald persoon die zegt dat Homo's criminelen zijn, kan veroordeld worden, als iemand zich gewoon beroept op een oud geschrift (hoeft overigens niet eens godsdienstig te zijn) en meldt dat daarin staat dat de schrijver homo's dusdanig classificeerde is dat niet te vervolgen ...
Het gaat hier niet om het *verwijzen* naar een oud geschrift, maar om het verkondigen ervan. Ik kan bijvoorbeeld ook *verwijzen* naar de opvattingen van Hitler, die Joden als een minderwaardig soort mens beschouwde. Als ik daarnaar *verwijs* is dat nog steeds heel wat anders dan wanneer ik dat rechtvaardig om zelf mijn standpunt op te baseren.
quote:
maar voordat bepaalde uitlatingen bestrafd kunnen worden door een rechter, moeten er duidelijke aspecten eraan zijn die een uitlating strafbaar maken en men niet meer op het recht op meningsuiting terug kan vallen, dat is niet altijd het geval...
Dus iemand die de islam een 'gezwel' vindt, heeft geen recht op vrije meningsuiting? Dat is dan toch de conclusie? Iemand die met de Koran in de hand zijn mening verkondigt, komt weg met dat boek als dekmantel, iemand die zonder de back-up van een boek tot een mening komt, namelijk dat de islam 'een gezwel' zou zijn, wordt bestraft. (Laat ik voor de goede orde nog even vermelden dat ik een dergelijke klassificatie van de islam wel degelijk afkeur. Ik wil het niet opnemen voor de jongen in kwestie, ik kaart alleen een verschil in behandeling aan)
quote:
het is typisch 'slachtoffer-gedrag' dat mensen van zichzelf vinden dat ze niks mogen, en anderen wel 'zomaar' alles mogen ... vaak is dat 'gezocht zichzelf slachtoffer' voelen een eerste aanzet ertoe dat mensen zomaar eigen rechter gaan spelen en zelf veelal veel grover de wet gaan overtreden om hun 'recht' te gaan halen ...
Daar zou je op zich best eens gelijk in kunnen hebben, maar wat als het nu wat minder gezocht is dan jij doet voorkomen? Mensen moeten niet voor eigen rechter gaan spelen, maar dat gebeurt op velerlei terreinen (niet alleen discriminatie) steeds vaker en vaker. Dat is toch eigenlijk een teken op zich? Het toont toch aan dat de rechtsstaat niet goed functioneert?
quote:
Dat zie je bij slachtoffer-allochtoontjes die radicaliseren en uit hun slachtoffer-gevoel de motivatie halen om zelf de wet te overtreden, maar precies datzelfde gedrag zie je dus ook bij extreem-rechtse jongens als die Nationale Alliantie-idioot, of ook andere mensen, zoals eerder in dit topic genoemd is.
Hoewel ik extremistisch en radicaal gedrag afkeur, zie ik echt wel bepaalde gronden waarom mensen daarin terechtkomen. Het is gewoon een feit dat bepaalde allochtonen in Nederland worden gediscrimineerd (ze komen disco's niet in vanwege hun uiterlijk, ze komen doorgaans veel moeilijker aan een baan, enzovoort). Er bestaat nooit enige rechtvaardiging om de wet te overtreden, maar met een Bijbel of Koran in de hand mag je ineens veel meer.
pi_28968520
Wat een flauwekul. Opzettelijk christenen beledigen met een programma als god bestaat niet (of zoiets) is ook gewoon uitgezonden. Dat had m.i. ook bestraft mogen worden.
Opzettelijk beledigen is gelukkig in sommige gevallen nog steeds strafbaar al lijkt het er op dat ook dat steeds verder opgerekt wordt.
Ik zie niet in waarom mensen een bepaalde religie een kankergezwel moeten noemen. Dat is op zn minst respectloos.
pi_28968836
Ik heb zo gelachen om dat sketchje waar een man zijn Jezus uitliet in het park, een andere wandelaar tegenkomt met haar Jezus, de 2 Jezussen die elkaar dan besnuffelen en vervolgens bespringen, komt er een wandelaar aan met een Mohammed : "ghrrrrrr wraurw " "moslim, hier, hier , af! af! " : D
pi_28969352
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 10:42 schreef lionsguy18 het volgende:
Wat een flauwekul. Opzettelijk christenen beledigen met een programma als god bestaat niet (of zoiets) is ook gewoon uitgezonden. Dat had m.i. ook bestraft mogen worden.
Opzettelijk beledigen is gelukkig in sommige gevallen nog steeds strafbaar al lijkt het er op dat ook dat steeds verder opgerekt wordt.
Ik zie niet in waarom mensen een bepaalde religie een kankergezwel moeten noemen. Dat is op zn minst respectloos.
Ik ben het gedeeltelijk met je eens. Ja, het is zonder meer respectloos. Maar strafbaar hoeft het wat mij betreft niet te zijn. Dan ga je namelijk ook humor uitsluiten. Een film als "The Life of Brian" bijvoorbeeld.
Wat dVTB bedoelt, is dat er qua beledigingen met twee maten wordt gemeten.
Als Pietje oproept tot het doodgooien van homo's, is het opruiing, maar als Rashid of Karel het roepen met een Koran/Bijbel in de hand wordt het getolereerd.
pi_28970349
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 11:22 schreef Mwanatabu het volgende:

Ik ben het gedeeltelijk met je eens. Ja, het is zonder meer respectloos. Maar strafbaar hoeft het wat mij betreft niet te zijn. Dan ga je namelijk ook humor uitsluiten. Een film als "The Life of Brian" bijvoorbeeld.
Wat dVTB bedoelt, is dat er qua beledigingen met twee maten wordt gemeten.
Als Pietje oproept tot het doodgooien van homo's, is het opruiing, maar als Rashid of Karel het roepen met een Koran/Bijbel in de hand wordt het getolereerd.
Inderdaad. Ik ben geen voorstander programma's waarin met religie de spot wordt gedreven, trouwens. Wat je trouwens WEL onmiddellijk ziet is dat er meteen TIG politici zijn die aandringen op een verbod van het programma ! Hoezo? In Kopspijkers wordt de spot gedreven met politici, maar als religie dan het onderwerp van spot is, zijn er meteen mensen te vinden die een dergelijk programma het zwijgen willen opleggen. Hoezo recht op vrije meningsuiting?
pi_28970692
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 11:54 schreef dVTB het volgende:
Inderdaad. Ik ben geen voorstander programma's waarin met religie de spot wordt gedreven, trouwens. <
Ik wel eigenlijk. Humor moet kunnen.:)
Geen voorstander zijn van is trouwens iets anders dan iets niet tolereren.
quote:
Wat je trouwens WEL onmiddellijk ziet is dat er meteen TIG politici zijn die aandringen op een verbod van het programma ! Hoezo? In Kopspijkers wordt de spot gedreven met politici, maar als religie dan het onderwerp van spot is, zijn er meteen mensen te vinden die een dergelijk programma het zwijgen willen opleggen. Hoezo recht op vrije meningsuiting?
Touché. Heilige huisjes.
pi_28970816
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 12:03 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ik wel eigenlijk. Humor moet kunnen.:)
Geen voorstander zijn van is trouwens iets anders dan iets niet tolereren.
[..]

Touché. Heilige huisjes.
En van die heilige huisjes moeten we zo snel mogelijk af...

Het word grappig gevonden als een Ajacied een Rotterdammer belachelijk maakt, maar wordt het onderwerp religie dan moet je over je schouder kijken, erg vreemd.
Yeah baby Yeah!
pi_28971183
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 12:07 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Het word grappig gevonden als een Ajacied een Rotterdammer belachelijk maakt, maar wordt het onderwerp religie dan moet je over je schouder kijken, erg vreemd.
Vinnik ook.
Kijk naar The Life of Brian en de hysterische reacties erop, meer dan 20 jaar geleden. Is toch hilarisch?
Ik pleit al jaren voor een The Life of Ahmad
pi_28971267
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 12:17 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Vinnik ook.
Kijk naar The Life of Brian en de hysterische reacties erop, meer dan 20 jaar geleden. Is toch hilarisch?
Life of Brian was koninklijk, maar Life of Mohammed durft niemand te maken, zeker niet als hij naakt wordt afgebeeld (als hij de luiken in Mekka openslaat)..

Helaas is de Islam nog niet zover, maar wij zaten bij de komst van Life of Brian in een andere situatie dan de moslims in 2005.
Yeah baby Yeah!
pi_28971307
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 12:07 schreef Elgigante het volgende:

Ehhh....slecht voorbeeld, vraag dat maar aan Carlo Picornie
pi_28971376
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 12:21 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ehhh....slecht voorbeeld, vraag dat maar aan Carlo Picornie
Dat ging niet echt over grappen, maar was een moderne kruistocht met slechts 1 slachtoffer.
Yeah baby Yeah!
  woensdag 20 juli 2005 @ 20:39:51 #204
53149 MasterPeace
Venus in Steenbok
pi_28986855
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 14:55 schreef RM-rf het volgende:

Ja hallo, je vergeet nog dat in stukken snijden en het opeten van een Nederlandse studente in Parijs door die Japanner in de jaren 80 en heterosexuele seriemoordenaars als Ted Bundy en Charles Manson te noemen, of dominee Pandy of Dutroux en zijn vrouwtje, of die zgn. zwarte weduwen die hun echtgenoten vergiftigen en dan weer hertrouwen met een andere vent en op een gegeven moment die dan ook weer vergiftigen en dan weer hertrouwen met weer een ander en die na verloop van tijd ook weer vergiftigen etc. en al die kerels die hun vrouwen en kinderen overhoopschieten of neersteken en vrouwen die hun eigen kinderen vermoorden, en wat nog veelvuldiger voorkomt, al die talloze heteros die hun koters sexueel misbruiken en/of geestelijk en fysiek mishandelen of heteros die hun vrouw mishandelen (of andersom) kom je bij al deze berichtten die de laatste jaren steeds vaker naar buiten komen dan ook tot de conclussie dat er iets structureels mis is met heterosexualiteit, of dan opeens niet?
"Veel naoorlogse Nederlandse architecten moeten ervan overtuigd zijn
dat iemands levensgeluk evenredig toeneemt met de omvang van zijn ramen."
Benno Barnard
pi_28996712
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 12:17 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Vinnik ook.
Dat wordt al een tijdje geprobeerd.. de filmmakers die dat willen liggen voor het oprapen.... (sarcasme intended)
Ah...dat was het...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')