abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28943357
Terroristen dreigen met aanslagen op homoseksuelen

18 juli 2005
In heel Europa hebben bekende homoactivisten bedreigingen ontvangen van moslimterroristen. Bekende homo’s, gay clubs en feesten zouden vanaf nu doelwitten zijn.

De Britste homobeweging LGBT heeft aan de pers gemeld dat hun voormannen door moslimfundamentalisten met de dood zijn bedreigd en dat homo-uitgaansgelegenheden en gay pride feesten hoog op het lijstje van doelwitten staan. Ook in Nederland, Spanje en Duitsland zijn dergelijke dreigementen ontvangen. Daar laten de betrokkenen weten dat ze de dreigementen in verband met het onderzoek liever niet publiek maken.

"Gay-zaken kunnen bomaanslagen verwachten”, zo laat OutRage weten. "Elke gay-bar en elk gay-feest zou een permanente controle moeten invoeren op mensen die verdacht zijn, die een vreemd pakje of een rugzak bij zich hebben of die erg dik zijn gekleed. Extremistische moslims hebben nu eenmaal meer dan boosaardige gevoelens in de richting van homoseksuelen. In hun opvattingen dienen homo’s gedood te worden en zijn ze hét voorbeeld van de ontspoorde westerse maatschappij. Homo’s zijn het volgende doelwit en we hebben geen tijd voor zelfvoldaanheid”, aldus de zegsman van OutRage in Londen.

Tenminste drie vooraanstaande homo’s in Engeland, twee in Duitsland, twee in Spanje en twee in Nederland hebben doodsbedreigingen ontvangen. Alleen de Britse homobeweging heeft besloten deze dreigementen naar buiten te brengen en de namen te onthullen van homo’s die doelwit zijn. Dat zijn in elk geval Brett Lock de campagnecoördinator, Aaron Saeed, de woordvoerder van de homomoslims en de bekende Britse homovoorvechter Peter Tatchell.

Tatchell laat weten dat in de bedreigingen die hij ontving te lezen is dat de genoemde personen “alleen het topje van de ijsberg zijn.” “Er zullen in heel Europa nog heel wat homovoormannen worden onthoofd en in stukken gesneden zoals dat hoort volgens de sharia.”

Tatchell merkte de afgelopen weken dat zijn agenda in de gaten werd gehouden door moslimextremisten die zich voordeden als journalist, politieagent of als vertegenwoordiger van de Moslim Raad.

De Britse politie is van de dreigementen op de hoogte maar wil geen commentaar geven. Net als in Nederland krijgen opiniemakers in Engeland veel moeilijker bescherming dan politici.

Bred Lock is niet zo bang dat hij persoonlijk zal worden aangevallen: "Als terroristen onze community willen treffen dan is een bom in een drukke disco of tijdens een groot feest veel voor de hand liggender”, zo meent hij. Hij wijst daarbij met name ook naar de in Nederland te houden Roze Maandag en de Canal Parade.

Bron 1: www.gaykrant.nl
Bron 2: http://outrage.nabumedia.com/pressrelease.asp?ID=301

Dat homosexualiteit door de Islam wordt verworpen is duidelijk, maar welk draagvlak heeft homohaat nu écht onder de moslimbevolking? En wat versta je nou precies onder "de moslimbevolking"? Ik probeer met alle macht niet te gaan denken in termen als "de moslims" want dat is een gevaarlijke en onjuiste term.

Maar wat is dan wel een goede reactie? Terrorisme is onder geen enkele omstandigheid goed te praten, en homohaat is iets wat we in onze samenleving niet mogen accepteren. Maar dan moeten we ook eerlijk zijn: dan hebben we onder onze "eigen" bevolking ook nog flink wat werk te verrichten.

Ik denk nog steeds dat de wereld veel beter af zou zijn als er geen georganiseerde religies zouden zijn, want in vrijwel elke vorm van religie zit een fundamentele gedachte van onverdraagzaamheid naar niet- of anders-gelovigen.

Ik denk dat we tijden tegemoed gaan die we liever niet willen ondergaan.
Of ben ik nou te pessimistisch?
  dinsdag 19 juli 2005 @ 14:22:12 #2
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_28943393
Had je daar zelf ook niet een handje van? Dreigbrieven sturen?
Ik ga naar huis.
pi_28943738
Er worden blijkbaar steeds meer partijen ongewild bij het 'conflict' betrokken, iets waar de fundamentalisten/extremisten op uit zijn en ik hoop dat het bij woorden zal blijven.
Yeah baby Yeah!
pi_28943813
Het zou me niet eens verbazen als homo-sexuelen op deze manier omgebracht gaan worden. Dus volgens de sharia. Best jammer dat het zover met de mensheid heeft moeten komen.
pi_28943909
Dan mag Siep wel oppassen
pi_28943943
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 14:33 schreef OutKast het volgende:
Best jammer dat het zover met de mensheid heeft moeten komen.
dit soort reakties geven altijd weer iets aan zulke berichten
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
pi_28944049
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 14:37 schreef Bennie_K het volgende:

[..]

Net alsog dit nog een stapje verder is dan laten we zeggen Darfur...
De mensheid is altijd al verrot geweest en zal ook niet veranderen, das inherent aan het beestje..
Yeah baby Yeah!
pi_28944085
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 14:37 schreef Bennie_K het volgende:

[..]

Sarcasm, anyone?
  dinsdag 19 juli 2005 @ 14:41:45 #9
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_28944107
Ik vrees voor de Roze Maandag op de Tilburgse kermis Tienduizenden homo's in de openlucht bij elkaar is een makkelijker doelwit..
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_28944156
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 14:41 schreef Djekko het volgende:
Ik vrees voor de Roze Maandag op de Tilburgse kermis Tienduizenden homo's in de openlucht bij elkaar is een makkelijker doelwit..
Bijv, of de Gay Games, danwel Gaypride... Maar dit brengt het centrum van Amsterdam dus nog meer op de lijst, als verzekeraar van Mokumse Horecatenten zou ik het wel weten...
Yeah baby Yeah!
pi_28944239
Hmmm, een dreigbriefschrijvende homo die zich zorgen maakt over dreigbbrieven aan homo's....

Maar au serieux: ik vind dit eng.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_28944257
Dit is echt ziekt vind ik.
* op de hoogte blijven wil.
pi_28944317
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 14:45 schreef Mwanatabu het volgende:
Hmmm, een dreigbriefschrijvende homo die zich zorgen maakt over dreigbbrieven aan homo's....

Maar au serieux: ik vind dit eng.
En in feite is de gayscene natuurlijk een weerloos slachtoffer, ze zijn wel verenigd, maar hebben geen macht om hier iets tegen te ondernemen, alleen maar hopen is het enige dat rest.
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 19 juli 2005 @ 14:49:40 #14
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28944398
het is de extremisten duidelijk te doen om angst te zaaien, niet om draagkracht te vinden in de maatschappij.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  dinsdag 19 juli 2005 @ 14:53:08 #15
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_28944513
't is een makkelijke manier van angst zaaien naar groepen waarvan ze met de Koran in de hand roepen dat ze 'de wil van Allah' uitvoeren en ondertussen meer slachtoffers kunnen maken in hun haat campagne. te ziek voor woorden dus...
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_28944517
Stoute terroristen!
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 14:55:05 #17
33189 RM-rf
1/998001
pi_28944570
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 14:22 schreef nietzman het volgende:
Had je daar zelf ook niet een handje van? Dreigbrieven sturen?
Dat in stukken snijden ook, denken aan Dahmer of die ene duitse kannibaal, allemaal homosexuelen, ze eten ze zelf nog op ook....

Dat lijkt me ook de beste tegenreactie van de homo's voor de moslim-extremisten:
Henk Krol die dan met zn pink omhoog tegen de Samirs en Mohammeds zegt : "Nou..., ik zou maar ook héél erg opassen, als ik jullie was. Want ik en mijn homo-vriendjes komen jullie niet eens alleen in stukken snijden, we eten jullie dan ook nog op .... en ik kan er bijna niet op wachten totdat ik op jullie teelballetjes kan sabbelen..."
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 19 juli 2005 @ 14:59:16 #18
80268 kLowJow
That's Gay
pi_28944690
Lijkt me een beetje een voorbarige conclusie dat het hier om moslimsterroristen zou gaan. Er zijn genoeg mensen (waaronder ook zat moslims) die iets tegen homo's hebben, en dat graag op bovenstaande manier zullen laten merken. Om echter zonder enige bewijs (voor zover ik op basis van het bericht kan zien, te spreken van moslimterroristen geeft een extra geloofwaardigheid aan de dreigementen, die ik nog enigszins misplaatst vind.

De eerste terroristische aanslag gericht op homo's zoals in de dreigementen beschreven moet tenslotte nog komen. Het lijkt me ook sterk dat het internationaal terrorisme zich specifiek op homo's binnen de westerse samenleving zal gaan richten.
pi_28944736
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 14:59 schreef kLowJow het volgende:

De eerste terroristische aanslag gericht op homo's zoals in de dreigementen beschreven moet tenslotte nog komen.
Treffend, maar een beangstigende conclusie..
Yeah baby Yeah!
pi_28944817
ik geef eerlijk toe ik ben tegen het homohuwelijk. Maar waar ik me wel aan stoor dat is aan clupjes als groenlinks.... die gasten zijn voor het homohuwelijk, maar wanneer er gepreekt wordt vanuit moskeeen dat je homo's van het dak af moet gooien,etc , dan doet groenlinks helemaal niks, dan zijn het weer de politici die tegen het homohuwelijk zijn, die in de bres moeten springen voor de homofielen.

Die terroristen zijn zo ongekend asociaal, heb er geen andere woorden voor als ze het vrijewesten zo verrot vinden, dan blijven ze toch weg hier!
Ik bedoel ik zou niet ergens willen gaan wonen in het buitenland waar mijn cultuur gehaat wordt en met terrorisme geassocieerd wordt.

Ik bedoel je gaat ook geen groepje feyenerders tussen de ajacieden zetten en visa versa, want dat gaat fout en zo werk het ook met verschillende culturen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  dinsdag 19 juli 2005 @ 15:03:30 #21
80268 kLowJow
That's Gay
pi_28944840
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 15:00 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Treffend, maar een beangstigende conclusie..
In de zin dat er nog geen precedent is, waaruit blijkt dat de wil dergelijke aanslagen uit te voeren ook daadwerkelijk aanwezig is, uiteraard.
pi_28944902
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 15:03 schreef kLowJow het volgende:

[..]

In de zin dat er nog geen precedent is, waaruit blijkt dat de wil dergelijke aanslagen uit te voeren ook daadwerkelijk aanwezig is, uiteraard.
Dat we er rekening mee houden geeft al aan dat de morele noodsiuatie reeds is afgekondigd.
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 19 juli 2005 @ 15:06:13 #23
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_28944930
Ze kunnen beter oppassen dat ze geen ros krijgen met een handtasje.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
  dinsdag 19 juli 2005 @ 15:08:33 #24
3832 SPIRO
De Gek Uut Twente
pi_28945017
-edit: doe eens normaal.

[ Bericht 86% gewijzigd door kLowJow op 19-07-2005 15:14:47 ]
  dinsdag 19 juli 2005 @ 15:11:55 #25
93474 Sasandra
Mary Poppins
pi_28945123
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 14:55 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Dat in stukken snijden ook, denken aan Dahmer of die ene duitse kannibaal, allemaal homosexuelen, ze eten ze zelf nog op ook....

Dat lijkt me ook de beste tegenreactie van de homo's voor de moslim-extremisten:
Henk Krol die dan met zn pink omhoog tegen de Samirs en Mohammeds zegt : "Nou..., ik zou maar ook héél erg opassen, als ik jullie was. Want ik en mijn homo-vriendjes komen jullie niet eens alleen in stukken snijden, we eten jullie dan ook nog op .... en ik kan er bijna niet op wachten totdat ik op jullie teelballetjes kan sabbelen..."
Je noemt een seriemoordenaar en een kannibaal die toevallig ook homo waren, betekent niet dat homo's het leuk vinden mensen in stukken te snijden etc.

Terroristen zuigen...
A spoonful of sugar...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')