dit soort reakties geven altijd weer ietsquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:33 schreef OutKast het volgende:
Best jammer dat het zover met de mensheid heeft moeten komen.
Net alsog dit nog een stapje verder is dan laten we zeggen Darfur...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:37 schreef Bennie_K het volgende:
[..]
dit soort reakties geven altijd weer ietsaan zulke berichten
Sarcasm, anyone?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:37 schreef Bennie_K het volgende:
[..]
dit soort reakties geven altijd weer ietsaan zulke berichten
Bijv, of de Gay Games, danwel Gaypride... Maar dit brengt het centrum van Amsterdam dus nog meer op de lijst, als verzekeraar van Mokumse Horecatenten zou ik het wel weten...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:41 schreef Djekko het volgende:
Ik vrees voor de Roze Maandag op de Tilburgse kermisTienduizenden homo's in de openlucht bij elkaar is een makkelijker doelwit..
En in feite is de gayscene natuurlijk een weerloos slachtoffer, ze zijn wel verenigd, maar hebben geen macht om hier iets tegen te ondernemen, alleen maar hopen is het enige dat rest.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:45 schreef Mwanatabu het volgende:
Hmmm, een dreigbriefschrijvende homo die zich zorgen maakt over dreigbbrieven aan homo's....
Maar au serieux: ik vind dit eng.
Dat in stukken snijden ook, denken aan Dahmer of die ene duitse kannibaal, allemaal homosexuelen, ze eten ze zelf nog op ook....quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:22 schreef nietzman het volgende:
Had je daar zelf ook niet een handje van? Dreigbrieven sturen?
Treffend, maar een beangstigende conclusie..quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:59 schreef kLowJow het volgende:
De eerste terroristische aanslag gericht op homo's zoals in de dreigementen beschreven moet tenslotte nog komen.
In de zin dat er nog geen precedent is, waaruit blijkt dat de wil dergelijke aanslagen uit te voeren ook daadwerkelijk aanwezig is, uiteraard.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:00 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Treffend, maar een beangstigende conclusie..
Dat we er rekening mee houden geeft al aan dat de morele noodsiuatie reeds is afgekondigd.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:03 schreef kLowJow het volgende:
[..]
In de zin dat er nog geen precedent is, waaruit blijkt dat de wil dergelijke aanslagen uit te voeren ook daadwerkelijk aanwezig is, uiteraard.
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:55 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Dat in stukken snijden ook, denken aan Dahmer of die ene duitse kannibaal, allemaal homosexuelen, ze eten ze zelf nog op ook....
Dat lijkt me ook de beste tegenreactie van de homo's voor de moslim-extremisten:
Henk Krol die dan met zn pink omhoog tegen de Samirs en Mohammeds zegt : "Nou..., ik zou maar ook héél erg opassen, als ik jullie was. Want ik en mijn homo-vriendjes komen jullie niet eens alleen in stukken snijden, we eten jullie dan ook nog op .... en ik kan er bijna niet op wachten totdat ik op jullie teelballetjes kan sabbelen..."
Het is inderdaad een feit dat we tegenwoordig minder snel zoiets weg zullen wuiven als onzin, of zeggen dat zoiets nooit zal gebeuren. Ik acht de tenuitvoerbrenging van deze specifieke bedreigingen echter zeer onwaarschijnlijk.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:05 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dat we er rekening mee houden geeft al aan dat de morele noodsiuatie reeds is afgekondigd.
toch zijn er veel moorden in het homosexuele circuit en komt het vaak voor dat serie-moordenaars een homosexuele achtergrond hebben...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:11 schreef Sasandra het volgende:
Je noemt een seriemoordenaar en een kannibaal die toevallig ook homo waren, betekent niet dat homo's het leuk vinden mensen in stukken te snijden etc.
Homo's ook natuurlijkquote:Terroristen zuigen...![]()
hoezo onwaarschijnlijk? omdat extremisten in het verleden nog niet in staat zijn gebleken om onschuldige mensen op te blazen? alaaaaahhhoeakbar!!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:13 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Het is inderdaad een feit dat we tegenwoordig minder snel zoiets weg zullen wuiven als onzin, of zeggen dat zoiets nooit zal gebeuren. Ik acht de tenuitvoerbrenging van deze specifieke bedreigingen echter zeer onwaarschijnlijk.
Ik zou het niet logisch vinden als moslimextremisten een aanslag op homo's zouden plegen, voorzover ik een strategie kan ontwaren, maar uitsluiten doe ik het niet, er gebeurt immers veel op eigen houtje zonder tactisch overleg.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:13 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Het is inderdaad een feit dat we tegenwoordig minder snel zoiets weg zullen wuiven als onzin, of zeggen dat zoiets nooit zal gebeuren. Ik acht de tenuitvoerbrenging van deze specifieke bedreigingen echter zeer onwaarschijnlijk.
"Ik acht"quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:13 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Mja, veralgemenen is een nieuwe rage blijkbaar.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:11 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Je noemt een seriemoordenaar en een kannibaal die toevallig ook homo waren, betekent niet dat homo's het leuk vinden mensen in stukken te snijden etc.
quote:Terroristen zuigen...![]()
Das dus het rotste stukje aan het denken van (moslim)radicalen: ze willen hun normenpatroon opleggen aan anderen. Treffend in deze context vind ik de uitspraak van een Indonesische moslim"-geestelijke van de tak die verantwoordelijk is voor de aanslagen op het niet-islamitische Bali: "wij accepteren niet dat zij zich daar zo onislamitisch gedragen".quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:02 schreef JohnDope het volgende:
ik geef eerlijk toe ik ben tegen het homohuwelijk. Maar waar ik me wel aan stoor dat is aan clupjes als groenlinks.... die gasten zijn voor het homohuwelijk, maar wanneer er gepreekt wordt vanuit moskeeen dat je homo's van het dak af moet gooien,etc , dan doet groenlinks helemaal niks, dan zijn het weer de politici die tegen het homohuwelijk zijn, die in de bres moeten springen voor de homofielen.
Die terroristen zijn zo ongekend asociaal, heb er geen andere woorden voor als ze het vrijewesten zo verrot vinden, dan blijven ze toch weg hier!Ik bedoel ik zou niet ergens willen gaan wonen in het buitenland waar mijn cultuur gehaat wordt en met terrorisme geassocieerd wordt.
Ik bedoel je gaat ook geen groepje feyenerders tussen de ajacieden zetten en visa versa, want dat gaat fout en zo werk het ook met verschillende culturen.
Nee, onwaarschijnlijk omdat voor zover bekend er nooit sprake is geweest van soortgelijke bedreigingen gericht aan specifieke groepen of personen door terroristen die verantwoordelijk zijn voor de aanslagen die we tot nu toe hebben gezien, en de te verwaarlozen rol die homo's (internationaal bezien) als specifieke groep binnen de samenleving innemen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hoezo onwaarschijnlijk? omdat extremisten in het verleden nog niet in staat zijn gebleken om onschuldige mensen op te blazen? alaaaaahhhoeakbar!!
Ja het is niet te geloven, die moslims zijn nog asocialer dan de tokkies in het kwadraat.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:22 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Das dus het rotste stukje aan het denken van (moslim)radicalen: ze willen hun normenpatroon opleggen aan anderen. Treffend in deze context vind ik de uitspraak van een Indonesische moslim"-geestelijke van de tak die verantwoordelijk is voor de aanslagen op het niet-islamitische Bali: "wij accepteren niet dat zij zich daar zo onislamitisch gedragen".
Verklaar je is nader, wie had hij dan in het verleden bedreigd en op wat voor manier en wat was de reden dan?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:24 schreef ludendorff het volgende:
waar is de ts-er? weer eens opgepakt vanwege dreigementen?
Topicstarter is veroordeeld wegens bedreigingen van een Enschedees Raadslid van de Stadspartij ... die zich negatief over homo's had uitgelaten ... toen na de veroordeling de bedreigingen doorgingen heeft de TS meerdere dagen in de gevangenis doorgebracht, ik neem aan dat het politieonderzoek omtrend die bedreigingen nog loopt ..quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:29 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Verklaar je is nader, wie had hij dan in het verleden bedreigd en op wat voor manier en wat was de reden dan?
I see..... die gozer is wel een rasoptimist moet ik zeggen, want hij heeft de illusie dat zijn taakstraf wordt kwijtgescholdenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:34 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Topicstarter is veroordeeld wegens bedreigingen van een Enschedees Raadslid van de Stadspartij ... die zich negatief over homo's had uitgelaten ... toen na de veroordeling de bedreigingen doorgingen heeft de TS meerdere dagen in de gevangenis doorgebracht, ik neem aan dat het politieonderzoek omtrend die bedreigingen nog loopt ..
DeTopicstarter heeft van zijn bedreigingen van het Raadslid op Fok! vol trots verslag gedaan:
Ik ben weer uit de gevangenis!
Yup.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:34 schreef RM-rf het volgende:
(hmm, is dat andere topic dan toch verwijderd?)
Ik had het met opzet over (moslim)radicalen. Let op de haakjes.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:28 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ja het is niet te geloven, die moslims zijn nog asocialer dan de tokkies in het kwadraat.
is dat geen pleonasme dan moslimradicalen?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:42 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik had het met opzet over (moslim)radicalen. Let op de haakjes.
Nee.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:45 schreef JohnDope het volgende:
is dat geen pleonasme dan moslimradicalen?
volgens mij is het al bijna 12 jaar geleden voor het laatst dat ik mij bezig hield met pleonasme en tautologie, maar ik kan het ook door de war halen.quote:
Dus dat is gewoon een echte relnicht?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:34 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Topicstarter is veroordeeld wegens bedreigingen van een Enschedees Raadslid van de Stadspartij ... die zich negatief over homo's had uitgelaten ... toen na de veroordeling de bedreigingen doorgingen heeft de TS meerdere dagen in de gevangenis doorgebracht, ik neem aan dat het politieonderzoek omtrend die bedreigingen nog loopt ..
DeTopicstarter heeft van zijn bedreigingen van het Raadslid op Fok! vol trots verslag gedaan:
Ik ben weer uit de gevangenis!
(hmm, is dat andere topic dan toch verwijderd?)
Een pleonasme is een overbodige aanvulling idd.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:05 schreef JohnDope het volgende:
[..]
volgens mij is het al bijna 12 jaar geleden voor het laatst dat ik mij bezig hield met pleonasme en tautologie, maar ik kan het ook door de war halen.
houten boomstam, witte schimmel van sinterklaas, moslimradicaal is naar mijn weten toch een pleonasme. Een tautologie is o.a.: nooit niet. never nooit. Maargoed ik kan die 2 begrippen door elkander halen
Zal allemaal best, maar wat heeft de actie van topicstarter te maken met dit nieuws-item? Niets eigenlijk. En laten we nou gewoon heel eerlijk zijn. Die Hofte beledigt homo's en komt weg met slechts een tijdelijke blokkering van zijn e-mailbox; verder (bij mijn beste weten) geen enkele straf. Topicstarter heeft iets gedaan dat hij beter niet had kunnen doen, maar het feit dat hij *wel* wordt opgepakt, toont aan dat het strafrecht toch een beetje scheef is.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:34 schreef RM-rf het volgende:
Ik ben weer uit de gevangenis! (hmm, is dat andere topic dan toch verwijderd?)
Ik keur de actie niet goed hoor, maar reken er maar gerust op dat er helemaal niks zou gebeuren wanneer een 19-jarige moslim homo's beledigt. Sterker nog: dat soort zaken is aan de orde van de dag.quote:Twee weken voorwaardelijk voor beledigen moslims
DEN BOSCH (ANP) - De rechtbank in Den Bosch heeft dinsdag twee weken voorwaardelijk opgelegd aan de 19-jarige M.B. uit Valkenswaard omdat die zich schuldig heeft gemaakt aan belediging van moslims. De officier van justitie had 40 uur werkstraf geëist en twee weken voorwaardelijke celstraf. De man hing op 7 november 2004, vlak na de moord op Theo van Gogh, een pamflet van de Nationale Alliantie voor zijn raam waarop onder meer stond: 'Stop het gezwel dat de islam heet'. B. kreeg het pamflet op een jongerenbijeenkomst van de Nationale Alliantie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |