abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28943357
Terroristen dreigen met aanslagen op homoseksuelen

18 juli 2005
In heel Europa hebben bekende homoactivisten bedreigingen ontvangen van moslimterroristen. Bekende homo’s, gay clubs en feesten zouden vanaf nu doelwitten zijn.

De Britste homobeweging LGBT heeft aan de pers gemeld dat hun voormannen door moslimfundamentalisten met de dood zijn bedreigd en dat homo-uitgaansgelegenheden en gay pride feesten hoog op het lijstje van doelwitten staan. Ook in Nederland, Spanje en Duitsland zijn dergelijke dreigementen ontvangen. Daar laten de betrokkenen weten dat ze de dreigementen in verband met het onderzoek liever niet publiek maken.

"Gay-zaken kunnen bomaanslagen verwachten”, zo laat OutRage weten. "Elke gay-bar en elk gay-feest zou een permanente controle moeten invoeren op mensen die verdacht zijn, die een vreemd pakje of een rugzak bij zich hebben of die erg dik zijn gekleed. Extremistische moslims hebben nu eenmaal meer dan boosaardige gevoelens in de richting van homoseksuelen. In hun opvattingen dienen homo’s gedood te worden en zijn ze hét voorbeeld van de ontspoorde westerse maatschappij. Homo’s zijn het volgende doelwit en we hebben geen tijd voor zelfvoldaanheid”, aldus de zegsman van OutRage in Londen.

Tenminste drie vooraanstaande homo’s in Engeland, twee in Duitsland, twee in Spanje en twee in Nederland hebben doodsbedreigingen ontvangen. Alleen de Britse homobeweging heeft besloten deze dreigementen naar buiten te brengen en de namen te onthullen van homo’s die doelwit zijn. Dat zijn in elk geval Brett Lock de campagnecoördinator, Aaron Saeed, de woordvoerder van de homomoslims en de bekende Britse homovoorvechter Peter Tatchell.

Tatchell laat weten dat in de bedreigingen die hij ontving te lezen is dat de genoemde personen “alleen het topje van de ijsberg zijn.” “Er zullen in heel Europa nog heel wat homovoormannen worden onthoofd en in stukken gesneden zoals dat hoort volgens de sharia.”

Tatchell merkte de afgelopen weken dat zijn agenda in de gaten werd gehouden door moslimextremisten die zich voordeden als journalist, politieagent of als vertegenwoordiger van de Moslim Raad.

De Britse politie is van de dreigementen op de hoogte maar wil geen commentaar geven. Net als in Nederland krijgen opiniemakers in Engeland veel moeilijker bescherming dan politici.

Bred Lock is niet zo bang dat hij persoonlijk zal worden aangevallen: "Als terroristen onze community willen treffen dan is een bom in een drukke disco of tijdens een groot feest veel voor de hand liggender”, zo meent hij. Hij wijst daarbij met name ook naar de in Nederland te houden Roze Maandag en de Canal Parade.

Bron 1: www.gaykrant.nl
Bron 2: http://outrage.nabumedia.com/pressrelease.asp?ID=301

Dat homosexualiteit door de Islam wordt verworpen is duidelijk, maar welk draagvlak heeft homohaat nu écht onder de moslimbevolking? En wat versta je nou precies onder "de moslimbevolking"? Ik probeer met alle macht niet te gaan denken in termen als "de moslims" want dat is een gevaarlijke en onjuiste term.

Maar wat is dan wel een goede reactie? Terrorisme is onder geen enkele omstandigheid goed te praten, en homohaat is iets wat we in onze samenleving niet mogen accepteren. Maar dan moeten we ook eerlijk zijn: dan hebben we onder onze "eigen" bevolking ook nog flink wat werk te verrichten.

Ik denk nog steeds dat de wereld veel beter af zou zijn als er geen georganiseerde religies zouden zijn, want in vrijwel elke vorm van religie zit een fundamentele gedachte van onverdraagzaamheid naar niet- of anders-gelovigen.

Ik denk dat we tijden tegemoed gaan die we liever niet willen ondergaan.
Of ben ik nou te pessimistisch?
  dinsdag 19 juli 2005 @ 14:22:12 #2
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_28943393
Had je daar zelf ook niet een handje van? Dreigbrieven sturen?
Ik ga naar huis.
pi_28943738
Er worden blijkbaar steeds meer partijen ongewild bij het 'conflict' betrokken, iets waar de fundamentalisten/extremisten op uit zijn en ik hoop dat het bij woorden zal blijven.
Yeah baby Yeah!
pi_28943813
Het zou me niet eens verbazen als homo-sexuelen op deze manier omgebracht gaan worden. Dus volgens de sharia. Best jammer dat het zover met de mensheid heeft moeten komen.
pi_28943909
Dan mag Siep wel oppassen
pi_28943943
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 14:33 schreef OutKast het volgende:
Best jammer dat het zover met de mensheid heeft moeten komen.
dit soort reakties geven altijd weer iets aan zulke berichten
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
pi_28944049
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 14:37 schreef Bennie_K het volgende:

[..]

Net alsog dit nog een stapje verder is dan laten we zeggen Darfur...
De mensheid is altijd al verrot geweest en zal ook niet veranderen, das inherent aan het beestje..
Yeah baby Yeah!
pi_28944085
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 14:37 schreef Bennie_K het volgende:

[..]

Sarcasm, anyone?
  dinsdag 19 juli 2005 @ 14:41:45 #9
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_28944107
Ik vrees voor de Roze Maandag op de Tilburgse kermis Tienduizenden homo's in de openlucht bij elkaar is een makkelijker doelwit..
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_28944156
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 14:41 schreef Djekko het volgende:
Ik vrees voor de Roze Maandag op de Tilburgse kermis Tienduizenden homo's in de openlucht bij elkaar is een makkelijker doelwit..
Bijv, of de Gay Games, danwel Gaypride... Maar dit brengt het centrum van Amsterdam dus nog meer op de lijst, als verzekeraar van Mokumse Horecatenten zou ik het wel weten...
Yeah baby Yeah!
pi_28944239
Hmmm, een dreigbriefschrijvende homo die zich zorgen maakt over dreigbbrieven aan homo's....

Maar au serieux: ik vind dit eng.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_28944257
Dit is echt ziekt vind ik.
* op de hoogte blijven wil.
pi_28944317
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 14:45 schreef Mwanatabu het volgende:
Hmmm, een dreigbriefschrijvende homo die zich zorgen maakt over dreigbbrieven aan homo's....

Maar au serieux: ik vind dit eng.
En in feite is de gayscene natuurlijk een weerloos slachtoffer, ze zijn wel verenigd, maar hebben geen macht om hier iets tegen te ondernemen, alleen maar hopen is het enige dat rest.
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 19 juli 2005 @ 14:49:40 #14
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28944398
het is de extremisten duidelijk te doen om angst te zaaien, niet om draagkracht te vinden in de maatschappij.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  dinsdag 19 juli 2005 @ 14:53:08 #15
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_28944513
't is een makkelijke manier van angst zaaien naar groepen waarvan ze met de Koran in de hand roepen dat ze 'de wil van Allah' uitvoeren en ondertussen meer slachtoffers kunnen maken in hun haat campagne. te ziek voor woorden dus...
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_28944517
Stoute terroristen!
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 14:55:05 #17
33189 RM-rf
1/998001
pi_28944570
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 14:22 schreef nietzman het volgende:
Had je daar zelf ook niet een handje van? Dreigbrieven sturen?
Dat in stukken snijden ook, denken aan Dahmer of die ene duitse kannibaal, allemaal homosexuelen, ze eten ze zelf nog op ook....

Dat lijkt me ook de beste tegenreactie van de homo's voor de moslim-extremisten:
Henk Krol die dan met zn pink omhoog tegen de Samirs en Mohammeds zegt : "Nou..., ik zou maar ook héél erg opassen, als ik jullie was. Want ik en mijn homo-vriendjes komen jullie niet eens alleen in stukken snijden, we eten jullie dan ook nog op .... en ik kan er bijna niet op wachten totdat ik op jullie teelballetjes kan sabbelen..."
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 19 juli 2005 @ 14:59:16 #18
80268 kLowJow
That's Gay
pi_28944690
Lijkt me een beetje een voorbarige conclusie dat het hier om moslimsterroristen zou gaan. Er zijn genoeg mensen (waaronder ook zat moslims) die iets tegen homo's hebben, en dat graag op bovenstaande manier zullen laten merken. Om echter zonder enige bewijs (voor zover ik op basis van het bericht kan zien, te spreken van moslimterroristen geeft een extra geloofwaardigheid aan de dreigementen, die ik nog enigszins misplaatst vind.

De eerste terroristische aanslag gericht op homo's zoals in de dreigementen beschreven moet tenslotte nog komen. Het lijkt me ook sterk dat het internationaal terrorisme zich specifiek op homo's binnen de westerse samenleving zal gaan richten.
pi_28944736
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 14:59 schreef kLowJow het volgende:

De eerste terroristische aanslag gericht op homo's zoals in de dreigementen beschreven moet tenslotte nog komen.
Treffend, maar een beangstigende conclusie..
Yeah baby Yeah!
pi_28944817
ik geef eerlijk toe ik ben tegen het homohuwelijk. Maar waar ik me wel aan stoor dat is aan clupjes als groenlinks.... die gasten zijn voor het homohuwelijk, maar wanneer er gepreekt wordt vanuit moskeeen dat je homo's van het dak af moet gooien,etc , dan doet groenlinks helemaal niks, dan zijn het weer de politici die tegen het homohuwelijk zijn, die in de bres moeten springen voor de homofielen.

Die terroristen zijn zo ongekend asociaal, heb er geen andere woorden voor als ze het vrijewesten zo verrot vinden, dan blijven ze toch weg hier!
Ik bedoel ik zou niet ergens willen gaan wonen in het buitenland waar mijn cultuur gehaat wordt en met terrorisme geassocieerd wordt.

Ik bedoel je gaat ook geen groepje feyenerders tussen de ajacieden zetten en visa versa, want dat gaat fout en zo werk het ook met verschillende culturen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  dinsdag 19 juli 2005 @ 15:03:30 #21
80268 kLowJow
That's Gay
pi_28944840
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 15:00 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Treffend, maar een beangstigende conclusie..
In de zin dat er nog geen precedent is, waaruit blijkt dat de wil dergelijke aanslagen uit te voeren ook daadwerkelijk aanwezig is, uiteraard.
pi_28944902
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 15:03 schreef kLowJow het volgende:

[..]

In de zin dat er nog geen precedent is, waaruit blijkt dat de wil dergelijke aanslagen uit te voeren ook daadwerkelijk aanwezig is, uiteraard.
Dat we er rekening mee houden geeft al aan dat de morele noodsiuatie reeds is afgekondigd.
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 19 juli 2005 @ 15:06:13 #23
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_28944930
Ze kunnen beter oppassen dat ze geen ros krijgen met een handtasje.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
  dinsdag 19 juli 2005 @ 15:08:33 #24
3832 SPIRO
De Gek Uut Twente
pi_28945017
-edit: doe eens normaal.

[ Bericht 86% gewijzigd door kLowJow op 19-07-2005 15:14:47 ]
  dinsdag 19 juli 2005 @ 15:11:55 #25
93474 Sasandra
Mary Poppins
pi_28945123
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 14:55 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Dat in stukken snijden ook, denken aan Dahmer of die ene duitse kannibaal, allemaal homosexuelen, ze eten ze zelf nog op ook....

Dat lijkt me ook de beste tegenreactie van de homo's voor de moslim-extremisten:
Henk Krol die dan met zn pink omhoog tegen de Samirs en Mohammeds zegt : "Nou..., ik zou maar ook héél erg opassen, als ik jullie was. Want ik en mijn homo-vriendjes komen jullie niet eens alleen in stukken snijden, we eten jullie dan ook nog op .... en ik kan er bijna niet op wachten totdat ik op jullie teelballetjes kan sabbelen..."
Je noemt een seriemoordenaar en een kannibaal die toevallig ook homo waren, betekent niet dat homo's het leuk vinden mensen in stukken te snijden etc.

Terroristen zuigen...
A spoonful of sugar...
  dinsdag 19 juli 2005 @ 15:13:21 #26
80268 kLowJow
That's Gay
pi_28945178
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 15:05 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Dat we er rekening mee houden geeft al aan dat de morele noodsiuatie reeds is afgekondigd.
Het is inderdaad een feit dat we tegenwoordig minder snel zoiets weg zullen wuiven als onzin, of zeggen dat zoiets nooit zal gebeuren. Ik acht de tenuitvoerbrenging van deze specifieke bedreigingen echter zeer onwaarschijnlijk.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 15:15:34 #27
33189 RM-rf
1/998001
pi_28945251
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 15:11 schreef Sasandra het volgende:

Je noemt een seriemoordenaar en een kannibaal die toevallig ook homo waren, betekent niet dat homo's het leuk vinden mensen in stukken te snijden etc.
toch zijn er veel moorden in het homosexuele circuit en komt het vaak voor dat serie-moordenaars een homosexuele achtergrond hebben...

statistisch gezien is ook het aantal homosexuelen dat in de gevangenis zit hoger dan het percentage homo's in de vrije maatschappij... net zoals dat met allochtonen zo is ....
quote:
Terroristen zuigen...
Homo's ook natuurlijk
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 19 juli 2005 @ 15:15:34 #28
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28945252
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 15:13 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Het is inderdaad een feit dat we tegenwoordig minder snel zoiets weg zullen wuiven als onzin, of zeggen dat zoiets nooit zal gebeuren. Ik acht de tenuitvoerbrenging van deze specifieke bedreigingen echter zeer onwaarschijnlijk.
hoezo onwaarschijnlijk? omdat extremisten in het verleden nog niet in staat zijn gebleken om onschuldige mensen op te blazen? alaaaaahhhoeakbar!!
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_28945289
quote:

[..]

Ik zou het niet logisch vinden als moslimextremisten een aanslag op homo's zouden plegen, voorzover ik een strategie kan ontwaren, maar uitsluiten doe ik het niet, er gebeurt immers veel op eigen houtje zonder tactisch overleg.
Maar ik acht een kans op een aanslag in een druk of belangrijk deel van Nederland behoorlijk reeel en houdt daarmee bijv rekening met een aanslag op een voetbalstdion tijdens een wedstrijd of een popconcert van Britney Spears aangezien ze onzedenlijk bloot en westers muziek maakt of zoiets...
Yeah baby Yeah!
pi_28945418
quote:

[..]

"Ik acht"

Sinds wanneer ben jij een expert op dit gebied? Bovendien staat er ook nog bij de tweede bron hoe er in 1999 ook niet gereageerd werd op dergelijke bedreigingen en dit een paar dagen later wel een paar doden opleverde.

Wat ben je dan voor een klojo als je die dreigementen niet serieus zou hebben genomen?
pi_28945424
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 15:11 schreef Sasandra het volgende:

[..]

Mja, veralgemenen is een nieuwe rage blijkbaar.
quote:
Terroristen zuigen...
Ssssstt me to
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 15:22:17 #32
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_28945508
Waarom dreigen ze eigenlijk altijd die islamieten?
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_28945524
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 15:02 schreef JohnDope het volgende:
ik geef eerlijk toe ik ben tegen het homohuwelijk. Maar waar ik me wel aan stoor dat is aan clupjes als groenlinks.... die gasten zijn voor het homohuwelijk, maar wanneer er gepreekt wordt vanuit moskeeen dat je homo's van het dak af moet gooien,etc , dan doet groenlinks helemaal niks, dan zijn het weer de politici die tegen het homohuwelijk zijn, die in de bres moeten springen voor de homofielen.

Die terroristen zijn zo ongekend asociaal, heb er geen andere woorden voor als ze het vrijewesten zo verrot vinden, dan blijven ze toch weg hier!Ik bedoel ik zou niet ergens willen gaan wonen in het buitenland waar mijn cultuur gehaat wordt en met terrorisme geassocieerd wordt.

Ik bedoel je gaat ook geen groepje feyenerders tussen de ajacieden zetten en visa versa, want dat gaat fout en zo werk het ook met verschillende culturen.
Das dus het rotste stukje aan het denken van (moslim)radicalen: ze willen hun normenpatroon opleggen aan anderen. Treffend in deze context vind ik de uitspraak van een Indonesische moslim"-geestelijke van de tak die verantwoordelijk is voor de aanslagen op het niet-islamitische Bali: "wij accepteren niet dat zij zich daar zo onislamitisch gedragen".
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  dinsdag 19 juli 2005 @ 15:22:57 #34
80268 kLowJow
That's Gay
pi_28945529
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 15:15 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

hoezo onwaarschijnlijk? omdat extremisten in het verleden nog niet in staat zijn gebleken om onschuldige mensen op te blazen? alaaaaahhhoeakbar!!
Nee, onwaarschijnlijk omdat voor zover bekend er nooit sprake is geweest van soortgelijke bedreigingen gericht aan specifieke groepen of personen door terroristen die verantwoordelijk zijn voor de aanslagen die we tot nu toe hebben gezien, en de te verwaarlozen rol die homo's (internationaal bezien) als specifieke groep binnen de samenleving innemen.

Als je kijkt naar de ambities die terroristen tot nu toe aan de dag gelegd hebben, steekt zoiets er natuurlijk maar 'pover' tegen af. Het lijkt me dan ook erg onwaarschijnlijk dat er een terroristische organisatie dergelijke dreigingen gaat uiten. Veel waarschijnlijker lijkt mij dat een individu (of enkele individuen) even lekker van de gelegenheid gebruik maakt om zijn haat jegens homo's gestalte te geven in de vorm van deze dreigementen.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 15:24:05 #35
122528 ludendorff
rechts heeft voorrang
pi_28945566
waar is de ts-er? weer eens opgepakt vanwege dreigementen?
The God of War hates those who hesitate
proud owner of loedertje
pi_28945704
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 15:22 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Das dus het rotste stukje aan het denken van (moslim)radicalen: ze willen hun normenpatroon opleggen aan anderen. Treffend in deze context vind ik de uitspraak van een Indonesische moslim"-geestelijke van de tak die verantwoordelijk is voor de aanslagen op het niet-islamitische Bali: "wij accepteren niet dat zij zich daar zo onislamitisch gedragen".
Ja het is niet te geloven, die moslims zijn nog asocialer dan de tokkies in het kwadraat.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_28945727
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 15:24 schreef ludendorff het volgende:
waar is de ts-er? weer eens opgepakt vanwege dreigementen?
Verklaar je is nader, wie had hij dan in het verleden bedreigd en op wat voor manier en wat was de reden dan?
  dinsdag 19 juli 2005 @ 15:31:08 #38
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_28945799
Kheb opeens minder behoefte om naar de Roze Maandag en de GayPride te gaan
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  dinsdag 19 juli 2005 @ 15:34:51 #39
33189 RM-rf
1/998001
pi_28945918
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 15:29 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Verklaar je is nader, wie had hij dan in het verleden bedreigd en op wat voor manier en wat was de reden dan?
Topicstarter is veroordeeld wegens bedreigingen van een Enschedees Raadslid van de Stadspartij ... die zich negatief over homo's had uitgelaten ... toen na de veroordeling de bedreigingen doorgingen heeft de TS meerdere dagen in de gevangenis doorgebracht, ik neem aan dat het politieonderzoek omtrend die bedreigingen nog loopt ..

DeTopicstarter heeft van zijn bedreigingen van het Raadslid op Fok! vol trots verslag gedaan:
Ik ben weer uit de gevangenis!
(hmm, is dat andere topic dan toch verwijderd?)
pi_28946055
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 15:34 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Topicstarter is veroordeeld wegens bedreigingen van een Enschedees Raadslid van de Stadspartij ... die zich negatief over homo's had uitgelaten ... toen na de veroordeling de bedreigingen doorgingen heeft de TS meerdere dagen in de gevangenis doorgebracht, ik neem aan dat het politieonderzoek omtrend die bedreigingen nog loopt ..

DeTopicstarter heeft van zijn bedreigingen van het Raadslid op Fok! vol trots verslag gedaan:
I see..... die gozer is wel een rasoptimist moet ik zeggen, want hij heeft de illusie dat zijn taakstraf wordt kwijtgescholden
  dinsdag 19 juli 2005 @ 15:39:51 #41
80268 kLowJow
That's Gay
pi_28946080
quote:
Yup.
pi_28946153
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 15:28 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ja het is niet te geloven, die moslims zijn nog asocialer dan de tokkies in het kwadraat.
Ik had het met opzet over (moslim)radicalen. Let op de haakjes.
pi_28946277
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 15:42 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ik had het met opzet over (moslim)radicalen. Let op de haakjes.
is dat geen pleonasme dan moslimradicalen?
pi_28946801
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 15:45 schreef JohnDope het volgende:
is dat geen pleonasme dan moslimradicalen?
Nee.
pi_28946983
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 16:00 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Nee.
volgens mij is het al bijna 12 jaar geleden voor het laatst dat ik mij bezig hield met pleonasme en tautologie, maar ik kan het ook door de war halen.

houten boomstam, witte schimmel van sinterklaas, moslimradicaal is naar mijn weten toch een pleonasme. Een tautologie is o.a.: nooit niet. never nooit. Maargoed ik kan die 2 begrippen door elkander halen
  dinsdag 19 juli 2005 @ 16:08:59 #46
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_28947101
quote:

[..]

Dus dat is gewoon een echte relnicht?
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_28947157
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 16:05 schreef JohnDope het volgende:

[..]

volgens mij is het al bijna 12 jaar geleden voor het laatst dat ik mij bezig hield met pleonasme en tautologie, maar ik kan het ook door de war halen.

houten boomstam, witte schimmel van sinterklaas, moslimradicaal is naar mijn weten toch een pleonasme. Een tautologie is o.a.: nooit niet. never nooit. Maargoed ik kan die 2 begrippen door elkander halen
Een pleonasme is een overbodige aanvulling idd.
Ik weet wat je bedoelde te zeggen, ik ben het er alleen niet mee eens
pi_28947298
quote:

Ik ben weer uit de gevangenis! (hmm, is dat andere topic dan toch verwijderd?)
Zal allemaal best, maar wat heeft de actie van topicstarter te maken met dit nieuws-item? Niets eigenlijk. En laten we nou gewoon heel eerlijk zijn. Die Hofte beledigt homo's en komt weg met slechts een tijdelijke blokkering van zijn e-mailbox; verder (bij mijn beste weten) geen enkele straf. Topicstarter heeft iets gedaan dat hij beter niet had kunnen doen, maar het feit dat hij *wel* wordt opgepakt, toont aan dat het strafrecht toch een beetje scheef is.

Zie ook dit bericht, vandaag op het ANP:
quote:
Twee weken voorwaardelijk voor beledigen moslims
DEN BOSCH (ANP) - De rechtbank in Den Bosch heeft dinsdag twee weken voorwaardelijk opgelegd aan de 19-jarige M.B. uit Valkenswaard omdat die zich schuldig heeft gemaakt aan belediging van moslims. De officier van justitie had 40 uur werkstraf geëist en twee weken voorwaardelijke celstraf. De man hing op 7 november 2004, vlak na de moord op Theo van Gogh, een pamflet van de Nationale Alliantie voor zijn raam waarop onder meer stond: 'Stop het gezwel dat de islam heet'. B. kreeg het pamflet op een jongerenbijeenkomst van de Nationale Alliantie.
Ik keur de actie niet goed hoor, maar reken er maar gerust op dat er helemaal niks zou gebeuren wanneer een 19-jarige moslim homo's beledigt. Sterker nog: dat soort zaken is aan de orde van de dag.

Om dan te komen op mijn punt, terug naar het eigenlijke nieuws-item: Het strafrecht biedt veel groeperingen (niet alleen homo's, maar eigenlijk iedereen in ons land) veel te weinig bescherming tegen religieuze fanatici, die haat en angst zaaien.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 16:16:03 #49
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_28947329
Sinds wanneer houden de homo's Irak bezet? Het komt allemaal door hun provocerende gedrag. Wat denken die flikkers wel dat ze zijn? Een beetje de nicht uithangen voor hun tere moslimzieltjes.
pi_28947373
Waarom moet je als homo trouwens naar dingen als een homo bar gaan? Probeer je niet zo te onderscheiden en leef gewoon je leventje. Loop je direct een stuk minder gevaar
  dinsdag 19 juli 2005 @ 16:18:58 #51
93744 Finder_elf_towns
pi_28947430
quote:

[..]

Een reactionaire nicht!
  dinsdag 19 juli 2005 @ 16:24:55 #52
93744 Finder_elf_towns
pi_28947570
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 14:59 schreef kLowJow het volgende:
De eerste terroristische aanslag gericht op homo's zoals in de dreigementen beschreven moet tenslotte nog komen. Het lijkt me ook sterk dat het internationaal terrorisme zich specifiek op homo's binnen de westerse samenleving zal gaan richten.
Als het goed mis gaat moeten we ook weer een nieuwe mod voor NWS vinden.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 16:27:56 #53
33189 RM-rf
1/998001
pi_28947656
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 16:15 schreef dVTB het volgende:

[..]

Zal allemaal best, maar wat heeft de actie van topicstarter te maken met dit nieuws-item? Niets eigenlijk. En laten we nou gewoon heel eerlijk zijn. Die Hofte beledigt homo's en komt weg met slechts een tijdelijke blokkering van zijn e-mailbox; verder (bij mijn beste weten) geen enkele straf. Topicstarter heeft iets gedaan dat hij beter niet had kunnen doen, maar het feit dat hij *wel* wordt opgepakt, toont aan dat het strafrecht toch een beetje scheef is.
Nee, calimero-denken gecombineerd met een 'ik mag het ook want hij is fout '...

Hofte voerde een actie tegen de roze zaterdag in Enschede, daar deed hij kwetsende uitlatingen als zou het aanzien van Enschede geschaad worden door 'de aanblik van al die blote billen' en het een 'relnichtenparade' genoemd ....
Omdat andere raadsleden in de enschedese gemeenteraad geen behoefte hadden aan zijn klaag-spammailtjes, werd de toegang van Hofte tot het gemeentenetwerk ontzegd ...

Er is wegens Hofte's uitlatingen nooit aangifte gedaan, maar als het zou worden gedaan, is een veroordeling niet erg waarschijnlijk... de ontzegging was eerder gemotiveerd door het ongevraagd spammen van collega-raadsleden, dan dat de uitlatingen an sich strafbaar waren ....

De andere persoon, die nav van het ontzeggen van toegang tot het netwerk begon Hofte te bedreigen uitte dreigementen tegen het leven van Hofte, vertelde hem dat hij op een 'dodenlijst' stond en stuurde hem een poederbrief ...
een direkte persoonlijke doods-bedreiging jegens een persoon.

Ja, dat is in nederland wél strafbaar, ook al kreeg de man er enkel een taakstraf voor, van 120 uur werk.... Dat de man echter daarna doorging met de bedreiging, hem de nacht daarop weer opbelde met een doodsbedreiging, kan wel betekenen dat er wat strenger gestraft wordt ....

het is voor velen moeilijk te differentieren, en bepaalde uitlatingen die misschien moreel verwerpelijk zijn (Hofte's uitingen over 'relnichten' e.d.) worden dan als snel de motivatie om zelf tot nog zwaardere en strafbare feiten als 'genoegdoening' over te gaan .. omdat men het gevoel heeft onrecht te zijn aangedaan ...

Datzelfde hebben natuurlijk sommige moslims ook, die reageren hun morele afkeer jegens homosexualiteit ook weer op een aggressieve manier af, en lijken dat vaak heel normaal te vinden, dat wat niet aan hun morele maatstaven voldoet, mogen ze 'zomaar' met geweld bestrijden ....
  dinsdag 19 juli 2005 @ 16:31:26 #54
80268 kLowJow
That's Gay
pi_28947764
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 16:24 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Als het goed mis gaat moeten we ook weer een nieuwe mod voor NWS vinden.
Maak daar maar meervoud van. .
pi_28947770
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 16:27 schreef RM-rf het volgende:

[..]

nee, calimero-denken gecombineerd met een 'ik mag het ook want hij is fout '...

Hofte voerde een actie tegen de roze zaterdag in Enschede, daar deed hij kwetsende uitlatingen als zou het aanzien van Enschede geschaad worden door 'de aanblik van al die blote billen' en het een 'relnichtenparade' genoemd ....

De andere persoon, die nav van het ontzeggen van toegang tot het netwerk begon Hofte te bedreigen uitte dreigementen tegen het leven van Hofte, vertelde hem dat hij op een 'dodenlijst' stond en stuurde hem een poederbrief ... een direkte persoonlijke doods-bedreiging jegens een persoon.

ja, dat is in nederland wél strafbaar, ook al kreeg de man er enkel een taakstraf voor, van 120 uur werk.... Dat de man echter daarna doorging met de bedreiging, hem de nacht daarop weer opbelde met een doodsbedreiging, kan wel betekenen dat er wat strenger gestraft wordt ....
Ik begrijp ook wel dat je voor doodsbedreiging wordt vervolgd, maar waarom mag Hofte *wel* ongestraft homo's beledigen en komt de in mijn vorige bericht genoemde 19-jarige jongen er NIET zonder straf van af als hij de islam een "gezwel" noemt? Dat is toch meten met twee maten?
  dinsdag 19 juli 2005 @ 16:40:20 #56
33189 RM-rf
1/998001
pi_28948017
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 16:31 schreef dVTB het volgende:

Ik begrijp ook wel dat je voor doodsbedreiging wordt vervolgd, maar waarom mag Hofte *wel* ongestraft homo's beledigen en komt de in mijn vorige bericht genoemde 19-jarige jongen er NIET zonder straf van af als hij de islam een "gezwel" noemt? Dat is toch meten met twee maten?
hij is niet enkel voor de betiteling 'gezwel' veroordeeld, een rechter doet niet aan afwegen welke scheldwoorden wel of niet mogen ...

Wat heel erg meespeelde is dat dit nav van de moord op Van Gogh gebeurde en het pamflet een actieve oproep bevatte iets te doen tegen de Islam, als tegenreactie op de moord ....
De rechter heeft hiernaar expliciet navraag gedaan bij de verdachte, of hij begreep dat dit een oproep was tegen alle moslims en daarop antwoordde de beschuldigde inderdaad dat hij dat wist, maar dat er toch geen moslims in zijn straat woonden ....

de man heeft een voorwaardelijke gevangenisstraf gekregen, dus is niet eens veroordeeld tot een onvoorwaardelijke straf (dus een stuk minder dan de homo die Hofte bedreigde... beweer je nu ook dat homo's het allerminste mogen?)

Het is helemaal geen kwestie van 'Hij mag meer dan de ander'.. het zijn gewoon individuele gevallen die op basis van individuele aspecten beoordeeld en vervolgd of vrijgesproken worden ...

had Hofte een poster opgehangen die opriep actie te ondernemen tegen de 'relnichtenparade' , en was deze poster mogelijk op te vatten als een oproep tot geweldadig protest of gaf zo'n poster de indruk dat de hele groep homosexuelen een bepaalde schuld ergens voor droegen ... was ook hij tot een vergelijkenswardige straf veroordeeld ... dat heeft hij echter nooit gedaan ..

Overigens, Hofte heeft aan het einde van de roze zaterdag in Enschede zich openlijk zeer positief over de Parade uitgelaten, deze was zeer positief voor enschede en hij was blij dat met de publiciteit die hij voor de roze zaterdag had opgewekt er een groot succes van was gemaakt ....
pi_28948073
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 16:31 schreef dVTB het volgende:

De laatste woorden die ik aan Hofte vuil maak:

Hofte hield zich niet aan het e-mail verbod. Ik stuurde hem een e-mail waarin ik hem o.a. uitschold voor klootzak en homofoob en dat ik het schandalig vond dat hij zich niet aan het verbod hield.
Daarop kreeg ik van Hofte een e-mail dat ik een viespeuk was en dat men mij aan de eerste de beste boom moest ophangen. Toen ging ik over de rooie en bedreigde hem.

Mijn 120 uur taakstraf en 2 weken voorwaardelijk kreeg ik 2 weken geleden opgelegd. Ik was niet aanwezig en had (blijkbaar) ook geen advocaat. Toen heb ik Hofte weer bedreigd om opgepakt te worden en mijn kant van het verhaal te doen... Voor het resultaat zie het topic "Ik ben weer uit de gevangenis"
  dinsdag 19 juli 2005 @ 16:43:11 #58
3832 SPIRO
De Gek Uut Twente
pi_28948115
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 15:08 schreef SPIRO het volgende:
-edit: doe eens normaal.
Nah, mag ook niks zeggen
pi_28948646
Homo's in het uitgaansleven zijn decadent.
Het mag wel een beetje minder.
Dus een beetje dreiging kan op zich geen kwaad.
Ik hoop dat het er toe leidt dat het aantal homo huwelijken sterk terug zal lopen.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
pi_28948781
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:01 schreef lionsguy18 het volgende:
Ik hoop dat het er toe leidt dat het aantal homo huwelijken sterk terug zal lopen.
Erg Christelijk van je

Volgens mij is de Verlichting toch nog niet echt doorgedrongen bij jou.
  Moderator dinsdag 19 juli 2005 @ 17:07:14 #61
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_28948804
coclusie: terreur is vreselijk achterlijk ... zolang het niet in je straatje past?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_28948905
quote:
Hilarisch!
pi_28948929
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:07 schreef sp3c het volgende:
coclusie: terreur is vreselijk achterlijk ... zolang het niet in je straatje past?
Je mag het niet zeggen natuurlijk maar je zou bijna gaan hopen dat lionsguy nog eens in zo'n situatie terecht komt als Marsellus in Pulp Fiction

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 19-07-2005 17:13:03 ]
pi_28948960
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:11 schreef andromeda1968 het volgende:

[..]

Hilarisch!
Nee hoor, een goed ontwikkeld moreel besef.
pi_28948987
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:12 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Je mag het niet zeggen natuurlijk maar je zou bijna gaan hopen dat lionsguy nog eens in zo'n situatie terecht komt als Marsellus in Pulp Fiction
Wie speelt er Zed?

"I'm gonna get medieval on his ass"
Yeah baby Yeah!
pi_28949003
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 16:40 schreef RM-rf het volgende: hij is niet enkel voor de betiteling 'gezwel' veroordeeld, een rechter doet niet aan afwegen welke scheldwoorden wel of niet mogen ... Wat heel erg meespeelde is dat dit nav van de moord op Van Gogh gebeurde en het pamflet een actieve oproep bevatte iets te doen tegen de Islam, als tegenreactie op de moord ....
Dat het net na de moord op Van Gogh gebeurde, lijkt me eerder een verzachtende omstandigheid. En wat is het verschil tussen per poster oproepen om 'iets te doen' tegen de islam, of per e-mail oproepen om iets te doen tegen een roze zaterdag? En laten we wel zijn: de actie die Mineo ondernam, was feitelijk ook een tegenreactie.
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 16:40 schreef RM-rf het volgende: de man heeft een voorwaardelijke gevangenisstraf gekregen, dus is niet eens veroordeeld tot een onvoorwaardelijke straf (dus een stuk minder dan de homo die Hofte bedreigde... beweer je nu ook dat homo's het allerminste mogen?)
Nee, jij focust mijn uitspraken te veel op de homo's. Ik haal niet voor niets het voorbeeld van die 19-jarige knakker erbij. Autochtone Nederlanders mogen minder dan moslims, is mijn standpunt. En gelovigen mogen meer dan niet-gelovigen. Nogmaals: ik keur beslist niet goed wat die 19-jarige jongen heeft gedaan en heb er ook geen problemen mee dat hij daarvoor wordt gestraft. Ik stel alleen dat er bijvoorbeeld NIETS, maar dan ook helemaal NIETS wordt gedaan wanneer een moskee een boek verkoopt waarin wordt opgeroepen om homo's van het dak te gooien.
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 16:40 schreef RM-rf het volgende: Het is helemaal geen kwestie van 'Hij mag meer dan de ander'.. het zijn gewoon individuele gevallen die op basis van individuele aspecten beoordeeld en vervolgd of vrijgesproken worden ...
Natuurlijk worden gevallen individueel beoordeeld, maar ik stel gewoon dat er met twee maten wordt gemeten in dit land.
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 16:40 schreef RM-rf het volgende:
had Hofte een poster opgehangen die opriep actie te ondernemen tegen de 'relnichtenparade' , en was deze poster mogelijk op te vatten als een oproep tot geweldadig protest of gaf zo'n poster de indruk dat de hele groep homosexuelen een bepaalde schuld ergens voor droegen ... was ook hij tot een vergelijkenswardige straf veroordeeld ... dat heeft hij echter nooit gedaan ..
Dat laatste betwijfel ik zeer sterk. Er zijn voldoende gevallen bekend van mensen die homo's (in het algemeen) vergeleken met dieven (Van Dijke) of moordenaars (Goeree) en er gewoon mee wegkwamen.
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 16:40 schreef RM-rf het volgende:
Overigens, Hofte heeft aan het einde van de roze zaterdag in Enschede zich openlijk zeer positief over de Parade uitgelaten, deze was zeer positief voor enschede en hij was blij dat met de publiciteit die hij voor de roze zaterdag had opgewekt er een groot succes van was gemaakt ....
Dat neem ik met een flinke korrel zout.
pi_28949004
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:06 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Erg Christelijk van je[

Volgens mij is de Verlichting toch nog niet echt doorgedrongen bij jou.
Mja, fundamentalisten hé.
pi_28949025
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:12 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Tuurlijk mag je alles zeggen als voorstander van de Vrijheid van Beledigen.
pi_28949040
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:13 schreef lionsguy18 het volgende:

'Achterlijk' spel je niet 'moreel'
pi_28949041
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:15 schreef lionsguy18 het volgende:

[..]

Wie de bal kaatst kan hem terugverwachten he...
Yeah baby Yeah!
pi_28949050
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:13 schreef lionsguy18 het volgende:

[..]

Uiteraard!
pi_28949064
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:14 schreef Elgigante het volgende:

Wie speelt er Zed?

"I'm gonna get medieval on his ass"
Ik zat meer te denken aan wat daaraan vooraf gaat
pi_28949067
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:16 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

'Achterlijk' spel je niet 'moreel'
Maakt niet uit hoor.
Ik heb een mening, jij niet.
Dat is het verschil.
pi_28949080
Alweer een homo-propaganda topic van deze TS...
"I think greed is healthy. You can be greedy and still feel good about yourself" - Ivan Boesky.
'Only government can take perfectly good paper, cover it with perfectly good ink and make the combination worthless.' - Milton Friedman
pi_28949091
Het sluiten van coffeeshops en gay bars zou ik niet erg vinden.
pi_28949104
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:15 schreef lionsguy18 het volgende:

Ja, ik pretendeer dan ook niet om Christelijk te zijn en de leer van jezus te volgen die geen enkel mens als minderwaardig zag. Zelfs Romeinse onderdrukkers en hoeren werden door hem met respect en menswaardig behandeld. Dat kan men van jou in ieder geval niet zeggen.
pi_28949123
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:17 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik zat meer te denken aan wat daaraan vooraf gaat
Ja ik ook, mar ik ken de tekst niet meer zo goed, is al een tijdje terug dat ik hem gezien had, maar het is een legendarische scene met een gillende 'beast' en vooral die kop van die helper als Bruce binnenkomt met die samourai....

Mar Marcellus is aan het genieten dat zie je gelijk
Yeah baby Yeah!
pi_28949140
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:18 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ja, ik pretendeer dan ook niet om Christelijk te zijn en de leer van jezus te volgen .......
Dat was me door je taalgebruik al opgevallen.
pi_28949155
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:18 schreef lionsguy18 het volgende:
Het sluiten van coffeeshops en gay bars zou ik niet erg vinden.
Omdat ze 'verderfelijk' zijn?
Yeah baby Yeah!
pi_28949165
quote:
"Gij zult geen Nederlanders slachten", staat er in je handtekening, die verder twee keer wordt opgesierd met een foutief gespelde versie van het woord discipline.

Ik denk niet dat het aantal huwelijken tussen mensen van hetzelfde geslacht terugloopt. Het zal hooguit zo zijn dat bepaalde mensen wat meer wegblijven uit het uitgaansleven, of het gewoon meer underground gaan zoeken.

Hoe reageerde je toen laatst in Londen 56 doden vielen bij explosies? Verkondig je dan ook dat je hoopt dat voortaan minder mensen met de metro reizen?
pi_28949191
Ik neem de dreiging niet serieusz....beetje overdrevend gedoe
pi_28949229
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:19 schreef lionsguy18 het volgende:

Dat was me door je taalgebruik al opgevallen.
Uh huh, maar geen inhoudelijk antwoord. tsk tsk.
pi_28949241
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:20 schreef dVTB het volgende:

[..]

"Gij zult geen Nederlanders slachten", staat er in je handtekening, die verder twee keer wordt opgesierd met een foutief gespelde versie van het woord discipline.

Ik denk niet dat het aantal huwelijken tussen mensen van hetzelfde geslacht terugloopt. Het zal hooguit zo zijn dat bepaalde mensen wat meer wegblijven uit het uitgaansleven, of het gewoon meer underground gaan zoeken.

Hoe reageerde je toen laatst in Londen 56 doden vielen bij explosies? Verkondig je dan ook dat je hoopt dat voortaan minder mensen met de metro reizen?
Minder bezoekers betekent omzetdaling en mogelijk sluiting.
Daar is niks mis mee.

En ten aanzien van de 56 doden heb ik me erg gematigd uitgelaten.
Het is een uiting van het kwaad, maar daar ben ik als christen allang op voorbereid dus ik hoef niet zo nodig in de waan van de dag te bleren.
pi_28949307
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:22 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Uh huh, maar geen inhoudelijk antwoord. tsk tsk.
Lionsguy18 en inhoudelijk? Je hebt het hier over de user die net na de brandstichting op een islamitische school, met de tekst "Theo R.I.P." nog nat op de muur schreef: "Het kan ook een stroomstoring zijn geweest" ... Wat *verwacht* je van zo'n iemand? Een zinnige bijdrage aan een discussie?
pi_28949317
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:19 schreef Elgigante het volgende:

Mar Marcellus is aan het genieten dat zie je gelijk
Wat denk je, zou lionsguy genieten?
pi_28949340
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:25 schreef dVTB het volgende:

Lionsguy18 en inhoudelijk? Je hebt het hier over de user die net na de brandstichting op een islamitische school, met de tekst "Theo R.I.P." nog nat op de muur schreef: "Het kan ook een stroomstoring zijn geweest" ... Wat *verwacht* je van zo'n iemand? Een zinnige bijdrage aan een discussie?
Oh...tja...forget I asked.
pi_28949346
quote:

[..]

Dan lees je het niet of je gaat naar een ander topic.
Of zoek jij altijd een podium voor je posts?
  dinsdag 19 juli 2005 @ 17:29:49 #88
80268 kLowJow
That's Gay
pi_28949423
Het is zo onderhand tijd weer ontopic te gaan. .
pi_28949424
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:25 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Wat denk je, zou lionsguy genieten?
Met zo'n rode bal in z'n mond wel, hij hoeft slechts 1 klinker in z'n naam te veranderen.
Yeah baby Yeah!
pi_28949425
quote:

[..]

Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
pi_28949443
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:29 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Met zo'n rode bal in z'n mond wel, hij hoeft slechts 1 klinker in z'n naam te veranderen.

Coincidence? I THINK not!
pi_28949464
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:30 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Coincidence? I THINK not!
Moet alleen nog 'inch' achteraan
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 19 juli 2005 @ 17:32:42 #93
33189 RM-rf
1/998001
pi_28949481
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:15 schreef dVTB het volgende:

En wat is het verschil tussen per poster oproepen om 'iets te doen' tegen de islam, of per e-mail oproepen om iets te doen tegen een roze zaterdag?
meen je dat werkelijk? zie je daar geen verschil tussen...
actievoeren tegen een homo-parade, of oproepen tot ( geweldadige) actie tegen een bepaalde geloofsgroep...?
quote:
Nederlanders mogen minder dan moslims, is mijn standpunt. En gelovigen mogen meer dan niet-gelovigen.
[...]
Natuurlijk worden gevallen individueel beoordeeld, maar ik stel gewoon dat er met twee maten wordt gemeten in dit land.
nee, als je dat soort beweringen op wilt houden kun je niet erkennen dat er gewoon op basis van individuele gevallen wordt geoordeeld..
ofwel je beweert dat rechters naar de afkomst van een beschuldigde kijken en een ander oordeel vellen als die van een specifieke herkomst is ...

maar dat doen ze juist niet... het is makkelijk om dan veroordelingen van autochtonen eruit te halen en 'kijkdan...' te roepen, maar als extremistische Imams uitgezet worden, omdat ze haat prediken, vergeet je dat eventjes, of orden je dat onder een ander kopje in....
quote:
Er zijn voldoende gevallen bekend van mensen die homo's (in het algemeen) vergeleken met dieven (Van Dijke) of moordenaars (Goeree) en er gewoon mee wegkwamen.
van Dijke kwam vrij omdat zijn vergelijking tussen homosexualiteit met diefstal een bijbel quote was, waaraan hij refereerde ... dat is exact dezelfde reden waarom El Moumni niet werd veroordeeld... toen die zich beriep op een korantekst ...

het is een nuance die jij kennelijk niet wil zien: maar en bepaald persoon die zegt dat Homo's criminelen zijn, kan veroordeld worden, als iemand zich gewoon beroept op een oud geschrift (hoeft overigens niet eens godsdienstig te zijn) en meldt dat daarin staat dat de schrijver homo's dusdanig classificeerde is dat niet te vervolgen ...

dat staat los ervan of je het er gelijk mee eens bent, ik deel de mening ook niet en heb een afkeer van werkelijk gemeend homofobisme....
maar voordat bepaalde uitlatingen bestrafd kunnen worden door een rechter, moeten er duidelijke aspecten eraan zijn die een uitlating strafbaar maken en men niet meer op het recht op meningsuiting terug kan vallen, dat is niet altijd het geval...

het is typisch 'slachtoffer-gedrag' dat mensen van zichzelf vinden dat ze niks mogen, en anderen wel 'zomaar' alles mogen ... vaak is dat 'gezocht zichzelf slachtoffer' voelen een eerste aanzet ertoe dat mensen zomaar eigen rechter gaan spelen en zelf veelal veel grover de wet gaan overtreden om hun 'recht' te gaan halen ...
Dat zie je bij slachtoffer-allochtoontjes die radicaliseren en uit hun slachtoffer-gevoel de motivatie halen om zelf de wet te overtreden, maar precies datzelfde gedrag zie je dus ook bij extreem-rechtse jongens als die Nationale Alliantie-idioot, of ook andere mensen, zoals eerder in dit topic genoemd is.
pi_28949485
De dreiging van moslims richting homo's is een signaal dat serieus genomen moet worden dat het zo niet langer kan met die decadente nichten.
pi_28949527
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:32 schreef lionsguy18 het volgende:
De dreiging van moslims richting homo's is een signaal dat serieus genomen moet worden dat het zo niet langer kan met die decadente nichten.
Of dat men daad (aanslag) bij het woord (Koran) voegt.
Yeah baby Yeah!
pi_28949545
quote:
Nee, dat is een signaal dat de moslims zich moeten confirmeren aan de regels van onze samenleving waarin het niet uitmaakt hoe decadent of hoe nichterig je bent.
Als jij daar moeite mee hebt hoor jij net zo min in deze maatschappij thuis als dreigende moslims, religie bepaalt niet wat de Nederlandse maatschappij wel of niet tolereert, dat bepalen de burgers.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 17:36:17 #97
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_28949552
quote:
Want Islamitische terroristen hebben uiteraard altijd een goede kijk op zaken, nietwaar?
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  dinsdag 19 juli 2005 @ 17:37:57 #98
76407 -erwin-
liberaal intellectueel
pi_28949594
quote:
fotoboek.fok.nl/-erwin-
Ik heb geen respect voor gelovigen en hun geloof.
Mijn posts reflecteren niet noodzakelijkerwijs mijn mening.
pi_28949635
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:36 schreef Sidekick het volgende:

Want Islamitische terroristen hebben uiteraard altijd een goede kijk op zaken, nietwaar?
Uiteraard, als het tegen homo's is gericht dan mag het van onze christelijke broeder.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-07-2005 17:40:12 ]
pi_28949651
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:36 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Nu ja, Theo moest toch ook rekening houden met het feit dat er ooit eens een Mo B. zou opstaan?
Ik zie het gelly en SCH nog zeggen "niet je kop boven het maaiveld uitsteken, dan lok je ook niets uit"
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')