'Your enemies enemy is often your friend'.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:36 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Want Islamitische terroristen hebben uiteraard altijd een goede kijk op zaken, nietwaar?
Theo is gestorven voor onze zonden.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:39 schreef milagro het volgende:
[..]
Nu ja, Theo moest toch ook rekening houden met het feit dat er ooit eens een Mo B. zou opstaan?
Ik zie het gelly en SCH nog zeggen "niet je kop boven het maaiveld uitsteken, dan lok je ook niets uit"
Nee hoor, jij blaat iets na van een ander en noemt het een mening.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:17 schreef lionsguy18 het volgende:
Maakt niet uit hoor.
Ik heb een mening, jij niet.
Dat is het verschil.
Je vergelijkt beledigingen met homoseksualiteit?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:39 schreef milagro het volgende:
[..]
Nu ja, Theo moest toch ook rekening houden met het feit dat er ooit eens een Mo B. zou opstaan?
Die zot hier meent toch dat homo's niet zo moeten koketteren met hun geaardheid , ze op die manier uitlokken?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:32 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Je vergelijkt beledigingen met homoseksualiteit?
Dat zal wel weer de nieuwe cultuur-relativitische hype zijn ofzo.
In een vrij land mag ik denken wat ik wil.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, dat is een signaal dat de moslims zich moeten confirmeren aan de regels van onze samenleving waarin het niet uitmaakt hoe decadent of hoe nichterig je bent.
Als jij daar moeite mee hebt hoor jij net zo min in deze maatschappij thuis als dreigende moslims, religie bepaalt niet wat de Nederlandse maatschappij wel of niet tolereert, dat bepalen de burgers.
Ja dat meent hij, en dat is niet vergelijkbaar met kritiek dat personen niet zo moeten koketeren met beledigingen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:37 schreef milagro het volgende:
[..]
Die zot hier meent toch dat homo's niet zo moeten koketteren met hun geaardheid , ze op die manier uitlokken?
Dat doe je wel, maar let op, nu ga je dat ontkennen.quote:Ik vergelijk beledigingen niet met homoseksualiteit dus
Waarom zouden ze moeten opzouten omdat jij je stoort aan hen? Waarom denk jij dat jij het recht hebt om hen te beledigen? Is dat jouw idee van fatsoen?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:44 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
In een vrij land mag ik denken wat ik wil.
Ik heb niets tegen mensen met een bepaalde aanleg, maar dat openlijke gedoe daar heb ik een mening over.
Ze flirten ook met mij terwijl ik daar niet om vraag of duidelijk maak dat ik daar niet van gediend ben.
Maar die flikkers denken alleen maar aan rechten en niet aan fatsoen, dus opzouten die handel.
Dan moet je ook niet je kont boven het maaiveld uitsteken.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:44 schreef lionsguy18 het volgende:
Ze flirten ook met mij terwijl ik daar niet om vraag of duidelijk maak dat ik daar niet van gediend ben.
Quote van de dag.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:44 schreef lionsguy18 het volgende:
Maar die flikkers denken alleen maar aan rechten en niet aan fatsoen, dus opzouten die handel.
Wie zijn die 'vooraanstaande' homo's in Nederland dan wel?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:21 schreef mineo39-76 het volgende:
Tenminste drie vooraanstaande homo’s in Engeland, twee in Duitsland, twee in Spanje en twee in Nederland hebben doodsbedreigingen ontvangen
Dat is wel vergelijkbaar.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:48 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ja dat meent hij, en dat is niet vergelijkbaar met kritiek dat personen niet zo moeten koketeren met beledigingen.
[..]
Dat doe je wel, maar let op, nu ga je dat ontkennen.
Misschien flirt jij ook wel met meisjes die helemaal niet van mannen houden, en daar dus helemaaaaaaaal niet van gediend zijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:44 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
In een vrij land mag ik denken wat ik wil.
Ik heb niets tegen mensen met een bepaalde aanleg, maar dat openlijke gedoe daar heb ik een mening over.
Dat was niet in een maaiveld.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:50 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet je kont boven het maaiveld uitsteken.
Je zal wel aanleiding geven door je uiterlijk.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:02 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
Dat was niet in een maaiveld.
Ze zijn schaamteloos en opdringerig ook als ik volleybal speel.
Dus nogmaals opzouten.
Ik heb ook rechten.
Ik heb een vriendin die over voldoende eigenwaarde beschikt.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:12 schreef milagro het volgende:
[..]
Je zal wel aanleiding geven door je uiterlijk.
Ms je wat anders kleden of zo?
Hoe doe jij het met meisjes eigenlijk.
Informeer je eerst via een drievoudig schrijven of ze ms eventueel gediend zouden zijn van enige toenadering of stap jij ook wel eens ongevraagd op ze af?
Niet meer volleyballen in chaps lijkt me stap 1.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:12 schreef milagro het volgende:
Ms je wat anders kleden of zo?
Met figuren als jou zullen we geen oorlog winnen denk ik.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:12 schreef helldeskr het volgende:
Het word nu echt tijd dat het Nederlandsche Volk in opstand komt tegen die barbaren..
Ze maken gebruik van de vrijheid van meningsuiting.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:12 schreef helldeskr het volgende:
-edit: nu nog in normaal beschaafd Nederlands.
Osama staat te trillen op zijn benen als hij leest over het heldhaftige Nederlandsche Volk.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:14 schreef gelly het volgende:
Met figuren als jou zullen we geen oorlog winnen denk ik.
En voor jou. De rest mag scheldwoorden achterwege laten.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:15 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
Ze maken gebruik van de vrijheid van meningsuiting.
Of geldt dat alleen voor autochtonen ala van Gogh?
want?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:15 schreef milagro het volgende:
Trouwens, even wat anders en off maar toch ook ontopic, die meneer uit Enschede die zo tegen de gay parade was, zat hij niet destijds aan tafel bij Witteman, samen met de ons ontvallen Oltmans, die het tot Wittemans verbazing roerend met de man eens was
Er zitten limieten aan die vrijheid voor autochtoon en allochtoon.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:15 schreef lionsguy18 het volgende:
Ze maken gebruik van de vrijheid van meningsuiting.
Of geldt dat alleen voor autochtonen ala van Gogh?
Dat is geen antwoord op de vraagquote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:14 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin die over voldoende eigenwaarde beschikt.
waarom Oltmans het met hem eens was, bedoel je?quote:
off topic gaat je geen moer aan.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:17 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op de vraag
Hoe benader jij een meisje die jij wel ziet ziitten, doe je dat spontaan of meld je de toenadering eerst via een schrijven
Nee maar hij moet wat om zijn latente homosexuele gevoelens te onderdrukken.quote:
En daarom was hij het eens met OLtmans, nou ik begrijp het niet helemaal.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:19 schreef milagro het volgende:
[..]
waarom Oltmans het met hem eens was, bedoel je?
Hij vond dat gekoketteer niet nodig, overdreven en het gaf kortzichtigen als jij munitie
Wat ik dan weer een rare opmerking vond van Oltmans, als er iemand op 10km afstand als homofiel in te herkennen was dan was het wel Oltmans.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:19 schreef milagro het volgende:
Hij vond dat gekoketteer niet nodig, overdreven en het gaf kortzichtigen als jij munitie
tja, lionsguy, lionsgay...het ligt er ook wel heel dik bovenop, he?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:20 schreef Xenomaniac het volgende:
Nee maar hij moet wat om zijn latente homosexuele gevoelens te onderdrukken.
Jezus, manquote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:20 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
En daarom was hij het eens met OLtmans, nou ik begrijp het niet helemaal.
OK genoeg over OLtmans. Ik ken die man niet. Ooit wel eens zijn naam gehoord.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:22 schreef milagro het volgende:
[..]
Jezus, man
Oltmans, zelf ook homo dus, mocht je dat ontgaan zijn bij zijn leven, was anti gay parade, net zoals die meneer, raadslid, burgemeester, of weet ik wie het was, uit Enschede, omdat hij, Oltmans dus, het overdreven gekoketteer vond, zich voor kon stellen dat mensen er niet van gediend waren en het bovendien anti reclame was, en een eenzijdig beeld gaf van de homo scene.
Jawel, maar Oltmans was altijd beschaafd en niet ordinair.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:20 schreef Tijger_m het volgende:
als er iemand op 10km afstand als homofiel in te herkennen was dan was het wel Oltmans.
Nou, sorry, ik vind het zeer verzorgde uiterlijk van Oltmans, hetgeen je ms een bepaalde geaardheid doet vermoeden toch wel wat anders dan een leernicht die met een blote reet op een boot staat te draaikonten, hoor, maar goedquote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat ik dan weer een rare opmerking vond van Oltmans, als er iemand op 10km afstand als homofiel in te herkennen was dan was het wel Oltmans.
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:24 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
OK genoeg over OLtmans. Ik ken die man niet. Ooit wel eens zijn naam gehoord.
Meestal vallen homoos me op de TV niet op omdat ik zap.
Maar als ik lees dat ie dood is dan zal ie wel niet de moeite waard zijn om aan te halen.
Ik ookquote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:24 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Jawel, maar Oltmans was altijd beschaafd en niet ordinair.
Slightly overdreven wellicht maar ik mocht die ouwe nicht wel.
Ja dat was geweldig.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:26 schreef milagro het volgende:
Ik ook
Heb je dat interview met hem door Theo gezien?
Prachtig!
Dit is dus nihilistisch cultuurrelativisme in de pure vorm. En niet geniepig dingetjes veranderen; we hadden het over kritiek op beledigingen vs kritiek op de seksuele geaardheid. Niet kritiek op de Islam versus kritiek op de Gay Parade. Daar ging namelijk je verwijt richting gelly over namelijk.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:55 schreef milagro het volgende:
Beiden wordt als belediging opgevat, het één is een extreme mening, het ander een extreme uiting van geaardheid.
Kijk, deze kritiek op een belediging van gelly valt nooit te rijmen met kritiek op een seksuele geaardheid. De reactie van gelly is verwijderd, maar als iemand hier op Fok! problemen zou hebben met de seksuele geaardheid van een andere user, dan zou dat nooit reden zijn voor een edit (van de betreffende post waarin de seksuele geaardheid naar voren wordt gebracht), om even een metafoor te maken. Ik denk dat jij er ook zo overdenkt, maar je lult je nu jammerlijk in een doodlopende steeg. Even een redeneerfout, niets ernstig hoor.quote:Erg fijn ook dat je gelly zo op de man weer laat spelen
Ik heb de DVD met het hele interviewquote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:32 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ja dat was geweldig.
Oltmans was in every inch a gentleman. Had humor en was verder gewoon een hele leuke man.
Hij had natuurlijk ook een goed verhaal.. die tering Luns..
Dat vond hij een grote nederlaag, dat Luns die schadevergoeding niet meer heeft meegemaakt.
Hier is nog vanalles terug te zien. ---> http://www.novatv.nl/index.cfm?cfid=38149374&cftoken=29008004&ln=nl&fuseaction=zoeken.zoekresultaten
Oh, beschaafd was hij zeker maar nooit te verwarren met een heteroquote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:24 schreef Xenomaniac het volgende:
Jawel, maar Oltmans was altijd beschaafd en niet ordinair.
Slightly overdreven wellicht maar ik mocht die ouwe nicht wel.
En mijn punt was dat hij niet net zo offensive zijn homosexualiteit opdrong als Milagro's leernicht.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:40 schreef Tijger_m het volgende:
Mijn punt was dat hij net zo overduidelijk homofiel was als milagro's leernicht,
Nou, ik moet zeggen dat ik de roze zaterdag een jaar of wat terug in Amsterdam ook wel wat ver vond gaan, hoor, kon wel een tandje terug hier en daarquote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh, beschaafd was hij zeker maar nooit te verwarren met een hetero![]()
Uitermate erudiet en intelligente man hoewel hij soms een beetje naar het hysterische kon neigen met van die uithalen in zijn stem, volgens mij heeft Fortuyn lessen van hem gehad![]()
Mijn punt was dat hij net zo overduidelijk homofiel was als milagro's leernicht, natuurlijk is de ervaring anders maar ik zie meer bloot (man en vrouw) op het Antilliaans carnaval hier in Rotterdam als op 2 Gay Parades bij elkaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |