abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28916987
Vervolg van:
Eastenders, deeltje 9

Uitzendtijden:
Maandag om 21:00
Dinsdag om 20:30
Donderdag om 20:30
Vrijdag om 21:00
Zondag om 14:55 (Omnibus)

Officiële EastEnders site van de Beeb:
EastEnders

EastEnders nieuwtjes, fora en andere weetjes:
Digital Spy
EastEnders Wiki
Walford Web

Engelse tabloids voor het laatste nieuws rondom de soap en de sterren ervan:
mirror.co.uk
newsoftheworld.co.uk
people.co.uk
thesun.co.uk

EastEnders nieuwsgroepen:
rec.arts.tv.uk.eastenders
smartgroups.com/groups/eastendersfans

[ Bericht 7% gewijzigd door Mylene op 18-07-2005 19:32:52 ]
pi_28917834

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  maandag 18 juli 2005 @ 19:07:46 #3
521 ruby
Hell yeah!
pi_28917981
Wow, een heel plattegrond. Altijd handig om te weten.

Goeie openingspost Schatje. Lekker uitgebreid.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_28918720
quote:
Op maandag 18 juli 2005 19:02 schreef milagro het volgende:
[afbeelding]

Blijft leuk om te zien .

Afgelopen middag ook nog met Google Earth gekeken of ik de studio's van Elstree kon vinden. Dat lukte, alleen helaas niet scherp. London Eye wel .
pi_28918940

pi_28919158
Ja, zo scherp krijg ik het inderdaad niet.
pi_28919233
Johnny Allen woont in een half huis
pi_28920065
quote:
Op maandag 18 juli 2005 19:45 schreef milagro het volgende:
Johnny Allen woont in een half huis
komt omdat het huis half afgefikt is
pi_28920169
quote:
Op maandag 18 juli 2005 20:10 schreef Reticulin het volgende:

[..]

komt omdat het huis half afgefikt is
nee, kijk maar op de foto, dat was vóór de brand, hij woont nu in een kwart huis
  maandag 18 juli 2005 @ 22:04:22 #11
16715 Mylene
*schatje*
pi_28924417
Kan er gewoon geen einde komen aan het verhaallijn van Kat, Alfie en Little Mo? Laat die laatste maar lekker haar ding doen met Billy. Hij is inmiddels ook wel lang genoeg zielig geweest .

Verder niet echt een bijzondere aflvering. Sharon en Dennis blijven leuk om naar te kijken. Ze heeft de zonnebril ook weer tevoorschijn getoverd en draagt 'm als vanouds in d'r haren, ook indoors. Lekker fout .

Nog wat plaatjes van Nigel Harman:

[ Bericht 9% gewijzigd door Mylene op 27-07-2005 13:18:05 ]
pi_28924977
quote:
Op maandag 18 juli 2005 20:13 schreef milagro het volgende:

[..]

nee, kijk maar op de foto, dat was vóór de brand, hij woont nu in een kwart huis
nou zie ik t pas

wel leuk die wiki-site, probeer een beetje te reconstrueren hoe lang ik EE al volg...Van 1991 heb ik gedeeltes gezien, van 1992 kan ik me niks herinneren, van 1993 een beetje , van '94 al wat meer en vanaf '95 heb ik alles gezien.

Kijk 't dus al vanaf m'n 12e fulltime
pi_28925058
quote:
Op maandag 18 juli 2005 22:04 schreef schatje het volgende:
Kan er gewoon geen einde komen aan het verhaallijn van Kat, Alfie en Little Mo? Laat die laatste maar lekker haar ding doen met Billy. Hij is inmiddels ook wel lang genoeg zielig geweest .

Verder niet echt een bijzondere aflvering. Sharon en Dennis blijven leuk om naar te kijken. Ze heeft de zonnebril ook weer tevoorschijn getoverd en draagt 'm als vanouds in d'r haren, ook indoors. Lekker fout .

Nog wat plaatjes van Nigel Harman:

[afbeelding] [afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

pi_28925493
Nigel in cricket-outfit. Zeker geen bijzondere aflevering, maar het kan natuurlijk niet altijd 'bal' zijn. Ook ik ben die verhaallijn met Alfie, Mo en Kat heel erg beu. Met name Alfie reageert een beetje debiel op Kat < en zij is ontzettend irritant, heeft niks door, ziet ook niks (Alfie en Mo klitten toch vaak bij elkaar) terwijl iedereen zowat de hele dag elkaar tegenkomt, wat dat betreft is het een klein acteergedeelte. Leuk begin van dit volgende deeltje (nummertje 10 alweer!) trouwens.
  maandag 18 juli 2005 @ 23:01:18 #15
16715 Mylene
*schatje*
pi_28926699
quote:
Op maandag 18 juli 2005 22:20 schreef Reticulin het volgende:

[..]

Kijk 't dus al vanaf m'n 12e fulltime
Ik weet niet meer precies, maar het werd toen ook nog uitgezonden bij de Vara. Ik keek altijd samen met m'n moeder. Eerst Howard's Way en daarna EastEnders. Toen ze daarmee niet verder gingen ben ik het gaan volgen op de Beeb. Ik heb wel periodes gemist. Maar de laatste jaren heb ik het zo goed als helemaal gevolgd .
quote:
Op maandag 18 juli 2005 22:22 schreef milagro het volgende:

[..]

Nee, geen fotootje van een scène uit EastEnders, maar uit 'Redcap' .

Tamzin Outhwaite aka Melanie speelde daar ook in mee. Zij zou Nigel ook aan een baan hebben geholpen bij de soap. Verder schijnen ze een relatie te hebben gehad .

Er circuleert trouwens ook een foto rond waar ie met z'n blote piemel op staat.

pi_28926933
En? en? en? en?
  maandag 18 juli 2005 @ 23:13:06 #17
16715 Mylene
*schatje*
pi_28927177
quote:
Op maandag 18 juli 2005 23:06 schreef milagro het volgende:
En? en? en? en?
anticlimax alert

Ik heb 'm helaas niet.
pi_28927219
quote:
Er circuleert trouwens ook een foto rond waar ie met z'n blote piemel op staat.
Like father like son, ook in het eggie! Ik ben halverwege de jaren '90 of zoiets EE gaan volgen, meegesleept door een (nu ex) vriendje. (en Howard's Way heb ik ook helemaal gezien)
  maandag 18 juli 2005 @ 23:37:17 #19
16715 Mylene
*schatje*
pi_28928200
quote:
Op maandag 18 juli 2005 23:14 schreef Suko het volgende:

[..]

Like father like son, ook in het eggie! Ik ben halverwege de jaren '90 of zoiets EE gaan volgen, meegesleept door een (nu ex) vriendje. (en Howard's Way heb ik ook helemaal gezien)
En Sons and Daughters? Vond ik ook helemaal geweldig. Ik heb de laatste aflevering ook nog ergens op tape staan.

Ontopic: Het is ook wel duidelijk wie de nieuwe eigenaren van de Queen Vic worden. Dat kan haast niemand anders zijn dan Sharon en Dennis .
  maandag 18 juli 2005 @ 23:52:50 #20
521 ruby
Hell yeah!
pi_28928872
Weet je wat me nou zo irriteert? Zucht....dat als Alfie iets wil zeggen tegen Kat, dat ze 'm nooit laat uitpraten. Dat schiet gewoon niet op zo. Inderdaad, kappen met die ongein. Get on with it, verdomme.

En ja, het zal haast wel dat Sharon en Dennis de nieuwe eigenaren worden. Zal Chrissy wel heel blij mee zijn.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 00:55:48 #21
6941 APK
Factual, I think.
pi_28931249
Alfie, Kat, Sharon, Dennis...

Ik kan dus gewoon na een maand of negen weer de draad oppakken?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_28935448
@ Schatje, heb ook álles gezien van Sons & Daughters, veel mensen daaruit zag je later terug in andere saops zoals Neighbours, die ik dus volg via de BBC.

@ Ruby, ja die irritatie heb ik ook, Alfie die zich aldoor omver laat l*llen door Kat.

@ APK, ik denk het ook, we gaan mogelijk zelfs weer terug naar de Den & Angie-tijd, toen volgde ik EE nog niet trouwens. Zullen de kijkers van het 1e uur dat wel leuk vinden?
  dinsdag 19 juli 2005 @ 10:57:19 #23
16715 Mylene
*schatje*
pi_28937188
Het zat er al aan te komen, maar nu heeft Jessie Wallace kennelijk toch echt de knoop doorgehakt, en zal EastEnders aan het einde van het jaar verlaten. Dit meldt o.a. de Sun. De Daily Mirror meldt tevens dat Charlotte Avery aka Tina de soap in herfst gaat verlaten.

Wel zonde van Jessie, want ik vind haar echt een top actrice. Maar ik heb begrepen dat ze andere dingentjes voor de Beeb gaat doen .

Tina mens vind ik irritant. Dat kan mij dus bar weinig schelen.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 11:01:42 #24
16715 Mylene
*schatje*
pi_28937276
BBC News Entertainment meldt het ook.
quote:
EastEnders' Wallace to leave soap

Actress Jessie Wallace, who plays Kat Moon in EastEnders, is to leave to series at the end of the year, the BBC has confirmed.

The 33-year-old will exit the soap in an undisclosed storyline, said a spokesman for the programme, adding the decision was "mutual".

Wallace has been in EastEnders for almost five years

Wallace is in talks with the BBC to work on other projects after her departure from the show, he continued.

The actress has played the role in the BBC soap since 2000.

Wallace joined the soap along with the rest of the Slater family almost five years ago, and was at the centre of a series of hard-hitting storylines.

Rescued

Her character admitted to sister Zoe Slater that she was actually her mother, and that her Uncle Harry was her father.

Kat Slater was poised to marry gangster Andy Hunter, but was rescued at the last minute by Alfie Moon, played by Shane Richie.

The pair married and took charge of the soap's infamous Queen Victoria pub, but their happiness was soon destroyed as Hunter wreaked his revenge.

In 2004 Wallace took maternity leave from the series, during which time EastEnders was criticised in the press for having declining viewing figures and weaker storylines.

Her character returned to the soap earlier this year to witness the departure of screen daughter Zoe, played by Michelle Ryan, and the further decline of her romance with Alfie.

EastEnders is hoping to rejuvenate its fortunes with the return of Peggy Mitchell and her sons Grant and Phil.
bron
pi_28938021
Jammer dat ze weggaat maar ze hadden haar (na haar kraamverlof) een betere verhaallijn moeten geven ipv een irritante zeer dominante tante die dacht Alfie met wat trucjes terug te kunnen krijgen. Een gemiste kans om nog iets van haar karakter te maken. Ze had bv best iets met die marktkraam kunnen doen en, ik zeg maar wat, de concurrentie met Alfie (en anderen) aan gaan, of ook proberen het wedkantoorje van Dennis te kopen. Een vrouw met pit, want dat is ze, moet je niet zo doelloos laten dobberen als een kakelende kip zonder kop zodat kijkers zich aan haar gaan irriteren. De mensen achter EE mogen zich best een beetje schamen! (en Tina, het kindvrouwtje vond ik al een tijdje helemaal niks)
pi_28939677
Johnny: "Ruby is de reden dat ik niet bij jou kan zijn"
Tina: "Of het excuus"

Johnny (tegen Tina die op de versiertoer gaat): "This isn't gonna work, je bent veertig en geen veertien".

Johnny: "Hoe vaak moet ik nog zeggen dat ik niet wil dat je met Stacey omgaat ?"
Ruby: "Niet schreeuwen pap"
Johnny: "En waarom niet ?"
Ruby: "Omdat ik moet overgeven"
pi_28943454
En digitalspy meldt nog: "The actress, who plays Kat Moon in the BBC soap, will leave EastEnders over Christmas - at the same time as on-screen husband Alfie Moon (Shane Richie)."

En: "Soap bosses have declined to give any clues on her exit storyline but revealed that she will not be killed off, leaving the door open for her return. Chrissie Watts (Tracy-Ann Oberman) and Sam Mitchell (Kim Medcalf) are both set to leave at around the same time - two characters which Kat has grudges against..."
pi_28951495
Jammer dat Kat er uit gaat zeg. Hoewel ik haar nu ook irritant vind, maar dat komt door de belabberde rol, is het zo'n vertrouwd Eastenders gezicht.
Er zou toch een nieuwe familie in de Square komen trouwens? Wanneer kunnen we die verwachten?
Mind the gap
pi_28951867
Chrissie en Sam moeten er wel uit, als eenmaal Dooie Den ontdekt wordt, kan niet anders.
Ik vind het wel jammer dat Alfie en Kat eruit gaan
  woensdag 20 juli 2005 @ 19:07:28 #30
521 ruby
Hell yeah!
pi_28984051
Het is inderdaad jammer dat er een aantal figuren weggaan maar ja, ook dat went wel weer.

Kat haar verhaallijn zit 'r niet echt mee de laatste tijd, dus dat gaat irriteren. Kan ze ook niets aan doen maar je denkt toch zo af en toe van: Kat houd je kop eens met je vervelende gezeik.
pi_29013356
ik vind dat ze Billy er ook maar eens uit moeten laten gaan want ie begint me echt te irriteren. of gaat ie er al uit????
pi_29023058
EE-schrijvers hebben zeker naar "Het theater van de Lach" van John Lanting gekeken, wat betreft Alfie, Mo en Kat, boring. En ik was ook niet gecharmeerd van Pet's verjaardag, heb de voorbereiding daarvan niet meegekregen, of lag ik net te dutten? Maar het ligt wel aan mij hoor, echt waar!
pi_29049328
Volgens mij hebben ze idd niks aan de voorbereidingen van Pat's verjaardag gedaan. Of het moet het gedeelte zijn geweest waarin ze de ballonnen aan het opblazen waren of ik moet ook geslapen hebben, want de aflevering was idd erg saai. Laten we hopen dat de aflevering van vandaag stukken leuker is, want meer Alfie, Kat en Mo kan ik echt niet verdragen.( spreken we nu eigenlijk niet van een driehoeksverhouding???). Viel gisteren nogal vaak in slaap, want ik vond de aflevering van gisteren echt heel slaapverwekken, of vergis ik me nu grondig en heb ik gisteren stukken gemist??? Naja we zien vandaag wel weer verder.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 20:36:49 #34
521 ruby
Hell yeah!
pi_29049495
Nee, je het geen stukken gemist. Het was gewoon slaapverwekkend. Maar ik verwacht binnenkort vuurwerk want het wordt tijd dat Alfie en Mo betrapt worden door Kat.

Verder kan ik er weinig over zeggen eigenlijk...

Eeh, wil Johnny stiekem Pat in bed hebben?
pi_29051365
hahaha fijn dat je er ook het zeflde over denkt Ruby! Ik snap eigenlijk niet wat Pat en Johnny met elkaar hebben?? hebben ze vroeger een relatie met elkaar gehad of zo?? Ik ben benieuwd of het ontdekt word dat Chrissie de handtekening van Den vervalst heeft. En het word inderdaad tijd dat Mo en Alfie betrapt worden door Kat, want dit is echt slaapverwekkend en ergelijk aan het worden. ( ik was al blij dat we van Danny afwaren, maar het zal wel in de familie zitten denk ik zo)
Ach ja maandag weer een dag. Maar ik denk dat ik Zondag maar eens naar de omnibus ga kijken, want ik heb namelijk de aflevering van dinsdag gemist.
pi_29062413
Onderstaande is niet echt een verlies dacht ik zo. Toch maar in een spoilertje gezet voor wie het niet weten wil.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bron. Alfie is een slijmjurk. Pat en Johnny? Kan ik me niet voorstellen dat dat gaat gebeuren!
pi_29070007
Idd Suko, dat onderstaande is echt geen verlies hoor! Ik vind het trouwens wel een beetje raar dat Billy en Little Mo weer gewoon met elkaar kunnen omgaan. Eigenlijk is dat neit echt boeiend, omdat beide personages me al beginnen te irriteren. Maar dat is al zo sinds dat ik naar EE kijk. Oh ja interessante spoiler trouwens
pi_29120456
Trouwens in de Daily Star stond een interessant artikel wat betreft Alfie, Kat en Little Mo
  dinsdag 26 juli 2005 @ 00:30:36 #39
521 ruby
Hell yeah!
pi_29129708
Nou, het kan niet lang meer duren voor dat Kat er achter komt dat Alfie en Little Mo wat met elkaar hebben aangezien Ian het weet. *wishfull thinking*

Wat is er trouwens met Jane's haar gebeurt? Ze lijkt wel op Sidonia met die spoiler achterop.
pi_29134508
Alfie had het tegenover Ian over een sparkle tussen hem en Kat, dat was echt niet zo toen Kat terug kwam, daar heeft ze tijden aangewerkt, kulverhaal dus. Ja dat haar van Jane, die kapsels (en variaties daarop) zie je wel meer, ook in een andere soap Neighbours. Ik vind het afschuwelijk, alsof je met je kop in het stopcontact hebt gezeten of de ratten hebben hapjes genomen, wie dat heeft verzonnen heeft een hekel aan haar én vrouwen! Anywees, gedoe met Demi en d'r vriendje kan ik niet meer behappen, kinderachtig en boring.
pi_29137190
Dat gedoe tussen Leo en Demi is óók kinderachtig, en moet idd snel ophouden. Ik verheug me er nu al op dat de familie van Leo weggaat. Kon dat niet wat eerder??
  dinsdag 26 juli 2005 @ 23:51:02 #42
521 ruby
Hell yeah!
pi_29156712
[zeur mode aan]Wat een nietszeggende aflevering zeg. [/zeur mode uit]
pi_29167963
Idd Ruby, deze aflevering is verkozen tot een van de saaiste afleveringen die ik ooit heb gezien
pi_29178389
Er doen al enige tijd de geruchten de ronde dat Danniella Westbrook opnieuw de rol van Sam zou oppikken. In OK magazine staat een interview met haar, en op de vraag of dat waar is, antwoordde ze met geen commentaar. Verder zei ze dat EastEnders haar tweede huis is. Vreemd, want nadat ze eruit was geschreven heeft ze enkel alleen maar negatief commentaar gehad over de soap . Dat ze liever naar Corrie kijkt dan naar EastEnders. Dus er zal wel iets van waar zijn. Misschien dat ze momenteel in onderhandeling is met de makers.
  woensdag 27 juli 2005 @ 20:56:52 #45
521 ruby
Hell yeah!
pi_29181871
Danniella haar geheugen is zeker een beetje aangetast na al dat cokegebruik van 'r.
Ze was pas ook te zien in The Weakest Link volgens m'n vriend.

Ik vind de huidige Sam leuker eerlijk gezegd.
pi_29183577
Huh. Danniella Westbrook < Die?
pi_29183795
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 21:52 schreef Suko het volgende:
Huh. Danniella Westbrook < Die?
.

Inmiddels is haar neus ook weer hersteld .
pi_29185068
OMG! Aan de andere kant kan het ook wel weer iets hebben, roddel+achterklap, herrie op het Walfordpleintje, gelazer in de kroeg, ongetwijfeld bedscènes met what ever wie! We wachten het af.
pi_29193414
Ooooh dat blijf ik zo'n afschuwelijk enge foto vinden van haar....zonder neusschotje....brrrr....
Voor mij hoeft ze niet terug te komen al was ze, eerlijk is eerlijk, wel "meer Mitchell" dan de huidige Sam.
Mind the gap
pi_29210594
Voor mij hoeft ze ook niet terug te komen hoor.
pi_29230775
Kat: "Hee Stace, wil je twintig piek verdienen ?"
Nana tegen haar in moeilijheden zittende kleinzoon: "Ik ben met Tracey op stap geweest"
  vrijdag 29 juli 2005 @ 12:38:22 #52
521 ruby
Hell yeah!
pi_29230893
Ik heb een beetje half zitten kijken gisteren aangezien ik met andere dingen bezig was. Maar volgens mij komt het moment dat het nu bekend gaat worden dat Alfie zowel met Kat als met Mo aan het rommelen is.

De rest weet ik niet meer zo eigenlijk.
pi_29231977
quote:
De rest weet ik niet meer zo eigenlijk.
Ik ook niet, weings schokkends dus. Alleen dat "do you know'' van Oma Moon spookt aldoor mijn hoofd, afijn dat duurt niet lang meer, gelukkig!
  vrijdag 29 juli 2005 @ 13:15:20 #54
521 ruby
Hell yeah!
pi_29232386
Wat is dat met "do you know" dan?
pi_29233552
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 13:15 schreef ruby het volgende:
Wat is dat met "do you know" dan?
Daarmee begint besje Moon zowat elke zin mee! Nog eventjes over Little Mo en Kat Slater, zal spoedig wel uitkomen, maar hun opdringerig gedrag tov Alfie is volstrekt ongeloofwaardig hoor, ik kan mij daar tenminste totaal niet in herkennen! (scéne is vast geschreven door een man )
pi_29248052
Idd Suko, ik heb vandaag maar eens met ondertiteling gekeken, en je hebt gelijk. Nana Moon begint echt bijna ieder zinnetje met You know en Do you know. Ik vind dat Sharon maar eens duidelijk moet maken wat ze nu wil. Wel of geen Dirty Den op de bruiloft.
pi_29390978
Ik had vrijdag en maandag geen tijd voor de Square en heb dus opgepikt vanaf de zoektocht naar Demi en Leo. Het is niet uitgesloten dat ze nu heroine zijn gaan gebruiken.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 15:45:56 #58
521 ruby
Hell yeah!
pi_29394271
Ow gosh, nog meer drama's.
Nah, ik geloof het niet dat Demi en Leo heroïne gaan gebruiken. Maar deze storyline zal wel een tijdje doorsukkelen ben ik bang.

En ja, Den uitnodigen voor de bruiloft gaat een beetje moeilijk he.. Wanneer zal het hoogtepunt zijn? Vrijdag?
pi_29400794
Idd Ruby, Den uitnodigen voor de bruiloft gaat idd wel erg moeilijk. Of ze moeten wel erg veel fantasie hebben daar.
pi_29403304
Ik vond het ietwat onsmakelijk, die Minty zoenend met ...uh, hoe heet ze toch al weer? Maar best wel een leuk tiepje, scène in restaurant was wel komisch. Gezemel van Sharon over paps ben ik een beetje beu, maar ja, dat moet wel vanwege de verhaallijn om Den boven water cq beton te krijgen, ha ha! Demi en Leo aan de heroine, neuh denk 't wel niet hoor, dat zal helemaal niet in eerdere scènes, ik hoop het ook niet eigenlijk. Kunnen ellenlange verhaalijnen opleveren, gadsie.
pi_29450278
De Millers kregen een journalist op bezoek maar Keith zag dat staaltje publiciteit niet zitten en beschuldigde de beste man zelfs van parasietengedrag; wordt vervolgd.
pi_29451779
ik ben benieuwd wat Sharon zal zeggen als ze zonder Den terugkomt en hoe Chrissie zich eruit praat
pi_29490710
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er goed uit .
pi_29491139
Kijk, dat zijn nog eens spoilers! Gelukkig was het deze week effies Alfie+Little Mo+Kat-loos. Ten huize van de Millers vind ik Rosie echt goed acteren, zoveel emotie spelen lijkt mij moeilijk en uitputtend, wat ik van Keith vind is nou wel bekend, dat blijft hetzelfde. Wel een beetje rare reactie van Demi toen ze haar moeder opbelde, denkt nu dat ze haar haat, alsof ze niet weet hóe mams reageert als ze angstig en bezorgd is. Ook vreemd is Ian, wel gevoeilig naar Rosie, keihard naar Jane als zij het over een eventueel kind heeft. Soms kloppen de karakters niet. Zou het wat (kunnen) worden tussen Minty en Emma? Kan best een aardige verhaallijn worden, kan Gerry moven, die is qua rol nou wel opgedroogd.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 12:09:55 #65
521 ruby
Hell yeah!
pi_29518503
Ik vroeg me af waarom ze het sms-je dat Emma kreeg van haar vriendin, zo van dichtbij lieten zien? Was er iets mysterieus aan de hand ofzo?

Overigens vrees ik dat dit de hele week de Leo & Demi show wordt.
pi_29518859
Ik vrees ook dat dit een hele week Leo & Demi wordt. Kunnen ze niet gewoon terug naar huis gaan, ze zullen toch wel in gaan zien dat dit echt niet kan zo. Trouwens was Chrissie nou van plan om de Vic te verkopen??
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 13:20:11 #67
521 ruby
Hell yeah!
pi_29519237
Volgens mij wel. En natuurlijk wel achter Sharon en Dennis hun rug om. Maar iets zegt mij dat dat niet helemaal gaat lukken.
pi_29523926
Tuurlijk zal het niet helemaal gaan lukken, want ik heb zo'n vermoeden dat Sharon en Dennis erachter zullen komen dat ze de Vic wil verkopen, dat kan namelijk niet uitblijven. Maar ik kan het ook mis hebben
pi_29537900
Ik heb de aflevering van gisteren gmist. Heb ik veel gemist of was het weer de Leo & Demi Show?
SPOILER
pi_29538236
Het was inderdaad weer veel van de Leo & Demi show...waar ik al bang voor was.

Plus een beetje Dennis & Christy, Dennis & Sam en Minty & (ex)lover, Ian & Aikido, enz enz.
pi_29538729
Leo speelt helemaal niet goed vind ik, geen acteer-genen. Hopelijk gaat Demi gewoon, met kiddie, naar huis! Ongeloofwaardig hoe uitgebreid Gerry en Minty (wat heb Emma te verzwijgen, zo maar uitmaken, ja ja) aan Dennis vertelden wat betreft het vertrek van Dan, dat doen ouwe roddel-gebakkies onder de thee, geen volwassen kerels. En Keith dan, doen ze dat expres of zo, niet alleen ziet hij er niet uit maar ook rols-gewijs is het niks. Hij had iets in mijn waardering kúnnen stijgen als hij heel Londen had afgezocht naar Demi! Gelukkig ontstijgt Pauline haar gezeur, dat is dan wel weer positief.
pi_29542751
Ik vind dat die hele Leo & Demi verhaallijn eens moet ophouden, een dag of 3 oké, maar een paar weken, dat is me echt teveel.keith is inderdaad ook helemaal niks qua uiterlijk en qua rol ( ik heb hem eigenlijk sinds dat hij in EE zat al niet gemogen ) Ja dat Pauline haar gezeur een beeje ontstijgt is wel goed, maar soms kan het wel eens goed van pas komen. Maar wat moet Ian nou bij Aikido les? Ik heb namelijk niet alles gevolgd daarvan, wegens studie enzo.
pi_29544353
Ik denk dat dat Aikido verhaal gewoon tijdopvulling is.
pi_29558745
Nieuws, nou ja nieuws, over ex-bewoners van de Square; Mona Hammond speelt in de serie 'Babyfathers' (elke donderdagavond rond elf uur) en Oscar James verkoopt aan Sjakie van de Chocoladefabriek de reep met de laatste gouden wikkel.
pi_29562902
Ow ja. Idd Ruby, Aikido kan idd wel tijdopvulling zijn omdat ze zeker niks beters kunnen bedenken
pi_29579522
De Millers schakelden de hulp in van de ouders van Leo maar eerst maakten de mannen weer flink ruzie.
Demi werd aangerand en probeerde heroine. Toen een beroofde Leo terugkwam trof hij haar bewusteloos aan.

Keith: "Mag er alsjeblieft een andere plaat op ?"
Ray: "Nee, want ik leef hem elke dag"
pi_29588626
Zo zo, leek wel een Romeo en Julia-variant! Letterlijk is Leo killed off. Op de een of andere manier speelt die Demi een beetje vreemd maar wél goed. Kids van Ian, zittend voor de tv met een spelletje, benamen mij even ook de adem, hoe ze spraken over hun vader en zijn relaties. En wat ik eerder postte over Pauline neem ik weer snel terug, blijft een ouwerwetse zeurkouserige tuttebol.
pi_29589395
Net wat je zegt Suko, het meisje dat Demi speelt, acteert goed. Behalve zij en de moeder van Leo, vond ik het verder niet echt overtuigend allemaal. Vooral die dokter vond ik uitermate belabberd spelen. Die dromerige scène had van mij ook niet zo gehoeven. Ik hou daar niet zo van.

Jane en Ian zijn inderdaad echt slaapverwekkend. Ik heb vooral een hekel aan Jane gekregen.

[ Bericht 9% gewijzigd door Mylene op 12-08-2005 22:13:41 ]
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 23:11:43 #79
521 ruby
Hell yeah!
pi_29591025
Goh, ik had niet verwacht dat Leo dood zou gaan eigenlijk. Maar blijkbaar moesten ze van 'm af.

En die dokter speelde idd nogal belabberd. 't Klonk nergens naar. Valt me wel vaker op dat ze van die amateurs in huis halen voor die kleine rolletjes.
pi_29598740
EastEnders Exclusive: We Quit

Echter nog niet bevestigd door de Beeb. Ik hoop dat het niet waar is. Ik dacht dat ze beide hadden bijgetekend tot het einde van 2006.
pi_29598918
Mijn god, ik dacht even dat Eastenders er helemaal mee zou stoppen. Gelukkig dat het niet zo is (ondanks de crap wat er zo nu en dan uitgezonden wordt).

Naja, jammer van Sharon en Dennis, maar goed daar wennen we ook wel weer aan.
pi_29600628
Op andere fora draaien ze door het nieuws een beetje door, wat voorbeelden:
quote:
This is not an urgent enquiry and the phone number has been removed. We discourage anyone from contacting the BBC. Please read the post in Announcements.

The best we can do is wait until the BBC either confirm or deny this and when that happens to support Nigel and Letitia
quote:
Phone Number Removed - We discourage anyone from contacting the BBC. Please can't we just wait patiently for confirmation on the website.
quote:
This number has been removed and this topic will be closed if the number continues to be posted.

PLEASE WAIT PATIENTLY FOR CONFIRMATION - WE DISCOURAGE ANYONE FROM CONTACTING THE BBC DIRECTLY. THIS IS NOT AN URGENT ENQUIRY.
De lijnen liggen natuurliijk helemaal plat bij de Beeb .

-edit: een woordvoerder van de omroep heeft het inmiddels bevestigd, aldus Digital Spy .

[ Bericht 5% gewijzigd door Mylene op 13-08-2005 12:46:09 ]
pi_29601008
Tuurlijk is dit geen leuk nieuws, aan de andere kant vond ik de rol van Dennis een beetje 'hangen.' Naast het almaar knuffelen met Sharon (ruzietje en dan weer goedmaken) had hij toch meer te doen moeten krijgen. Ik dacht dat hij een big shot had moeten/kunnen worden, met of zonder Sharon als zakenpartner. Jammer dat de schrijvers niet creatiever zijn geweest. EE/BBC mag wel oppassen, verloren kijkers haal je niet zomaar weer terug.
pi_29603245
Misschien stond de beslissing van Nigel al vast om de soap te verlaten, maar dat ze hem hebben overgehaald om een paar maandjes terug te komen. Net zoals met Jessie Wallace. Het lijkt erop dat de makers veel leunen op de karakters en in minder mate op de verhaallijnen, terwijl imo die vooral het uitgangspunt moeten hebben. Dat is ook de kracht van soaps als Emmerdale en Corrie. Vandaar dat die soaps ook beter scoren momenteel.

Letitia Dean keert naar alle waarschijnlijkheid wel terug.
quote:
Dennis and Sharon quit EastEnders

EastEnders actors Nigel Harman and Letitia Dean, who play Dennis Rickman and Sharon Watts, are leaving the soap.

Letitia Dean and Nigel Harman will concentrate on other roles

Harman, 32, is quitting by "mutal, amicable decision" with producers, an EastEnders spokesman said.

He will make his final appearance on the BBC soap at the end of the year, when Dean - a founding cast member - will take an extended break.

"We do not know when she will come back, but she will return," the spokesman said.
SPOILER
The EastEnders spokesman would not reveal the pair's closing storyline, as the two actors leave to concentrate on other roles.

Dean, 37, was in EastEnders for a decade from 1985 and has already taken a number of breaks from the show.

EastEnders regularly attracted up to 14 million viewers until 2004 but it has recently struggled to match the ratings of its ITV1 rival Coronation Street.

Harman and Dean's departure at the end of the year will coincide with that of Jessie Wallace, who plays Kat Moon.

It comes as previous EastEnders cast members Mike Reid, Barbara Windsor and Ross Kemp are due to return to the soap.
bron
  zondag 14 augustus 2005 @ 11:27:53 #86
521 ruby
Hell yeah!
pi_29623481
Als dit allemaal waar is...apart mannetje dan die Steve.
pi_29628846
Sorry maar kan iemand me eventjes vertellen waarom Nigel en Letitia eigenlijk willen vertrekken ( als het waar is). Want ik word er niet echt wijzer van.
pi_29633991
Beetje ongeloofwaardig dat gedoe met Demi, nooit wat gebruikt en dan in 1 keer hoppa all the way en helemaal zonder enige hulp hoe of wat

Maar gelukkig die storyline ten einde
  zondag 14 augustus 2005 @ 18:21:29 #89
521 ruby
Hell yeah!
pi_29634732
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 17:53 schreef milagro het volgende:
Beetje ongeloofwaardig dat gedoe met Demi, nooit wat gebruikt en dan in 1 keer hoppa all the way en helemaal zonder enige hulp hoe of wat

Maar gelukkig die storyline ten einde
Viel mij ook al op, maar toen ik deze opmerking tegen m'n vriend maakte zei ie: dat weet iedereen toch?
pi_29641524
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 18:21 schreef ruby het volgende:

[..]

Viel mij ook al op, maar toen ik deze opmerking tegen m'n vriend maakte zei ie: dat weet iedereen toch?
wel ja, ik ram ook zo een injectienaald in mijn aderen, hoor, al heb ik het nog nooit gedaan, geen probleem, kwestie van goed opletten hoe ze het in de films doen en goed mikken
  maandag 15 augustus 2005 @ 00:54:41 #91
521 ruby
Hell yeah!
pi_29645910
Globaal weet je het wel, maar gedetaileerd niet echt nee. Dus dat Demi verhaal was inderdaad niet echt geloofwaardig nee.
pi_29649936
Maar uit het feit dat ze out ging, kun je toch opmaken dat ze geen geweldig shot heeft gezet (ik heb r alleen zien liggen by the way, vrijdag (en zondag) heb ik gemist)
pi_29650049
Ik zal me even voorstellen
  maandag 15 augustus 2005 @ 12:26:52 #94
521 ruby
Hell yeah!
pi_29653044
Welkom!

Blijkbaar heeft ze wel goed gespoten en is ze daarom flink out gegaan.
pi_29653393
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 10:24 schreef Chinaski70 het volgende:
Maar uit het feit dat ze out ging, kun je toch opmaken dat ze geen geweldig shot heeft gezet (ik heb r alleen zien liggen by the way, vrijdag (en zondag) heb ik gemist)
het gaat erom dat een meisje van 14 die niet rookt of drinkt, nog nooit drugs gebruikt heeft, nooit omgegaan is met hen die dat wel doen, opeens besluit een shot te zetten, 'want het ligt daar toch en ik voel me zo rot' , weet hoe ze heroine moet 'aanmaken' en weet hoe ze moet injecteren in een ader, en dat ook durft ( lijkt mij best eng om jezelf een injectie te geven, in de ader nog wel, als je dat nog nooit gedaan hebt)
pi_29653969
precies ! ongeloofwaardig is het op zn minst. Een lepel, citroensap etc....toch een ingewikkeld klusje lijkt me zo.........

Maar wat is de svz nu : Demi is thuis en Leo is dood(!?!?) Begreep ik dat goed ? Heeft ie daarna ook een shotje genomen, of werd ie niet goed van die chips uit de vuilnisbak ?? Ook zwaar overtrokken die scene : overigens.....
pi_29654187
Demi nam een shot, terwijl Leo weg was, Leo komt terug en vindt Demi knock out, denkt dat ze dood is, en neemt dan zelf ook een overdosis, op het moment dat hij bijna out gaat, komt Demi weer bij haar positieven
pi_29654272
bedorven f&c als doodsoorzaak was geloofwaardiger geweest, toch
pi_29669673
Waren die F&C dan bedorven, of heb ik Vrijdag even niet goed opgelet. Welkom Chinaski70
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 08:10:10 #100
521 ruby
Hell yeah!
pi_29681614
Hij had de F & C uit een prullenbak op straat gehaald en toen vond ie dus dat affiche waarop vermeld staat dat Demi en Leo vermist worden.
pi_29682284
Die F & C was een ietsje bedorven, Leo moest kotsen maar als hij daaraan was gestorven was dat niet geloofwaardig geweest, zoveel daklozen lopen de afvalbakken na om de honger te stillen en op een bedorven maag na blijven ze meestal wel in leven. En verder gaat mij die Jane ook irriteren, die grote mond in beeld ook trouwens. Nogal genant dat gedonder met dat kwakkie van Ian! Die nieuwe huurster (collega van Sonia en maar gelijk verklapt wat Ian in het z.huis deed, lijkt me not done overigens) van Jim en Dot lijkt weer een excuus-allochtoon, helemaal niet opvallend of zo. EE dipt een beetje.
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 09:47:32 #102
521 ruby
Hell yeah!
pi_29682524
En toch blijven we lekker kijken.

Ons kun je met recht trouwe fans noemen!
pi_29682665
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 09:47 schreef ruby het volgende:
En toch blijven we lekker kijken.

Ons kun je met recht trouwe fans noemen!
Tot het bittere einde, van wie, wanneer, waarom of wat ook!
pi_29690149
Idd je kunt ons echt trouwe fans noemen !
  woensdag 17 augustus 2005 @ 07:57:55 #105
521 ruby
Hell yeah!
pi_29710854
Ooh, wat is die Chrissy een kutwijf zeg! Zegt ze dat Sam de laatste is geweest die Den gezien heeft. Ben benieuwd, het kan niet lang meer duren....
pi_29711591
Werd trouwens door de omroeper aangekondigd als een Oscar-winning performance van Chrissy! Voor mijn part zijn ze trouwens alledrie (met Zoe en Sam) partners in crime, dus ook net zo schuldig. Tenslotte handelde Chrissy eerst uit zelfverdediging. Hoe daarna een ieder zichzelf eruit wil/weet te kletsen, tja!
  woensdag 17 augustus 2005 @ 10:32:10 #107
521 ruby
Hell yeah!
pi_29712724
Ja, maar uiteindelijk heeft zij de genadeklap gegeven + dat zij dat voor een lange tijd verzwegen heeft voor Zoë.

De tijd zal het leren!

Gaan Dennis en Sharon nou donderdag trouwen?
pi_29713385
Zijn er nog spoilers ?????? Ik dacht dat Den deze week al wordt gevonden (voor/tijdens/na de bruiloft) . Als dat zo is, moet Chrissy toch wel errug snel wegwezen (en Sam ook)!!!!
pi_29715801
Nee Ruby, Donderdag is het vrijgezellenfeest van Dennis en Sharon.
SPOILER
Wanneer ze gaan trouwen heb ik maar tussen spiolers gezet, want misschien wil niet iedereen dat nu al weten. Dus zekerheid voor alles. Ik ben idd ook erg benieuwd hoe Chrissie zich hieruit zal praten, zit ze ook nog tegen Sharon te liegen over Den's verdwijning. Ik ben trouwens benieuwd hoe het vrijgezellenfeest zal verlopen, zal wel niet smoothy verlopen. dat is gewoon een voorgevoel van me hoor.
SPOILER
Maar ik ben bang dat ik Donderdag en vrijdag EE moet missen, maar dan kijk ik op Zondag de Omnibus wel kijken, ben ik ook weer bij, mocht er iets gebeuren wat van belang is
  woensdag 17 augustus 2005 @ 15:32:26 #110
521 ruby
Hell yeah!
pi_29721053
Mocht je je nou niet kunnen bedwingen...dan kun je hier spoilers vinden.

http://www.walfordweb.co.uk/walfordweb/spoilers.php
pi_29729111
haha thnx voor de site Ruby, ik heb m meteen bij mijn favorieten toegevoegd( ik was hem namelijk kwijt)
  woensdag 17 augustus 2005 @ 21:21:25 #112
521 ruby
Hell yeah!
pi_29731470
You're welcome Cecilia34.

Hier even een plaatje van Dennis met blote bast. Ja ja, rustig aan meiden, hou je in!

pi_29732005
aah Ruby die foto heb ik al op mn slaapkamerdeur geplakt . het oog wil ook wat he
  woensdag 17 augustus 2005 @ 21:58:47 #114
521 ruby
Hell yeah!
pi_29733203
Haha, nah dat doe ik maar niet. Dan wordt m'n vriend jaloers. Maar qua torso komen ze wel overeen hoor.
pi_29744535
dames, hou het leuk he ...... ik als man bespaar jullie tenslotte ook de nudies van Pauline (en Pat!!) ..........
pi_29745862
kijk ruby het zit zo, er zit namelijk een vlek op de deur en dat is niet eccht charming hé? Maar fijn voor je dat Nigel en je vriend qua torso wel overeen komen:P dus dat met die foto is meer camouflage maar hij ziet er wel aardig uit hij is niet verkeerd
pi_29747780
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 08:55 schreef Chinaski70 het volgende:
dames, hou het leuk he ...... ik als man bespaar jullie tenslotte ook de nudies van Pauline (en Pat!!) ..........
Als jij foto's van deze hot girls wil plaatsen, mag dat hoor. Als het te erg is dan scroll ik ff flink verder.
pi_29747967
Zou ik zeker doen Ruby:P Maar hoe plaats je eigenlijk foto's????? trouwens wisten jullie dat Letitia hairextensions draagt!!!!! ???
pi_29749177
zijn geloof ik nog wel wat pikante beelden van peggy mitchell te vinden uit haar carry on films
pi_29749817
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 11:24 schreef Cecelia34 het volgende:
Zou ik zeker doen Ruby:P Maar hoe plaats je eigenlijk foto's????? trouwens wisten jullie dat Letitia hairextensions draagt!!!!! ???
Ik had al zo'n donkerbruin vermoeden dat Letitia Dean hairextensions draagt ja... Op één of andere manier vond ik het er niet zo heel natuurlijk uitzien gezien die diverse lagen op haar hoofd.

Zo plaats je plaatjes [img] adres van het plaatje [/img[

Hoe kom je aan het adres van het plaatje? Ga er opstaan met je muis, vraag de eigenschappen op en dan zie je het adres van het plaatje. Dat adres kopieer je die zet je dus tussen [img] ... [/img].

Ik hoop dat het duidelijk is.
pi_29751438
Dank je wel Ruby. Het schijnt ook dat ze vorig jaar in een musical heeft meegedaan, vandaar dat ze er vorig jaar uit was, na de kerst. En volgens mij is er ook echt niks meer echt aan Letitia Dean hoor, ik vind dat ze er een beetje zwanger uitziet??? Als dat zo zou zijn zou dat ook een reden kunnen zijn van haar vertrek, want Sharon is onvruchtbaar in EE . Trouwens het vertrek van Nigel en Letitia is al officieel, las ik ergens. Maar goed daar wennen we ook weer aan
SPOILER
Ik heb de video maar geintalleerd, voor de aflevring van vandaag, dus maar hopen dat het goed gaat
pi_29773918
C 34, da's toch geen spoiler vroeg of laat komen ze allemaal weer een keer terug (na een mislukt avontuurtje hier of daar). Is natuurlijk ook voor de schrijvers wel handig. Kan er zo 20 noemen (misschien wel meer !!) die voor een come back in aanmerking kunnen komen. Bij Eastenders ben je pas weg als je in de serie of i.h. echt dood bent
pi_29773927
.......en zelfs dan misschien nog niet eens !!!!
pi_29776624
Die mannelijks stripper, en dan Dennis met politiepet op, zijn gezicht, onvergetelijk! Moe Mo had daarbij moeten zijn, zooooo desperado voor mannenvlees, pikant detail, ballon met een fallusje was haar laatste herinnering, of zoiets. En Alfie kiest geen van beide zussen, hoe dat nou weer verder moet?
SPOILER
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 18:37:47 #125
521 ruby
Hell yeah!
pi_29789179
Damn, die stripper inderdaad. Je weet toch ook niet waar je kijken moet als er zo'n gast enthousiast quasi sexy moves voor je staat te maken. Dennis z'n kop sprak boekdelen.

En Tina en Johnny Allan waren ook maar weer eens van de partij. Ik vraag me eigenlijk af waar Jake en Danny zijn beland. Het laatste wat wij van hen gezien hebben is dat Johnny Allan ze achterna zat in het bos. Daarna helemaal noppes. Zal dat nog vervolg krijgen? Niet dat ik die achterlijke Danny mis, maar Jake kon ik wel pruimen.
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 18:39:55 #126
103745 dragon25
hmmm, donuts.....
pi_29789221
Man, dat ik nu pas zie dat er een Eastenders topic is!!!
Ik kijk altijd alleen de Omnibus...

Heb zitten janken toen Leo doodging
You're a naughty boy... GO TO MY ROOM!
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 18:51:57 #127
521 ruby
Hell yeah!
pi_29789482
Welkom dragon25.

En janken mag hoor.
pi_29790757
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 18:37 schreef ruby het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af waar Jake en Danny zijn beland. Het laatste wat wij van hen gezien hebben is dat Johnny Allan ze achterna zat in het bos. Daarna helemaal noppes. Zal dat nog vervolg krijgen? Niet dat ik die achterlijke Danny mis, maar Jake kon ik wel pruimen.
Daarna was nog wel even Jake's stem te horen aan de telefoon, misschien een teken dat Jake nog terugkomt? Voor zover ik weet zou Danny niet meer terugkomen, misschien toch dood?
pi_29790958
Laten we het hopen dat Danny niet meer terugkomt, ben blij dat ik van die gast af ben. En idd Ruby, Jake was als enigste van het duo te pruimen. Misschien zijn Danny & Jake wel op de vlucht geslagen, of misschien heeft Johnny Allen alleen Danny neer geschoten. ow ja welkom dragon25. Trouwens dat gezicht van Dennis sprak gisteren echt wel boekdelen:P En dan dat hoedje wat hij op had in het begin. Ik was namelijk net op tijd thuis om het te zien.
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 19:49:08 #130
521 ruby
Hell yeah!
pi_29791001
Dat hoedje....afschuwelijk. Zo zou ik m'n vrijgezellenavond echt niet hoeven hebben.
pi_29792071
Dat hoedje was ook idd afschuwelijk ruby. Moet er niet aan denken als ik met zoiets op mijn vrijgezellenavond moet rondlopen, dan loop je volgens mij echt wel voor schut, maar ja Dennis keek ook niet voor niks niet zo happy met dat hoedje op zn kop. Blijkbaar dacht hij er hetzelfde over:P
pi_29794978
In Engeland dragen ze altijd van die maffe hoedjes op een partijtje, ook met kerst, mallotige traditie. Die danspartner van Mo en later van Pauline lijkt een beetje op Derek vind ik, krijgt ook een rolletje in EE. Ik dacht dat Jake Moon wél weer terug zou komen in EE maar wanneer? Ik vond hem ook wel leuk.
SPOILER
pi_29795899
Die danspartner van Mo en later Pauline leek ook op Derek, daar heb je gelijk in. Jake Moon komt ook weer terug, maar wanneer dat is nog niet bekend. En dan dat gevecht vandaag in de Vic tussen Chrissie & Sam. Waar ging die eigenlijk over ( heb de aflevering maar half meegekregen)??
Vast en zeker wel weer over Den of de Vic neem ik aan ??
pi_29796252
Sam was bezopen en dreigde en public de waarheid te vertellen. Mede omdat inderdaad Chrissy haar niet had verteld dat de bar nu van haar is er straks misschien met de poet (bij verkoop) vandoor gaat. Daardoor ook bang dat Chrissy haar zal opzadelen met de moord op Den, net zoals ze met Zoe probeerde. Op het laatste zette Chrissy Sam uit The Vic met de woorden: You're on your own.
  zondag 21 augustus 2005 @ 14:13:15 #135
103745 dragon25
hmmm, donuts.....
pi_29838110
Heeft er trouwens nog iemand een paar maanden gelden A-Z of Eastenders (20 years of Eastenders) gezien? Gepresenteerd door Jonathan Ross? Was geweldig!
  zondag 21 augustus 2005 @ 19:19:52 #136
521 ruby
Hell yeah!
pi_29846920
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 22:04 schreef Suko het volgende:
In Engeland dragen ze altijd van die maffe hoedjes op een partijtje, ook met kerst, mallotige traditie.
Dat van dat hoedje tijdens kerst klopt inderdaad. Maar meestal ben je al aardig lam tegen die tijd dus dan interesseert je dat vrij weinig. Bovendien ben je dan toch "thuis" met familie...

En die danspartner van Pauline meen ik ergens eerder te hebben gezien.
pi_29864578
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 14:13 schreef dragon25 het volgende:
Heeft er trouwens nog iemand een paar maanden gelden A-Z of Eastenders (20 years of Eastenders) gezien? Gepresenteerd door Jonathan Ross? Was geweldig!
j
Ja, ondergetekende (zie ook EE deeltje 8).
Helaas heb ik op het moment weinig tijd voor de Square maar kon in de herhaling nog het een en ander meepikken; Ian die z'n sterilisatie ongedaan moet maken en Sonja's collega die bij Jim en Dot op kamers gaat wonen o.a.
Die dansleraar met het nep-accent en dito kapsel zagen we ook bij de salsa-avond van een paar weken geleden (terwijl de heren van hun vrijgezellenfeest een ska-avond maakten).

Quote van de dag:
Sam: "Dus ik ben uit de Vic verbannen ?".
Chrissie: "Dat hoeft niet eens, je vrienden ben je toch al kwijt".
  maandag 22 augustus 2005 @ 23:25:19 #138
103745 dragon25
hmmm, donuts.....
pi_29871549
Nou, en arme Dot, nog d'r rijbewijs niet. Vond de nachtjapon die voor Naomi(?) kocht helemaal toppie
  maandag 22 augustus 2005 @ 23:36:50 #139
521 ruby
Hell yeah!
pi_29872044
Het was wel weer één en al kommer kwel bij de de familie Miller. En nu kijkt Demi haar eigen moeder niet eens aan. Nah, zal allemaal wel weer goedkomen.
Overigens vind ik moeder Miller wel goed acteren.

Driehoeksverhouding van Alfie, Kat en Mo is nog steeds niet afgelopen helaas. Wanneer komt het hoogtepunt?

[ Bericht 1% gewijzigd door ruby op 22-08-2005 23:51:22 ]
pi_29884954
Zeker zal dat wel weer goed komen tussen Demi en haar moeder, ruby. En ik denk dat we nog wel ff kunnen wachten op het hoogtepunt van Alfie+Kat+Little Mo. Laten we hopen dat er snel een einde aankomt, want ik vind er persoonlijk niks aan.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 14:28:25 #141
521 ruby
Hell yeah!
pi_29887408
Ik ook niet. Het gaat me vervelen. En dat gekrijs (hysterische lach) van Kat op de markt wordt ook saai.
pi_29892440
Idd Ruby, en dat gelach van Kat is niet alleen saai, maar ook nog eens irritant :p. Ik heb gisteren nog naar The Bigger Picture gekeken, met o.a Elijah Wood en Natalie Cassidy. Anyway ik hoop dat die bruiloft er heel snel aankomt, want EE begint me nu een beetje te vervelen; Sam die ruzie heeft met Chrissie, de Millers gaan nog maar net, en de hele Alfie+Kat+Little Mo storyline moet maar eens snel ten einde komen.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 18:06:53 #143
521 ruby
Hell yeah!
pi_29927550
Leuk dat Ruby weer terug is. Die is tenminste (nog) niet zo irritant.

En Cat die zich weer aan het opdringen is.. Godzijdank was Alfie zo wijs om er nu wat van te zeggen. Hebben we dat ook weer gehad. Nu little Mo nog.
pi_29928815
Inderdaad, Kat neigt bijna tot een hysterisch viswijf, zat vroeger toch iets meer diepte in, wat de rol betreft dan. Wat mij nou zo verbaast is het feit dat Sharon en Dennis totaal niet nieuwsgierig zijn waarom Sam zo tekeer gaat tegen Chrissy, terwijl Sharon eerder Sam zowat naar de politie sléépte om een schijnbaar miniscuul feitje. Soms denk ik wel eens dat de EE-schrijvers ons, als kijkers, voor een zooitje Jan Doedels zien. Ik snap de soap-technieken wel, toeschrijven naar een naderend hoogte- cq dieptepunt maar ik word er af en toe wel een beetje simpel van. Leuk dat Ruby weer terug is, hopelijk blijft haar karakter 'kijkbaar.'
pi_29947660
En er gaat er weer eentje uit, maar is niet echt een verrassing.
Another top 'EastEnders' star quits
SPOILER
Was even de bron vergeten!

[ Bericht 5% gewijzigd door Suko op 25-08-2005 11:45:55 ]
pi_29958601
Nah, ik zal 'm niet missen. Maar ik vraag me wel af waarom er sprake is van "tense" on-set atmosphere. Wat gebeurt daar allemaal?
pi_29963177
Ik weet het ook niet precies en met deze linkjes blijft het alsnog iets vaag: 1 en 2.
pi_29964161
Oh ja, "a lot of back stabbing" inderdaad. Dat was het. Plus dat bepaalde collega's niet met elkaar overweg kunnen. Maar ja, dat is in het echte leven ook zo.
pi_29992015
In de cliffhanger vertelt Alfie aan Nana dat hij voor Little Mo heeft gekozen terwijl Kat, na een openhartig gespek met Charlie, denkt dat de toekomst van haar is.

Sam: "We moeten voorkomen dat ze (Chrissy) hier mee wegkomt"
Kat: "WE ?"
pi_30033161
Sam is ontslagen bij de friettent en ging naar de politie om de boel te verraden. Kat wist haar nog net tegen te houden.

Ian: "Ik kan het me niet veroorloven om klanten kwijt te raken omdat jij zo nodig de feestbeest moet uithangen"
Kat: "Als jij Zoe verlinkt maak ik je leven tot een hel"
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 17:56:01 #151
521 ruby
Hell yeah!
pi_30033924
Godsamme, heeft Alfie eindelijk de knoop doorgehakt, durft ie weer geen weerstand te bieden tegen die opdringerige irritante Kat. IK KAN ER NIET MEER TEGEN!!!!!!!!!!!

En verder word ik ook misselijk van die sopgeluiden als Sharon en Dennis elkaar aan het aflebberen zijn.
pi_30058630
Alfie moet maar eens gewoon tegen Kat zeggen dat het over en uit is tussen die twee, en eigenlijk had ie het meteen moeten zeggen, zonder verdere omwegen. En wat die sopgeluiden betreffen, dat is ook misselijkmakend. Een paar keer in een maand ofzo dat gaat nog wel, maar volgens mij lebberen Sharon en Dennis elkaar ook echt werkelijk íedere keer af als ze in beeld zijn. Maar zou Alfie echt de knoop doorhakken, of gaat ie Little Mo en kat weer aan het lijntje houden??? Laten we hopen van niet, want ik kan er ECHT niet meer tegen!!!!!!!!!!!!!!. Trouwens EastEnders Classic is ook wel interessant( soms dan).Ik ben er achter gekomen dat Pauline echt werkelijk altíjd een zeikerig iemand is geweest, maar of dat ooit zal ophouden?? Ik denk van niet .
pi_30069947
spoiler

Deze week .
pi_30075968
Pssst Schatje wist ik al langer die spoiler, wel interessant zeg :p. Word weer EE als vanouds neem ik aan??
pi_30077952
Psycho Sam....geweldige aflevering.
En Dennis zag er weer goed uit
Mind the gap
pi_30078122
Ja Cecelia34, de komende tijd wordt EastEnders weer als vanouds. Vandaag is het nieuwe soap seizoen ook begonnen .

Aflevering van vandaag heb ik nog niet gezien. Ik heb 'm opgenomen. Ik heb op andere fora gelezen dat ie ijzersterk was.
pi_30079423
Een 'best' goeie aflevering, me geen moment geergerd, en dat laatste zegt wel wat. En ik had best even in Sam d'r schoenen willen staan, lijkt me heerlijk dát te doen wát ze deed, ik zal het niet beschrijven want Schatje moet nog kijken. Sharon is óf zwanger of ze is echt veel aangekomen. Maar ja, dat komen we ook nog wel te weten.
  maandag 29 augustus 2005 @ 22:43:07 #158
521 ruby
Hell yeah!
pi_30080340
Ik vond het een leuke aflevering dit keer met psycho Sam!

Graag meer van dit soort acties.
pi_30089053
Het was gisteren idd een ijzersterke aflevering. Ik heb me ook geen moment geergerd en de opmerkingen van Pauline tegen Dennis had ik wel verwacht En volgens mij is Sharon zwanger, misschien zou dat iets met haar vertrek te maken hebben? Aangezien ze in de serie onvruchtbaar is, zou het er wel heel gek uitzien als we een zwangere Sharon in beeld zien. Dat idee heb ik al langer, dat ze zwanger is Maar we zullen wel zien. Het kan ook dat ze is aangekomen ja, maar ik denk eerder dat ze idd zwanger is. Ik hoop dat de aflevering van vandaag ook weer zo ijzersterk is als die van gisteren.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 12:04:24 #160
521 ruby
Hell yeah!
pi_30091942
Ik denk het wel Cecelia34. Aangezien Den z'n poot uit het beton steekt, kunnen we wel wat verwachten vandaag.

En Sharon zwanger? Hmm, zo heb ik het nog niet bekeken. Ik heb altijd het idee dat het gewoon een beetje een stevige tante is. En anders zou het toch wel bekend zijn in de Britse tabloids?

*op onderzoek uitgaat*
pi_30093936
Haha idd Ruby. maar was dat wel de poot van Den die onder het beton uitstak?? Of heb ik misschien niet goed gekeken?? Maar het kan ook zijn dat Sharon idd een stevige tante is
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 13:19:39 #162
521 ruby
Hell yeah!
pi_30094083
Ja het moet wel Den z'n poot zijn, tenzij er nog eentje onder het beton ligt. We zullen zien vanavond.
pi_30094452
Ja, het was echt een aflevering om van te smullen .

Dat gezicht ook van Sam toen ze een mondhoek omhoog trok .

Dennis zag er waanzinnig lekker uit in dat pak .

Wat foto's:

pi_30095804
Het was inderdaad een ijzersterke aflevering:

Chrissy: "Luister, ik wil dat je iets voor me doet"
Kat: "Waarom zou ik iets voor jou doen ?"
Chrissy: "Ik wil dat je Sam in de gaten houdt, she looks like the dog's puke en weet absoluut niet waar ze mee bezig is"
Kat: "Okee"
Chrissy: "Dank je wel"
Kat: "Da's niet nodig want ik doe het niet voor jou, ik sta aan Zoe's kant en niet aan de jouwe.
Good luck Sharon"
Sharon: "Bedankt"
Kat: "Ze boft maar met zo'n vriendin als jij"

De stompvaste tong van Stacey: "Die (Sharon en Dennis) gaan elkaar valse beloftes doen, ik zal altijd van je houden blablabla, en liggen een jaar later in scheiding omdat ze allebei een ander hebben. Zo zie je maar weer, niets duurt eeuwig".
Alfie: "Jij bent wel erg cynisch voor je leeftijd"
Stacey: "Ik ben niet cynisch maar realistisch, liefde is een hol vat vol leugens".

Sam: "I've got nothing"
Charlie: "You haven't got nothing"
Sam: "Oh ja, wat heb ik dan ?"
Charlie: "Familie en vrienden die om je geven"
Sam: "En waar zijn ze dan ? Ik heb geen vrienden, niemand geeft om mij"
Charlie: "Ik geef om je"
Sam: "En waarom dan wel ?"
Charlie: "Omdat je de dochter van Peggy bent"
Sam: "Dus daar is het je om te doen, je wilt met een Mitchell-meid naar bed en omdat je m'n moeder niet kunt krijgen neem je mij maar. Who do you think you are ? FAT STUPID CABBIE"
Mo (na een fikse oplawaai): "Look at the state you're in, je hebt je in dagen niet gewassen en je stinkt als de pest. Waar zijn je trots en je waardigheid ?"
Sam: "Afgepakt, net als m'n kroeg"
Mo: "Je hebt geen kroeg meer, accepteer het nou gewoon. En zorg dat je een eind oprot, er is een bruiloft gaande en de mensen zitten niet te wachten op je one-woman-show".
Sam (nadat Mo en Charlie zijn vertrokken): "You want a show, I'll give you a show. I'll show you"

Kat (nadat Sam is gearresteerd): "Als je het ook maar in je hoofd haalt om Zoe's naam te noemen dan verzeker ik je dat het nergens meer veilig is".
Sam: "Ik vertel ze alles en misschien krijg ik er wel een beloning voor".
pi_30098012
Ja dat was het idd J_TM !! En Ruby, het moet idd wel de poot zijn van Den, of een ander lichaamsdeel van 'm
SPOILER
Trouwens mooie foto's Schatje !
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 16:57:40 #166
521 ruby
Hell yeah!
pi_30100759
Hmm, lekker ding toch he die Dennis. Mogen wij niet eens een keer een romantische scene met 'm spelen als we worden uitgenodigd op de set?

Wat betreft die spoiler van Cecilia34, leuk dat ie weer terugkomt!
pi_30103769
Zeker is Dennis een lekker ding ruby, en we moeten zeker eens een romantische scene met m gaan spelen, als we worden uitgenodigd op de set En idd Ruby wat betreft mijn spoiler ik was er ook blij om
SPOILER
Laten we hopen dat die spoiler snel eraan komt.:P
pi_30109079
Al met al weer een ijzersterke aflevering vandaag, en ik heb me ook vandaag weer geen moment geergerd. Maar hoe kunnen ze nu al zo snel weten dat het Den is, ik bedoel ze namen toch DNA af van Dennis, en zo snel gaat dat analyseren van DNA volgens mij niet.Al met al de aflevering was weer ijzersterk, laten we hopen dat EE zo verder gaat. Ik kan niet wachten totdat de volgende aflevering eraan komt...... zal wel weer net zo ijzersterk zijn
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 22:30:09 #169
521 ruby
Hell yeah!
pi_30112520
Wat mij opviel was dat bij niemand op de square het idee opkwam dat het wel eens om Den Watts zou gaan. Alleen Dennis wat enigszins achterdochtig.

Verders mooie aflevering weer.
pi_30116642
Mooie aflevering weer inderdaad. Maar hier en daar toch wat kleine foutjes. Inderdaad, waarom dacht niemand meteen aan Den? En waarom keek de politie niet op of om toen Charlie zei dat dat gereedschap van hem was? Dat zou hem toch direct verdacht moeten maken of de politie zou in ieder geval willen weten waar dat gereedschap precies vandaan komt.
Mind the gap
  woensdag 31 augustus 2005 @ 10:07:43 #171
103745 dragon25
hmmm, donuts.....
pi_30123788
Ah, alle vrouwen hier "are weaping into their knickers" voor Dennis. Ik vind het maar een lulletje. Maar kan niet wachten tot de Omnibus zondag
pi_30124464
precies, dragon25 !! En zo'n geweldige acteur is het nou ook weer niet, laten we eerlijk zijn..........een monoloog van langer dan vier zinnen klinkt bij hem al gauw als opzeggen of hardop voorlezen . Het spijt me, dames......but let's be honest, just good looks isn't always good enough....
  woensdag 31 augustus 2005 @ 12:01:45 #173
521 ruby
Hell yeah!
pi_30126901
Het gaat niet om de tekst wat Dennis op te zeggen heeft want ik ben ook niet heel erg onder de indruk van zijn presteerprestaties, maar het oog wil ook wat natuurlijk en daar slaagt ie prima in.

*sop sop*

pi_30127820
[http://www.jamesgillan.net/images/tommy-jamesnigel.jpg] vroeger ook de geijkte gordijntjes........da's dan weer jammer.....
  woensdag 31 augustus 2005 @ 12:55:20 #175
521 ruby
Hell yeah!
pi_30128422
Damn, dat haar.

Maar ja, als ik foto's van me zelf terug zie van vroegah dan word ik ook niet altijd blij.
pi_30128582
Ik vind Dennis wel leuk hoor maar méér ook niet, pietsie te jong voor mij. En ook omdat er niet meer in EE te verhapstukken valt! Alhoewel ik het leuk vind dat Jake Moon weer terug komt. Er waren inderdaad wat onlogische scénes/uitspraken maar heb me daar enigszins mee verzoend, het is en blijft een soap, waarbij het meer gaat om drama dan om correct weergeven van de feiten. Sommige politie-luitjes die ook EE volgen, zitten misschien tandenknarsend te kijken, ha ha.
SPOILER
Anyway, Sam heeft inderdaad een veelzeggend optrekkende mondhoek, ook weer in de cel, zal mij benieuwen wát ze gaat onthullen aan de cops, althans aan het opperhoofd.

Ik zet die 'prachtige' foto van Nigel even vol uit, ach valt toch wel mee?

pi_30129354
damn !! nu ik goed kijk, het is een pruik !!

het is iig geverfd

Ik irriteer me overigens aan die rechercheur met dat plukje shag onder zn kin, en niet alleen omdat hij vroeger Everton was, het stuntelige hulpje in "Chef!"
  woensdag 31 augustus 2005 @ 13:33:14 #178
521 ruby
Hell yeah!
pi_30129570
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 13:00 schreef Suko het volgende:
Ik vind Dennis wel leuk hoor maar méér ook niet, pietsie te jong voor mij.
[afbeelding]
Ik weet niet hoeveel ouder je bent dan Dennis, Suko. Maar er zijn mannen die een oudere vrouw ook interessant vinden.

Maar Dennis is al bezet geloof ik.

Wat betreft die spoiler...ik wil het niet hebben. Dat wezen voegt geen hol toe aan EE.
pi_30129596
Zou het niet weten of het een pruik was. Nigel moet alleen z'n haar wat langer laten groeien, dat korte haar vind ik niet zo geweldig, beetje melkmuilig.

Nigel op een rijtje.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 13:42:34 #180
521 ruby
Hell yeah!
pi_30129904
Roddels van Digitalspy:

TV PHIL'S EX NICKED OVER HIS STOLEN VID

THE ex-girlfriend of EastEnders star Steve McFadden has been arrested for allegedly breaking into his home and stealing a video.

Angela Bostock, 29 - the mother of McFadden's two children - is said to have entered the property with Jennifer Pinto, 35.

It's alleged the pair then left the house in Highgate, North London, on the morning of August 16 with a video cassette and other property.

The incident happened after McFadden, 46, who is returning to the BBC1 soap this autumn as hardman Phil Mitchell, was devastated by Bostock's claims about their sex life.

Bostock claims he liked seeing her having sex with strangers.

Bostock and Pinto, the former wife of ex-gangster Dave Courtney, were said to have been confronted by the star's cleaner who then called police.

They were arrested on suspicion of burglary at a home in nearby East Finchley - and later released on police bail.

A Scotland Yard spokesman said: "The property was recovered."
pi_30143822
Ja, mooie jongens in soaps staan er vaak om bekend dat ze niet echt goed kunnen acteren. Toch vind ik Nigel wel een uitzondering. Ik heb scènes gezien waarin hij imo overtuigend overkwam. Ik herinner me bijvoorbeeld die scène in de Vic waarin Den met 'm aan het mindfucken was, en waarna ie helemaal doordraaide en per ongeluk Sharon een klap verkocht. Verder mooie scènes met Dot waarin hij toch echt een traantje liet vallen. Het gedoe met Zoe was wel heel vaak houterig geacteerd. Ik zou zeggen dat het een redelijke acteur is voor soap maatstaven.

De slechtste acteur van EastEnders vind ik Shane Richie. Die speelt gewoon zichzelf .
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 12:33 schreef Chinaski70 het volgende:
[http://www.jamesgillan.net/images/tommy-jamesnigel.jpg] vroeger ook de geijkte gordijntjes........da's dan weer jammer.....
Ik heb er nog twee:

pi_30147832
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 13:33 schreef ruby het volgende:

[..]

Ik weet niet hoeveel ouder je bent dan Dennis, Suko. Maar er zijn mannen die een oudere vrouw ook interessant vinden.

Maar Dennis is al bezet geloof ik.

Wat betreft die spoiler...ik wil het niet hebben. Dat wezen voegt geen hol toe aan EE.
Pfft, ik val meer op iets rijps, maar ik weet niet hóe ik zal reageren mocht ik hem in een steeg (of waar ook) tegen het mooie lijf loop! Idd hoop ik dat mijn spoilertje bij een gerucht blijft, grrrr!

@ Schatje, absoluut weet ik die scènes die jij beschrijft nog helemaal te herinneren, Nigel-dear kan zeker acteren. Volgens mij was het vroeger ook al een ladykiller. Toch heeft hij sinds zijn terugkomst in EE een beetje afwezige blik. Zal hier wel mee te maken hebben, denk ik.
pi_30285144
Gisteren de Omnibus opgenomen en teruggezien; Chrissie werd gearresteerd maar ze wist zich eruit te praten. Stacey legde op eigen initiatief een valse getuigenis af en ondanks dat Charlie het afkeurde werd zij tot Heldin van de Dag gekroond. Sam hield zich niet aan haar belofte om Zoe's naam te noemen maar werd toch schuldig verklaard doordat er sporen van bloed en Dens mobieltje in haar appartement werden aangetroffen. Vanuit haar cel bleef ze maar schreeuwen dat Chrissie het had gedaan.

Ian: "Ik gaf 'r een baan in mijn friettent maar zelfs daar voelde ze zich te goed voor.
Op dit soort momenten besef je wat de naam Mitchell betekent".
Pauline: "Geweld, onheil. Wat Sam deed verbaast me helemaal niets, het zit in haar bloed.
Wat Phil Mark heeft aangedaan is onvergeeflijk, en Grant hoort in een dwangbuis. Mijn Michelle had hem veel eerder door dan de rest van jullie.
Misschien dat dat lijk er al jaren ligt, Phil en Grant zijn in staat om elkaar af te maken dus waarom zouden ze ook niet een ander afmaken".

Kat tegen Chrissie: "Ik vraag me af wie er nou dommer is, jij of Sam ?".
pi_30315066
Billy probeerde geld bijeen te krijgen om Sams borgsom te betalen; Pat bood de helpende hand maar het was uiteindelijk niet genoeg.
Alfie heeft Kat dan eindelijk duidelijk gemaakt dat er geen wij meer is.

Jake: "Ik wilde eerst naar jou toe gaan voordat je door anderen werd ingelicht".
Johnny: "Een verstandig besluit, gezien de omstandigheden. Zeg, waar is Danny ?"
Jake: "Die komt niet meer terug, dankzij jou"
Johnny: "Wat, is ie dood ?"
Jake: "Nee, hij is het land uit om de boel op een rijtje te zetten"
Johnny: "Ach, door schade en schande wordt men wijs"
  dinsdag 6 september 2005 @ 12:20:21 #185
521 ruby
Hell yeah!
pi_30316082
Leuk dat Jake weer terug is.

En pffffffffff, eindelijk heeft Alfie toegegeven dat hij niet verder wil met Kat. Ik dacht al, komt er nou nooit een einide aan?
pi_30318862
Mmmm, moet ik nog zien dat Alfie echt niet verder wil, heb geen spoilers gelezen dus. Kan misschien nog een tijdje duren, Kat zal het wel gooien op te veel drank of zo. Waar het gewonde barmeidje Tracy nou opeens is? Dus Chrissy was een paar dagen onder zeil in een hotel met Jake, had ik wel wat beelden van willen zien! En Keith als modelvader de laatste tijd...my ass, sorry hoor, van dat karakter oppoetsen hou ik niet zo. Zal mij benieuwen of Stacey zo braaf blijft, heeft een aardig troefje in handen wat betreft het verschaffen van alibi's.
pi_30358100
Ook wel eens leuk om te lezen.

Enders beats Corrie on Monday

EastEnders pulled ahead of Coronation Street for the first time in months last night, according to early ratings figures. The BBC soap has seen its audiences restored to a respectable level over the past week with a storyline involving the discovery of Dirty Den's body underneath the Queen Vic. Yesterday's episode averaged 10.68 million viewers, a 49.4% share of the audience, with a first place ranking for the day. Bron

pi_30389491
Ja, ik las op Digital Spy ook al dat Eastenders weer populairder aan het worden was. 't Gaat de goede kant op dus. Volhouden dus!
pi_30389929
Ja idd Ruby dat moeten ze idd vol blijven houden zo, maar dat zal misschien ook wel komen d.m.v de storylines die er nu zijn ( ik bedoel dus Sam die voor het gerecht word gesleept, Den die is opgegraven, de bruiloft van Sharon en Dennis). Echt heel fijn om te horen ja
  vrijdag 9 september 2005 @ 13:06:53 #190
521 ruby
Hell yeah!
pi_30419054
En ja hoor, sufkut Peggy Mitchell is back in town. Hoewel ze wel voor wat vuur zal zorgen, kan ik 'r niet uitstaan met die grote slabek van 'r.

En waar sloeg die debiele actie van Kat Slater nou weer op? Beetje als een idioot zitten krijsen op die vuilniswagen. En nu zijn we nog niet van haar af...aaaargh.
Ben trouwens benieuwd hoe Mo gaat reageren op het feit dat Alfie toch weer met Kat verder wil.
pi_30419106
Kat stond op het punt om te vertrekken toen Alfie haar op andere gedachten bracht, en Sam kreeg in de cliffhanger bezoek van Peggy.
pi_30419660
Dat van Kat Slater in de vuilniswagen sloeg idd helemaal nergens op, je zou dan denken dat ze half comateus in bed komt te liggen, maar nee hoor. Alfie ziet opeens het licht omdat Little Mo over magic begint. Gaaaaaaaaaaaaaaaaap. Zal mij benieuwen hoelang dat strak blijft zitten bij Peggy, wat ik heb begrepen is ze geheel door de oplappers (vast uit Harleystreet) door de molen gegaan. En ook heeft ze al tig keer verteld hoe erg (bacterie) ze er aan toe was, gedsie! Nou little Mo, kom maar op met die tranen! (ja, ik ben vals vandaag)
  vrijdag 9 september 2005 @ 15:28:37 #193
521 ruby
Hell yeah!
pi_30423762
Mevrouw Windsor heeft 14000 pond aan een neklift besteed volgens dat artikel van Digital Spy. Ik vond 'r al wat anders uitzien gisteren. Dat verklaart het dus.
pi_30432345
Haha ja idd Ruby. En dat van Kat Slater gisteren sloeg ook nergens op ( ik ben er half doof van geworden en ik baal echt dat we nu nog niet van haar af zijn)
SPOILER
SPOILER
En Sharon die Chrissie gisteren uitmaakte voor "You bitch" toen ze haar met Jake in bed had zien liggen, maarja als je Sharon voorhoudt dat je zó véél van Den hield en dan met de eerste de beste het bed in duikt , tja Chrissie dat is vragen om moeilijkheden. En laten we hopen dat Kat voortaan alle debiele acties achterwege laat, want dat was echt ..... En idd Suko ik dacht ook dat Kat half comateus in bed kwam te liggen, maar dat was niet zo ! Ach ja het zou je rol maar wezen hé ,!?
  vrijdag 9 september 2005 @ 20:28:00 #195
521 ruby
Hell yeah!
pi_30432967
Kat zal waarschijnlijk niet zo'n moeite hebben om zo'n dronken lor te spelen want in real life houdt ze ook wel van een flinke borrel.
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:25:13 #196
521 ruby
Hell yeah!
pi_30439637
Peggy Mitchell was precies weer zoals ze altijd was. Wat een vervelend mormel is het toch.

Mooi, Mo weet het nu ook van Kat en Alfie. De bitch fight kan nu beginnen van mijn part.
pi_30449551
Peggy is idd een vervelend mormel, maar da's juist leuk Ben blij dat ze weer terug is!
pi_30455224
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 15:28 schreef ruby het volgende:
Mevrouw Windsor heeft 14000 pond aan een neklift besteed volgens dat artikel van Digital Spy. Ik vond 'r al wat anders uitzien gisteren. Dat verklaart het dus.
Vrouwtje Windsor heeft eerder nog wel meer laten oplappen/weghalen, BABS' £25,000 SURGERY. Viel me op dat little Mo al feller reageerde door in de Vic Sharon bij Peggy weg te halen, kan nog wat worden indeed tussen haar en Kat. Alfie acteerde eventjes goed toen hij little Mo voor de 2e maal in z'n armen hield, je zag aan z'n gezicht dat hij het echt erg vond en toen kwam Billy in beeld. Gut, gaat Sonia opeens op de culturele toer, Martin wordt wel erg sullig neergezet en gaat Sonia opeens zien dat er niet veel intellect in Martin zit, nou pas!
pi_30538561
Billy heeft besloten om Sam uit de gevangenis te halen en er zelf in te gaan omdat hij "geen leven" meer heeft, maar Sam wil daar niets van weten.
Als hij Alfie en Little Mo opnieuw hand in hand ziet staat zijn gezicht op wraak; de vraag is niet of maar hoe...
pi_30568732
Door tijdens de karaoke-avond iedereen te vragen om op Alfie en Little Mo te toosten.
Stacey heeft wel wat beters te doen dan lijdzaam toezien "hoe een stel dronkaards ouwe kutplaatjes verkrachten" (Patrick vergreep zich aan de reggae-versie van Everything I Own en Billy dreigde I Will Survive onder handen te nemen), die bouwt liever haar eigen feestje met Ruby en de drankvoorraad terwijl Johnny weg is.

Ruby: "Toch wel gek, dat we vanaf volgend jaar in de Vic mogen drinken"
Stacey: "En dat jij in het jaar daarop gaat studeren; misschien verhuis je wel naar het Noorden, ver weg van dit stomme gehucht"
Ruby: "Echt niet"
Stacey: "Echt wel, elke dag feesten met leuke jongens"
Ruby: "Maar niet zoals hier"
Johnny: "Rustig avondje, he ?"
Stacey: "Ik wou er net vandoor gaan Mr. Allen"
Johnny: "Mr. Allen ? Nu weet ik dat je weer iets in je schild voert" (hoort glasgerinkel)
Ruby: "Het waren maar een paar glazen pa"
Johnny: "Meekomen, alletwee" (Ze krijgen hun eigen VIP-tafel voor de avond)
pi_30571463
Mooi einde gisteren! Deed me denken aan die scene van jaaaaaaaaaaaaren geleden dat in de Vic door midddel van het afdraaien van een bandje, bekend werd dat Sharon een verhouding had gehad met Phil Mitchell.
Ik ben benieuwd hoe Kat daar op reageert.

En ja, ik hoop dat het geneuzel tussen Kat en Alfie binnenkort voorbij is.

Mag Peggy weer vertrekken overigens?
pi_30582081
En Big Mo die heel vrolijk tegen Martin aan het roddelen was over zijn moeder :p En Pauline die daarna beledigd was ( is dat niet iets wat ze ook altijd over haar mede Plein bewoners doet? En Ruby wat is dat eigenlijk met dat bandje waar je het over hebt, dat Sharon een verhouding met Phil had??? Kijk ook nog niet zo lang EE. En ik denk dat Kat wel de gebruikelijke Kat manier gaat gebruiken om te reageren daarop Ruby ( schreeuwen, slaan en schelden) En dat geneuzel moet over en uit zijn !!
pi_30602160
Ruby heeft het over Sharongate.
Voor de non-geinformeerden, in 1992 werd Grant gearresteerd en dook Sharon het bed in met Phil. Twee jaar later (aflevering 041094) haalde ze herinneringen op met hartsvriendin Michelle Fowler en een meelopende cassettercorder, toen laatstgenoemde opmerkte "You slept with Phil" sprak Sharon van "een leukere versie van Grant".
Vlak voordat Phil en Kathy (Beale, moeder van Ian) hun verloving bekendmaakten kreeg Grant het gewraakte bandje in handen; eerst vond hij dat wel grappig dat verslag van deze 'girls' night in' totdat het moment kwam waarop Sharon haar overspel bekende.
Grant stormt naar de Vic, laat iedereen het bandje horen en trekt zich terug in de garage waar hij Phil het ziekenhuis inslaat.
In 1999 neemt Grant wraak door met Kathy, even over uit haar huidige thuisbasis Zuid-Afrika, naar bed te gaan, en ditmaal komt de waarheid aan het licht zonder cassetterecorder.
Tijdens een spectaculaire achtervolging door een gevaarlijke bende eisen Phil en zijn pistool een verklaring; ze belanden in de Theems en Grant vlucht stiekem naar Rio.
"Opgeruimd staat netjes" moet Phil toen hebben gedacht.
pi_30602873
Heel lang geleden kregen Sharon en Phil Mitchel een verhouding terwijl Sharon nog met Grant was en Phil met Kathy. Ik weet niet meer precies hoe en wat, maar op een gegeven moment werd er een tape afgedraaid in de Vic (volgens mij deed Grant dat. Grant is de broer van Phil) met daarop een gesprek tussen Sharon en Michelle. Michelle is de dochter van Pauline Fowler. Waarschijnlijk was dat gesprek per ongeluk opgenomen ofzo. En uit dat gesprek kwam dus naar voren dat Sharon en Phil een verhouding met elkaar hadden.

Nou je begrijpt dus dat dat een heel drama was in de Vic. Mooie aflevering toen.
pi_30602898
Ah, ik zie dat J_ TM me al voor was.

En nog veel gedetailleerder ook.

[ Bericht 37% gewijzigd door ruby op 15-09-2005 15:04:08 ]
pi_30604180
Bedankt voor de informatie! Ja dat zal zeker wel een heel drama in de Vic zijn geweest. En dat Michelle de dochter van Pauline was, wist ik al ( ik kijk altijd EastEnders Classic op BBC Prime) en die had meende ik met Dirty Den in bed gelegen, en Vicki was het resultaat meende ik ( heb ik ergens gelezen, maar vraag niet waar ) Maarja hartstikke bedankt!!! :p
  vrijdag 16 september 2005 @ 09:59:01 #207
521 ruby
Hell yeah!
pi_30628279
Goeie aflevering gisteren. Hoewel ik Kat een vervelend zeikwijf vind, vond ik het toch goed geacteerd allemaal!

Yo Mo, geef die Kat van katoen met die grote muil van 'r.

Hoe zal Kat reageren t.o.v. Alfie vanavond?
pi_30630385
Was echt wel een stukje goed acteerwerk van de 'zusjes' Slater! Die 2 maakten elkaar verbaal tot de bodem af, pffft. Wel had ik zoiets van, waarom ging Alfie niet naar buiten toen Kat en little Mo de Vic verlieten? Beetje onlogisch om eerst dronken Billy mee naar boven te nemen. Die laatste hangt me echt de keel uit trouwens. En ook pa Charly was weer eens in geen velden of wegen te bekennen om eventueel een vechtpartij (had toch gekund, Kat kennende) te voorkomen. Ben ook benieuwd hoe dit allemaal verder gaat.

(ben ik de enige die zich steeds meer stoort aan die lage tops van de EE-dames? Het is echt de ene gleuf na de andere, beeje óver the top, letterlijk )
pi_30631290
Inderdaad een buiskluisterende aflevering, al had ik wel gemist hoe Billy aan die pleister op z'n hoofd kwam. Om nog eens goed terug te blikken moet ik even de fotostrip op de officiele site bekijken.
pi_30632031
@ J_TM "Charlie angrily confronts Alfie but they are interrupted by Billy falling into a table." Toen schoot trouwens Charlie wél even uit de sloffen.
  vrijdag 16 september 2005 @ 14:23:22 #211
521 ruby
Hell yeah!
pi_30635081
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 11:29 schreef Suko het volgende:
(ben ik de enige die zich steeds meer stoort aan die lage tops van de EE-dames? Het is echt de ene gleuf na de andere, beeje óver the top, letterlijk )
Ach ik stoor me er niet aan, maar het viel me wel op ja.

Ik dacht zelfs nog dat Little Mo een boob-job gedaan heeft, maar het kan ook zijn dat ze een push-up BH aanhad.

"Sonia" heeft overigens wel een boob-job achter de rug. Zie dit artikel: http://www.thesun.co.uk/article/0,,5-2005410500,,00.html

[ Bericht 1% gewijzigd door ruby op 17-09-2005 00:53:33 ]
pi_30652388
Yep, 'die' van Sonia waren reeds bekend. Ik twijfel over little Mo alhoewel ze eerst vrij bescheiden gekleed ging. Een geweldige aflevering met Kat in de hoofdrol. Een schril contrast met wat ze de laatste tijd liet zien. Wat jammer eigenlijk dat bepaalde karakters soms zo irritant oppervlakkig worden neergezet, dat je er van gaat balen. Komt het een keer tot een confrontatie dan spelen ze de sterren van de hemel met een tekst-diepgang waar de honden geen brood van lusten. Ik heb begrepen dat er verschilende schrijvers meewerken, dat is dan vaak te merken. Op dit moment mag van mij Kat absoluut blijven, Alfie blijft in z'n minkukel rol. En we gaan dan zeker nu little Mo als Maureen zien? Ik hoop het, ze heeft veel meer potentie, zo blijkt.
pi_30760782
Oma Slater en Charlie reageerden op de gebruikelijke manier toen Alfie langskwam.

Alfie: "Het spijt me"
Oma: "Spijt ? Je weet niet eens wat dat betekent. Wacht maar, je zult krijgen wat je verdient"
Charlie: "Je hebt ze tegen elkaar uitgespeeld, je hebt ze aan het lijntje gehouden maar uiteindelijk heb je alleen jezelf gekwetst. Jij bent niet degene die ik dacht dat je was"
Alfie: "Ik wil alleen weten of Kat en Mo okee zijn"
Charlie: "Die hebben elkaar nog, jij hebt helemaal niemand meer"

Ook Little Mo kreeg op haar donder tijdens haar bezoek aan Billy

"Jij bent geen vriend, je hebt gelogen en nog wel op een smerige manier. Wat is er met de Maureen gebeurd die ik kende, die een uitgesproken mening had over wat wel en niet kan ? Sinds je met Alfie omgaat lieg je er op los. Ik wil je nooit meer zien"

Peggy: "Billy die voor zichzelf opkomt, wie had dat ooit gedacht ?
Hij is nutteloos en verdient het volstrekt niet om de naam Mitchell te dragen".
  dinsdag 20 september 2005 @ 17:44:54 #214
521 ruby
Hell yeah!
pi_30763638
Wat mij betreft is het nu einde oefening wat Billy betreft. Het is en blijft een loser en vermakelijk is ie zeker niet.

Dus Billy, de groeten.
pi_30781479
Was het gisteren nog spannend? Er ging iets niet helemaal goed met het opnemen.
pi_30788097
Peggy gaat op zoek naar die advocaat (Marcus Christie) die er met de poet vandoor ging waardoor Den de Vic in z'n bezit kreeg. Aan Chrissy vroeg ze ook al of ze die advocaat kende (op advies van Johnny die zelf niet mee wil werken), Chrissy ontkende natuurlijk maar het klamme zweet is bij haar uitgebroken nu Peggy haar op de nek zit. Vooral omdat Billy tegen Peggy benadrukt dat Sam het niet alleen gedaan kán hebben. En verder hebben klasgenoten van Demi 'Junkie Slag' op het muurtje voor hun huis gekalkt. Nana moon is naar een dokter geweest, beetje vaag waarom. De rest ben ik vergeten. O ja, Gerry ziet wel wat in die studeergenote (ben ff de naam kwijt) van Sonia.

[ Bericht 4% gewijzigd door Suko op 21-09-2005 13:12:56 ]
pi_30788307
Naomi.
Als er hier iemand over haar schouder moet kijken dan is het Chrissie, zij ving op wat Peggy aan Billy vertelde.
pi_30791180
Thanks voor de info Suko en J_TM.
pi_30858377
Peggy ging weer op gevangenisbezoek bij Sam die nu eindelijk haar stoere masker afwierp. Tijdens de begrafenis schold ma Mitchell Chrissie de huid vol en sloeg haar het graf op.
Ondertussen pleegde Gus een telefoontje naar Jules.

Kat tegen Chrissie: "Het verschil tussen ons is dat ik voor mijn fouten heb geboet terwijl jij er dagelijks door wordt verscheurd".
  vrijdag 23 september 2005 @ 19:00:03 #220
521 ruby
Hell yeah!
pi_30866007
Mooie aflevering gisteren. Ook zo dramatisch hoe Chrissy Den z'n graf werd ingegooid.
pi_30868271
Was gisteravond inderdaad best een mooie aflevering. Eén dingetje, heb je Suko weer hoor , Sharon vind ik wel een beetje zeuren naar Dennis toe, je hoort hem denken als ze weer begint over my dad: "mens laat me met rust!" Mooie salto van Chrissy.
pi_30885665
En Jules keerde eerder terug dan gedacht. Hij zegt dat ie z'n leven heeft gebeterd maar Mickey is daar niet van overtuigd.
Ook niet overtuigd waren de aanwezigen in de Vic toen Peggy het ware gezicht van Chrissie probeerde te onthullen; de Zwarte Weduwe bleef volhouden in haar toneelstukje.
pi_30886358
Kreeg zowat een rolberoerte toen ik Juley zag! Hopelijk is hij weer gauw opgerot, broertje Guz is een sweety maar Juley heeft gewoon alles tegen. Peggy heeft de tijd van haar leven, lekker tegen iedereen aantrappen, beetje tó much. Chrissy kon inderdaad keihard liegen, zou ik ook doen als ik Peggy tegenover mij had! Dennis snikkend bij het graf van paps, al was het alleen maar omdat Sharon dat heeft veroorzaakt, zeurpietje. Oudje Dot zag er trouwens piekfijn uit in dat rouw-outfitje!
pi_30968702
Ik denk maar een paar afleveringen over te slaan, naar een bende losers kijken? Not my cup of tea.
  dinsdag 27 september 2005 @ 13:34:12 #225
521 ruby
Hell yeah!
pi_30970759
Haha, ja hebt helemaal gelijk wat Juley beteft, Suko. Zijn we eindelijk van die kwijlebabbel af, blijkt dat we blij gemaakt zijn met een dooie mus.

Verders vind ik dit soort afleveringen (tripjes naar het buitenland) nooit zo spannend, maar goed ik kijk toch wel. 't Zit nou eenmaal in m'n systeem.

[ Bericht 2% gewijzigd door ruby op 27-09-2005 13:40:23 ]
pi_30973536
Nou ik keek idd ook niet erg blij toen ik Jules zag. Wanneer vertrekt ie weer???? En die salto van Chrissie??? Volgens mij heb ik wat gemist zo te horen. En idd Suko volgns mij heeft Sharon Dennis helemaal onder controle, maar ach, het had wel wat bij paps z'n graf vond ik. En was er gisteren nog iets interessants gebeurd?? Of was het een hele aflevering lang genieten van Jules ??? .
pi_31003825
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 12:21 schreef Suko het volgende:
Ik denk maar een paar afleveringen over te slaan, naar een bende losers kijken? Not my cup of tea.
Ik kijk deze week ook niet .
pi_31009624
Gisteren ging het weer over het uitje naar Frankrijk.
Mickey praat ondertussen met z'n vader nadat hij hem een mep wilde verkopen toen hij iets over Rosie zei.
En Gary, Gus, Jules en Minty waren in het bos en raakten de weg kwijt.

Nou, dat was het wel zo'n beetje.
pi_31018266
ow thnx Ruby. Zal wel de hele week over hetzelfde gaan, vermoed ik zo .
Maar wat was dat eigenlijk met die mannen met die geweren??? Ik had het maar half meegekregen i.v.m studie
pi_31044870
quote:
Op woensdag 28 september 2005 18:02 schreef schatje het volgende:

[..]

Ik kijk deze week ook niet .
Ik ook niet! En dat is nog nooit bewust gebeurd, maar het komt echt door Juley
En de donderdagavond is nu Big Brother avond
Mind the gap
  vrijdag 30 september 2005 @ 10:46:19 #231
521 ruby
Hell yeah!
pi_31052459
quote:
Op donderdag 29 september 2005 08:30 schreef Cecelia34 het volgende:
ow thnx Ruby. Zal wel de hele week over hetzelfde gaan, vermoed ik zo .
Maar wat was dat eigenlijk met die mannen met die geweren??? Ik had het maar half meegekregen i.v.m studie
Die waren waarschijnlijk aan het jagen ofzo en toen werden de mannen bang en renden ze weg. Ze dachten namelijk dat ze wraak kwamen nemen omdat ze hadden gegeten van het eten voor de gasten van de begrafenis (in dat café weet je wel).
Soort van grappige scene ofzo.

Ik heb het gisteren gemist overigens. Was het spannend?
pi_31059805
Haha thnx again Ruby. En wat gisteren betreft, ik zal het je wel eventjes zeggen Minty heeft besloten om in Frankrijk te gaan wonen en Gus en Jules hebben een nachtje in de cel gezeten, omdat de Franse politie dacht dat ze hadden ingebroken in een auto ( ze hadden toch die autosleutels van Ian laten liggen in dat cafe, en toen durfden ze daar niet meer naar binnen te gaan, rede zal je wel bekend zijn hoop ik . En toen hadden ze de voorruit ingegooid) En toen kwam de vader van Mickey ze uit de cel halen. dat was het zo'n beetje. Oh ja en Minty die met 2 mensen van de begrafenis is gaan lunchen en toen liep op te scheppen dat hij 3 kids had en 30 jaar lang was getrouwd. Dat was het zo'n beetje.
pi_31060321
en mickey's vader heeft een heleboel paspoorten met een heleboel verschillende namen
pi_31060949
Goh zou het misschien een crimineel zijn ofzow??? Zou me eigenlijk niks verbazen, lijkt me er echt een type voor. Ik denk dat we daar nog wel meer over te weten zullen komen ( of niet).
  vrijdag 30 september 2005 @ 16:04:41 #235
521 ruby
Hell yeah!
pi_31062164
Bedankt voor je info Cecelia34.

Het zal vanavond ook wel weer over "Frankrijk" gaan.

Als die vent zoveel paspoorten heeft, zal het wel zo'n meesteroplichter zijn ofsjow.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 10:17:59 #236
521 ruby
Hell yeah!
pi_31079114
Ik heb het niet gevolgd gisteren. Het stond wel aan, maar ik zat lekker te internetten. Het enige wat ik meekreeg was op het einde, dat ze weer richting Engeland gingen en dat Dawn ook mee ging.

Ik hoop dat het volgende week weer spannender is.
pi_31083763
'EastEnders' actor rushed to hospital

EastEnders star Joe Swash is currently in hospital after falling seriously ill while visiting relatives.The actor, who plays Mickey Miller on the soap, was rushed to hospital by his mother, who is now holding a bedside vigil along with other family members.

"One minute he was fine, the next there was a commotion," a friend told The Mirror. "It's very serious. His family are all with him." A relative added, "It was sheer panic. His mother was panicking and bundled him into her car before screaming off down the road."

The star's fellow EastEnders cast members have been told to give Swash time to recover before visiting him in hospital. "Everyone's worried sick about Joe," a source on the show explained. "He's incredibly popular and the atmosphere on set has been very sombre without him." digitalspy.co.uk

Wat meer uitgebreid. Daarin staat: "His sister Shana Swash joined EastEnders last year to play Mickey's half-sister Demi Miller." Dat wist ik niet eens.

Dat is toch wel sneu, 'k wens hem sterkte.

[ Bericht 2% gewijzigd door Suko op 01-10-2005 14:10:06 ]
pi_31087594
Gisteravond was Tracey-Ann Oberman te gast bij Jonathan Ross, ze vertelde o.a. waarom ze de Square gaat verlaten en keek naar een oude sketch waarin ze met haar 'gezin' kerstkadootjes uitpakte. Tegen haar 'man' en z'n monsterhanden zei ze "Happy Christmas, you fat ugly twat".

Mike tegen Jules; "Dus jij denkt de nieuwe Pete Waterman te worden ? Ik weet precies wat voor een achterbakse oplichter je bent, we zijn namelijk uit hetzelfde houtgesneden. Echter, het verschil tussen ons is dat ik een professional ben en jij een amateur".
pi_31115147
Ik heb ook gekeken naar Jonathan Ross Best wel interessant. En Ruby, you're welcome wat de info betreft hoor! Enne Ruby het word volgende week idd interessanter en spannender
SPOILER
Dus ....:P
  zondag 2 oktober 2005 @ 17:41:03 #240
521 ruby
Hell yeah!
pi_31119393
Hmmm kijk, dat willen we hebben. Geen zoetsappige reisjes naar Frankrijk.

Wat grappig dat Demi het echte zusje van Mickey is. Nu ik er over nadenk...ze hebben idd wel wat weg van elkaar. Maar goed, dat is alleen maar omdat ik het nu weet.

Beterschap jongen!
pi_31122179
Was inderdaad voor mij ook een verrassing maar dat komt waarschijnlijk ook omdat de Miller's me niet zo boeien, vooral pa Miller niet. Verhaaltje over die twee op de BBC-site Kon zo gauw niet vinden hoe het nu met Joe Swash is.

Back to Walford, about time!
pi_31160724
EastEnder hit by brain infection

Joe Swash's character Mickey (far left) arrived in the Square in 2003
EastEnders actor Joe Swash, who plays Mickey Miller, has returned home from hospital after being diagnosed with brain infection meningoencephalitis. The soap actor was taken ill last week and was taken to a London hospital.

A statement released by his agent said he had a "mild" form of the virus and was "on his way back to a complete recovery with no lasting effects". De ins en outs op de BBC-site.

Gelukkig voor hem en z'n familie, is goed te genezen. Ow Chrissy toch, het net sluit langzaam... Wat vinden wij trouwens van Dawn? Toch wel raar dat Rosie het nooit over haar heeft gehad. Pa Miller zoop zich trouwens te pletter, nooit voorgekomen in EE maar gezien zijn hoofd geloof ik wel dat hij in reallife een innemerd is!
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 14:56:15 #243
521 ruby
Hell yeah!
pi_31175616
Ik weet nog niet wat ik van Dawn moet vinden. Tot zover vind ik 'r nog niet eens irritant. Maar wat je zegt Suko, volgens mij is ze eerder nooit genoemd. Maar ja, blijkbaar voor de verhaallijnen komen er zo nu en dan familieleden bij die nog nooit bestaan hebben.

De aflevering van gisteren was gelukkig weer normaal, geen geneuzel in Frankrijk.
pi_31201303
Rosie vierde haar veertigste verjaardag en gaf Dawn geld voor een operatie, maar de tien punten gaan naar Stacey die in opstand kwam tegen Chrissie, moge haar tong nog lang scherp blijven (quote-jesregen komt nog).
Zoals de voice-over dat zei is de IJskoningin ten val gebracht; Jake ontdekte dat ze gelogen had en na haar Bekentenis gaf hij haar den kalte Schulter om uiteindelijk voor te stellen om er samen vandoor te gaan. Chrissie heeft echter andere ideeen, zij wil zichzelf aangeven.
  woensdag 5 oktober 2005 @ 12:54:28 #245
521 ruby
Hell yeah!
pi_31201595
Ik vond het een mooie aflevering gisteren.

En wat is dat nou eigenlijk met die Sonya en Naomi. Is Martin jaloers dat Sonya de laatste tijd veel met Naomi omgaat ofzo?
pi_31203339
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 12:54 schreef ruby het volgende:
Ik vond het een mooie aflevering gisteren.

En wat is dat nou eigenlijk met die Sonya en Naomi. Is Martin jaloers dat Sonya de laatste tijd veel met Naomi omgaat ofzo?
Ik denk inderdaad dat Martin jaloers is op Naomi, kan ik mij wel iets bij voorstellen. Jake kwam op het idee Chrissy te vergeven door toedoen van Dot die het volgende aan Jake meldde, Mattéus 6 vers 14: "Want indien gij den mensen hun misdaden vergeeft, zo zal uw hemelse Vader ook u vergeven." Er zit iemand bij EE met grote bijbelkennis! Wat voor operatie moet die Dwan ondergaan dan? Of zou het om siliconen gaan! En dan Billy, heeft een nieuwe rol als schoothond van Peggy, dat huppelt maar achter d'r kont aan, verheffend hoor.
  woensdag 5 oktober 2005 @ 14:19:24 #247
521 ruby
Hell yeah!
pi_31204077
Ja, volgens mij wil Dawn idd extra borsten hebben.

Billy is sneu. Als Peggy weer oprot mag ze hem meenemen van mij. Dan is er tenminste weer ruimte voor andere zielen.
pi_31209421
Die Naomi is echt gruwelijk irritant vind ik

Peggy still rules!
pi_31210605
Naomi heb ik vanaf eht begin dat ze erin zit al irritant gevonden. En idd Peggy still rules!
SPOILER
En Dot die uit de bijbel begon te preken, en toen dat gezicht van Jake! En,zou de IJskonigin zichzelf echt gaan aangeven?? En please, mag Billy per direct oprotten?! Ik kan hem niet meer zien, want iedere keer als ik hem zie, vlieg ik van ergernis tegen het plafond! Anyway, we zien morgen wel weer verder.
pi_31211769
SPOILER
pi_31230052
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 13:53 schreef Suko het volgende:

[..]

Wat voor operatie moet die Dwan ondergaan dan? Of zou het om siliconen gaan!

Vanavond het antwoord.
pi_31231056
Stacey: "Ik eis een verklaring, Peggy wil weten waarom ik tegen de politie heb gelogen".
Kat: "Wat heb je gezegd ?"
Stacey: "Nuffink"

Kat: "We hebben geen keus"
Stacey: "Dat hebben we wel, we kunnen de politie vertellen dat Chrissie het heeft gedaan".
Kat: "Daar komt niks van in, wat ze Sam heeft aangedaan kan ze Zoe ook aandoen"
Stacey: "Not if she didn't do nuffink"
Kat:"Wel dus, beloof me dat je niet naar de politie gaat en als het je teveel wordt verzinnen we wel war anders".
Stacey: "Niet nodig; ik kan het wel aan, ik ben een echte Slater".

Stacey: "Jij hoort hier niet te zijn"
Chrissie: "Pardon, wie denk je wel dat je bent ?"
Stacey: "Dus je bent dat alibi nu al vergeten ?"
Chrissie: "Da's waar ook, het spijt me".
Stacey: "Mij ook, ik had dit niet hoeven doen".
Chrissie (pakt Stacey's hand vast''): "Weet ik, maar we komen er samen wel doorheen".
Stacey: "Afblijven, ik weet dat je Den hebt vermoord"
Chrissie: "Nee"
Stacey: "Ik ben dat gelieg spuugzat, we zitten tot onze nek in de stront maar blijkbaar kan dat jou niks schelen".
Chrissie: "Jij zou nu niet in m'n schoenen willen staan"
Stacey: "Inderdaad, ik kots van je".
Chrissie: "Elke keer dat ik getroost wordt ga ik door een hel".
Stacey: "Net goed, ik hoop dat brandt in de hel, want dan dans ik om je heen en elke keer dat je om hulp schreeuwt ga ik keihard lachen".

Chrissie: "Als je me weer komt uitschelden, vergeet het maar"
Stacey: "Ik zit alleen maar om geld verlegen"

Kat: "Ze is puur vergif, alles wat ze aanraakt rot weg".

Stacey: "Stop dat geld maar in je reet, ik slaap liever met een schoon geweten".
pi_31252018
Dawn heeft haar borsten laten vergroten en nadat Sharon en Dennis te kennen hebben gegeven ook ergens anders te willen gaan wonen wil Chrissie nu de Vic aan Johnny verkopen, iets waar Peggy niet blij mee zal zijn.

Ian: "Het geheim van mijn succes, grijp je kans en durf brutaal te zijn".
pi_31259487
Yeps, silly-cons! Rosie als mams van Dawn had natuurlijk makkelijk even naar het ziekenhuis kunnen bellen om te vragen om wat voor operatie het ging, sterker nog, ze had er gelijk al moeten zitten! Soms ontgaat me de logica hoor. Arme Nana Moon, ben er niet rouwig om dat ze vertrekt maar het blijft een zielig mensje, in die rol dan. Pauline, zou het wat worden met Joe? Kan ze tegen hem zeuren ipv tegen Sonia en Martin. Ik hoop zo maar dat Jake tóch blijft, hij is niet verkeerd.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 18:54:24 #255
521 ruby
Hell yeah!
pi_31261920
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 13:20 schreef J_TM het volgende:
Dawn heeft haar borsten laten vergroten en nadat Sharon en Dennis te kennen hebben gegeven ook ergens anders te willen gaan wonen wil Chrissie nu de Vic aan Johnny verkopen, iets waar Peggy niet blij mee zal zijn.
Het zal er op neerkomen dat Chrissie John zal chanteren met het feit dat ze een boekje open zal doen over de daadewerkelijke dood van Andy Hunter, waardoor hij de Vic wel moet kopen. So, it ain't over yet.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 11:03:41 #256
521 ruby
Hell yeah!
pi_31277043
Ik heb de aflevering van gisteren niet gezien aangezien ik m'n ogen niet open kon houden.

Morgen weer een kans.
pi_31309941
Die Dawn ziet er in London anders uit dan in Frankrijk
Lijkt wel een andere actrice, of komt dat enkel door het haar dat anders zit.... en mijn slechte ogen
pi_31317941
Komt misschien door het mooie Franse landschap. Voorlopig doet Dawn mij weinig maar erger me ook (nog) niet. Ze moet nog groeien in de rol, hopelijk krijgt ze daartoe wel een kans, want op wat gelispel aan de zijlijn zit niemand te wachten, denk ik. Hoe kwam die Martin nou met een maaltijd op de proppen terwijl de keuken half in de hens ging? Nou ja, de wondere wereld van een soap. @ Ruby, ergens kreeg je gelijk qua het kopen van de Vic door Johnny, alleen was Jake in dit geval de aanleiding, wel op een sukkelige manier trouwens, wat liet die zich in de kaart kijken door Johnny.
  zondag 9 oktober 2005 @ 22:59:07 #259
521 ruby
Hell yeah!
pi_31319900
Ook de omnibus heb ik moeten missen helaas. Naja, ik pik het morgen wel weer op.
pi_31328615
het gaat de goeie kant op, inderdaad.......al blijft het inderdaad de wondere wereld van de soap. Diepgaande analyses, daar kunnen we ons beter niet aan wagen. Het blijft tenslotte een stukje "triviaal escapisme" ........
pi_31333361
Het blijft idd de wondere wereld van de soap ja. En idd het gaat nu ook al de goeie kant op, laat ons hopen dat dat zo blijft. Overigens verbaasde ik me ook over het feit dat Martin met die maaltijd aankwam Suko. Of zou hij stiekem even een of andere koeriersdienst hebben gebeld?? En zo te zien is Peggy op oorlogspad, ach ja misschien levert het wel iets positiefs op ofzo,je weet maar nooit in de wonderlijke wereld die soap heet
pi_31353161
wie o wie is "the third party" van Johnny Allen ??????
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 10:06:52 #263
521 ruby
Hell yeah!
pi_31353642
Verdorie...ik word gek van me zelf. Ga ik om een uur of 10 EE nog eens kijken dat ik had opgenomen, val ik weer in slaap.

Ik kan me iig nog herinneren dat Peggy weer begon te bitchen tegen Billy over het feit dat hij geen echte Mitchell is.
Plus dat ze bij iedereen geld wilde lenen voor het overnemen van de Vic, maar iedereen weigerde en terecht.
Dawn laat haar nieuwe neppers zien.
pi_31354041
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 09:40 schreef Chinaski70 het volgende:
wie o wie is "the third party" van Johnny Allen ??????
Heb er even wat spoilers vluchtig op nagelezen maar het blijft wat in het vage, moet ook even zo blijven, verrassing is ook leuk, heb wel m'n vermoedens.
pi_31354371
iig bedankt Suko !! De vermoedens heb ik ook ja.....ongetwijfeld iemand van de Square of een afgestofte herintreder !!!!
pi_31362884
Dawn liet idd haat nieuwe nepperds zien, werd vervolgens gewaarschuwd door Martin, om haar te zeggen dat ze uit moest kijken voor zijn moeder, vanwege haar gebruikelijke commentaar op alles en iedereen Enne Suko, over die "third party"van Johnny Allen, heb ik ook al mn vermoedens.. Anyway zal vanavod misschien moeten missen, ik ga uiteten en ik weet nl niet hoe laat ik terug ben.
pi_31364771
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 18:20 schreef Cecelia34 het volgende:
Dawn liet idd haat nieuwe nepperds zien, werd vervolgens gewaarschuwd door Martin, om haar te zeggen dat ze uit moest kijken voor zijn moeder, vanwege haar gebruikelijke commentaar op alles en iedereen

Vooral Peggy vindt dit (geld inzamelen voor je eigen boob-job onder het mom van doen alsof je ziek bent) respectloos naar vrouwen met borstkanker die al lange tijd op de wachtlijst staan, en zij kan het weten.
Ian krijgt problemen met de kinderbescherming omdat hij Darren zonder toezicht heeft laten werken.

Stacey: "Zijn dat nou je Harries ? Ze mogen nog geeneens op de derde pagina"

Ian tegen Darren: "On your bike!"
Stacey: "Hij kan de pot op, 't is toch maar een kutbaantje"
Ian: "Hou jij je erbuiten!"
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 22:23:00 #268
521 ruby
Hell yeah!
pi_31368913
Ja en malloot Billy is vanavond ontslagen door Johnny omdat hij de video afspeelde waarop te zien dat trol Peggy in zijn spullen zat te snuffelen. Wat een naar mens is het toch.
Maar goed, het is Billy maar. Het wordt toch nooit wat met die gast.

En ik wou dat Pauline eens ophield zo panisch te doen als het om mannen gaat.
pi_31381414
Ha ha, Billy had kunnen weten dat er camera's zijn, opper-loser! Ik vind die Joe trouwens wel een aanwinst, hopelijk wordt het niet zo'n watje als Derek. Poe, poe, wat heeft Dawn al gelijk babbels zeg, maar misschien kan ze op die manier Juley lozen, dat figuur blijft een giga-ergernis. Jake vloog uit de bocht, maar Dennis heeft wel gelijk, Chrissy zal altijd voor zichzelf kiezen, poor Jake.
pi_31381822
Johnny: "Denk je soms dat ik achterlijk ben ? En ik gaf je nog wel mijn respect"
Billy: "Het spijt me"
Johnny: "Spijt is niet genoeg"
Billy: "Johnny, alsjeblieft..."
Johnny: "Geen houden aan, je bent ontslagen"
pi_31409550
Vergeten te vermelden, dinsdag was Nick Bailey (over 'brothers that hair forgot' gesproken) als zichzelf te zien in een aflevering van 'Byker Grove', een soort Schotse 'Grange Hill'.
Nick kwam langs voor opnamen van een ziekenhuisserie maar onderging de wraak van twee jaloerse meisjes die een rol waren misgelopen (ze goten hem vol met koffie totdat hij tijdens de opnamen scheten begon te laten).
pi_31437296
Alfie trakteerde Nana op een 'bioscoopje' waar haar ruim zestig jaar oude film werd vertoond en Peggy probeerde iedeeen ervan te overtuigen dat Johnny niet deugt, het was weer eens een geval van 'praat tegen de hand, het hoofd luistert niet'.
Maar op het eind zette de Dolly Parton-lookalike haar geheime wapen in; Dougie, de bakker die destijds het ziekenhuis werd ingeslagen omdat hij een taart had gemaakt met een vekeerd gespelde naam.
Johnny zei toen dat het niemand iets kan schelen, maar toen kwam Ruby binnen.

Johnny tegen Chrissie na haar poging tot chantage: "Ik koop de Vic alleen maar omdat ik de Mitchells niet kan uitstaan dus denk maar niet dat ik jou een pleziertje doe".
pi_31508967
BBC voice-over: "Johnny is not a happy man"

Jules tegen een jonge moeder: "Jij hebt vast nog meer prachtkinderen"
Moeder: "Wat voor een griezel ben jij eigenlijk ? Ze zouden je moeten opsluiten"
Mickey: "Bravo, m'n complimenten"

Johnny: "Er zijn maar drie dingen op deze wereld die mij dierbaar zijn, m'n vrouw en m'n twee dochters. M'n vrouw en m'n oudste dochter zijn er niet meer en dankzij jou durft m'n andere dochter me niet meer aan te kijken. Hoe denk je dat ik me nu voel ten opzichte van degene die het restant van mijn gezin heeft verscheurd ?"
Peggy: "Raak me met een vinger aan en ik stuur de politie nog sneller op je af dan je donder op kunt zeggen. Jij bent niet de enige met kinderen en ik ben niet bang voor je"
Johnny: "Je zult hiervoor boeten Peggy, wees daar maar zeker van".

BBC voice-over bij een filmpje van twee kalende mannen: "The boys are back".
pi_31532466
Stacey en Ruby ontdekten dat Johnny een wapen in z'n kluis had liggen waarna ze een ontsnapping voorbereidden en het deden voorkomen alsof er ingebroken was; Johnny ontdekte echter het horloge van Ruby en wie weet wat hoe hij dit gaat aanpakken.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 14:16:19 #275
521 ruby
Hell yeah!
pi_31534228
Ik weet het einde eigenlijk niet meer. Ik was weer in slaap gevallen. Damn, ik word oud geloof ik.
pi_31535263
Johnny zag er "moved" uit, of vergis ik me.....!???? Hij zal zijn pijlen toch zeker op Peggy en haar twee kale bullys gaan richten !!!!!!?!?!!?!?!!?!?
pi_31542673
dat kan nog wel wat vuurwerk opleveren ja!!! daar kijk ik wel naar uit
pi_31557843
Peggy is niet de enige die over haar schouder moet kijken...
pi_31603977
BBC Teletekst: "Ruby's birthday is not a happy one"

Ruby: "Heb je de autosleutels ?"
Johnny: "Waarom, je kan toch niet rijden ?"
Ruby: "Het is mijn auto en ik wil de sleutels"
Johnny: "Okee, wat is de echte reden ?"
Ruby: "Ik wil zo ver mogelijk bij jou uit de buurt zijn"

Johnny: "Wat heb jij om je nek ?"
Ruby: "Dat heb ik van Mrs. Mitchell gekregen"
Johnny: "En wat zei ze ?"
Ruby: "Wat maakt dat nou uit ?"
Johnny: "Ik ben niet achterlijk"
Ruby: "Was dat maar zo want ik kan best tegen achterlijkheid"
Johnny: "Ik wil niet dat je nog met dat mens omgaat, beloof je me dat ?"
Ruby: "Nooit"

Peggy: "Ik verwacht belangrijk bezoek"
Johnny: "Da's dan jammer, want nu verwacht je mij.
Als jij verhalen over mij rondstrooit dan strooi ik ook verhalen over jou rond; alleen zijn die wel waar".
Peggy: "Even dacht ik dat ik te ver was gegaan door te stoken in een vader-dochterrelatie, maar nu heb ik geen spijt van wat ik allemaal heb gezegd. Die meid is veel beter af zonder jou"
Johnny: "Maak me niet kwaad Peggy, dat is zeer onverstandig"
(En waar hebben we zoiets meer gehoord ?)

Ruby: "Four minutes"
Stacey: "Joke over, Rube"

Wat gaat er met Ruby gebeuren nu ze schade aan twee auto's heeft aangericht ?
Krijgt zij huisarrest en Stacey een omgangsverbod ?
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 16:27:30 #280
521 ruby
Hell yeah!
pi_31606819
Ik denk dat er weinig met Ruby gaat gebeuren. Johnny zal de rekeningen betalen en Stacey mag gewoon met Ruby blijven omgaan en al zou het niet mogen, dan doet ze het toch.
Het zal wel weer goed komen tussen vader en dochter.

Althans, dat is mijn voorspelling.
pi_31615991
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 16:27 schreef ruby het volgende:
Ik denk dat er weinig met Ruby gaat gebeuren. Johnny zal de rekeningen betalen en Stacey mag gewoon met Ruby blijven omgaan en al zou het niet mogen, dan doet ze het toch.
Het zal wel weer goed komen tussen vader en dochter.

Althans, dat is mijn voorspelling.
Dan kan je nog wel eens van een kouwe kermis thuis komen wat betreft Johnny en Ruby! Beetje een vreemde afl. maar heb begrepen dat je deze nog moet zien, dus ik zal niet uit de school klappen. Ik meld alleen dat ik echt de buik vol heb van Gerry en Minty, maar dat was al bekend.
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 02:16:07 #282
521 ruby
Hell yeah!
pi_31619961
Vooralsnog ziet het er idd niet vriendschappelijk uit tussen Johnny en Ruby. Wat een psycho is die vent met z'n dreigementen.

En wat doet ie met die griet die in z'n club werkt? Wat was dat voor actie dat ze zich moest uit- en aankleden?

Vage man die Johnny.
pi_31636578
Dat bedoel ik dus, qua vreemde afl. Eerst in het begin een soort Robin Hood Johnny spelen en dan nu gangsta Johnny. Hij heeft er wel het hoofd voor maar vond het toch erg grof tegenover Ruby (ik zal je breken als je niet naar huis komt) en ook tegenover Peggy, vingers tussen de deur, bijna net als toen bij die prostituee, wat dus geen roddel bleek te zijn van Peggy. En dat bardame bloot moest snap ik ook niet! En dan opeens die oma van Rebecca (Zoe) op de proppen vol goede zin tegenover Martin. Beats me.
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 22:16:34 #284
521 ruby
Hell yeah!
pi_31638474
Jaaa, die hand van Peggy tussen de deur. Dat was ik alweer vergeten. Had ik niet zo gauw verwacht in Eastenders.
pi_31652978
Dé reden waarom die plotselinge karakter-draai van Johnny.
Murray regrets quitting 'EastEnders'
  zondag 23 oktober 2005 @ 17:43:28 #286
521 ruby
Hell yeah!
pi_31653788
Ow ja, dat kan ik me nog wel herinneren ja dat ie z'n karakter weinig aan vond. Dit verklaart het dus.
pi_31657928
maar uit het artikel maak ik op dat ie zn hand heeft overspeeld en dus toch gewoon weg moet ????
  maandag 24 oktober 2005 @ 09:59:19 #288
521 ruby
Hell yeah!
pi_31658666
Ja, volgens mij gaat ie ook weg. Tenminste ik kon er niet uit opmaken dat hij langer blijft.
pi_31665050
Ha ha, wat een geweldige laatste scène. Peggy in de greep (letterlijk) van een huur-creep (in opdracht van Johnny), stapt opeens Billy stoer uit een auto en loopt schreeuwend op ze af, ja nu durfde hij wel want vervolgens stappen Phil en toen Grant uit de auto! Op de een of andere manier moest ik er ook erg om lachen. Voor mij is dit alvast, naast de moord op Den, dé scène van 2005!

maandag 24 oktober 2005 @ 23:44:15 #290
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_31668668
Mag Sharon weggeschreven worden? Ik vind haar vrij vervelend..

Phil & Grant terug!
reset
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 08:12:31 #291
521 ruby
Hell yeah!
pi_31673749
Jaaa, dan voelt Peggy zich wel stoer als haar zoons uit de auto stappen.

Ik hoop dat Phil en Grant een mooie bijdrage gaan leveren aan EE, want op een gegeven moment was ik die Phil Mitchell helemaal zat toen hij zo begon door te draaien. Ik kon 'm niet meer uitstaan. Effe zien hoe lang dat nu weer gaat duren.

Trouwens, leuk voor Sharon dat haar twee exen weer terug zijn.
En op één of andere manier verwacht ik dat het tussen hen en Dennis niet zo zal boteren.

Dennis en Sharon mogen niet meer zoenen van mij. Irritante gesmak van ze.
pi_31674030
"Hello Mum" ......... dit was top-Eastenders stuff inderdaad !!!!!
pi_31723157
Alsof ze nooit weggeweest waren; ze brachten een waarschuwingsbezoek aan Johnny (Grant: "Als je aan m'n moeder komt zul je soep eten door een rietje") maar die liet zich niet afschrikken ("Jullie kunnen altijd bij me komen spelen, maar als ik eenmaal begin ben ik niet meer te stoppen") en daarna kwam Chrissie aan de beurt. Juist op het moment dat Grant Dennis te lijf wou gaan met ene fles kwam Sharon binnen ("He's my husband").
Slavendrijver Ian kan natuurlijk ook een beloning verwachten vanwege de valstrik die hij eerder dit jaar voor Phil uitzette.
pi_31746583
Guess who's the third party !?!???
pi_31746725
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 08:09 schreef Chinaski70 het volgende:
Guess who's the third party !?!???
Ja, dat viel ook een beetje tegen, had toch meer een echte verrassing verwacht. Ian onder de ketchup, heerlijk! Zijn wel 2 echte Neanderthalers, die Grant en Phil, maar ik vind het tot nu toe nog leuk, onwaarschijnlijk ouderwets macho-gedrag. Natuurlijk alleen te tolereren in EE.

Wat zag Sharon er trouwens popperig uit, vette kunstwimpers e.d., leek wel een Barbie! Alleen Pat kan kennelijk nog tot Johnny doordringen, haar rol mag best wel wat groter worden, ik mag haar wel.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 12:26:38 #296
521 ruby
Hell yeah!
pi_31751066
Sharon begint idd steeds meer op een opblaaspop te lijken.

Was het nog spannend gisteren? Ik heb het moeten missen. En ik kon het niet tapen want Big Brother Live werd al voor me opgenomen.
pi_31830837
EE bevalt Ross Kemp(Grant) goed kennelijk...
SPOILER
En een nieuwtje over de zus van Jessie Wallace (Kat)

'EastEnders' actress in feud with sister

Jessie Wallace's sister is heartbroken that the EastEnders star will not allow her to see her niece. The actress gave birth to baby Tallulah nearly one year ago, but sister Danielle Mason has never been given the chance to meet her due to a family feud.

"This is tearing me apart,'' Danielle told The People. "Every time someone asks me how Tallulah is I say things like 'she is really cute' because I don't want to tell them the truth which is that I've never seen her since she was born. "Now a year on there's nothing in the world I'd love more than to go to Tallulah's party on Wednesday. I am waiting to hear if I'm invited, but I'm not holding out much hope."

Danielle has also claimed that Jessie cannot stand co-star Steve Mcfadden, who plays Phil Mitchell. She added, "Jessie is bound to be finding it hard now Steve, Barbara Windsor and Ross Kemp are all back because she is used to being top dog. I did a week's work experience on the set and couldn't help noticing how everyone pussyfoots around Jessie." Bron

In EE is Jessie al geen doetje, kennelijk in real life ook niet...
pi_31836093
Gisteren de Omnibus gezien, kapotgelachen toen Ian als vanouds z'n bekomst kreeg.

Kat: "Pa, de postbodes hebben een nieuwe look"
Johnny: "Ik wil dat m'n dochter weer thuiskomt"
Kat: "Pech gehad, ze verandert toch niet van gedachten"
Johnny: "Vroeg of laat komen die beans-on-toast haar de strot uit".
Kat: "Wegwezen en neem je junkmail ook maar mee"

Ian: "Ik denk dat ik maar van de overname afzie, de Mitchells zetten me teveel onder druk"
Johnny: "Als jij nu terugkrabbelt dan zul je pas echt onder druk komen te staan"

Sharon (tegen Sam): "Chrissie denkt dat jij hem hebt vermoord, de politie denkt dat jij hem hebt vermoord en eerlijk gezegd denk ik dat ook; ik hoop dat je hier wegrot"
pi_31862134
De Mitchells stelden voor druk uit te oefenen op Stacey maar Peggy wilde daar niets van weten, en met de video-opname van Chrissies bekentenis heeft Johnny een wapen in handen.

Ruby: "Stop die verloving (met Tina) maar in je reet"

Dennis: "Bespaar je de moeite, ik kom alleen wat spullen ophalen"
Sharon: "Wat is er dan veranderd ?"
Dennis: "Peppi en Kokki"
Sharon: "Ik kan het uitleggen"
Dennis: "You stick to the Mitchells, I'll stick to myself"
Sharon: "We horen bij elkaar"
Dennis: "Degene met wie ik ben getrouwd die is hier niet, als je haar tegenkomt doe haar de groeten"
  dinsdag 1 november 2005 @ 14:36:42 #300
521 ruby
Hell yeah!
pi_31866844
Ja ja, Chrissy is nu goed de lul nu Johnny het gesprek tussen haar en Jake heeft opgenomen. Dit heeft nog wel een staartje.

En dat Ross Kemp weer terugkomt voor een poosje in de toekomst vind ik een prima plan.
pi_31894506
Tina werd door Ruby ingelicht over Johnny's vreemdgaan en heeft besloten om ervandoor te gaan.

Grant: "Je grietje weg, je dochter wil niets meer met je te maken hebben, het zit je niet mee he".
Johnny: "Wacht maar, die familie van jou zal hiervoor boeten".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')