Blijft leuk om te zienquote:
nee, kijk maar op de foto, dat was vóór de brand, hij woont nu in een kwart huisquote:Op maandag 18 juli 2005 20:10 schreef Reticulin het volgende:
[..]
komt omdat het huis half afgefikt is
nou zie ik t pasquote:Op maandag 18 juli 2005 20:13 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, kijk maar op de foto, dat was vóór de brand, hij woont nu in een kwart huis
quote:Op maandag 18 juli 2005 22:04 schreef schatje het volgende:
Kan er gewoon geen einde komen aan het verhaallijn van Kat, Alfie en Little Mo? Laat die laatste maar lekker haar ding doen met Billy. Hij is inmiddels ook wel lang genoeg zielig geweest.
Verder niet echt een bijzondere aflvering. Sharon en Dennis blijven leuk om naar te kijken. Ze heeft de zonnebril ook weer tevoorschijn getoverd en draagt 'm als vanouds in d'r haren, ook indoors. Lekker fout.
Nog wat plaatjes van Nigel Harman:
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
Ik weet niet meer precies, maar het werd toen ook nog uitgezonden bij de Vara. Ik keek altijd samen met m'n moeder. Eerst Howard's Way en daarna EastEnders. Toen ze daarmee niet verder gingen ben ik het gaan volgen op de Beeb. Ik heb wel periodes gemist. Maar de laatste jaren heb ik het zo goed als helemaal gevolgdquote:Op maandag 18 juli 2005 22:20 schreef Reticulin het volgende:
[..]
Kijk 't dus al vanaf m'n 12e fulltime![]()
quote:
anticlimax alertquote:Op maandag 18 juli 2005 23:06 schreef milagro het volgende:
En? en? en? en?
Like father like son, ook in het eggie! Ik ben halverwege de jaren '90 of zoiets EE gaan volgen, meegesleept door een (nu ex) vriendje.quote:Er circuleert trouwens ook een foto rond waar ie met z'n blote piemel op staat.
En Sons and Daughters? Vond ik ook helemaal geweldig. Ik heb de laatste aflevering ook nog ergens op tape staan.quote:Op maandag 18 juli 2005 23:14 schreef Suko het volgende:
[..]
Like father like son, ook in het eggie! Ik ben halverwege de jaren '90 of zoiets EE gaan volgen, meegesleept door een (nu ex) vriendje.(en Howard's Way heb ik ook helemaal gezien)
bronquote:EastEnders' Wallace to leave soap
Actress Jessie Wallace, who plays Kat Moon in EastEnders, is to leave to series at the end of the year, the BBC has confirmed.
The 33-year-old will exit the soap in an undisclosed storyline, said a spokesman for the programme, adding the decision was "mutual".
Wallace has been in EastEnders for almost five years
Wallace is in talks with the BBC to work on other projects after her departure from the show, he continued.
The actress has played the role in the BBC soap since 2000.
Wallace joined the soap along with the rest of the Slater family almost five years ago, and was at the centre of a series of hard-hitting storylines.
Rescued
Her character admitted to sister Zoe Slater that she was actually her mother, and that her Uncle Harry was her father.
Kat Slater was poised to marry gangster Andy Hunter, but was rescued at the last minute by Alfie Moon, played by Shane Richie.
The pair married and took charge of the soap's infamous Queen Victoria pub, but their happiness was soon destroyed as Hunter wreaked his revenge.
In 2004 Wallace took maternity leave from the series, during which time EastEnders was criticised in the press for having declining viewing figures and weaker storylines.
Her character returned to the soap earlier this year to witness the departure of screen daughter Zoe, played by Michelle Ryan, and the further decline of her romance with Alfie.
EastEnders is hoping to rejuvenate its fortunes with the return of Peggy Mitchell and her sons Grant and Phil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Bron. Alfie is een slijmjurk.Pat en Johnny? Kan ik me niet voorstellen dat dat gaat gebeuren!
![]()
Ik ook niet, weings schokkends dus. Alleen dat "do you know'' van Oma Moon spookt aldoor mijn hoofd, afijn dat duurt niet lang meer, gelukkig!quote:De rest weet ik niet meer zo eigenlijk.
Daarmee begint besje Moon zowat elke zin mee!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziet er goed uit![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:This is not an urgent enquiry and the phone number has been removed. We discourage anyone from contacting the BBC. Please read the post in Announcements.
The best we can do is wait until the BBC either confirm or deny this and when that happens to support Nigel and Letitia
quote:Phone Number Removed - We discourage anyone from contacting the BBC. Please can't we just wait patiently for confirmation on the website.
De lijnen liggen natuurliijk helemaal plat bij de Beebquote:This number has been removed and this topic will be closed if the number continues to be posted.
PLEASE WAIT PATIENTLY FOR CONFIRMATION - WE DISCOURAGE ANYONE FROM CONTACTING THE BBC DIRECTLY. THIS IS NOT AN URGENT ENQUIRY.
quote:Dennis and Sharon quit EastEnders
EastEnders actors Nigel Harman and Letitia Dean, who play Dennis Rickman and Sharon Watts, are leaving the soap.
Letitia Dean and Nigel Harman will concentrate on other roles
Harman, 32, is quitting by "mutal, amicable decision" with producers, an EastEnders spokesman said.
He will make his final appearance on the BBC soap at the end of the year, when Dean - a founding cast member - will take an extended break.
"We do not know when she will come back, but she will return," the spokesman said.bronSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The EastEnders spokesman would not reveal the pair's closing storyline, as the two actors leave to concentrate on other roles.
Dean, 37, was in EastEnders for a decade from 1985 and has already taken a number of breaks from the show.
EastEnders regularly attracted up to 14 million viewers until 2004 but it has recently struggled to match the ratings of its ITV1 rival Coronation Street.
Harman and Dean's departure at the end of the year will coincide with that of Jessie Wallace, who plays Kat Moon.
It comes as previous EastEnders cast members Mike Reid, Barbara Windsor and Ross Kemp are due to return to the soap.
Viel mij ook al op, maar toen ik deze opmerking tegen m'n vriend maakte zei ie: dat weet iedereen toch?quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:53 schreef milagro het volgende:
Beetje ongeloofwaardig dat gedoe met Demi, nooit wat gebruikt en dan in 1 keer hoppa all the way en helemaal zonder enige hulp hoe of wat
Maar gelukkig die storyline ten einde
wel ja, ik ram ook zo een injectienaald in mijn aderen, hoor, al heb ik het nog nooit gedaan, geen probleem, kwestie van goed opletten hoe ze het in de films doen en goed mikkenquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:21 schreef ruby het volgende:
[..]
Viel mij ook al op, maar toen ik deze opmerking tegen m'n vriend maakte zei ie: dat weet iedereen toch?
het gaat erom dat een meisje van 14 die niet rookt of drinkt, nog nooit drugs gebruikt heeft, nooit omgegaan is met hen die dat wel doen, opeens besluit een shot te zetten, 'want het ligt daar toch en ik voel me zo rot' , weet hoe ze heroine moet 'aanmaken' en weet hoe ze moet injecteren in een ader, en dat ook durft ( lijkt mij best eng om jezelf een injectie te geven, in de ader nog wel, als je dat nog nooit gedaan hebt)quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:24 schreef Chinaski70 het volgende:
Maar uit het feit dat ze out ging, kun je toch opmaken dat ze geen geweldig shot heeft gezet (ik heb r alleen zien liggen by the way, vrijdag (en zondag) heb ik gemist)
Tot het bittere einde, van wie, wanneer, waarom of wat ook!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 09:47 schreef ruby het volgende:
En toch blijven we lekker kijken.
Ons kun je met recht trouwe fans noemen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Wanneer ze gaan trouwen heb ik maar tussen spiolers gezet, want misschien wil niet iedereen dat nu al weten. Dus zekerheid voor alles. Ik ben idd ook erg benieuwd hoe Chrissie zich hieruit zal praten, zit ze ook nog tegen Sharon te liegen over Den's verdwijning. Ik ben trouwens benieuwd hoe het vrijgezellenfeest zal verlopen, zal wel niet smoothy verlopen. dat is gewoon een voorgevoel van me hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar ik ben bang dat ik Donderdag en vrijdag EE moet missen, maar dan kijk ik op Zondag de Omnibus wel kijken, ben ik ook weer bij, mocht er iets gebeuren wat van belang is
Als jij foto's van deze hot girls wil plaatsen, mag dat hoor. Als het te erg is dan scroll ik ff flink verder.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 08:55 schreef Chinaski70 het volgende:
dames, hou het leuk he ...... ik als man bespaar jullie tenslotte ook de nudies van Pauline (en Pat!!)![]()
![]()
..........
Ik had al zo'n donkerbruin vermoeden dat Letitia Dean hairextensions draagt ja... Op één of andere manier vond ik het er niet zo heel natuurlijk uitzien gezien die diverse lagen op haar hoofd.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:24 schreef Cecelia34 het volgende:
Zou ik zeker doen Ruby:P Maar hoe plaats je eigenlijk foto's????? trouwens wisten jullie dat Letitia hairextensions draagt!!!!! ???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik heb de video maar geintalleerd, voor de aflevring van vandaag, dus maar hopen dat het goed gaat![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarna was nog wel even Jake's stem te horen aan de telefoon, misschien een teken dat Jake nog terugkomt? Voor zover ik weet zou Danny niet meer terugkomen, misschien toch dood?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:37 schreef ruby het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af waar Jake en Danny zijn beland. Het laatste wat wij van hen gezien hebben is dat Johnny Allan ze achterna zat in het bos. Daarna helemaal noppes. Zal dat nog vervolg krijgen? Niet dat ik die achterlijke Danny mis, maar Jake kon ik wel pruimen.
Dat van dat hoedje tijdens kerst klopt inderdaad. Maar meestal ben je al aardig lam tegen die tijd dus dan interesseert je dat vrij weinig. Bovendien ben je dan toch "thuis" met familie...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:04 schreef Suko het volgende:
In Engeland dragen ze altijd van die maffe hoedjes op een partijtje, ook met kerst, mallotige traditie.
jquote:Op zondag 21 augustus 2005 14:13 schreef dragon25 het volgende:
Heeft er trouwens nog iemand een paar maanden gelden A-Z of Eastenders (20 years of Eastenders) gezien? Gepresenteerd door Jonathan Ross? Was geweldig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was even de bron vergeten!![]()
[ Bericht 5% gewijzigd door Suko op 25-08-2005 11:45:55 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Trouwens mooie foto's Schatje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Laten we hopen dat die spoiler snel eraan komt.:P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyway, Sam heeft inderdaad een veelzeggend optrekkende mondhoek, ook weer in de cel, zal mij benieuwen wát ze gaat onthullen aan de cops, althans aan het opperhoofd.![]()
Ik zet die 'prachtige' foto van Nigel even vol uit, ach valt toch wel mee?![]()
![]()
Ik weet niet hoeveel ouder je bent dan Dennis, Suko. Maar er zijn mannen die een oudere vrouw ook interessant vinden.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:00 schreef Suko het volgende:
Ik vind Dennis wel leuk hoor maar méér ook niet, pietsie te jong voor mij.![]()
[afbeelding]
Ik heb er nog twee:quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:33 schreef Chinaski70 het volgende:
[http://www.jamesgillan.net/images/tommy-jamesnigel.jpg] vroeger ook de geijkte gordijntjes........da's dan weer jammer.....
Pfft, ik val meer op iets rijps, maar ik weet niet hóe ik zal reageren mocht ik hem in een steeg (of waar ook) tegen het mooie lijf loop!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:33 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel ouder je bent dan Dennis, Suko. Maar er zijn mannen die een oudere vrouw ook interessant vinden.
Maar Dennis is al bezet geloof ik.
Wat betreft die spoiler...ik wil het niet hebben. Dat wezen voegt geen hol toe aan EE.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. En Sharon die Chrissie gisteren uitmaakte voor "You bitch" toen ze haar met Jake in bed had zien liggen,maarja als je Sharon voorhoudt dat je zó véél van Den hield
en dan met de eerste de beste het bed in duikt , tja Chrissie dat is vragen om moeilijkheden. En laten we hopen dat Kat voortaan alle debiele acties achterwege laat, want dat was echt ..... En idd Suko ik dacht ook dat Kat half comateus in bed kwam te liggen, maar dat was niet zo ! Ach ja het zou je rol maar wezen hé ,!?
Vrouwtje Windsor heeft eerder nog wel meer laten oplappen/weghalen, BABS' £25,000 SURGERY.quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:28 schreef ruby het volgende:
Mevrouw Windsor heeft 14000 pond aan een neklift besteed volgens dat artikel van Digital Spy. Ik vond 'r al wat anders uitzien gisteren. Dat verklaart het dus.
Ach ik stoor me er niet aan, maar het viel me wel op ja.quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:29 schreef Suko het volgende:
(ben ik de enige die zich steeds meer stoort aan die lage tops van de EE-dames? Het is echt de ene gleuf na de andere, beeje óver the top, letterlijk)
Ik kijk deze week ook nietquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:21 schreef Suko het volgende:
Ik denk maar een paar afleveringen over te slaan, naar een bende losers kijken? Not my cup of tea.![]()
Ik ook niet! En dat is nog nooit bewust gebeurd, maar het komt echt door Juleyquote:
Die waren waarschijnlijk aan het jagen ofzo en toen werden de mannen bang en renden ze weg. Ze dachten namelijk dat ze wraak kwamen nemen omdat ze hadden gegeten van het eten voor de gasten van de begrafenis (in dat café weet je wel).quote:Op donderdag 29 september 2005 08:30 schreef Cecelia34 het volgende:
ow thnx Ruby. Zal wel de hele week over hetzelfde gaan, vermoed ik zo .
Maar wat was dat eigenlijk met die mannen met die geweren??? Ik had het maar half meegekregen i.v.m studie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Dus ....:P
Ik denk inderdaad dat Martin jaloers is op Naomi, kan ik mij wel iets bij voorstellen. Jake kwam op het idee Chrissy te vergeven door toedoen van Dot die het volgende aan Jake meldde, Mattéus 6 vers 14: "Want indien gij den mensen hun misdaden vergeeft, zo zal uw hemelse Vader ook u vergeven." Er zit iemand bij EE met grote bijbelkennis!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:54 schreef ruby het volgende:
Ik vond het een mooie aflevering gisteren.
En wat is dat nou eigenlijk met die Sonya en Naomi. Is Martin jaloers dat Sonya de laatste tijd veel met Naomi omgaat ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. En Dot die uit de bijbel begon te preken, en toen dat gezicht van Jake!En,zou de IJskonigin zichzelf echt gaan aangeven?? En please, mag Billy per direct oprotten?! Ik kan hem niet meer zien, want iedere keer als ik hem zie, vlieg ik van ergernis tegen het plafond! Anyway, we zien morgen wel weer verder.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:53 schreef Suko het volgende:
[..]
Wat voor operatie moet die Dwan ondergaan dan? Of zou het om siliconen gaan!
Het zal er op neerkomen dat Chrissie John zal chanteren met het feit dat ze een boekje open zal doen over de daadewerkelijke dood van Andy Hunter, waardoor hij de Vic wel moet kopen. So, it ain't over yet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:20 schreef J_TM het volgende:
Dawn heeft haar borsten laten vergroten en nadat Sharon en Dennis te kennen hebben gegeven ook ergens anders te willen gaan wonen wil Chrissie nu de Vic aan Johnny verkopen, iets waar Peggy niet blij mee zal zijn.
Heb er even wat spoilers vluchtig op nagelezen maar het blijft wat in het vage, moet ook even zo blijven, verrassing is ook leuk, heb wel m'n vermoedens.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:40 schreef Chinaski70 het volgende:
wie o wie is "the third party" van Johnny Allen ??????
![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:20 schreef Cecelia34 het volgende:
Dawn liet idd haat nieuwe nepperds zien, werd vervolgens gewaarschuwd door Martin, om haar te zeggen dat ze uit moest kijken voor zijn moeder, vanwege haar gebruikelijke commentaar op alles en iedereen
Dan kan je nog wel eens van een kouwe kermis thuis komen wat betreft Johnny en Ruby!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:27 schreef ruby het volgende:
Ik denk dat er weinig met Ruby gaat gebeuren. Johnny zal de rekeningen betalen en Stacey mag gewoon met Ruby blijven omgaan en al zou het niet mogen, dan doet ze het toch.
Het zal wel weer goed komen tussen vader en dochter.
Althans, dat is mijn voorspelling.
Ja, dat viel ook een beetje tegen, had toch meer een echte verrassing verwacht. Ian onder de ketchup, heerlijk! Zijn wel 2 echte Neanderthalers, die Grant en Phil, maar ik vind het tot nu toe nog leuk, onwaarschijnlijk ouderwets macho-gedrag. Natuurlijk alleen te tolereren in EE.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een nieuwtje over de zus van Jessie Wallace (Kat)
'EastEnders' actress in feud with sister
Jessie Wallace's sister is heartbroken that the EastEnders star will not allow her to see her niece. The actress gave birth to baby Tallulah nearly one year ago, but sister Danielle Mason has never been given the chance to meet her due to a family feud.
"This is tearing me apart,'' Danielle told The People. "Every time someone asks me how Tallulah is I say things like 'she is really cute' because I don't want to tell them the truth which is that I've never seen her since she was born. "Now a year on there's nothing in the world I'd love more than to go to Tallulah's party on Wednesday. I am waiting to hear if I'm invited, but I'm not holding out much hope."
Danielle has also claimed that Jessie cannot stand co-star Steve Mcfadden, who plays Phil Mitchell. She added, "Jessie is bound to be finding it hard now Steve, Barbara Windsor and Ross Kemp are all back because she is used to being top dog. I did a week's work experience on the set and couldn't help noticing how everyone pussyfoots around Jessie." Bron
In EE is Jessie al geen doetje, kennelijk in real life ook niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |