abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30571463
Mooi einde gisteren! Deed me denken aan die scene van jaaaaaaaaaaaaren geleden dat in de Vic door midddel van het afdraaien van een bandje, bekend werd dat Sharon een verhouding had gehad met Phil Mitchell.
Ik ben benieuwd hoe Kat daar op reageert.

En ja, ik hoop dat het geneuzel tussen Kat en Alfie binnenkort voorbij is.

Mag Peggy weer vertrekken overigens?
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_30582081
En Big Mo die heel vrolijk tegen Martin aan het roddelen was over zijn moeder :p En Pauline die daarna beledigd was ( is dat niet iets wat ze ook altijd over haar mede Plein bewoners doet? En Ruby wat is dat eigenlijk met dat bandje waar je het over hebt, dat Sharon een verhouding met Phil had??? Kijk ook nog niet zo lang EE. En ik denk dat Kat wel de gebruikelijke Kat manier gaat gebruiken om te reageren daarop Ruby ( schreeuwen, slaan en schelden) En dat geneuzel moet over en uit zijn !!
pi_30602160
Ruby heeft het over Sharongate.
Voor de non-geinformeerden, in 1992 werd Grant gearresteerd en dook Sharon het bed in met Phil. Twee jaar later (aflevering 041094) haalde ze herinneringen op met hartsvriendin Michelle Fowler en een meelopende cassettercorder, toen laatstgenoemde opmerkte "You slept with Phil" sprak Sharon van "een leukere versie van Grant".
Vlak voordat Phil en Kathy (Beale, moeder van Ian) hun verloving bekendmaakten kreeg Grant het gewraakte bandje in handen; eerst vond hij dat wel grappig dat verslag van deze 'girls' night in' totdat het moment kwam waarop Sharon haar overspel bekende.
Grant stormt naar de Vic, laat iedereen het bandje horen en trekt zich terug in de garage waar hij Phil het ziekenhuis inslaat.
In 1999 neemt Grant wraak door met Kathy, even over uit haar huidige thuisbasis Zuid-Afrika, naar bed te gaan, en ditmaal komt de waarheid aan het licht zonder cassetterecorder.
Tijdens een spectaculaire achtervolging door een gevaarlijke bende eisen Phil en zijn pistool een verklaring; ze belanden in de Theems en Grant vlucht stiekem naar Rio.
"Opgeruimd staat netjes" moet Phil toen hebben gedacht.
pi_30602873
Heel lang geleden kregen Sharon en Phil Mitchel een verhouding terwijl Sharon nog met Grant was en Phil met Kathy. Ik weet niet meer precies hoe en wat, maar op een gegeven moment werd er een tape afgedraaid in de Vic (volgens mij deed Grant dat. Grant is de broer van Phil) met daarop een gesprek tussen Sharon en Michelle. Michelle is de dochter van Pauline Fowler. Waarschijnlijk was dat gesprek per ongeluk opgenomen ofzo. En uit dat gesprek kwam dus naar voren dat Sharon en Phil een verhouding met elkaar hadden.

Nou je begrijpt dus dat dat een heel drama was in de Vic. Mooie aflevering toen.
pi_30602898
Ah, ik zie dat J_ TM me al voor was.

En nog veel gedetailleerder ook.

[ Bericht 37% gewijzigd door ruby op 15-09-2005 15:04:08 ]
pi_30604180
Bedankt voor de informatie! Ja dat zal zeker wel een heel drama in de Vic zijn geweest. En dat Michelle de dochter van Pauline was, wist ik al ( ik kijk altijd EastEnders Classic op BBC Prime) en die had meende ik met Dirty Den in bed gelegen, en Vicki was het resultaat meende ik ( heb ik ergens gelezen, maar vraag niet waar ) Maarja hartstikke bedankt!!! :p
  vrijdag 16 september 2005 @ 09:59:01 #207
521 ruby
Hell yeah!
pi_30628279
Goeie aflevering gisteren. Hoewel ik Kat een vervelend zeikwijf vind, vond ik het toch goed geacteerd allemaal!

Yo Mo, geef die Kat van katoen met die grote muil van 'r.

Hoe zal Kat reageren t.o.v. Alfie vanavond?
pi_30630385
Was echt wel een stukje goed acteerwerk van de 'zusjes' Slater! Die 2 maakten elkaar verbaal tot de bodem af, pffft. Wel had ik zoiets van, waarom ging Alfie niet naar buiten toen Kat en little Mo de Vic verlieten? Beetje onlogisch om eerst dronken Billy mee naar boven te nemen. Die laatste hangt me echt de keel uit trouwens. En ook pa Charly was weer eens in geen velden of wegen te bekennen om eventueel een vechtpartij (had toch gekund, Kat kennende) te voorkomen. Ben ook benieuwd hoe dit allemaal verder gaat.

(ben ik de enige die zich steeds meer stoort aan die lage tops van de EE-dames? Het is echt de ene gleuf na de andere, beeje óver the top, letterlijk )
pi_30631290
Inderdaad een buiskluisterende aflevering, al had ik wel gemist hoe Billy aan die pleister op z'n hoofd kwam. Om nog eens goed terug te blikken moet ik even de fotostrip op de officiele site bekijken.
pi_30632031
@ J_TM "Charlie angrily confronts Alfie but they are interrupted by Billy falling into a table." Toen schoot trouwens Charlie wél even uit de sloffen.
  vrijdag 16 september 2005 @ 14:23:22 #211
521 ruby
Hell yeah!
pi_30635081
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 11:29 schreef Suko het volgende:
(ben ik de enige die zich steeds meer stoort aan die lage tops van de EE-dames? Het is echt de ene gleuf na de andere, beeje óver the top, letterlijk )
Ach ik stoor me er niet aan, maar het viel me wel op ja.

Ik dacht zelfs nog dat Little Mo een boob-job gedaan heeft, maar het kan ook zijn dat ze een push-up BH aanhad.

"Sonia" heeft overigens wel een boob-job achter de rug. Zie dit artikel: http://www.thesun.co.uk/article/0,,5-2005410500,,00.html

[ Bericht 1% gewijzigd door ruby op 17-09-2005 00:53:33 ]
pi_30652388
Yep, 'die' van Sonia waren reeds bekend. Ik twijfel over little Mo alhoewel ze eerst vrij bescheiden gekleed ging. Een geweldige aflevering met Kat in de hoofdrol. Een schril contrast met wat ze de laatste tijd liet zien. Wat jammer eigenlijk dat bepaalde karakters soms zo irritant oppervlakkig worden neergezet, dat je er van gaat balen. Komt het een keer tot een confrontatie dan spelen ze de sterren van de hemel met een tekst-diepgang waar de honden geen brood van lusten. Ik heb begrepen dat er verschilende schrijvers meewerken, dat is dan vaak te merken. Op dit moment mag van mij Kat absoluut blijven, Alfie blijft in z'n minkukel rol. En we gaan dan zeker nu little Mo als Maureen zien? Ik hoop het, ze heeft veel meer potentie, zo blijkt.
pi_30760782
Oma Slater en Charlie reageerden op de gebruikelijke manier toen Alfie langskwam.

Alfie: "Het spijt me"
Oma: "Spijt ? Je weet niet eens wat dat betekent. Wacht maar, je zult krijgen wat je verdient"
Charlie: "Je hebt ze tegen elkaar uitgespeeld, je hebt ze aan het lijntje gehouden maar uiteindelijk heb je alleen jezelf gekwetst. Jij bent niet degene die ik dacht dat je was"
Alfie: "Ik wil alleen weten of Kat en Mo okee zijn"
Charlie: "Die hebben elkaar nog, jij hebt helemaal niemand meer"

Ook Little Mo kreeg op haar donder tijdens haar bezoek aan Billy

"Jij bent geen vriend, je hebt gelogen en nog wel op een smerige manier. Wat is er met de Maureen gebeurd die ik kende, die een uitgesproken mening had over wat wel en niet kan ? Sinds je met Alfie omgaat lieg je er op los. Ik wil je nooit meer zien"

Peggy: "Billy die voor zichzelf opkomt, wie had dat ooit gedacht ?
Hij is nutteloos en verdient het volstrekt niet om de naam Mitchell te dragen".
  dinsdag 20 september 2005 @ 17:44:54 #214
521 ruby
Hell yeah!
pi_30763638
Wat mij betreft is het nu einde oefening wat Billy betreft. Het is en blijft een loser en vermakelijk is ie zeker niet.

Dus Billy, de groeten.
pi_30781479
Was het gisteren nog spannend? Er ging iets niet helemaal goed met het opnemen.
pi_30788097
Peggy gaat op zoek naar die advocaat (Marcus Christie) die er met de poet vandoor ging waardoor Den de Vic in z'n bezit kreeg. Aan Chrissy vroeg ze ook al of ze die advocaat kende (op advies van Johnny die zelf niet mee wil werken), Chrissy ontkende natuurlijk maar het klamme zweet is bij haar uitgebroken nu Peggy haar op de nek zit. Vooral omdat Billy tegen Peggy benadrukt dat Sam het niet alleen gedaan kán hebben. En verder hebben klasgenoten van Demi 'Junkie Slag' op het muurtje voor hun huis gekalkt. Nana moon is naar een dokter geweest, beetje vaag waarom. De rest ben ik vergeten. O ja, Gerry ziet wel wat in die studeergenote (ben ff de naam kwijt) van Sonia.

[ Bericht 4% gewijzigd door Suko op 21-09-2005 13:12:56 ]
pi_30788307
Naomi.
Als er hier iemand over haar schouder moet kijken dan is het Chrissie, zij ving op wat Peggy aan Billy vertelde.
pi_30791180
Thanks voor de info Suko en J_TM.
pi_30858377
Peggy ging weer op gevangenisbezoek bij Sam die nu eindelijk haar stoere masker afwierp. Tijdens de begrafenis schold ma Mitchell Chrissie de huid vol en sloeg haar het graf op.
Ondertussen pleegde Gus een telefoontje naar Jules.

Kat tegen Chrissie: "Het verschil tussen ons is dat ik voor mijn fouten heb geboet terwijl jij er dagelijks door wordt verscheurd".
  vrijdag 23 september 2005 @ 19:00:03 #220
521 ruby
Hell yeah!
pi_30866007
Mooie aflevering gisteren. Ook zo dramatisch hoe Chrissy Den z'n graf werd ingegooid.
pi_30868271
Was gisteravond inderdaad best een mooie aflevering. Eén dingetje, heb je Suko weer hoor , Sharon vind ik wel een beetje zeuren naar Dennis toe, je hoort hem denken als ze weer begint over my dad: "mens laat me met rust!" Mooie salto van Chrissy.
pi_30885665
En Jules keerde eerder terug dan gedacht. Hij zegt dat ie z'n leven heeft gebeterd maar Mickey is daar niet van overtuigd.
Ook niet overtuigd waren de aanwezigen in de Vic toen Peggy het ware gezicht van Chrissie probeerde te onthullen; de Zwarte Weduwe bleef volhouden in haar toneelstukje.
pi_30886358
Kreeg zowat een rolberoerte toen ik Juley zag! Hopelijk is hij weer gauw opgerot, broertje Guz is een sweety maar Juley heeft gewoon alles tegen. Peggy heeft de tijd van haar leven, lekker tegen iedereen aantrappen, beetje tó much. Chrissy kon inderdaad keihard liegen, zou ik ook doen als ik Peggy tegenover mij had! Dennis snikkend bij het graf van paps, al was het alleen maar omdat Sharon dat heeft veroorzaakt, zeurpietje. Oudje Dot zag er trouwens piekfijn uit in dat rouw-outfitje!
pi_30968702
Ik denk maar een paar afleveringen over te slaan, naar een bende losers kijken? Not my cup of tea.
  dinsdag 27 september 2005 @ 13:34:12 #225
521 ruby
Hell yeah!
pi_30970759
Haha, ja hebt helemaal gelijk wat Juley beteft, Suko. Zijn we eindelijk van die kwijlebabbel af, blijkt dat we blij gemaakt zijn met een dooie mus.

Verders vind ik dit soort afleveringen (tripjes naar het buitenland) nooit zo spannend, maar goed ik kijk toch wel. 't Zit nou eenmaal in m'n systeem.

[ Bericht 2% gewijzigd door ruby op 27-09-2005 13:40:23 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')