Ach ik stoor me er niet aan, maar het viel me wel op ja.quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:29 schreef Suko het volgende:
(ben ik de enige die zich steeds meer stoort aan die lage tops van de EE-dames? Het is echt de ene gleuf na de andere, beeje óver the top, letterlijk)
Ik kijk deze week ook nietquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:21 schreef Suko het volgende:
Ik denk maar een paar afleveringen over te slaan, naar een bende losers kijken? Not my cup of tea.![]()
Ik ook niet! En dat is nog nooit bewust gebeurd, maar het komt echt door Juleyquote:
Die waren waarschijnlijk aan het jagen ofzo en toen werden de mannen bang en renden ze weg. Ze dachten namelijk dat ze wraak kwamen nemen omdat ze hadden gegeten van het eten voor de gasten van de begrafenis (in dat café weet je wel).quote:Op donderdag 29 september 2005 08:30 schreef Cecelia34 het volgende:
ow thnx Ruby. Zal wel de hele week over hetzelfde gaan, vermoed ik zo .
Maar wat was dat eigenlijk met die mannen met die geweren??? Ik had het maar half meegekregen i.v.m studie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Dus ....:P
Ik denk inderdaad dat Martin jaloers is op Naomi, kan ik mij wel iets bij voorstellen. Jake kwam op het idee Chrissy te vergeven door toedoen van Dot die het volgende aan Jake meldde, Mattéus 6 vers 14: "Want indien gij den mensen hun misdaden vergeeft, zo zal uw hemelse Vader ook u vergeven." Er zit iemand bij EE met grote bijbelkennis!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:54 schreef ruby het volgende:
Ik vond het een mooie aflevering gisteren.
En wat is dat nou eigenlijk met die Sonya en Naomi. Is Martin jaloers dat Sonya de laatste tijd veel met Naomi omgaat ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. En Dot die uit de bijbel begon te preken, en toen dat gezicht van Jake!En,zou de IJskonigin zichzelf echt gaan aangeven?? En please, mag Billy per direct oprotten?! Ik kan hem niet meer zien, want iedere keer als ik hem zie, vlieg ik van ergernis tegen het plafond! Anyway, we zien morgen wel weer verder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |