abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21625420
Mooie omnibus vanmiddag, sterk geacteerd door "D & D"
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_21780501
Ik las dat vanavond the Millers (het nieuwe aso gezin) hun debuut maken in Eastenders. Ben benieuwd! De afgelopen week was redelijk saai. Tijd voor wat aktie!
Mind the gap
pi_21812042
Ik vind de Millers wel geslaagd .
pi_21828322
Ben d'r nog niet over uit eigenlijk. Moeder Miller is een beetje hysterisch maar ik geef ze de kans. Van dat bed-gedoe raakte ik niet opgewonden, integendeel. Die Mickey moet op splaakles, heeft zeker weten een splaakgeblek, praktisch niet te verstaan! Wat een onbenul die Martin, of gaan ze hem echt een ontrouwe hond laten spelen?! En van Derek val ik in slaap. Goh, die Kareena, a complete make-over! Iets voor Dennis?
  donderdag 9 september 2004 @ 00:13:46 #206
6941 APK
Factual, I think.
pi_21830257
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 21:08 schreef schatje het volgende:
Ik vind de Millers wel geslaagd .
Ik vind ze een beetje houterig acteren, vooral pa heeft moeite zijn zinnetjes op te lezen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_21833488
ik vind 't helemaal niks die millers...zoals ik verwachtte echt te over the top...hou ik niet zo van...
pi_21883011
Mickey heeft geen spraak gebrek.. hij heeft gewoon een zwaar cockney accent... zag net dat hij voor millwall heeft gespeelt toen hij jonger was.. die gasten die rond The Den wonen zijn sowieso niet goed te verstaan, misshcien is dat het
pi_21888619
Dat weet ik ook wel maar van articuleren heeft hij nog nooit gehoord, accent of niet. Brabbelt gewoon een end heen. Een kennis uit Engeland kan Mickey ook haast niet verstaan. Kan me trouwens niet voorstellen dat Kareena voor hem valt, je moet er soms wat voor over hebben om in EE te willen spelen.
pi_21897886
ik vind hem wel een schatje hoor.. niks mis mee.. nee ian is lekker hahahaha
ik word zo moe vand ie fererras (of hoe je het ook schrijft) ik vind hun storyline nog saaier dan die van dot's en pauline..
de andere soaps in de uk zijn spannender..
pi_21898553
quote:
Op donderdag 9 september 2004 09:50 schreef Reticulin het volgende:
ik vind 't helemaal niks die millers...zoals ik verwachtte echt te over the top...hou ik niet zo van...
Hè bah, wat negatief weer .

Een nieuwe familie wordt in het begin altijd over de top neergezet. Bij de Slaters was ook het geval .
pi_21901481
inderdaad... en volgens mij waren die ook niet zo welkom hier...en nu ze uitelkaar gevallen zijn is het saai.. het waren toch best goede stoylines... mo&trev cat&alfie/andy/zoe... jammer hoor dat ze er allemaal uitgaan(uit zijn)
pi_21912281
quote:
Op zondag 12 september 2004 12:06 schreef schatje het volgende:

[..]

Hè bah, wat negatief weer .

Een nieuwe familie wordt in het begin altijd over de top neergezet. Bij de Slaters was ook het geval .
najah zeg, ben bijna nooit negatief, alleen nu wel, mag ik ook 's?
  maandag 13 september 2004 @ 10:21:02 #214
521 ruby
Hell yeah!
pi_21918689
Hoiii, back again!

Ik heb gelukkig maar afleveringen moeten missen want ik heb gisteren de omnibus kunnen zien.

't Is denk ik ff wennen aan dat nieuwe gezin. Beetje over de top inderdaad, maar ja dat is Eastenders he.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_21928229
quote:
Op zondag 12 september 2004 22:12 schreef Reticulin het volgende:

[..]

najah zeg, ben bijna nooit negatief, alleen nu wel, mag ik ook 's?
Ja, je hebt gelijk. Sorry voor mijn overtrokken reactie.
pi_21934700
quote:
Op maandag 13 september 2004 18:18 schreef schatje het volgende:

[..]

Ja, je hebt gelijk. Sorry voor mijn overtrokken reactie.
hehe k, maakt niet uit

maar je hebt op zich wel gelijk, nieuwe personages worden vaak overdreven neergezet, alfie kreeg ook een belachelijke introductie vind ik, nu is 'ie wel ok...of pa ferreira met z'n elvis...

raar trouwens hoe personages kunnen veranderen, billy was in het begin echt een ontzettende lul toen 'ie jamie mishandelde enzo...daarna werd 'ie een onderkruiperige rat in het spel tussen steve en phil en nu is 'ie het meelijwekkende maar wel min of meer sympathieke sukkeltje van de square

dus er zal vast ook wel wat ontwikkeling komen in de millers, maar voorlopig heb ik nog zoiets van "neuh..."
  maandag 13 september 2004 @ 23:36:39 #217
521 ruby
Hell yeah!
pi_21936562
Wat is er trouwens met Billy gebeurd eigenlijk? Ik begrijp dat ie kwaad is op Sam en Andy? En ook op Minty?

En dat kind met die grote waffel (letterlijk) waar Martin wat mee gehad heeft...wie is dat? Heeft ie er mee liggen rampetampen?
pi_21939760
Billy ging toch samen met Minty naar Sam en Andy om te melden hoe fout die Andy was?! Liep op een volkomen fiasco uit. Vervolgens kaapte Minty een baantje van Billy bij de Videotheek, werd naderhand weer teruggeven aan Billy maar is niet meer echt goed gekomen tussen die 2. Martin heeft dronken (verlate vrijgezellenfeest) een nachtje met die trien (was tijdelijk serveerster in Angie's Den) doorgebracht waarbij niet duidelijk is voor hem (en voor de kijker) offie het echt heeft 'gedaan.' Denk 't niet eigenlijk.
  dinsdag 14 september 2004 @ 09:14:43 #219
521 ruby
Hell yeah!
pi_21940116
Bedankt voor je uitleg Suko!

Dat akkefietje van Billy en Minty wist ik nog wel inderdaad, maar ik had geen idee dat dat nog steeds aan de gang was. Ach, dat zal ook wel weer goedkomen.

Wanneer zal Sonia er achter komen dat Martin "iets" gedaan heeft?

[ Bericht 0% gewijzigd door ruby op 14-09-2004 09:19:57 ]
pi_22007938
Was Minty toch nog te laat
  donderdag 16 september 2004 @ 23:59:51 #221
6941 APK
Factual, I think.
pi_22007982
quote:
Op donderdag 16 september 2004 23:57 schreef Reticulin het volgende:
Was Minty toch nog te laat
Ja, wat een humor weer, dat ongeluk tegen het busje van die aso's.
pi_22008272
quote:
Op donderdag 16 september 2004 23:59 schreef APK het volgende:

[..]

Ja, wat een humor weer, dat ongeluk tegen het busje van die aso's.
Nou ontzettend

maar goed, kan nog wel leuk worden, als ma mitchell zich tegen haar schoonzoon keert...en straks andy's zwager (zwagers hoop ik nog steeds), hoop op veel dood en verderf
  vrijdag 17 september 2004 @ 00:49:55 #223
521 ruby
Hell yeah!
pi_22008934
Waar is Den eigenlijk?

En Peggy Mitchell, het blijft een irritant mens. Ze doet me denken aan iemand die ik in real life gekend heb en daar was ik ook niet zo kapot van.
  vrijdag 17 september 2004 @ 00:53:11 #224
6941 APK
Factual, I think.
pi_22008987
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 00:15 schreef Reticulin het volgende:

Nou ontzettend

maar goed, kan nog wel leuk worden, als ma mitchell zich tegen haar schoonzoon keert...en straks andy's zwager (zwagers hoop ik nog steeds), hoop op veel dood en verderf
Ik hoop het maar, momenteel vind ik het te genant voor woorden.
Gelukkig is Peggy terug, die is idd lekker irritant.

Vroegah, toen nam ik nog wel eens een aflevering op tape op, nu nooit meer.

Ben wel benieuwd wie dit jaar dood gaat tijdens de kerstafleveringen.
pi_22009055
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 00:49 schreef ruby het volgende:
Waar is Dan eigenlijk?
die is vertrokken naar spanje

hij had chrissy gebeld om een en ander uit te praten, wat erin eindigde dat chrissy op de square bleef en den in chrissy's taxi stapte om naar spanje te verdwijnen
quote:
En Peggy Mitchell, het blijft een irritant mens. Ze doet me denken aan iemand die ik in real life gekend heb en daar was ik ook niet zo kapot van.
ik vind 'r wel tof, een realistische komische noot i.t.t. sommige andere personages
pi_22009114
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 00:53 schreef APK het volgende:

[..]

Ik hoop het maar, momenteel vind ik het te genant voor woorden.
Gelukkig is Peggy terug, die is idd lekker irritant.

Vroegah, toen nam ik nog wel eens een aflevering op tape op, nu nooit meer.

Ben wel benieuwd wie dit jaar dood gaat tijdens de kerstafleveringen.

mooiste dood in eastenders is w.m.b. nog altijd die van steve owen, dat was echt spannend toen
  vrijdag 17 september 2004 @ 01:00:43 #227
6941 APK
Factual, I think.
pi_22009141
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 00:56 schreef Reticulin het volgende:

die is vertrokken naar spanje

hij had chrissy gebeld om een en ander uit te praten, wat erin eindigde dat chrissy op de square bleef en den in chrissy's taxi stapte om naar spanje te verdwijnen
Is hij tijdelijk uit de serie geschreven omdat hij achter die webcam had zitten te rukken en iedereen beledigd had misschien
  vrijdag 17 september 2004 @ 01:01:47 #228
6941 APK
Factual, I think.
pi_22009166
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 00:59 schreef Reticulin het volgende:

mooiste dood in eastenders is w.m.b. nog altijd die van steve owen, dat was echt spannend toen
Ik heb al vier jaar de kerstafleveringen niet gezien, maar Tiffany's dood was ook mooi.
pi_22009397
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 01:00 schreef APK het volgende:

[..]

Is hij tijdelijk uit de serie geschreven omdat hij achter die webcam had zitten te rukken en iedereen beledigd had misschien
hehe zou best kunnen

steve owen's dood was trouwens niet met kerst geloof ik

met tiffany had ik nooit zoveel (hoewel 't wel best een lekker wijf was), maar steve owen was wel zo'n beetje me favoriete karakter samen met phil mitchell...door de hele opbouw van de aflevering en zeker met die achtervolging kon je al onwijs voelen dat er iets groots stond te gebeuren, maar wie van de twee (phil of steve) 't loodje zou leggen wist ik niet..hehe was echt slecht voor me hart toen, maar wel vet!
  vrijdag 17 september 2004 @ 01:19:58 #230
6941 APK
Factual, I think.
pi_22009466
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 01:15 schreef Reticulin het volgende:

steve owen's dood was trouwens niet met kerst geloof ik
Dat dacht ik ook al, ik kan mij nog rondvliegende bankbiljetten herinneren.
  vrijdag 17 september 2004 @ 01:48:30 #231
521 ruby
Hell yeah!
pi_22009826
Over Tiffany gesproken (Martine McCutcheon als ik het goed geschreven heb). Volgens mij krijgt ze steeds meer een plastic hoofd.
pi_22011798
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 01:19 schreef APK het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook al, ik kan mij nog rondvliegende bankbiljetten herinneren.
Steve kwam aan zijn einde doordat ie die auto niet uit kon komen die uiteidenlijk exploreerde. Hij was in tegenstelling tot die kwal van een Andy wel echte schurk. Die begin ik echt goed zat te worden .

De aflevering van gisteren heb ik niet gezien. Ik keek liever naar Angel . Ik kijk een zondagmiddag wel naar de herhaling .

In de Sun stond trouwens wel een zuur stukje over de bruiloft van Sam en Andy. Dat de makers dezelfde kerk hebben gebruikt en dat het verhaallijn grotendeels hetzelfde was als de bruiloft van Kat en Andy. Maar volgens mij is het bij iedere bruiloft atijd al zo geweest dat iemand het probeerde tegen te houden .
  vrijdag 17 september 2004 @ 10:04:38 #233
521 ruby
Hell yeah!
pi_22011912
Zal er weer een knokpartij plaatsvinden tijdens de bruiloft? Hoort er wel bij natuurlijk...
pi_22013360
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 00:49 schreef ruby het volgende:
Waar is Den eigenlijk?

Die Den is voor straf (webcam-incident) naar Spanje geschreven, ik geloof voor 2 maanden. Ben die Peggy ook een beetje zat, beetje te nadrukkelijk aanwezig, de 'darling' van de EE-bazen. Ik zie trouwens te weinig van Kate en Paul! :'( Wat een sukkel-rol van Minty. Heb het idee dat pa Miller vroeger of nog steeds vet aan de neut is, jee wat een verlopen hoofd. Dat gedoe met Dennis en Sharon vond ik wel weer aangenaam om te zien!
  vrijdag 17 september 2004 @ 13:28:11 #235
521 ruby
Hell yeah!
pi_22016042
Blijft die Peggy nou eigenlijk of is ze alleen voor de bruiloft van Sam naar de Square gekomen? Persoonlijk mag ze van mij wegblijven want ze is tenenkrommend. Maar ja, tenenkrommende tv kan ook leuk zijn.

Volgens mij komen Dennis en Sharon uiteindelijk wel weer bijelkaar.
pi_22022730
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 13:28 schreef ruby het volgende:
Blijft die Peggy nou eigenlijk of is ze alleen voor de bruiloft van Sam naar de Square gekomen? Persoonlijk mag ze van mij wegblijven want ze is tenenkrommend. Maar ja, tenenkrommende tv kan ook leuk zijn.

Volgens mij komen Dennis en Sharon uiteindelijk wel weer bijelkaar.
Ik las dat ze maar een weekje blijft. Dan komt ze volgend jaar ergens in April weer helemaal terug.
En ik HOOP dat Sharon en Dennis bij elkaar komen, ik vind ze zo'n leuk stel. Veel leuker dan die stomme Zoe. Maar Zoe gaat haar ogen ook te kost geven binnenkort (ik weet nog steeds niet hoe ik hier spoilers moet zetten)
Mind the gap
pi_22022861
[ spoiler ]

tekst

[ /spoiler ]

en dan zonder spaties .
pi_22024484
Okee, ik zal het proberen Thanks, Schatje.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Mind the gap
pi_22026663
Toch is Peggy wel leuk hoor. Alleen wel met mate .
pi_22028458
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 22:01 schreef schatje het volgende:
Toch is Peggy wel leuk hoor. Alleen wel met mate .
"We do it the Mitchell way! Do you call youwself a Mitchell? Ouw money, Mitchell money!"

De Mitchells zijn net zoiets als de Smurfen eigenlijk
pi_22039627
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 20:16 schreef Nicole22 het volgende:
Okee, ik zal het proberen Thanks, Schatje.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Damn....je moet er maar zin in hebben.
  dinsdag 21 september 2004 @ 00:08:14 #242
521 ruby
Hell yeah!
pi_22096173
Cat is weg...is dat nou voorgoed?

Ik vind die stalker van Martin op een gremlin lijken. Wat is haar functie in het geheel behalve irritant zijn?
pi_22100125
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 00:08 schreef ruby het volgende:
Cat is weg...is dat nou voorgoed?
Nee, ze komt nog even terug, alleen haar hoofd is dan te zijn, en vervolgens is ze weer weg .

Er zou toch een nieuw Slater meisje komen om dat gat op te vullen??
quote:
Ik vind die stalker van Martin op een gremlin lijken. Wat is haar functie in het geheel behalve irritant zijn?
Ze kan zo in Buffy, bij de slechten.
pi_22102848
Die Gremlin (goed bedacht die naam!) is een numero uno irritatie-factor en dient geen enkel doel behalve dan de kijkers ergeren, weg met haar. Vind het trouwens wel een vergezochte reden om Alfie zo jaloers te laten zijn dat Cat weg gaat. Ze had toch gewoon een tijdje kunnen logeren bij little MO? < en wanneer komt zij terug? Plane Jane en Ian is wel aardig maar moet heftiger!
pi_22133243
Ze heeft ontslag genomen .
quote:
Berridge quits 'EastEnders'

Louise Berridge has quit as executive producer of BBC soap EastEnders.

"I've loved every minute of my time on EastEnders," said Berridge, "but felt it the right time to move on to new challenges."

Her decision comes amid severe criticism of the soap's direction and a slump in ratings. In May, the BBC's continuing drama chief Mal Young was forced to issue a statement in support of Berridge, saying that she'd stay despite previous calls for her resignation.

Today, Young said: "This must be the toughest programme-making role on British TV. Louise has done a superb job, overseeing some of the most talked about telly moments of the last three years. It's a relentless job, both as manager and lead creative of over 200 hours of prime time drama, in a very public spotlight.

"There are not many people talented or resilient enough to handle this job, and Louise has proved herself one of the few. Without Louise, there'd be no Alfie Moon, no Dennis Watts.

"At a time of all channels losing audience share, she has helped EastEnders keep its share stable year on year. We're sorry to see her leave her current position, but pleased that she's staying on in BBC drama, as she will now be involved in a major new drama project."

Holby City executive producer Kathleen Hutchison will take over Berridge's position at the soap.
bron
  woensdag 22 september 2004 @ 18:06:38 #246
6941 APK
Factual, I think.
pi_22133591
Mooi zo!
pi_22134024
Nou, dat was dan het tijdperk Louise. Nu maar hopen op het betere werk.

Dit moet een vooruitgang worden. Hoewel de het de laatste tijd wel oké is.
  woensdag 22 september 2004 @ 18:40:27 #248
6941 APK
Factual, I think.
pi_22134128
quote:
Op woensdag 22 september 2004 18:34 schreef ruby het volgende:
Hoewel de het de laatste tijd wel oké is.
Ja, die barkeeper die met dat Ferrera meisje aan het flirten was gisteren is ook echt een aanwinst.
pi_22138391
Kan nou alleen maar beter worden nu die Louise is gemoved, alhoewel het de laatste tijd niet echt slecht meer was. Hopelijk zal die Holby City executive producer Kathleen Hutchison eens goed naar de karakters kijken en luisteren wat de kijkers vinden, heb er wel vertrouwen in. (ik laat EE toch nooit in de steek! )
pi_22157304
Nu maar hopen dat het nieuwe mens de Ferreiras clan eruit laat schrijven. Ik zie ook graag Pauline, Juley, Gus en Andy vertrekken .
pi_22162298
quote:
Op woensdag 22 september 2004 18:40 schreef APK het volgende:

[..]

Ja, die barkeeper die met dat Ferrera meisje aan het flirten was gisteren is ook echt een aanwinst.
Nee, dat was nou weer een misser.. Maar dat is typisch Louise.
pi_22162435
Die stalker van Martin....ik haaaaaaaaaaat 'r.

Dus EE weet wel overtuigend een psychopaat neer te zetten met die grote slabek van 'r.
pi_22162650
quote:
Op donderdag 23 september 2004 22:36 schreef ruby het volgende:
Die stalker van Martin....ik haaaaaaaaaaat 'r.

Dus EE weet wel overtuigend een psychopaat neer te zetten met die grote slabek van 'r.
Misschien gaat ze Sonia wel wat aan doen. Wie weet .
pi_22164317
Ik dacht even dat ze Sonia voor de auto wilde gooien...
pi_22165086
quote:
Op donderdag 23 september 2004 23:51 schreef ruby het volgende:
Ik dacht even dat ze Sonia voor de auto wilde gooien...
ja, viel dat ff tegen...
pi_22168021
Hopelijk komt er echt snel verandering want het kan toch niet zo zijn dat kijkers massaal zich constant moeten ergeren aan een paar personages. Dat is niet de functie van een soap. Ze hebben trouwens wel een neus om die ergelijke stukken vreten te type-casten! Heb nou een beetje gemis aan een figuur waar ik naar uitkijk, Paul is te weinig in beeld. Alfie was leuk maar zakt weg. Dennis een beetje dan. Te weinig dus. Kom op met die heart-throbs!!! BTW, waar is Garry gebleven?
pi_22168157
Wat nu te zien is in juli opgenomen. "Garry" zal dus wel met vakantie zijn .

Het zou natuurlijk ook schelen als Phil weer terug is. Dan kan ie mooi Andy onder handen nemen.
pi_22172363
Ah thanks, niet dat Garry zo geliefd is bij mij maar hij was zomaar weg. Zal mij benieuwen of Phil echt terug komt. Andy moet echt weg, misschien dat Sam door het lint gaat! Grant (Ross Kemp) hoopte ik op maar dat is inmiddels niet meer aan de orde. Ik hoorde hem laatst als commentator in een BBC-documantaire, wat een mooie stem heeft hij eigenlijk! Zou het een teken zijn dat hij om werk verlegen zit...?
  vrijdag 24 september 2004 @ 19:45:27 #259
521 ruby
Hell yeah!
pi_22180931
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 13:16 schreef Suko het volgende:
Ah thanks, niet dat Garry zo geliefd is bij mij maar hij was zomaar weg. Zal mij benieuwen of Phil echt terug komt. Andy moet echt weg, misschien dat Sam door het lint gaat! Grant (Ross Kemp) hoopte ik op maar dat is inmiddels niet meer aan de orde. Ik hoorde hem laatst als commentator in een BBC-documantaire, wat een mooie stem heeft hij eigenlijk! Zou het een teken zijn dat hij om werk verlegen zit...?
Misschien willen ze hem wel bij Goede Tijden Slechte Tijden hebben.

Andy moet gewoon een pak op z'n lazer hebben. Z'n karakter is nu wel genoeg uitgemolken.
pi_22181236
dat van die minging stalker doen ze juist goed.. nu wordt ze vriendinnen met sonja en dan kan ze helmaal goed martin stalken....
het is wel erg saai ik mis emmerdale of hollyoakes
pi_22190786
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 19:58 schreef kyra1974 het volgende:
dat van die minging stalker doen ze juist goed.. nu wordt ze vriendinnen met sonja en dan kan ze helmaal goed martin stalken....
het is wel erg saai ik mis emmerdale of hollyoakes
Ja, de rol van die stalker hebben ze wel goed neergezet moet ik zeggen. Echt zo gestoord als een deur is ze. Nah, houdt EE weer een beetje spannend zou ik zeggen.

Emmerdale en Hollyoakes...ik wou dat ik al die mooie Britse kanalen kon ontvangen. Ik zit de laatste tijd toch serieus te denken aan een satelliet...maar ja, dat denk ik al heel lang.
pi_22197831
Geweldig stukje was toen Sonia naar de naam van Sarah's vriend vroeg en zij met Martin beantwoordde, en vervolgens bij Martin de duimschroeven verder aandraaide door te zeggen dat die ander al een relatie heeft enzo. Petje af voor schrijvers .

Ondertussen:
quote:
Fourteen 'EastEnders' stars to be axed?

Fourteen EastEnders stars are to be axed as part of Kathleen Hutchinson's plan to save the show, according to The Mirror.

Hutchinson has taken over Louise Berridge's position of executive producer for the show, following Berridge's decision to quit.

The newspaper claims that Hutchinson is planning to get rid of Wendy Richards (Pauline Fowler) and Leslie Grantham, who plays Dirty Den.

Other characters expected to be axed include most of the Ferreira family, including Ronny (Ray Panthaki), Adi (Ameet Chana), Ash (Raji James) and Kareena (Pooja Shah).

Tariq Larousi (Nabil Elouahabi), and Sasha Perkins (Jemma Walker) could also be facing the boot, joining Derek Harkinson (Ian Lavender), gangster Andy Hunter (Michael Higgs), and Phil Mitchell's wife Kate (Jill Halfpenny).

Rick "Minty" Peterson (Cliff Parisi), Jane Collins (Laurie Brett) and Nana Moon (Hilda Braid) will also be cleared out.

An insider on the show revealed, "There are a lot of worried faces around here at the moment.

"Everyone's feeling extremely vulnerable and paranoid that they're about to get the chop. The atmosphere's very tense."

However, old favourites Bianca Butcher (Patsy Palmer) and Kathy Mitchell (Gillian Taylforth) could soon be making a return to the show.

Hutchinson apparently wants to turn around the show's fortunes by Christmas.

The insider added, "She's determined to throw out anything she hates and have her ideas and storylines on screen by then.

"She has a reputation as being very good at getting her way.

"The writers and schedulers are gearing up for a lot more work very soon."
bron

Ik kan me wel vinden in die namen. Op Kate na dan. Die mag van mij wel blijven. Goede actrice .
pi_22201072
"The insider added, "She's determined to throw out anything she hates and have her ideas and storylines on screen by then." Ha ha, die heeft haar oren en ogen de goede kant op staan, namelijk de kijkers! Kate en ook Jane mochten van mij blijven maar ja, bitchy Bianca en Kathy maken veel goed. Wat een nieuws Mod!
pi_22211384
nou de ferrara's (hoe je het ook schrijft) is een heel goed idee.. maar andy??? het zou zo leuk zijn geweest als die nog even goed te pakken wordt genomen door de mitchells... Jane en Kate mogen wel blijven.. ik dacht dat jane en ian wel met elkaar zouden gaan ,,, jammer
  zondag 26 september 2004 @ 11:24:07 #265
521 ruby
Hell yeah!
pi_22211416
Nou nou, pittige tante die Hutchinson... De cast zal wel blij met 'r zijn..

Naja, een aantal namen mag van mij inderdaad opzouten. Ik bedoel..wat hebben we nou aan nana Moon? Die loopt alleen maar wat onzin uit te kramen. En de Fereira's boeien me ook niet enorm dus dat zal ook geen drama zijn als die weggaan.. Wat betreft Andy, die mag ergens anders gangstertje gaan spelen.

Maar ze hoeft niet iedereen weg te doen natuurlijk.

Maar Bianca en Kathy terug...dat zou wel een goeie zet zijn!
  zondag 26 september 2004 @ 23:51:23 #266
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_22227178
*al 6 jaar trouwe Eastenders kijker* gouwe serie!
en ik kan die stalker van martin niet uistaan!! Sjeez hoe bedoel je irritant! maar evengoed dom van martin om met dr naar huis te gaan -_-
pi_22251077
quote:
Op zondag 26 september 2004 23:51 schreef GotC het volgende:
*al 6 jaar trouwe Eastenders kijker* gouwe serie!
en ik kan die stalker van martin niet uistaan!! Sjeez hoe bedoel je irritant! maar evengoed dom van martin om met dr naar huis te gaan -_-
Welkom in deze reeks .
  dinsdag 28 september 2004 @ 01:37:42 #268
6941 APK
Factual, I think.
pi_22251644
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 00:53 schreef schatje het volgende:
Welkom in deze reeks .
Keep the soul alive!
pi_22254372
SPOILER
bron
pi_22256154
Jeetje, zal mij dan benieuwen wat er dan voor in de plaats komt! Die 2 jonge Millertjes moeten echt een make-over krijgen qua rollen want vet irritant vind ik ze wel. Een mooie jaloerse Sharon gisteravond, moet verder worden ontwikkeld maar ja, bloody shame dat ze weggaat.
pi_22257100
Billy tegen Darren en Demi: "You and Dummy ?". "That's Demi, idiot". Billy: "Dummy, idiot. What's the difference ?".***"Dat kan niet, je wilt gewoon wraak omdat je Kate niet kan krijgen"; Jane tegen Ian die haar de liefde verklaart.
pi_22266848
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 12:17 schreef Suko het volgende:
Jeetje, zal mij dan benieuwen wat er dan voor in de plaats komt! Die 2 jonge Millertjes moeten echt een make-over krijgen qua rollen want vet irritant vind ik ze wel. Een mooie jaloerse Sharon gisteravond, moet verder worden ontwikkeld maar ja, bloody shame dat ze weggaat.
Gaat Sharon uit de serie??
Mind the gap
pi_22267474
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 12:17 schreef Suko het volgende:

Een mooie jaloerse Sharon gisteravond, moet verder worden ontwikkeld maar ja, bloody shame dat ze weggaat.
Ja, Sharon is top. Maar ik kan me haar motivatie om te stoppen wel goed voorstellen. Ze wil de rest van haar carrière niet te boek staan als haar karakter in EastEnders. Daar heeft ze helemaal gelijk in. Als het haar niet lukt om aan de bak komen keert ze misschien wel terug. Alleen lijkt me dat sterk. Ze staat namelijk bekend als een goede actrice .
  dinsdag 28 september 2004 @ 21:17:26 #274
521 ruby
Hell yeah!
pi_22269818
Welkom GotC!

Arme Paul...krijgt ie weer niet het vertrouwen van z'n vader. Zo wordt het nooit wat met die jongen.

Die sloerie die Martin stalkt..ze is tenenkrommend. Wanneer gaat Martin nou eens open kaart spelen?
pi_22270880
Vind het ook raar dat die paps van Paul zo halstarrig is, zo was hij vroeger niet! Koppel Paul maar aan Chrissy, lijkt mij wel wat! Ohw die Gremlin ik voel m'n tenen niet eens meer, zo krom staan ze! Die Dennis, nou is hij zeker weer jaloers, ha ha! Sharon komt wel weer eens terug denk ik, zij kan bij de producers (net als Peggy) wel een potje breken.
pi_22271525
wanneer gaat sharon dan?
pi_22271690
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 22:07 schreef Reticulin het volgende:
wanneer gaat sharon dan?
Oktober heeft ze de laatste opname dagen.
pi_22286358
Op tvtome staat weer het volgende:
quote:
September 26, 2004
Letitia Dean will be starring as the Princess in the Birmingham Hippodrome's Christmas production, Jack & The Beanstalk. It will run from the 21st of December to mid January. This obviously means that Sharon Watts shall disappear from television screens for a while, but it doesn't mean Letitia is leaving. When she returned to Eastenders in 2001, a special clause was written into her £150,000 contract allowing her time off during the pantomime season should she need it.
pi_22286678
dat stalker verhaal is gewoon een mini remake van Fatal Attraction

Die actrice speelt erg goed, want ze is mega irritant.
Wurg haar , wurg haar , zat ik maar tijdens de omnibus te "roepen"
pi_22287736
Het is een goed verhaallijn. Je wilt weten hoe het afloopt waardoor je toch blijft kijken. Dat miste ik de laatste tijd in EastEnders. En je ergert je natuurlijk aan dat mens .
pi_22288027
quote:
Op woensdag 29 september 2004 15:40 schreef schatje het volgende:
Op tvtome staat weer het volgende:
[..]
Ah, dat is goed nieuws in ieder geval, zo'n kijkers-trekker laat je toch niet voorgoed gaan! Die stalkster mag dan wel een verhaallijn vasthouden maar ze heeft d'r kop gewoon niet mee. Nou ja, je kan er op wachten dat ze een keer tegen de lamp loopt, of zoiets.
pi_22292318
quote:
Op woensdag 29 september 2004 17:01 schreef Suko het volgende:

[..]
Nou ja, je kan er op wachten dat ze een keer tegen de lamp loopt, of zoiets.
ik wacht erop dat ze doordraait en een molotovcocktail bij de fowler residence naar binnen keilt
  donderdag 30 september 2004 @ 02:01:48 #283
6941 APK
Factual, I think.
pi_22300842
Ik vind Sharon wel okay voor EE, maar ik vind haar niet een geweldige actrice.
Wat kan ze nog meer buiten EE en panto
pi_22301566
quote:
Op donderdag 30 september 2004 02:01 schreef APK het volgende:
Ik vind Sharon wel okay voor EE, maar ik vind haar niet een geweldige actrice.
Wat kan ze nog meer buiten EE en panto
Starring Roles
Lucy Sullivan is Getting Married (1999) - Charlotte
EastEnders (1985) - Sharon Watts (1985-1993) (2001-2004)
Brookside (1982) - Dawn
Grange Hill (1978) - Lucinda
The Hello Girls - Chris Cross

Guest Starring Roles

Doctors - Marie Pearce - Double Trouble (2000)
Drop the Dead Donkey - Melissa Cabriolet - Episode 61 (1998)
The Bill - Amanda Robson - Playing With Fire (1997)
Casualty - Hannah - Hit and Run (1995)

Movie/Mini-Series/Special Roles

England, My England (1995) - Barbara
Doctor Who Dimensions In Time (1993) - Sharon Watts-Mitchell
Eastenders: It's your party 2001 - Sharon Watts
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 18:47:26 #285
521 ruby
Hell yeah!
pi_22336342
Kunnen ze die twee kutkinderen van die nieuwe familie per heden op laten zouten? Ik vind ze heel irritant namelijk en vooral niet grappig.
pi_22347224
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 18:47 schreef ruby het volgende:
Kunnen ze die twee kutkinderen van die nieuwe familie per heden op laten zouten? Ik vind ze heel irritant namelijk en vooral niet grappig.
Van mij mag die hele familie eruit, inclusief Mickey.

En weer vroeg ik me gisteravond af, terwijl ik met een half oog naar EE keek waarin Alfie zo flipte achter de bar....wie zet op dat soort momenten in the Vic altijd de muziek uit?
Mind the gap
  zondag 3 oktober 2004 @ 19:27:25 #287
16715 Mylene
*schatje*
pi_22378576
quote:
New BBC soap to rival Corrie?

The BBC are planning a new Northern soap to rival Coronation Street, according to The Sun today.

The newspaper claims that the new soap could even replace EastEnders if it is successful.

A source told the newspaper, "We’re looking for a new soap based in the North.

"It won’t be launched with a view to immediately replace EastEnders, but if it’s a success who knows what will happen?"

The BBC apparently came up with the idea as plans were announced to relocate 1000 employees to Manchester.

"We need something really big 52 weeks a year," the BBC's drama boss, Jane Tranter, explained.

"I think the most important thing is to give a voice to an area. The way to do that is to film that area. Manchester boasts really fantastic writers, on-screen talent and locations.

"About four years ago we hadn’t got much in the North. Then we knocked on the door and started to do Linda Green and Cutting It.

"Now we plan to truly open the door."
bron

Een nieuwe soap is altijd welkom. Als het niets is haken de kijkers vanzelf wel af. Ik herinner me Eldorado nog. Je weet wel, die soap die in Spanje werd opgenomen. Er werd zelfs een heel dorp voor gebouwd. Dat werd binnen een jaar alweer van de buis afgehaald.

Het moet natuurlijk ook niet ten koste gaan van EastEnders. Het lijkt nu weer een beetje de goede kant op te gaan. Het lijkt ook wel of de Beeb zich misschien teveel laat leiden door het grote succes van Corrie en Emmerdale momenteel. Dat kan namelijk ook maar weer zo omslaan .

Maar goed, we zien wel.

.
pi_22381522
Staat op die afbeelding Den??? Maby a look-a-like maar intrigerend is het wel! Als het een sukses wordt zullen ze zeker EE laten vallen, want het kost anders nogal wat. Hopelijk valt het mee als de nieuwe producer van EE de soep een danige opfrisser geeft maar heb het idee dat er flink wordt gedenktankt! Het blijven spannende tijden, dat zeker.
  maandag 4 oktober 2004 @ 19:15:29 #289
16715 Mylene
*schatje*
pi_22402179
Fotosjoep Suko .

Wat nieuwtjes:
quote:
'EastEnders' set for 'Sopranos'-style thugs?

A new breed of Sopranos-style gangsters are making their way to Albert Square, according to The Sun today.

The newspaper claims that the introduction of yet more cockney hardmen is the brainchild of new exec producer Kathleen Hutchison, who wants to better reflect "the real East End."

A source said: "Baddies like Andy Hunter look like pussycats compared to real-life ones who rule the East End. She wants to make them more scary."

If true, the move is a risky one for Hutchison: one of the key criticisms of the soap in recent months has been - somewhat ironically - its tendency towards "unrealistic" gangster storylines.
Ik heb het eigenlijk wel een beetje gehad met al die gangsters .
quote:
'EastEnders' star gets nightclub ban

EastEnders star Ray Panthaki has been banned from any further nightclub appearances after being attacked outside an Essex nightclub at the end of August, according to The People today.

Panthaki, who plays Ronny Ferreira on the show, can apparently make up to £60,000 a year by turning up at nightclubs to greet fans.

However, the soap's new executive producer, Kathleen Hutchinson, has told Panthaki not to turn up for any more club appearances.

Hutchinson is apparently concerned over the star's safety, and the disruption to filming which resulted from the attack.

Ray was left with a gash above his right eye after being attacked with a broken bottle outside the nightclub.

A source told the newspaper, "EastEnders had to re-arrange shooting for weeks because of the cut. You've got to feel sorry for him though. He was the innocent victim and now it's going to cost him around £60,000 a year."

Rumours suggest that the unpopular Ferreira family will be axed from the show once Hutchinson takes over Louise Berridge's role as executive producer.

The source added, "Ray knows he can't cut up rough over the ban as he's in the firing line."
Mee eens, Ferreira family .

Dan kan Raytje ook gewoon weer klussen .
quote:
Barbara Windsor hit by heart scare

EastEnders star Barbara Windsor has been hit by a heart scare, but has vowed to return to the BBC soap next year as planned.

The People reports today that Barbara has had tests for lipids - including cholesterol, which can clog artery walls, increasing the risk of heart trouble.

A source revealed, "Now she is waiting for the results. Like anyone she is anxious because anything to do with the heart can be serious.

"But she will cope and is confident that everything will be fine."

The source added, "Everyone is telling her not to get stressed until they know the results of the test. Babs won't let these things get her down and will still be going back to work in EastEnders on time."
bron

Arme Barbara .

Beterschap hoor .
  maandag 4 oktober 2004 @ 20:33:02 #290
521 ruby
Hell yeah!
pi_22404205
Nou nou Schatje, wat een nieuws allemaal weer...

Maar van mij moet Eastenders blijven hoor. Ik weet dat we vele "crap" momenten hebben gekend maar zoals je zegt, de laatste tijd is het wel weer te pruimen. Het kan niet altijd hoogtepunten hebben, ik neem dat dat met Corrie en Emmerdale ook wel het geval is.

De Ferreira's mogen idd hun spullen pakken. Tot nu toe ken ik geen spannende momenten met ze dus ik zal ze niet missen.
pi_22405397
Ah Fotosjoep. Gangsters passen niet zo in een soap, a few bad guys/girls oké maar daar moet het ophouden, da's mijn mening. Ferreira's moeten echt opzouten, niet meer te pruimen, en als de Millers geen betere rol-eigenschappen krijgen, ook! Story-lines vallen nu wel mee, de ergernis-grens is te doen. Trouwens dit bericht valt me een beetje tegen:
quote:
Young EastEnders actor Natalie Cassidy - better known as Sonia Fowler - has spent £4,000 on a boob job, the Sun reports today.
The 21-year-old stayed overnight at North London's Highgate Hospital yesterday for an operation to enhance her 36D chest.
"I feel groggy from the operation but I’m fine," Cassidy told the newspaper afterwards. "I just need some time to recover now. But thanks to The Sun for your support."
pi_22408260
ik vind realistische gangsters in eastenders een heel goed plan! en dan idd niet zo'n arrogant kwalletje als andy, maar echt tuig
  maandag 4 oktober 2004 @ 23:58:08 #293
521 ruby
Hell yeah!
pi_22410325
Dus binnenkort kunnen we Sonia met grote prammen op het scherm zien verschijnen?

Wat was die Sarah weer tenenkrommend eng vandaag, ik heb me doodgeërgerd aan die kop van 'r met dat psychotische gelul. Dit kan natuurlijk niet lang goed gaan he....
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 00:46:24 #294
6941 APK
Factual, I think.
pi_22411592
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 22:50 schreef Reticulin het volgende:
ik vind realistische gangsters in eastenders een heel goed plan! en dan idd niet zo'n arrogant kwalletje als andy, maar echt tuig
Vind ik ook.
Vinnie Jones ofzo.
pi_22413925
quote:
Cops hunt raider on Enders set

RATTLED EastEnders chiefs have ordered a probe after a thief burgled dressing rooms while the soap was being filmed.

Money, credit cards and car keys were stolen.

Police were alerted and BBC investigators fear the raid could be an inside job at the set in Elstree, Herts.

A Beeb insider said: “Somebody broke into the EastEnders cast dressing rooms and rifled through personal belongings while they were filming.

“A wallet and car keys were taken. It is believed the thief posed as a workman.”

An EastEnders spokeswoman confirmed: “There were some thefts which are currently being investigated by the BBC.”

She denied rumours that the burglar confronted Leslie Grantham, 57, who plays Den Watts, as he waited in his dressing room between scenes.

The theft is the second to hit the show in two months. Scripts, including top secret Christmas plots, were stolen from an executive in August.
Bron: thesun.co.uk
Oh vandaar de verandering van de kerst-plots.
pi_22558170
Wat nieuwtjes uit New magazine:
quote:
Another piece of news to add to the woes of EastEnders bosses is that its flame-haired former star, Patsy Palmer, has turned down the chance to return to the soap that made her famous.

The show's producers were hoping that Patsy, 32, would jump at the chance to bring Bianca back to Walford. But unfortunately, it seems Patsy has caught the theatre bug, after her success in the West End play We Happy Few, which was met with great acclaim.

Patsy said, "EastEnders is a great job and I'll always be grateful, but I have three children. I like theatre because you work nights, so I can be with the kids more."

Her decision will be a blow for bosses on the soap, who want to bring back some of the show's more popular characters to boost flagging ratings.
quote:
EastEnders had been lurching from crisis to crisis lately, but with the arrival of a feisty ne Slater girl, things could be looking up', Stacey Slater, played by 16-year old Lacey Turner is the cousin of Ka1 Lynne, Zoe and Little Mo, and within days of turning up in the Square, she tries to seduce Lynne's husband, Garry. "I think people will love to hate her like they did Janine," says Lacey.

Another addition to the Slater family could be just the boost hat the troubled soap needs. Last month, the ratings were down to just 6.2 million and new boss Kathleen Hutchison is tackling the situation head on. She's scrapped the main Christmas storyline, which would have seen Zoe fall pregnant with Dennis Rickman's baby, and she's poised to wield the dreaded axe on several characters. Tipped for the chop are Kate Mitchell, Andy Hunter and, unsurprisingly, most of the Ferreira family.
Ik hoop wel dat dat kind geen tweede Vicki wordt .
pi_22558268
quote:
"I think people will love to hate her like they did Janine,"
ze lijkt zelfs op Janine
pi_22560670
Oh wat jammer dat 'Bianca' toch niet terug lomt, zou zomaar kunnen dat de terugkeer van Den ook niet zo'n sukses was en wil ze dat risico niet lopen, ergens geef ik haar groot gelijk, kids zijn ook belangrijk. Hopelijk komen een aantal Slaters terug zodat de Millers ook een axe krijgen! Ben wel benieuwd eigenlijk naar de nieuwe kerstplot, altijd gesodemieter.
pi_22560938
Confirmed: 'EastEnders' actress axed

kijk haar nou (spoiler)

Wie opent er trouwens het volgende deel??

Ik niet in ieder geval .
pi_22583097
Sarah zegt dan wel dat ze weggaat, maar we weten allemaal dat het ergste nog moet komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')