abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29230775
Kat: "Hee Stace, wil je twintig piek verdienen ?"
Nana tegen haar in moeilijheden zittende kleinzoon: "Ik ben met Tracey op stap geweest"
  vrijdag 29 juli 2005 @ 12:38:22 #52
521 ruby
Hell yeah!
pi_29230893
Ik heb een beetje half zitten kijken gisteren aangezien ik met andere dingen bezig was. Maar volgens mij komt het moment dat het nu bekend gaat worden dat Alfie zowel met Kat als met Mo aan het rommelen is.

De rest weet ik niet meer zo eigenlijk.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_29231977
quote:
De rest weet ik niet meer zo eigenlijk.
Ik ook niet, weings schokkends dus. Alleen dat "do you know'' van Oma Moon spookt aldoor mijn hoofd, afijn dat duurt niet lang meer, gelukkig!
  vrijdag 29 juli 2005 @ 13:15:20 #54
521 ruby
Hell yeah!
pi_29232386
Wat is dat met "do you know" dan?
pi_29233552
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 13:15 schreef ruby het volgende:
Wat is dat met "do you know" dan?
Daarmee begint besje Moon zowat elke zin mee! Nog eventjes over Little Mo en Kat Slater, zal spoedig wel uitkomen, maar hun opdringerig gedrag tov Alfie is volstrekt ongeloofwaardig hoor, ik kan mij daar tenminste totaal niet in herkennen! (scéne is vast geschreven door een man )
pi_29248052
Idd Suko, ik heb vandaag maar eens met ondertiteling gekeken, en je hebt gelijk. Nana Moon begint echt bijna ieder zinnetje met You know en Do you know. Ik vind dat Sharon maar eens duidelijk moet maken wat ze nu wil. Wel of geen Dirty Den op de bruiloft.
pi_29390978
Ik had vrijdag en maandag geen tijd voor de Square en heb dus opgepikt vanaf de zoektocht naar Demi en Leo. Het is niet uitgesloten dat ze nu heroine zijn gaan gebruiken.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 15:45:56 #58
521 ruby
Hell yeah!
pi_29394271
Ow gosh, nog meer drama's.
Nah, ik geloof het niet dat Demi en Leo heroïne gaan gebruiken. Maar deze storyline zal wel een tijdje doorsukkelen ben ik bang.

En ja, Den uitnodigen voor de bruiloft gaat een beetje moeilijk he.. Wanneer zal het hoogtepunt zijn? Vrijdag?
pi_29400794
Idd Ruby, Den uitnodigen voor de bruiloft gaat idd wel erg moeilijk. Of ze moeten wel erg veel fantasie hebben daar.
pi_29403304
Ik vond het ietwat onsmakelijk, die Minty zoenend met ...uh, hoe heet ze toch al weer? Maar best wel een leuk tiepje, scène in restaurant was wel komisch. Gezemel van Sharon over paps ben ik een beetje beu, maar ja, dat moet wel vanwege de verhaallijn om Den boven water cq beton te krijgen, ha ha! Demi en Leo aan de heroine, neuh denk 't wel niet hoor, dat zal helemaal niet in eerdere scènes, ik hoop het ook niet eigenlijk. Kunnen ellenlange verhaalijnen opleveren, gadsie.
pi_29450278
De Millers kregen een journalist op bezoek maar Keith zag dat staaltje publiciteit niet zitten en beschuldigde de beste man zelfs van parasietengedrag; wordt vervolgd.
pi_29451779
ik ben benieuwd wat Sharon zal zeggen als ze zonder Den terugkomt en hoe Chrissie zich eruit praat
pi_29490710
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er goed uit .
pi_29491139
Kijk, dat zijn nog eens spoilers! Gelukkig was het deze week effies Alfie+Little Mo+Kat-loos. Ten huize van de Millers vind ik Rosie echt goed acteren, zoveel emotie spelen lijkt mij moeilijk en uitputtend, wat ik van Keith vind is nou wel bekend, dat blijft hetzelfde. Wel een beetje rare reactie van Demi toen ze haar moeder opbelde, denkt nu dat ze haar haat, alsof ze niet weet hóe mams reageert als ze angstig en bezorgd is. Ook vreemd is Ian, wel gevoeilig naar Rosie, keihard naar Jane als zij het over een eventueel kind heeft. Soms kloppen de karakters niet. Zou het wat (kunnen) worden tussen Minty en Emma? Kan best een aardige verhaallijn worden, kan Gerry moven, die is qua rol nou wel opgedroogd.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 12:09:55 #65
521 ruby
Hell yeah!
pi_29518503
Ik vroeg me af waarom ze het sms-je dat Emma kreeg van haar vriendin, zo van dichtbij lieten zien? Was er iets mysterieus aan de hand ofzo?

Overigens vrees ik dat dit de hele week de Leo & Demi show wordt.
pi_29518859
Ik vrees ook dat dit een hele week Leo & Demi wordt. Kunnen ze niet gewoon terug naar huis gaan, ze zullen toch wel in gaan zien dat dit echt niet kan zo. Trouwens was Chrissie nou van plan om de Vic te verkopen??
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 13:20:11 #67
521 ruby
Hell yeah!
pi_29519237
Volgens mij wel. En natuurlijk wel achter Sharon en Dennis hun rug om. Maar iets zegt mij dat dat niet helemaal gaat lukken.
pi_29523926
Tuurlijk zal het niet helemaal gaan lukken, want ik heb zo'n vermoeden dat Sharon en Dennis erachter zullen komen dat ze de Vic wil verkopen, dat kan namelijk niet uitblijven. Maar ik kan het ook mis hebben
pi_29537900
Ik heb de aflevering van gisteren gmist. Heb ik veel gemist of was het weer de Leo & Demi Show?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_29538236
Het was inderdaad weer veel van de Leo & Demi show...waar ik al bang voor was.

Plus een beetje Dennis & Christy, Dennis & Sam en Minty & (ex)lover, Ian & Aikido, enz enz.
pi_29538729
Leo speelt helemaal niet goed vind ik, geen acteer-genen. Hopelijk gaat Demi gewoon, met kiddie, naar huis! Ongeloofwaardig hoe uitgebreid Gerry en Minty (wat heb Emma te verzwijgen, zo maar uitmaken, ja ja) aan Dennis vertelden wat betreft het vertrek van Dan, dat doen ouwe roddel-gebakkies onder de thee, geen volwassen kerels. En Keith dan, doen ze dat expres of zo, niet alleen ziet hij er niet uit maar ook rols-gewijs is het niks. Hij had iets in mijn waardering kúnnen stijgen als hij heel Londen had afgezocht naar Demi! Gelukkig ontstijgt Pauline haar gezeur, dat is dan wel weer positief.
pi_29542751
Ik vind dat die hele Leo & Demi verhaallijn eens moet ophouden, een dag of 3 oké, maar een paar weken, dat is me echt teveel.keith is inderdaad ook helemaal niks qua uiterlijk en qua rol ( ik heb hem eigenlijk sinds dat hij in EE zat al niet gemogen ) Ja dat Pauline haar gezeur een beeje ontstijgt is wel goed, maar soms kan het wel eens goed van pas komen. Maar wat moet Ian nou bij Aikido les? Ik heb namelijk niet alles gevolgd daarvan, wegens studie enzo.
pi_29544353
Ik denk dat dat Aikido verhaal gewoon tijdopvulling is.
pi_29558745
Nieuws, nou ja nieuws, over ex-bewoners van de Square; Mona Hammond speelt in de serie 'Babyfathers' (elke donderdagavond rond elf uur) en Oscar James verkoopt aan Sjakie van de Chocoladefabriek de reep met de laatste gouden wikkel.
pi_29562902
Ow ja. Idd Ruby, Aikido kan idd wel tijdopvulling zijn omdat ze zeker niks beters kunnen bedenken
pi_29579522
De Millers schakelden de hulp in van de ouders van Leo maar eerst maakten de mannen weer flink ruzie.
Demi werd aangerand en probeerde heroine. Toen een beroofde Leo terugkwam trof hij haar bewusteloos aan.

Keith: "Mag er alsjeblieft een andere plaat op ?"
Ray: "Nee, want ik leef hem elke dag"
pi_29588626
Zo zo, leek wel een Romeo en Julia-variant! Letterlijk is Leo killed off. Op de een of andere manier speelt die Demi een beetje vreemd maar wél goed. Kids van Ian, zittend voor de tv met een spelletje, benamen mij even ook de adem, hoe ze spraken over hun vader en zijn relaties. En wat ik eerder postte over Pauline neem ik weer snel terug, blijft een ouwerwetse zeurkouserige tuttebol.
pi_29589395
Net wat je zegt Suko, het meisje dat Demi speelt, acteert goed. Behalve zij en de moeder van Leo, vond ik het verder niet echt overtuigend allemaal. Vooral die dokter vond ik uitermate belabberd spelen. Die dromerige scène had van mij ook niet zo gehoeven. Ik hou daar niet zo van.

Jane en Ian zijn inderdaad echt slaapverwekkend. Ik heb vooral een hekel aan Jane gekregen.

[ Bericht 9% gewijzigd door Mylene op 12-08-2005 22:13:41 ]
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 23:11:43 #79
521 ruby
Hell yeah!
pi_29591025
Goh, ik had niet verwacht dat Leo dood zou gaan eigenlijk. Maar blijkbaar moesten ze van 'm af.

En die dokter speelde idd nogal belabberd. 't Klonk nergens naar. Valt me wel vaker op dat ze van die amateurs in huis halen voor die kleine rolletjes.
pi_29598740
EastEnders Exclusive: We Quit

Echter nog niet bevestigd door de Beeb. Ik hoop dat het niet waar is. Ik dacht dat ze beide hadden bijgetekend tot het einde van 2006.
pi_29598918
Mijn god, ik dacht even dat Eastenders er helemaal mee zou stoppen. Gelukkig dat het niet zo is (ondanks de crap wat er zo nu en dan uitgezonden wordt).

Naja, jammer van Sharon en Dennis, maar goed daar wennen we ook wel weer aan.
pi_29600628
Op andere fora draaien ze door het nieuws een beetje door, wat voorbeelden:
quote:
This is not an urgent enquiry and the phone number has been removed. We discourage anyone from contacting the BBC. Please read the post in Announcements.

The best we can do is wait until the BBC either confirm or deny this and when that happens to support Nigel and Letitia
quote:
Phone Number Removed - We discourage anyone from contacting the BBC. Please can't we just wait patiently for confirmation on the website.
quote:
This number has been removed and this topic will be closed if the number continues to be posted.

PLEASE WAIT PATIENTLY FOR CONFIRMATION - WE DISCOURAGE ANYONE FROM CONTACTING THE BBC DIRECTLY. THIS IS NOT AN URGENT ENQUIRY.
De lijnen liggen natuurliijk helemaal plat bij de Beeb .

-edit: een woordvoerder van de omroep heeft het inmiddels bevestigd, aldus Digital Spy .

[ Bericht 5% gewijzigd door Mylene op 13-08-2005 12:46:09 ]
pi_29601008
Tuurlijk is dit geen leuk nieuws, aan de andere kant vond ik de rol van Dennis een beetje 'hangen.' Naast het almaar knuffelen met Sharon (ruzietje en dan weer goedmaken) had hij toch meer te doen moeten krijgen. Ik dacht dat hij een big shot had moeten/kunnen worden, met of zonder Sharon als zakenpartner. Jammer dat de schrijvers niet creatiever zijn geweest. EE/BBC mag wel oppassen, verloren kijkers haal je niet zomaar weer terug.
pi_29603245
Misschien stond de beslissing van Nigel al vast om de soap te verlaten, maar dat ze hem hebben overgehaald om een paar maandjes terug te komen. Net zoals met Jessie Wallace. Het lijkt erop dat de makers veel leunen op de karakters en in minder mate op de verhaallijnen, terwijl imo die vooral het uitgangspunt moeten hebben. Dat is ook de kracht van soaps als Emmerdale en Corrie. Vandaar dat die soaps ook beter scoren momenteel.

Letitia Dean keert naar alle waarschijnlijkheid wel terug.
quote:
Dennis and Sharon quit EastEnders

EastEnders actors Nigel Harman and Letitia Dean, who play Dennis Rickman and Sharon Watts, are leaving the soap.

Letitia Dean and Nigel Harman will concentrate on other roles

Harman, 32, is quitting by "mutal, amicable decision" with producers, an EastEnders spokesman said.

He will make his final appearance on the BBC soap at the end of the year, when Dean - a founding cast member - will take an extended break.

"We do not know when she will come back, but she will return," the spokesman said.
SPOILER
The EastEnders spokesman would not reveal the pair's closing storyline, as the two actors leave to concentrate on other roles.

Dean, 37, was in EastEnders for a decade from 1985 and has already taken a number of breaks from the show.

EastEnders regularly attracted up to 14 million viewers until 2004 but it has recently struggled to match the ratings of its ITV1 rival Coronation Street.

Harman and Dean's departure at the end of the year will coincide with that of Jessie Wallace, who plays Kat Moon.

It comes as previous EastEnders cast members Mike Reid, Barbara Windsor and Ross Kemp are due to return to the soap.
bron
  zondag 14 augustus 2005 @ 11:27:53 #86
521 ruby
Hell yeah!
pi_29623481
Als dit allemaal waar is...apart mannetje dan die Steve.
pi_29628846
Sorry maar kan iemand me eventjes vertellen waarom Nigel en Letitia eigenlijk willen vertrekken ( als het waar is). Want ik word er niet echt wijzer van.
pi_29633991
Beetje ongeloofwaardig dat gedoe met Demi, nooit wat gebruikt en dan in 1 keer hoppa all the way en helemaal zonder enige hulp hoe of wat

Maar gelukkig die storyline ten einde
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zondag 14 augustus 2005 @ 18:21:29 #89
521 ruby
Hell yeah!
pi_29634732
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 17:53 schreef milagro het volgende:
Beetje ongeloofwaardig dat gedoe met Demi, nooit wat gebruikt en dan in 1 keer hoppa all the way en helemaal zonder enige hulp hoe of wat

Maar gelukkig die storyline ten einde
Viel mij ook al op, maar toen ik deze opmerking tegen m'n vriend maakte zei ie: dat weet iedereen toch?
pi_29641524
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 18:21 schreef ruby het volgende:

[..]

Viel mij ook al op, maar toen ik deze opmerking tegen m'n vriend maakte zei ie: dat weet iedereen toch?
wel ja, ik ram ook zo een injectienaald in mijn aderen, hoor, al heb ik het nog nooit gedaan, geen probleem, kwestie van goed opletten hoe ze het in de films doen en goed mikken
  maandag 15 augustus 2005 @ 00:54:41 #91
521 ruby
Hell yeah!
pi_29645910
Globaal weet je het wel, maar gedetaileerd niet echt nee. Dus dat Demi verhaal was inderdaad niet echt geloofwaardig nee.
pi_29649936
Maar uit het feit dat ze out ging, kun je toch opmaken dat ze geen geweldig shot heeft gezet (ik heb r alleen zien liggen by the way, vrijdag (en zondag) heb ik gemist)
pi_29650049
Ik zal me even voorstellen
  maandag 15 augustus 2005 @ 12:26:52 #94
521 ruby
Hell yeah!
pi_29653044
Welkom!

Blijkbaar heeft ze wel goed gespoten en is ze daarom flink out gegaan.
pi_29653393
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 10:24 schreef Chinaski70 het volgende:
Maar uit het feit dat ze out ging, kun je toch opmaken dat ze geen geweldig shot heeft gezet (ik heb r alleen zien liggen by the way, vrijdag (en zondag) heb ik gemist)
het gaat erom dat een meisje van 14 die niet rookt of drinkt, nog nooit drugs gebruikt heeft, nooit omgegaan is met hen die dat wel doen, opeens besluit een shot te zetten, 'want het ligt daar toch en ik voel me zo rot' , weet hoe ze heroine moet 'aanmaken' en weet hoe ze moet injecteren in een ader, en dat ook durft ( lijkt mij best eng om jezelf een injectie te geven, in de ader nog wel, als je dat nog nooit gedaan hebt)
pi_29653969
precies ! ongeloofwaardig is het op zn minst. Een lepel, citroensap etc....toch een ingewikkeld klusje lijkt me zo.........

Maar wat is de svz nu : Demi is thuis en Leo is dood(!?!?) Begreep ik dat goed ? Heeft ie daarna ook een shotje genomen, of werd ie niet goed van die chips uit de vuilnisbak ?? Ook zwaar overtrokken die scene : overigens.....
pi_29654187
Demi nam een shot, terwijl Leo weg was, Leo komt terug en vindt Demi knock out, denkt dat ze dood is, en neemt dan zelf ook een overdosis, op het moment dat hij bijna out gaat, komt Demi weer bij haar positieven
pi_29654272
bedorven f&c als doodsoorzaak was geloofwaardiger geweest, toch
pi_29669673
Waren die F&C dan bedorven, of heb ik Vrijdag even niet goed opgelet. Welkom Chinaski70
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 08:10:10 #100
521 ruby
Hell yeah!
pi_29681614
Hij had de F & C uit een prullenbak op straat gehaald en toen vond ie dus dat affiche waarop vermeld staat dat Demi en Leo vermist worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')