quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:53 schreef Suko het volgende:
[..]
Wat voor operatie moet die Dwan ondergaan dan? Of zou het om siliconen gaan!
Het zal er op neerkomen dat Chrissie John zal chanteren met het feit dat ze een boekje open zal doen over de daadewerkelijke dood van Andy Hunter, waardoor hij de Vic wel moet kopen. So, it ain't over yet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:20 schreef J_TM het volgende:
Dawn heeft haar borsten laten vergroten en nadat Sharon en Dennis te kennen hebben gegeven ook ergens anders te willen gaan wonen wil Chrissie nu de Vic aan Johnny verkopen, iets waar Peggy niet blij mee zal zijn.
Heb er even wat spoilers vluchtig op nagelezen maar het blijft wat in het vage, moet ook even zo blijven, verrassing is ook leuk, heb wel m'n vermoedens.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:40 schreef Chinaski70 het volgende:
wie o wie is "the third party" van Johnny Allen ??????
![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:20 schreef Cecelia34 het volgende:
Dawn liet idd haat nieuwe nepperds zien, werd vervolgens gewaarschuwd door Martin, om haar te zeggen dat ze uit moest kijken voor zijn moeder, vanwege haar gebruikelijke commentaar op alles en iedereen
Dan kan je nog wel eens van een kouwe kermis thuis komen wat betreft Johnny en Ruby!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:27 schreef ruby het volgende:
Ik denk dat er weinig met Ruby gaat gebeuren. Johnny zal de rekeningen betalen en Stacey mag gewoon met Ruby blijven omgaan en al zou het niet mogen, dan doet ze het toch.
Het zal wel weer goed komen tussen vader en dochter.
Althans, dat is mijn voorspelling.
Ja, dat viel ook een beetje tegen, had toch meer een echte verrassing verwacht. Ian onder de ketchup, heerlijk! Zijn wel 2 echte Neanderthalers, die Grant en Phil, maar ik vind het tot nu toe nog leuk, onwaarschijnlijk ouderwets macho-gedrag. Natuurlijk alleen te tolereren in EE.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een nieuwtje over de zus van Jessie Wallace (Kat)
'EastEnders' actress in feud with sister
Jessie Wallace's sister is heartbroken that the EastEnders star will not allow her to see her niece. The actress gave birth to baby Tallulah nearly one year ago, but sister Danielle Mason has never been given the chance to meet her due to a family feud.
"This is tearing me apart,'' Danielle told The People. "Every time someone asks me how Tallulah is I say things like 'she is really cute' because I don't want to tell them the truth which is that I've never seen her since she was born. "Now a year on there's nothing in the world I'd love more than to go to Tallulah's party on Wednesday. I am waiting to hear if I'm invited, but I'm not holding out much hope."
Danielle has also claimed that Jessie cannot stand co-star Steve Mcfadden, who plays Phil Mitchell. She added, "Jessie is bound to be finding it hard now Steve, Barbara Windsor and Ross Kemp are all back because she is used to being top dog. I did a week's work experience on the set and couldn't help noticing how everyone pussyfoots around Jessie." Bron
In EE is Jessie al geen doetje, kennelijk in real life ook niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |