abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 17:56:01 #151
521 ruby
Hell yeah!
pi_30033924
Godsamme, heeft Alfie eindelijk de knoop doorgehakt, durft ie weer geen weerstand te bieden tegen die opdringerige irritante Kat. IK KAN ER NIET MEER TEGEN!!!!!!!!!!!

En verder word ik ook misselijk van die sopgeluiden als Sharon en Dennis elkaar aan het aflebberen zijn.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_30058630
Alfie moet maar eens gewoon tegen Kat zeggen dat het over en uit is tussen die twee, en eigenlijk had ie het meteen moeten zeggen, zonder verdere omwegen. En wat die sopgeluiden betreffen, dat is ook misselijkmakend. Een paar keer in een maand ofzo dat gaat nog wel, maar volgens mij lebberen Sharon en Dennis elkaar ook echt werkelijk íedere keer af als ze in beeld zijn. Maar zou Alfie echt de knoop doorhakken, of gaat ie Little Mo en kat weer aan het lijntje houden??? Laten we hopen van niet, want ik kan er ECHT niet meer tegen!!!!!!!!!!!!!!. Trouwens EastEnders Classic is ook wel interessant( soms dan).Ik ben er achter gekomen dat Pauline echt werkelijk altíjd een zeikerig iemand is geweest, maar of dat ooit zal ophouden?? Ik denk van niet .
pi_30069947
spoiler

Deze week .
pi_30075968
Pssst Schatje wist ik al langer die spoiler, wel interessant zeg :p. Word weer EE als vanouds neem ik aan??
pi_30077952
Psycho Sam....geweldige aflevering.
En Dennis zag er weer goed uit
Mind the gap
pi_30078122
Ja Cecelia34, de komende tijd wordt EastEnders weer als vanouds. Vandaag is het nieuwe soap seizoen ook begonnen .

Aflevering van vandaag heb ik nog niet gezien. Ik heb 'm opgenomen. Ik heb op andere fora gelezen dat ie ijzersterk was.
pi_30079423
Een 'best' goeie aflevering, me geen moment geergerd, en dat laatste zegt wel wat. En ik had best even in Sam d'r schoenen willen staan, lijkt me heerlijk dát te doen wát ze deed, ik zal het niet beschrijven want Schatje moet nog kijken. Sharon is óf zwanger of ze is echt veel aangekomen. Maar ja, dat komen we ook nog wel te weten.
  maandag 29 augustus 2005 @ 22:43:07 #158
521 ruby
Hell yeah!
pi_30080340
Ik vond het een leuke aflevering dit keer met psycho Sam!

Graag meer van dit soort acties.
pi_30089053
Het was gisteren idd een ijzersterke aflevering. Ik heb me ook geen moment geergerd en de opmerkingen van Pauline tegen Dennis had ik wel verwacht En volgens mij is Sharon zwanger, misschien zou dat iets met haar vertrek te maken hebben? Aangezien ze in de serie onvruchtbaar is, zou het er wel heel gek uitzien als we een zwangere Sharon in beeld zien. Dat idee heb ik al langer, dat ze zwanger is Maar we zullen wel zien. Het kan ook dat ze is aangekomen ja, maar ik denk eerder dat ze idd zwanger is. Ik hoop dat de aflevering van vandaag ook weer zo ijzersterk is als die van gisteren.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 12:04:24 #160
521 ruby
Hell yeah!
pi_30091942
Ik denk het wel Cecelia34. Aangezien Den z'n poot uit het beton steekt, kunnen we wel wat verwachten vandaag.

En Sharon zwanger? Hmm, zo heb ik het nog niet bekeken. Ik heb altijd het idee dat het gewoon een beetje een stevige tante is. En anders zou het toch wel bekend zijn in de Britse tabloids?

*op onderzoek uitgaat*
pi_30093936
Haha idd Ruby. maar was dat wel de poot van Den die onder het beton uitstak?? Of heb ik misschien niet goed gekeken?? Maar het kan ook zijn dat Sharon idd een stevige tante is
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 13:19:39 #162
521 ruby
Hell yeah!
pi_30094083
Ja het moet wel Den z'n poot zijn, tenzij er nog eentje onder het beton ligt. We zullen zien vanavond.
pi_30094452
Ja, het was echt een aflevering om van te smullen .

Dat gezicht ook van Sam toen ze een mondhoek omhoog trok .

Dennis zag er waanzinnig lekker uit in dat pak .

Wat foto's:

pi_30095804
Het was inderdaad een ijzersterke aflevering:

Chrissy: "Luister, ik wil dat je iets voor me doet"
Kat: "Waarom zou ik iets voor jou doen ?"
Chrissy: "Ik wil dat je Sam in de gaten houdt, she looks like the dog's puke en weet absoluut niet waar ze mee bezig is"
Kat: "Okee"
Chrissy: "Dank je wel"
Kat: "Da's niet nodig want ik doe het niet voor jou, ik sta aan Zoe's kant en niet aan de jouwe.
Good luck Sharon"
Sharon: "Bedankt"
Kat: "Ze boft maar met zo'n vriendin als jij"

De stompvaste tong van Stacey: "Die (Sharon en Dennis) gaan elkaar valse beloftes doen, ik zal altijd van je houden blablabla, en liggen een jaar later in scheiding omdat ze allebei een ander hebben. Zo zie je maar weer, niets duurt eeuwig".
Alfie: "Jij bent wel erg cynisch voor je leeftijd"
Stacey: "Ik ben niet cynisch maar realistisch, liefde is een hol vat vol leugens".

Sam: "I've got nothing"
Charlie: "You haven't got nothing"
Sam: "Oh ja, wat heb ik dan ?"
Charlie: "Familie en vrienden die om je geven"
Sam: "En waar zijn ze dan ? Ik heb geen vrienden, niemand geeft om mij"
Charlie: "Ik geef om je"
Sam: "En waarom dan wel ?"
Charlie: "Omdat je de dochter van Peggy bent"
Sam: "Dus daar is het je om te doen, je wilt met een Mitchell-meid naar bed en omdat je m'n moeder niet kunt krijgen neem je mij maar. Who do you think you are ? FAT STUPID CABBIE"
Mo (na een fikse oplawaai): "Look at the state you're in, je hebt je in dagen niet gewassen en je stinkt als de pest. Waar zijn je trots en je waardigheid ?"
Sam: "Afgepakt, net als m'n kroeg"
Mo: "Je hebt geen kroeg meer, accepteer het nou gewoon. En zorg dat je een eind oprot, er is een bruiloft gaande en de mensen zitten niet te wachten op je one-woman-show".
Sam (nadat Mo en Charlie zijn vertrokken): "You want a show, I'll give you a show. I'll show you"

Kat (nadat Sam is gearresteerd): "Als je het ook maar in je hoofd haalt om Zoe's naam te noemen dan verzeker ik je dat het nergens meer veilig is".
Sam: "Ik vertel ze alles en misschien krijg ik er wel een beloning voor".
pi_30098012
Ja dat was het idd J_TM !! En Ruby, het moet idd wel de poot zijn van Den, of een ander lichaamsdeel van 'm
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trouwens mooie foto's Schatje !
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 16:57:40 #166
521 ruby
Hell yeah!
pi_30100759
Hmm, lekker ding toch he die Dennis. Mogen wij niet eens een keer een romantische scene met 'm spelen als we worden uitgenodigd op de set?

Wat betreft die spoiler van Cecilia34, leuk dat ie weer terugkomt!
pi_30103769
Zeker is Dennis een lekker ding ruby, en we moeten zeker eens een romantische scene met m gaan spelen, als we worden uitgenodigd op de set En idd Ruby wat betreft mijn spoiler ik was er ook blij om
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laten we hopen dat die spoiler snel eraan komt.:P
pi_30109079
Al met al weer een ijzersterke aflevering vandaag, en ik heb me ook vandaag weer geen moment geergerd. Maar hoe kunnen ze nu al zo snel weten dat het Den is, ik bedoel ze namen toch DNA af van Dennis, en zo snel gaat dat analyseren van DNA volgens mij niet.Al met al de aflevering was weer ijzersterk, laten we hopen dat EE zo verder gaat. Ik kan niet wachten totdat de volgende aflevering eraan komt...... zal wel weer net zo ijzersterk zijn
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 22:30:09 #169
521 ruby
Hell yeah!
pi_30112520
Wat mij opviel was dat bij niemand op de square het idee opkwam dat het wel eens om Den Watts zou gaan. Alleen Dennis wat enigszins achterdochtig.

Verders mooie aflevering weer.
pi_30116642
Mooie aflevering weer inderdaad. Maar hier en daar toch wat kleine foutjes. Inderdaad, waarom dacht niemand meteen aan Den? En waarom keek de politie niet op of om toen Charlie zei dat dat gereedschap van hem was? Dat zou hem toch direct verdacht moeten maken of de politie zou in ieder geval willen weten waar dat gereedschap precies vandaan komt.
Mind the gap
  woensdag 31 augustus 2005 @ 10:07:43 #171
103745 dragon25
hmmm, donuts.....
pi_30123788
Ah, alle vrouwen hier "are weaping into their knickers" voor Dennis. Ik vind het maar een lulletje. Maar kan niet wachten tot de Omnibus zondag
You're a naughty boy... GO TO MY ROOM!
pi_30124464
precies, dragon25 !! En zo'n geweldige acteur is het nou ook weer niet, laten we eerlijk zijn..........een monoloog van langer dan vier zinnen klinkt bij hem al gauw als opzeggen of hardop voorlezen . Het spijt me, dames......but let's be honest, just good looks isn't always good enough....
  woensdag 31 augustus 2005 @ 12:01:45 #173
521 ruby
Hell yeah!
pi_30126901
Het gaat niet om de tekst wat Dennis op te zeggen heeft want ik ben ook niet heel erg onder de indruk van zijn presteerprestaties, maar het oog wil ook wat natuurlijk en daar slaagt ie prima in.

*sop sop*

pi_30127820
[http://www.jamesgillan.net/images/tommy-jamesnigel.jpg] vroeger ook de geijkte gordijntjes........da's dan weer jammer.....
  woensdag 31 augustus 2005 @ 12:55:20 #175
521 ruby
Hell yeah!
pi_30128422
Damn, dat haar.

Maar ja, als ik foto's van me zelf terug zie van vroegah dan word ik ook niet altijd blij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')