abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25030434
En ja hoor, we zijn alweer bij deel 9 beland! Gut, wat gaat dat toch hard.

Dit was het laatste deel: Eastenders, deeltje 8

En dit had ik er nog in vermeld:

Nou, ik had er wel meer van verwacht vanavond. Eindelijk zou Den voor lul worden gezet...dacht ik. Maar ja, morgen dan maar.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_25040434
'EastEnders' Chrissie signs new contract

Dirty Den may be leaving but his wife Chrissie is set to stick around for a while yet.
Tracy-Ann Oberman, who joined EastEnders in the role a year ago, has signed a new one-year contract with the soap.

The deal, worth an estimated £120,000, will keep the character on screen until at least April 2006. The BBC's head of drama John Yorke has said he has "big plans" for Chrissie, including a showdown with Peggy Mitchell over the Queen Vic when she returns this summer. "Bring it on, I say," said Oberman. "Chrissie's strong and ballsy and more than a match for the Mitchells." digitalspy.co.uk

Dat vind iemand hier héél goed nieuws geloof ik. 'k Ook hoor. Geduld wordt wel op de proef gesteld idd Ruby, ik dacht eerlijk gezegd dat er ook wat zou gebeuren in The Vic. Maar ja, het end is in zicht!
pi_25048351
Steve McFadden to make 'EastEnders' return

Steve McFadden has finally agreed to reprise his role as Phil Mitchell in EastEnders, the BBC confirmed today.

The actor has been in dicussions over a return to the soap for some time now following his decision to "take a break" in 2003.

"I can't wait to get back to EastEnders and settle a few scores," said McFadden today.

Phil was last seen on screen on Christmas Day 2003, when he was on the run from the law after being set up for an armed heist by Den Watts. Phil has been on the run ever since, during which time his assets (Queen Vic, Snooker Hall, Arches and café) have been swindled from sister Sam by Den Watts and Marcus Christie.

He will be back on screen later this spring, around the same time Peggy Mitchell (Barbara Windsor) is also due to return. digitalspy.co.uk

Mooi zo, iedereen (van enig importantie) weer terug op 't honk. Moet de afl. van vanavond nog zien, bewaar ik voor morgen.
pi_25049429
Dat ziet er weer veelbelovend uit voor de toekomst van Eastenders. Maar ik moet wel zeggen dat ik Phil en Peggy ook wel eens goed zat was hoor. Dus ik heb ze niet erg gemist. En toen Peggy voor de bruiloft van Sam terugkwam, was ik ook niet echt super enthousiast, hoewel Peggy wel een hoog irritatiefactor heeft. Maar ja, na zo'n lange tijd weg te zijn geweest kan het EE wel een goeie impuls geven. Als ze maar niet van die slappe verhalen gaan neerzetten.

Uitzending van vanavond was oké. Alleen Billy...rot nou eens op met je gezeik.
pi_25060335
EastEnders is definitely getting better .

Goed nieuws Suko, met name dat Chrissie heeft bijgetekend .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewelige foto's, dat belooft wat .

Billy is idd . Hij en Little Mo mogen van mij wel dood gaan .
pi_25061890
Ha ha, nóg een mooie site en idd wat een foto's! Wilde ze eerst niet zien en dan toch natuurlijk weer wél. Girlpowerrrrrr! Heb verder geen spoliers, als ik me kan bedwingen (denk 't niet) hou ik dat ff zo. Billy, en dan heeft nog minstens een contract van een jaar of langer, moet echt veranderen.
pi_25090144
quote:
EastEnders 20 Years | This weeks episodes

This is the week that EastEnders turns twenty years old - it started twenty years ago on Tuesday February 19, 1985. During this week Foreigner was number one with 'I want to know what love is'.

The EastEnders story began back in 1983 on the 14th March. Julia Smith & Tony Holland met with 'David Reid' who was the Head of Serials at the BBC - he wanted the the Beeb to produce its first weekly popular serial. The ideas that had already been sketched were set in a mobile home park and another in a shopping arcade.

Jonathan Powell who took over from David Reid, later suggested that they should do a soap about 'London today'. On 1st Feb 1984, Julia & Tony gave him their blueprint. An ongoing serial about the life of a community in the East End of London. While the building of the square went underway at Elstree, Julia & Tony set about creating & casting 23 characters. The show needed a name, it had been given the working title East 8 but Julia realised that the perfect name lay in the phrase she'd used whilst casting - 'Only genuine East Enders need apply'.

17 million viewers tuned into the first episode.

'Stinks in 'ere!' were the first words spoken in EastEnders by Den Watts.

____Episode Summaries_____________________

Monday 14 February
8:00pm - 8:30pm
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuesday 15 February
7:30pm - 8:00pm
SPOILER
Thursday 17 February
7:30pm - 8:00pm
SPOILER
Friday 18 February
8:00pm - 9:00pm *Hour Speical*
SPOILER
bron
pi_25101519
Chrissie zette Zoe aan tot een abortus maar kreeg zelf met een op het oorlogspad zijnde Sam te maken. Hoe gaan zij hun krachten bundelen in de strijd tegen Dennis Sr. ?
Stacey heeft Darren tot drinken aangemoedigd en nadat deze in dronken toestand van een kruk viel is zij nog minder het favoriete persoontje van de Millers dan ze al niet was. Uit wraak verklikte ze hun uitkeringsfraude.
Zelfs nu Alfie dakloos is probeert Andy hem een poot uit te draaien maar hij weigert toe te geven.
pi_25103057
Johnny Allen, de Robin Hood van EE! Beetje ongeloofwaardig, lijkt overal aanwezig waar maar een probleempje optreedt, maar kijkt wél lekker weg. Van Zoe heb ik echt genoeg, time to leave wat inmiddels wel bekend is dacht ik. Aanpakken die pa-Miller, wat heb ik een hekel aan deze loser, ook fysiek kan ik echt niet naar hem kijken. De spanning stijgt, duurt wel errug lang, vrijdag één uur EE, 21.00-22.00 uur, mis 't niet!
pi_25105291
Woooaaaah, ik kijk uit naar vrijdag..

Op zich vind ik het wel oké dat Robin "Johnny Allen" Hood er in zit, want hij pakt eindelijk die achterlijke Andy eens aan. Het heeft lang genoeg geduurd dat Andy de imbeciel heeft uitgehangen.

Lucy..wordt vervelend.
pi_25117422
Het lijkt me ook geen pretje om Zoe te spelen. Ik bedoel, in vrijwel iedere scène jankt ze. Dat moet je als een actrice ook maar kunnen opbrengen. Eén keer is wel leuk, maar niet aan de lopende band. Maar goed, ze wordt er goed voor betaald .

Ik vond de aflevering van een maandag super, vooral de catfight. Gisteren vond ik er niet zoveel aan. Het was ook meer een aflevering om op te bouwen naar de grote finale. Ik heb me vooral geërgerd aan Danny en Jake. Ze voegen helemaal niets toe. Lopen enkel maar wat te dwalen over de Square. Ik vind het ook belabberde acteurs. Nee, die twee trek ik ook niet meer.

Wie ik wel steeds meer waardeer is Stacey. Ik vind die hatelijke opmerkingen van haar wel leuk .

Keith moeten ze maar eens een make-over geven. Hij ziet er echt niet uit. Dat vieze haar alleen al. Net alsof er nog etensresten in zitten .

Ik begrijp ook niet waarom er niet meer met dat Miller meisje wordt gedaan. Ik heb het idee dat er veel meer potentie in zit. Ook dat vriendje van haar. Laat die maar weer eens opduiken.

Verder las ik op het forum van DigitalSpy dat de cast van de soap Leslie Grantham aka Dirty Den een laptop met een webcam als afscheidscadeau heeft gegeven .
pi_25127854
Heb het ook wel gehad met die broertjes Moon. Jake kan nog net maar Danny (Jake Maskall) blijkt een opstandig leeghoofd en kan ik mijn ogen al helemaal geen womenizer meer spelen, beetje ongeloofwaardig nu je weet dat hij eigenlijk niks van vrouwen (op die manier dan) moet hebben. Ja jammer dat Demi (Dem's?) overspeeld wordt door de rest van de Millers, wordt ook niet meer gebeld door vriendje. Stacey was heel goed in die scène met haar so called mum maar komt nu niet meer goed uit de verf, ook jammer. Hilarisch dat Den een laptop met webcam heeft gekregen! Verder vind ik Dot en Jim nog steeds wel schattig, voegen ook niet echt iets toe maar hebben wel kwaliteit.
pi_25135496
Goh, de Ferreira's en die irritante Sacha leven ook nog Ik was ze al helemaal weer vergeten.

Wanneer krijgt die achterlijke Andy nou eens een flinke optater? Ik ben die vent echt helemaal goed zat. Er is werkelijk van alles mis met die idioot. Wordt nu vervelend. Weg ermee.
pi_25140573
Nieuwe producer vond het nodig de Ferreira's weer op te voeren, ik denk dat dit mede is gedaan om Johnny zoveel mogelijk macht te geven alvorens de Mitchells terug zullen keren, strijd om de macht en zo. Werd Keith Miller even lekker aangepakt eergisteren! Spannend vanavond.
Verse foto's tussen wat oudere die Mod Schatje al had gespoiled.

Picture Special: 'EastEnders' 20th anniversary episode
pi_25144064
Keith: "Heb je m'n bal gezien ?"
Pauline: "Nee, maar ik weet wel waar hij gaat belanden"
Den: "Ik beloof je dat ik altijd van je zal houden"
Chrissie: "En ik beloof je dat ik niet dezelfde kant als je vrouw opga"
pi_25150313
pi_25153933
Sam voelde aan Den's pols en kwam tot de conclusie dat hij niet meer leefde. Wrong. Of een foutje van de schrijvers of ze is echt een dom blondje. Het kwam dan ook als een complete verassing dat Den Chrissie bij de enkel greep. Ik schrok echt .

Ik vond het verder wel een sterke aflevering. Sharon's korte terugkeer was geweldig. Alle lof voor de actrice die haar speelt. Dat was echt ijzersterk van haar gespeeld. En arme Zoe, die nog meer ellende krijgt te verwerken doordat ze denkt dat zij Den heeft vermoord. Ik ben wel benieuwd hoe zich dat verder gaat ontwikkelen. In ieder geval nog meer tranen van haar .

Oh ja, ik ben blij dat Andy verleden tijd is .
pi_25154456
Top-aflevering! Weinig solidariteit onder de meiden trouwens, ging bijna mis dacht ik, zal Sam Chrissy daarmee chanteren omdat ze heeft gezien dat ze Den de final blow gaf? Goeie reden om d'r geld (The Vic) terug te krijgen. Leuk idd om Sharon weer even te zien. Goh, Stacey was zowaar bezorgd over Zoe in de nieuwe club, misschien krijgen we toch een andere kant van haar te zien. Ik schrok meer van Johnny die eigenhandig Andy letterlijk over de kling joeg! Wat een harde rol heeft hij zeg en dat doet hij zeer geloofwaardig, toch mag ik hem nog steeds.
pi_25154732
Was inderdaad een mooie aflevering! En eindelijk zijn we van die achterlijke Andy af.
My wish was their command. Hoewel de manier waarop toch enigszins hard was.. Maar goed, het is maar een serie.
Ik hoop alleen niet dat die dwijl het op één of andere manier het toch overleefd heeft en opeens weer in de Square staat.

Dus die meiden waren niet eens van om Den te vermoorden in eerste instantie? Hmm, dat dacht ik namelijk. Maar dat was blijkbaar de bedoeling om ons dat te laten denken.

En ja, Johnny Allan, ik mag 'm ook wel. Het is een gangster met een klein hartje en ook niet lelijk voor z'n leeftijd. Mee eens?
pi_25161507
Het was indedaad een spectaculaire aflevering waarin, zoals de Engelsen dat zo mooi zeggen, 'twee vogels met een steen werden afgemaakt'.
Stacey:"Iedereen krijgt een uitnodiging behalve ik"
Johnny: "Omdat jij nog te jong bent"
Stacey: "Ach, ik wil niet eens op jouw kutfeestje komen"
(En wie zien we even later bij de heropening van Voorheen Angie's Den ?)
pi_25163166
is-ie nu weg ? voor altijd?

Den

Extra lange omnibus dus morgen
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_25168936
quote:
Dirty Den's demise watched by 14m

Dirty Den was confronted by some of the women he wronged

Dirty Den was confronted by some of the women he wronged
More than 14 million people saw "Dirty" Den Watts killed off on Friday, marking EastEnders' 20th anniversary, according to unofficial figures.

Den's death came 16 years after he was supposedly shot in 1989. But he came back to the show in September 2003.

The audience for BBC One's one-hour special averaged 13.7 million and peaked at 14.2 million in the last 15 minutes, overnight figures showed.

Den died after being confronted by Zoe, Chrissie and Sam in the Queen Vic.

If the ratings are confirmed, the episode will have given the soap its highest audience for a year.

The overnight figures showed almost 60% of the viewing public tuned into EastEnders between 2000 and 2100 GMT, leaving ITV1 with about 13%.

"We are very pleased with the figures," a BBC spokesman said. "It shows viewers have really enjoyed the story of Den's demise."

The show's highest audience came at Christmas 1986, when more than 30 million tuned in to see Den, played by Leslie Grantham, hand divorce papers to wife Angie.

'Deplorable actions'

Two years later, 24 million saw him apparently shot by a man with a bunch of daffodils by a canal. More than 16 million viewers watched his return in 2003.

The show's ratings have since settled down to about 12 million per episode.

Grantham hit the headlines in May after a newspaper printed photographs of him apparently exposing himself via a webcam from his dressing room.

He also allegedly insulted four co-stars. He apologised for his "deplorable actions" and "a moment's stupidity".
bron
pi_25169315
Grantham's acting mocked by 'Enders cast?
Leslie Grantham's acting has been mocked by his fellow EastEnders cast-members, The Sun claims today. The show's stars have apparently nicknamed Grantham "bat and roll" after noticing his jerky eye movements when he acts.

"Grantham's eye-rolling is the talk of the set, so he has been nicknamed 'bat and roll'", a source told the newspaper. "The cast reckon it's his trademark and can't resist mimicking him."
Dirty Den was killed off last night in a one-hour special to celebrate the show's 20th anniversary. However, the newspaper also claims that his spirit will live on, as Zoe Slater, who was involved in his murder, believes that she can hear his voice. A show insider explained, "She feels constant guilt and believes he's menacing her from beyond the grave." Bron
Ik geloof dat Leslie Grantham/Den zo ongeveer de meest uitgekakte figuur is in de UK (and beyond), is ook naar Australie had ik ergens gelezen.
quote:
En ja, Johnny Allan, ik mag 'm ook wel. Het is een gangster met een klein hartje en ook niet lelijk voor z'n leeftijd. Mee eens?
@ Ruby, zeker! In de UK gaan pensioners altijd aan de Bingo, ga ik gezellig met hem mee, maar dan anders.
pi_25191210
Suko, Leslie Grantham heeft plannen om naar Australië te verhuizen indien hij in Engeland niet meer aan de bak zou komen. Op de avond van van Den's dood was hij te gast in een Ierse talkshow waarin hij vertelde dat hij zelf was opgestapt vanwege onvrede met de lijn die KH had uitgestippeld en dat zijn gezin voortdurend wordt lastig gevallen door de Engelse tabloid-pers.

Nog een leuk artikel:
quote:
EXCLUSIVE: EastEnder reveals all about our favourite soap's 20th anniversary shocker

I Dennit...and it was a scream

KILLER crimper Chrissie Watts has confessed all to the News of the World— she couldn't stop laughing when she done Den in.

Actress Tracy-Ann Oberman had a wail of a time filming the chilling scenes.

The biggest laugh came when Dirty Den star Leslie Grantham got stuck to the Queen Vic floor.

Tracy-Ann, 36, giggled: "We did lots of takes and poor Leslie was on his back for hours with fake blood all around his head.

"The liquid dried and his hair was glued to the floor. When he got up it ripped his hair out!"

HE'S DEN AND BURIED: Chrissie's distraught hiding body in the cellar

IT'S A KILLER ENDING: Chrissie stares at Dirty Den's lifeless body

REAL LOVE: Tracy-Ann with Rob

Toxic

Over 14 million viewers tuned in to see Chrissie bump off Den on Friday—compared to 13.5million who saw Tiffany being run over and 11.5million who witnessed Grant and Sharon's wedding.

Chrissie said: "Den destroyed women emotionally and physically, He was the ultimate toxic male. I think the whole of Britain was cheering when I whacked him."

Den finally got his comeuppance after Chrissie discovered he'd got Zoe Slater pregnant and conned the Vic out of Sam Hunter.

When the wronged women confronted him he attacked Chrissie and Zoe knocked him unconscious with a doorstop.

Vengeful Chrissie then dealt the fatal blow and put an end to Den.

Rumours had been circulating for months about whodunit and Tracy-Ann was thrilled it was her.

She said: "I begged the producers to let Chrissie do it to prove she wasn't a sap. It was a real rush for me." The actress also revealed she had modelled Chrissie on another wronged wife—Hillary Clinton.

She said: "Chrissie would never admit anything was wrong in public and it's the same with Hillary.

"Her public face was full of poise but back in the White House it was probably just like the Queen Vic!"

Chrissie becomes more like the first lady of Walford in coming weeks. But while she's in charge at the Vic, she has to hide Den's death and keep Sam and Zoe on side.

The three girls bury him in the pub cellar but, as our exclusive pic shows, Chrissie is left in turmoil.

Happy

Tracy-Ann said: "Chrissie pretends he's run off with another woman and is happy he's gone, but inside she's all over the place."

However, as she has signed a £120,000 deal to keep her in Walford till 2006, it looks like Chrissie will escape a murder rap.

And happily, Tracy-Ann's real hubby, music producer Rob Cowan, is nothing like Dirty Den.

She said: "In June we hired a yacht in Spain. Suddenly Rob dropped the anchor, opened a bottle of bubbly and said, ‘Will you marry me?' It was all very J-Lo!"
bron

Dat van dat haar .
pi_25194104
Net gelezen op Digital Spy:

Jason Donovan to join 'EastEnders'?
Sunday, February 20 2005, 12:50 GMT -- by Neil Wilkes

Former Neighbours star Jason Donovan could soon be making his way to Albert Square.

According to the Daily Star today, the actor - who played Scott Robinson in the Aussie soap - is expected to finalise a deal "in the next few days."

Donovan, who enjoyed a brief pop career after quitting Neighbours in 1989, recently commented that he would love to appear in EastEnders.

"It's not signed and sealed yet but talks between the two parties have taken place and should conclude in the next few days," a friend told the newspaper.

"Discussions have touched on the role Jason would play and how he would be written into the script. Both parties seem pretty excited at the prospect."

A show source apparently added: "The intention is to bring Jason in as a bit of a roaming heart-throb. His character will be a real hit with the Walford ladies."

Dat zou leuk zijn! Ik was vroeger helemaal verliefd op Jason Donovan
Mind the gap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')