O ik hoop dat dat echt zo is want ik vind ze dus echt 3x niks tot nu toe!!quote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:10 schreef schatje het volgende:
De Millers moet je gewoon nog even de tijd geven.
Oh, ik kan me dat ook wel voorstellen hoor. Het is meer een gezin dat past in Corrie dan in EastEnders.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:14 schreef -peet- het volgende:
[..]
O ik hoop dat dat echt zo is want ik vind ze dus echt 3x niks tot nu toe!!
Ja ja mensen, willen jullie me aanraken?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 11:32 schreef schatje het volgende:
Wat voor de nieuwe users ook wel leuk is om te weten is dat Ruby en haar vent figurant zijn geweest op de set van EastEnders in Amsterdam. De "hen and stag weekend" van Melanie en Steve werd toenertijd namelijk in de hoofdstad opgenomen.
Thanx!!quote:Op woensdag 13 oktober 2004 19:47 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja ja mensen, willen jullie me aanraken?
Ik heb toentertijd wel een paar fotootjes geschoten met een "gewone" camera, dus kan ik ze niet zo gauw online zetten. Maar uiteraard kan ik die foto's wel ergens inscannen dus dat moet goedkomen. Dan plaats ik ze alsnog hier. Ze zijn niet heel speciaal ofzo hoor, maar toch geinig.![]()
Welkom -Peet-!
neeee alsjeblieft niet! (ja er zijn ook nog mannen die EE kijkenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:47 schreef -peet- het volgende:
O Suko, na het lezen van jouw rea kwam er een gedachte bij me op , lijkt mij de ultieme uitzending!
picture this: Wij zitten in onze warme huiskamertje, tis de avond voor kerst, buiten ligt een dik pak sneeuw en we kijken naar een superlange, romantische aflevering die totaal in het teken staat van Dennis en Sharon..........
*zwijmelt*
Dan kijken mannen alleen maar naar Sharon, kortom voor elk wat wils!quote:neeee alsjeblieft niet! (ja er zijn ook nog mannen die EE kijken )
mwah zo lekker vind ik sharon nietquote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:40 schreef Suko het volgende:
[..]
Dan kijken mannen alleen maar naar Sharon, kortom voor elk wat wils!
daar kijk ik helemaal niet van op hoor! Mijn man kijkt ook!quote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:33 schreef Reticulin het volgende:
[..]
neeee alsjeblieft niet! (ja er zijn ook nog mannen die EE kijken)
Volgens mij komt het met spencer best wel goed....quote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:40 schreef Suko het volgende:
[..]
Dan kijken mannen alleen maar naar Sharon, kortom voor elk wat wils!O ja, nog welkom Peet.
Join the EE-club! Die Spencer, wat moeten we toch met hem, is nou weer een beetje nerdy bezig in/buiten de coffeeshop, anders ook maar een axe hoor.
![]()
Dat lijkt me niet bepaald de ideale kerstgedachte???quote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:45 schreef Reticulin het volgende:
[..]
mwah zo lekker vind ik sharon niet
ik zie deze kerst liever Andy Hunter overhoop worden geschoten![]()
NEEEEEEEEEEEEEE!!!quote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:58 schreef Suko het volgende:
Andy als kerstkonijn, lijkt mij wel wat! [afbeelding] Maar voor de rest hoeft het van mij niet al te gewelddadig te worden, verbaal afmaken vind ik persoonlijk interessanter. Zou Zoe toch al zwanger zijn, ze is wat ziekjes aan het worden.
bronquote:EastEnders: Entire Ferreira family axed
Just one week after new EastEnders executive producer Kathleen Hutchison wielded the axe on Jill Halfpenny (Kate Mitchell), yet more casualties have now been confirmed.
Unsurprisingly, it was announced tonight that the entire Ferreira family are being dropped from the show early next year. Those included are Ameet Chana (Adi), Raji James (Ash), Ray Panthaki (Ronny), Pooja Shah (Kareena), Nabil Elouahabi (Tariq) and newcomer Jemma Walker (Sasha Perkins).
The family joined EastEnders just 16 months ago but are cited as one of the main reasons for its recent ratings decline.
"The acting ability of all of the talent has been outstanding over the past year and we would like to thank them for their professionalism and dedication to the job," said an EastEnders spokeswoman. "We wish them all the very best of luck for the future."
No word has yet been given on how the six will make their exit, planned for next Spring.
"I’ve really enjoyed being part of the show and look forward to moving on to pastures new," said Elouahabi.
Shah added: "I’ve loved being part of the show and I’m going to miss everyone involved, cast, crew and production because it’s like having been part of a family."
ik kan er ook niet rouwig om zijnquote:Op donderdag 14 oktober 2004 10:37 schreef schatje het volgende:
[..]
Ferreira's rotten op
Ja dat is mijn menig ook!quote:[b]
Maar Dirty Den moet blijven hoor. En Kate ook.
begrijp me goed, ik ben niet anti ellende maar het lijkt me zo heerlijk om een avondje mee te zwijmelen met Sharon en Dennis.......quote:Op donderdag 14 oktober 2004 01:13 schreef Reticulin het volgende:
Het Zoë-zwanger verhaal is toch geschrapt?
Enne...de kerstgedachte van EE is toch vooral zoveel mogelijk ellende? dat komt met kerst echt niet goed tussen Dennis en Sharon
En ja -peet- af en toe moet ik toch echt ff bewijzen dat ik wel een echte man ben ook al kijk ik naar een soap
In de eerste scène van de bewuste aflevering zie je diverse karakters op het Rembrandtplein uit de tram stappen, o.a. Robbie Jackson en Gianni Di Marco. Nu maak ik even een klein bruggetje. De acteur die laatstgenoemde speelde, Marc Bannerman, is getrouwd met Nadia Sawalha. Zij speelde in EastEnders de rol van Annie Palmer. Zij vertrok uiteindelijk naar haar vader in Nieuw-Zeeland. Die vader had op zijn beurt weer een relatie met Peggy. Fotootje van hem:quote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:57 schreef J_TM het volgende:
Dat wist ik niet; ik dacht dat EE hier alleen had gefilmd toen Mark en Michelle in 1993 met hun toenmalige partners een, in alle opzichten, verregend weekendje Amsterdam pakten.
Woooooooooooow! Leuk dat Sharon zo gauw weer terug komt! Mogelijk komt Kate ook wel terug nu Steve weer in de picture komt. Vond 't idd ook heel jammer dat die paar scènes met Sharon en Dennis aldoor werden verstoord door die Millertjes, heb het vermoeden dat die familie een pesterijtje van Louise naar de kijkers is geweest, wetende dat ze toch de laan werd uitgestuurd.quote:Letitia Dean aka Sharon gaat de soap voor vijf maanden verlaten. Zij keert ongeveer op hetzelfde moment terug als Steve McFadden. Hij is in april weer op het scherm te zien en zij een maandje later.
Haha, ja ja......ik ben heel speciaal nu in dit topic (zegt Ruby met wat wijntjes en rosé op).quote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:44 schreef -peet- het volgende:
[..]
Thanx!!
Wat gaaf zeg!
DAAR ben ik zeker jaloers op!
Hoe kwam je daar aan? Heb je contacten in dat wereldje??
Lijkt me echt heel gaaf om een keer mee te spelen in EE!
Was er nog gelegenheid om met de acteurs te praten??
En die foto's..ben zeer benieuwd!!
mij dus ook niet... ik begin langzamerhand al misselijk te worden als ze in beeld komen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:51 schreef ruby het volgende:
Ow ja..ik wil dit nog ff kwijt. Ik doe m'n best om de Millers te accepteren maar wat die achterlijke kids van hun betreft, dit gaat me niet lukken. Ze hebben een zeer hoog irritatiefactor bij me bereikt en dat verdwijnt niet zomaar.
Laat ze alsjeblieft geen blijvertje zijn...dit kan ik maar een paar weken aan. Gek word ik van 'r gezwam. Hoe psycho kan iemand zijn?quote:Op maandag 18 oktober 2004 18:12 schreef Nicole22 het volgende:
Daar heb ik niet eens bij stilgestaan, het had inderdaad ook Rosie kunnen zijn, ja!
Ik dacht direct aan Sarah. Is Sarah eigenlijk een blijvertje of gaat ze er weer uit?
Ik wil niet al teveel verklappen, maar Sarah heeft nog een ijzer in het vuur.quote:Op maandag 18 oktober 2004 21:31 schreef schatje het volgende:
. Martin was nog mild tegenover haar..
Nou dat kan volgens mij maar 1 ding zijn????quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 12:10 schreef J_TM het volgende:
[..]
Ik wil niet al teveel verklappen, maar Sarah heeft nog een ijzer in het vuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |