SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Trouwens mooie foto's Schatje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Laten we hopen dat die spoiler snel eraan komt.:P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyway, Sam heeft inderdaad een veelzeggend optrekkende mondhoek, ook weer in de cel, zal mij benieuwen wát ze gaat onthullen aan de cops, althans aan het opperhoofd.![]()
Ik zet die 'prachtige' foto van Nigel even vol uit, ach valt toch wel mee?![]()
![]()
Ik weet niet hoeveel ouder je bent dan Dennis, Suko. Maar er zijn mannen die een oudere vrouw ook interessant vinden.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:00 schreef Suko het volgende:
Ik vind Dennis wel leuk hoor maar méér ook niet, pietsie te jong voor mij.![]()
[afbeelding]
Ik heb er nog twee:quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:33 schreef Chinaski70 het volgende:
[http://www.jamesgillan.net/images/tommy-jamesnigel.jpg] vroeger ook de geijkte gordijntjes........da's dan weer jammer.....
Pfft, ik val meer op iets rijps, maar ik weet niet hóe ik zal reageren mocht ik hem in een steeg (of waar ook) tegen het mooie lijf loop!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:33 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel ouder je bent dan Dennis, Suko. Maar er zijn mannen die een oudere vrouw ook interessant vinden.
Maar Dennis is al bezet geloof ik.
Wat betreft die spoiler...ik wil het niet hebben. Dat wezen voegt geen hol toe aan EE.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. En Sharon die Chrissie gisteren uitmaakte voor "You bitch" toen ze haar met Jake in bed had zien liggen,maarja als je Sharon voorhoudt dat je zó véél van Den hield
en dan met de eerste de beste het bed in duikt , tja Chrissie dat is vragen om moeilijkheden. En laten we hopen dat Kat voortaan alle debiele acties achterwege laat, want dat was echt ..... En idd Suko ik dacht ook dat Kat half comateus in bed kwam te liggen, maar dat was niet zo ! Ach ja het zou je rol maar wezen hé ,!?
Vrouwtje Windsor heeft eerder nog wel meer laten oplappen/weghalen, BABS' £25,000 SURGERY.quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:28 schreef ruby het volgende:
Mevrouw Windsor heeft 14000 pond aan een neklift besteed volgens dat artikel van Digital Spy. Ik vond 'r al wat anders uitzien gisteren. Dat verklaart het dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |