abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 17:56:01 #151
521 ruby
Hell yeah!
pi_30033924
Godsamme, heeft Alfie eindelijk de knoop doorgehakt, durft ie weer geen weerstand te bieden tegen die opdringerige irritante Kat. IK KAN ER NIET MEER TEGEN!!!!!!!!!!!

En verder word ik ook misselijk van die sopgeluiden als Sharon en Dennis elkaar aan het aflebberen zijn.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_30058630
Alfie moet maar eens gewoon tegen Kat zeggen dat het over en uit is tussen die twee, en eigenlijk had ie het meteen moeten zeggen, zonder verdere omwegen. En wat die sopgeluiden betreffen, dat is ook misselijkmakend. Een paar keer in een maand ofzo dat gaat nog wel, maar volgens mij lebberen Sharon en Dennis elkaar ook echt werkelijk íedere keer af als ze in beeld zijn. Maar zou Alfie echt de knoop doorhakken, of gaat ie Little Mo en kat weer aan het lijntje houden??? Laten we hopen van niet, want ik kan er ECHT niet meer tegen!!!!!!!!!!!!!!. Trouwens EastEnders Classic is ook wel interessant( soms dan).Ik ben er achter gekomen dat Pauline echt werkelijk altíjd een zeikerig iemand is geweest, maar of dat ooit zal ophouden?? Ik denk van niet .
pi_30069947
spoiler

Deze week .
pi_30075968
Pssst Schatje wist ik al langer die spoiler, wel interessant zeg :p. Word weer EE als vanouds neem ik aan??
pi_30077952
Psycho Sam....geweldige aflevering.
En Dennis zag er weer goed uit
Mind the gap
pi_30078122
Ja Cecelia34, de komende tijd wordt EastEnders weer als vanouds. Vandaag is het nieuwe soap seizoen ook begonnen .

Aflevering van vandaag heb ik nog niet gezien. Ik heb 'm opgenomen. Ik heb op andere fora gelezen dat ie ijzersterk was.
pi_30079423
Een 'best' goeie aflevering, me geen moment geergerd, en dat laatste zegt wel wat. En ik had best even in Sam d'r schoenen willen staan, lijkt me heerlijk dát te doen wát ze deed, ik zal het niet beschrijven want Schatje moet nog kijken. Sharon is óf zwanger of ze is echt veel aangekomen. Maar ja, dat komen we ook nog wel te weten.
  maandag 29 augustus 2005 @ 22:43:07 #158
521 ruby
Hell yeah!
pi_30080340
Ik vond het een leuke aflevering dit keer met psycho Sam!

Graag meer van dit soort acties.
pi_30089053
Het was gisteren idd een ijzersterke aflevering. Ik heb me ook geen moment geergerd en de opmerkingen van Pauline tegen Dennis had ik wel verwacht En volgens mij is Sharon zwanger, misschien zou dat iets met haar vertrek te maken hebben? Aangezien ze in de serie onvruchtbaar is, zou het er wel heel gek uitzien als we een zwangere Sharon in beeld zien. Dat idee heb ik al langer, dat ze zwanger is Maar we zullen wel zien. Het kan ook dat ze is aangekomen ja, maar ik denk eerder dat ze idd zwanger is. Ik hoop dat de aflevering van vandaag ook weer zo ijzersterk is als die van gisteren.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 12:04:24 #160
521 ruby
Hell yeah!
pi_30091942
Ik denk het wel Cecelia34. Aangezien Den z'n poot uit het beton steekt, kunnen we wel wat verwachten vandaag.

En Sharon zwanger? Hmm, zo heb ik het nog niet bekeken. Ik heb altijd het idee dat het gewoon een beetje een stevige tante is. En anders zou het toch wel bekend zijn in de Britse tabloids?

*op onderzoek uitgaat*
pi_30093936
Haha idd Ruby. maar was dat wel de poot van Den die onder het beton uitstak?? Of heb ik misschien niet goed gekeken?? Maar het kan ook zijn dat Sharon idd een stevige tante is
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 13:19:39 #162
521 ruby
Hell yeah!
pi_30094083
Ja het moet wel Den z'n poot zijn, tenzij er nog eentje onder het beton ligt. We zullen zien vanavond.
pi_30094452
Ja, het was echt een aflevering om van te smullen .

Dat gezicht ook van Sam toen ze een mondhoek omhoog trok .

Dennis zag er waanzinnig lekker uit in dat pak .

Wat foto's:

pi_30095804
Het was inderdaad een ijzersterke aflevering:

Chrissy: "Luister, ik wil dat je iets voor me doet"
Kat: "Waarom zou ik iets voor jou doen ?"
Chrissy: "Ik wil dat je Sam in de gaten houdt, she looks like the dog's puke en weet absoluut niet waar ze mee bezig is"
Kat: "Okee"
Chrissy: "Dank je wel"
Kat: "Da's niet nodig want ik doe het niet voor jou, ik sta aan Zoe's kant en niet aan de jouwe.
Good luck Sharon"
Sharon: "Bedankt"
Kat: "Ze boft maar met zo'n vriendin als jij"

De stompvaste tong van Stacey: "Die (Sharon en Dennis) gaan elkaar valse beloftes doen, ik zal altijd van je houden blablabla, en liggen een jaar later in scheiding omdat ze allebei een ander hebben. Zo zie je maar weer, niets duurt eeuwig".
Alfie: "Jij bent wel erg cynisch voor je leeftijd"
Stacey: "Ik ben niet cynisch maar realistisch, liefde is een hol vat vol leugens".

Sam: "I've got nothing"
Charlie: "You haven't got nothing"
Sam: "Oh ja, wat heb ik dan ?"
Charlie: "Familie en vrienden die om je geven"
Sam: "En waar zijn ze dan ? Ik heb geen vrienden, niemand geeft om mij"
Charlie: "Ik geef om je"
Sam: "En waarom dan wel ?"
Charlie: "Omdat je de dochter van Peggy bent"
Sam: "Dus daar is het je om te doen, je wilt met een Mitchell-meid naar bed en omdat je m'n moeder niet kunt krijgen neem je mij maar. Who do you think you are ? FAT STUPID CABBIE"
Mo (na een fikse oplawaai): "Look at the state you're in, je hebt je in dagen niet gewassen en je stinkt als de pest. Waar zijn je trots en je waardigheid ?"
Sam: "Afgepakt, net als m'n kroeg"
Mo: "Je hebt geen kroeg meer, accepteer het nou gewoon. En zorg dat je een eind oprot, er is een bruiloft gaande en de mensen zitten niet te wachten op je one-woman-show".
Sam (nadat Mo en Charlie zijn vertrokken): "You want a show, I'll give you a show. I'll show you"

Kat (nadat Sam is gearresteerd): "Als je het ook maar in je hoofd haalt om Zoe's naam te noemen dan verzeker ik je dat het nergens meer veilig is".
Sam: "Ik vertel ze alles en misschien krijg ik er wel een beloning voor".
pi_30098012
Ja dat was het idd J_TM !! En Ruby, het moet idd wel de poot zijn van Den, of een ander lichaamsdeel van 'm
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trouwens mooie foto's Schatje !
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 16:57:40 #166
521 ruby
Hell yeah!
pi_30100759
Hmm, lekker ding toch he die Dennis. Mogen wij niet eens een keer een romantische scene met 'm spelen als we worden uitgenodigd op de set?

Wat betreft die spoiler van Cecilia34, leuk dat ie weer terugkomt!
pi_30103769
Zeker is Dennis een lekker ding ruby, en we moeten zeker eens een romantische scene met m gaan spelen, als we worden uitgenodigd op de set En idd Ruby wat betreft mijn spoiler ik was er ook blij om
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laten we hopen dat die spoiler snel eraan komt.:P
pi_30109079
Al met al weer een ijzersterke aflevering vandaag, en ik heb me ook vandaag weer geen moment geergerd. Maar hoe kunnen ze nu al zo snel weten dat het Den is, ik bedoel ze namen toch DNA af van Dennis, en zo snel gaat dat analyseren van DNA volgens mij niet.Al met al de aflevering was weer ijzersterk, laten we hopen dat EE zo verder gaat. Ik kan niet wachten totdat de volgende aflevering eraan komt...... zal wel weer net zo ijzersterk zijn
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 22:30:09 #169
521 ruby
Hell yeah!
pi_30112520
Wat mij opviel was dat bij niemand op de square het idee opkwam dat het wel eens om Den Watts zou gaan. Alleen Dennis wat enigszins achterdochtig.

Verders mooie aflevering weer.
pi_30116642
Mooie aflevering weer inderdaad. Maar hier en daar toch wat kleine foutjes. Inderdaad, waarom dacht niemand meteen aan Den? En waarom keek de politie niet op of om toen Charlie zei dat dat gereedschap van hem was? Dat zou hem toch direct verdacht moeten maken of de politie zou in ieder geval willen weten waar dat gereedschap precies vandaan komt.
Mind the gap
  woensdag 31 augustus 2005 @ 10:07:43 #171
103745 dragon25
hmmm, donuts.....
pi_30123788
Ah, alle vrouwen hier "are weaping into their knickers" voor Dennis. Ik vind het maar een lulletje. Maar kan niet wachten tot de Omnibus zondag
You're a naughty boy... GO TO MY ROOM!
pi_30124464
precies, dragon25 !! En zo'n geweldige acteur is het nou ook weer niet, laten we eerlijk zijn..........een monoloog van langer dan vier zinnen klinkt bij hem al gauw als opzeggen of hardop voorlezen . Het spijt me, dames......but let's be honest, just good looks isn't always good enough....
  woensdag 31 augustus 2005 @ 12:01:45 #173
521 ruby
Hell yeah!
pi_30126901
Het gaat niet om de tekst wat Dennis op te zeggen heeft want ik ben ook niet heel erg onder de indruk van zijn presteerprestaties, maar het oog wil ook wat natuurlijk en daar slaagt ie prima in.

*sop sop*

pi_30127820
[http://www.jamesgillan.net/images/tommy-jamesnigel.jpg] vroeger ook de geijkte gordijntjes........da's dan weer jammer.....
  woensdag 31 augustus 2005 @ 12:55:20 #175
521 ruby
Hell yeah!
pi_30128422
Damn, dat haar.

Maar ja, als ik foto's van me zelf terug zie van vroegah dan word ik ook niet altijd blij.
pi_30128582
Ik vind Dennis wel leuk hoor maar méér ook niet, pietsie te jong voor mij. En ook omdat er niet meer in EE te verhapstukken valt! Alhoewel ik het leuk vind dat Jake Moon weer terug komt. Er waren inderdaad wat onlogische scénes/uitspraken maar heb me daar enigszins mee verzoend, het is en blijft een soap, waarbij het meer gaat om drama dan om correct weergeven van de feiten. Sommige politie-luitjes die ook EE volgen, zitten misschien tandenknarsend te kijken, ha ha.
SPOILER
Anyway, Sam heeft inderdaad een veelzeggend optrekkende mondhoek, ook weer in de cel, zal mij benieuwen wát ze gaat onthullen aan de cops, althans aan het opperhoofd.

Ik zet die 'prachtige' foto van Nigel even vol uit, ach valt toch wel mee?

pi_30129354
damn !! nu ik goed kijk, het is een pruik !!

het is iig geverfd

Ik irriteer me overigens aan die rechercheur met dat plukje shag onder zn kin, en niet alleen omdat hij vroeger Everton was, het stuntelige hulpje in "Chef!"
  woensdag 31 augustus 2005 @ 13:33:14 #178
521 ruby
Hell yeah!
pi_30129570
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 13:00 schreef Suko het volgende:
Ik vind Dennis wel leuk hoor maar méér ook niet, pietsie te jong voor mij.
[afbeelding]
Ik weet niet hoeveel ouder je bent dan Dennis, Suko. Maar er zijn mannen die een oudere vrouw ook interessant vinden.

Maar Dennis is al bezet geloof ik.

Wat betreft die spoiler...ik wil het niet hebben. Dat wezen voegt geen hol toe aan EE.
pi_30129596
Zou het niet weten of het een pruik was. Nigel moet alleen z'n haar wat langer laten groeien, dat korte haar vind ik niet zo geweldig, beetje melkmuilig.

Nigel op een rijtje.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 13:42:34 #180
521 ruby
Hell yeah!
pi_30129904
Roddels van Digitalspy:

TV PHIL'S EX NICKED OVER HIS STOLEN VID

THE ex-girlfriend of EastEnders star Steve McFadden has been arrested for allegedly breaking into his home and stealing a video.

Angela Bostock, 29 - the mother of McFadden's two children - is said to have entered the property with Jennifer Pinto, 35.

It's alleged the pair then left the house in Highgate, North London, on the morning of August 16 with a video cassette and other property.

The incident happened after McFadden, 46, who is returning to the BBC1 soap this autumn as hardman Phil Mitchell, was devastated by Bostock's claims about their sex life.

Bostock claims he liked seeing her having sex with strangers.

Bostock and Pinto, the former wife of ex-gangster Dave Courtney, were said to have been confronted by the star's cleaner who then called police.

They were arrested on suspicion of burglary at a home in nearby East Finchley - and later released on police bail.

A Scotland Yard spokesman said: "The property was recovered."
pi_30143822
Ja, mooie jongens in soaps staan er vaak om bekend dat ze niet echt goed kunnen acteren. Toch vind ik Nigel wel een uitzondering. Ik heb scènes gezien waarin hij imo overtuigend overkwam. Ik herinner me bijvoorbeeld die scène in de Vic waarin Den met 'm aan het mindfucken was, en waarna ie helemaal doordraaide en per ongeluk Sharon een klap verkocht. Verder mooie scènes met Dot waarin hij toch echt een traantje liet vallen. Het gedoe met Zoe was wel heel vaak houterig geacteerd. Ik zou zeggen dat het een redelijke acteur is voor soap maatstaven.

De slechtste acteur van EastEnders vind ik Shane Richie. Die speelt gewoon zichzelf .
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 12:33 schreef Chinaski70 het volgende:
[http://www.jamesgillan.net/images/tommy-jamesnigel.jpg] vroeger ook de geijkte gordijntjes........da's dan weer jammer.....
Ik heb er nog twee:

pi_30147832
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 13:33 schreef ruby het volgende:

[..]

Ik weet niet hoeveel ouder je bent dan Dennis, Suko. Maar er zijn mannen die een oudere vrouw ook interessant vinden.

Maar Dennis is al bezet geloof ik.

Wat betreft die spoiler...ik wil het niet hebben. Dat wezen voegt geen hol toe aan EE.
Pfft, ik val meer op iets rijps, maar ik weet niet hóe ik zal reageren mocht ik hem in een steeg (of waar ook) tegen het mooie lijf loop! Idd hoop ik dat mijn spoilertje bij een gerucht blijft, grrrr!

@ Schatje, absoluut weet ik die scènes die jij beschrijft nog helemaal te herinneren, Nigel-dear kan zeker acteren. Volgens mij was het vroeger ook al een ladykiller. Toch heeft hij sinds zijn terugkomst in EE een beetje afwezige blik. Zal hier wel mee te maken hebben, denk ik.
pi_30285144
Gisteren de Omnibus opgenomen en teruggezien; Chrissie werd gearresteerd maar ze wist zich eruit te praten. Stacey legde op eigen initiatief een valse getuigenis af en ondanks dat Charlie het afkeurde werd zij tot Heldin van de Dag gekroond. Sam hield zich niet aan haar belofte om Zoe's naam te noemen maar werd toch schuldig verklaard doordat er sporen van bloed en Dens mobieltje in haar appartement werden aangetroffen. Vanuit haar cel bleef ze maar schreeuwen dat Chrissie het had gedaan.

Ian: "Ik gaf 'r een baan in mijn friettent maar zelfs daar voelde ze zich te goed voor.
Op dit soort momenten besef je wat de naam Mitchell betekent".
Pauline: "Geweld, onheil. Wat Sam deed verbaast me helemaal niets, het zit in haar bloed.
Wat Phil Mark heeft aangedaan is onvergeeflijk, en Grant hoort in een dwangbuis. Mijn Michelle had hem veel eerder door dan de rest van jullie.
Misschien dat dat lijk er al jaren ligt, Phil en Grant zijn in staat om elkaar af te maken dus waarom zouden ze ook niet een ander afmaken".

Kat tegen Chrissie: "Ik vraag me af wie er nou dommer is, jij of Sam ?".
pi_30315066
Billy probeerde geld bijeen te krijgen om Sams borgsom te betalen; Pat bood de helpende hand maar het was uiteindelijk niet genoeg.
Alfie heeft Kat dan eindelijk duidelijk gemaakt dat er geen wij meer is.

Jake: "Ik wilde eerst naar jou toe gaan voordat je door anderen werd ingelicht".
Johnny: "Een verstandig besluit, gezien de omstandigheden. Zeg, waar is Danny ?"
Jake: "Die komt niet meer terug, dankzij jou"
Johnny: "Wat, is ie dood ?"
Jake: "Nee, hij is het land uit om de boel op een rijtje te zetten"
Johnny: "Ach, door schade en schande wordt men wijs"
  dinsdag 6 september 2005 @ 12:20:21 #185
521 ruby
Hell yeah!
pi_30316082
Leuk dat Jake weer terug is.

En pffffffffff, eindelijk heeft Alfie toegegeven dat hij niet verder wil met Kat. Ik dacht al, komt er nou nooit een einide aan?
pi_30318862
Mmmm, moet ik nog zien dat Alfie echt niet verder wil, heb geen spoilers gelezen dus. Kan misschien nog een tijdje duren, Kat zal het wel gooien op te veel drank of zo. Waar het gewonde barmeidje Tracy nou opeens is? Dus Chrissy was een paar dagen onder zeil in een hotel met Jake, had ik wel wat beelden van willen zien! En Keith als modelvader de laatste tijd...my ass, sorry hoor, van dat karakter oppoetsen hou ik niet zo. Zal mij benieuwen of Stacey zo braaf blijft, heeft een aardig troefje in handen wat betreft het verschaffen van alibi's.
pi_30358100
Ook wel eens leuk om te lezen.

Enders beats Corrie on Monday

EastEnders pulled ahead of Coronation Street for the first time in months last night, according to early ratings figures. The BBC soap has seen its audiences restored to a respectable level over the past week with a storyline involving the discovery of Dirty Den's body underneath the Queen Vic. Yesterday's episode averaged 10.68 million viewers, a 49.4% share of the audience, with a first place ranking for the day. Bron

pi_30389491
Ja, ik las op Digital Spy ook al dat Eastenders weer populairder aan het worden was. 't Gaat de goede kant op dus. Volhouden dus!
pi_30389929
Ja idd Ruby dat moeten ze idd vol blijven houden zo, maar dat zal misschien ook wel komen d.m.v de storylines die er nu zijn ( ik bedoel dus Sam die voor het gerecht word gesleept, Den die is opgegraven, de bruiloft van Sharon en Dennis). Echt heel fijn om te horen ja
  vrijdag 9 september 2005 @ 13:06:53 #190
521 ruby
Hell yeah!
pi_30419054
En ja hoor, sufkut Peggy Mitchell is back in town. Hoewel ze wel voor wat vuur zal zorgen, kan ik 'r niet uitstaan met die grote slabek van 'r.

En waar sloeg die debiele actie van Kat Slater nou weer op? Beetje als een idioot zitten krijsen op die vuilniswagen. En nu zijn we nog niet van haar af...aaaargh.
Ben trouwens benieuwd hoe Mo gaat reageren op het feit dat Alfie toch weer met Kat verder wil.
pi_30419106
Kat stond op het punt om te vertrekken toen Alfie haar op andere gedachten bracht, en Sam kreeg in de cliffhanger bezoek van Peggy.
pi_30419660
Dat van Kat Slater in de vuilniswagen sloeg idd helemaal nergens op, je zou dan denken dat ze half comateus in bed komt te liggen, maar nee hoor. Alfie ziet opeens het licht omdat Little Mo over magic begint. Gaaaaaaaaaaaaaaaaap. Zal mij benieuwen hoelang dat strak blijft zitten bij Peggy, wat ik heb begrepen is ze geheel door de oplappers (vast uit Harleystreet) door de molen gegaan. En ook heeft ze al tig keer verteld hoe erg (bacterie) ze er aan toe was, gedsie! Nou little Mo, kom maar op met die tranen! (ja, ik ben vals vandaag)
  vrijdag 9 september 2005 @ 15:28:37 #193
521 ruby
Hell yeah!
pi_30423762
Mevrouw Windsor heeft 14000 pond aan een neklift besteed volgens dat artikel van Digital Spy. Ik vond 'r al wat anders uitzien gisteren. Dat verklaart het dus.
pi_30432345
Haha ja idd Ruby. En dat van Kat Slater gisteren sloeg ook nergens op ( ik ben er half doof van geworden en ik baal echt dat we nu nog niet van haar af zijn)
SPOILER
SPOILER
En Sharon die Chrissie gisteren uitmaakte voor "You bitch" toen ze haar met Jake in bed had zien liggen, maarja als je Sharon voorhoudt dat je zó véél van Den hield en dan met de eerste de beste het bed in duikt , tja Chrissie dat is vragen om moeilijkheden. En laten we hopen dat Kat voortaan alle debiele acties achterwege laat, want dat was echt ..... En idd Suko ik dacht ook dat Kat half comateus in bed kwam te liggen, maar dat was niet zo ! Ach ja het zou je rol maar wezen hé ,!?
  vrijdag 9 september 2005 @ 20:28:00 #195
521 ruby
Hell yeah!
pi_30432967
Kat zal waarschijnlijk niet zo'n moeite hebben om zo'n dronken lor te spelen want in real life houdt ze ook wel van een flinke borrel.
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:25:13 #196
521 ruby
Hell yeah!
pi_30439637
Peggy Mitchell was precies weer zoals ze altijd was. Wat een vervelend mormel is het toch.

Mooi, Mo weet het nu ook van Kat en Alfie. De bitch fight kan nu beginnen van mijn part.
pi_30449551
Peggy is idd een vervelend mormel, maar da's juist leuk Ben blij dat ze weer terug is!
pi_30455224
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 15:28 schreef ruby het volgende:
Mevrouw Windsor heeft 14000 pond aan een neklift besteed volgens dat artikel van Digital Spy. Ik vond 'r al wat anders uitzien gisteren. Dat verklaart het dus.
Vrouwtje Windsor heeft eerder nog wel meer laten oplappen/weghalen, BABS' £25,000 SURGERY. Viel me op dat little Mo al feller reageerde door in de Vic Sharon bij Peggy weg te halen, kan nog wat worden indeed tussen haar en Kat. Alfie acteerde eventjes goed toen hij little Mo voor de 2e maal in z'n armen hield, je zag aan z'n gezicht dat hij het echt erg vond en toen kwam Billy in beeld. Gut, gaat Sonia opeens op de culturele toer, Martin wordt wel erg sullig neergezet en gaat Sonia opeens zien dat er niet veel intellect in Martin zit, nou pas!
pi_30538561
Billy heeft besloten om Sam uit de gevangenis te halen en er zelf in te gaan omdat hij "geen leven" meer heeft, maar Sam wil daar niets van weten.
Als hij Alfie en Little Mo opnieuw hand in hand ziet staat zijn gezicht op wraak; de vraag is niet of maar hoe...
pi_30568732
Door tijdens de karaoke-avond iedereen te vragen om op Alfie en Little Mo te toosten.
Stacey heeft wel wat beters te doen dan lijdzaam toezien "hoe een stel dronkaards ouwe kutplaatjes verkrachten" (Patrick vergreep zich aan de reggae-versie van Everything I Own en Billy dreigde I Will Survive onder handen te nemen), die bouwt liever haar eigen feestje met Ruby en de drankvoorraad terwijl Johnny weg is.

Ruby: "Toch wel gek, dat we vanaf volgend jaar in de Vic mogen drinken"
Stacey: "En dat jij in het jaar daarop gaat studeren; misschien verhuis je wel naar het Noorden, ver weg van dit stomme gehucht"
Ruby: "Echt niet"
Stacey: "Echt wel, elke dag feesten met leuke jongens"
Ruby: "Maar niet zoals hier"
Johnny: "Rustig avondje, he ?"
Stacey: "Ik wou er net vandoor gaan Mr. Allen"
Johnny: "Mr. Allen ? Nu weet ik dat je weer iets in je schild voert" (hoort glasgerinkel)
Ruby: "Het waren maar een paar glazen pa"
Johnny: "Meekomen, alletwee" (Ze krijgen hun eigen VIP-tafel voor de avond)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')