quote:Op maandag 18 juli 2005 15:21 schreef Protheus het volgende:
Klinkt meer als een overtollig zuren in je maagwand....ik zou toch maar naar de dokter gaan
Paar pilletjes slikken en het is weer over....
quote:Op maandag 18 juli 2005 15:23 schreef milagro het volgende:
mokkel? is u van de damesliefde dan, dat wist ik niet
Mannetje dus.quote:en ik kan alleen nog maar aan hem denken
Totdat hij andere vrouwen aan het neuken is.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:11 schreef AudreyHepburn het volgende:
En ja, het is wederzijds en het leven is mooi..
Het is een grote blonde vuurspuwende stoere jongen.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:27 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Da's mooi voor je, dame.
A-ha.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:30 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Het is een grote blonde vuurspuwende stoere jongen.
En men denkt dat jij het bent. Maar dat is dus niet zo. Even voor alle duidelijkheid.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:31 schreef -=Bioslock=- het volgende:
A-ha.
Da's dan wel weer erg lief.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:31 schreef AudreyHepburn het volgende:. En toen gingen we gisteren hoog in de flat naar alle lichtjes in Utrecht kijken.
.
BS is niet groot. Maar wel schattigquote:Op maandag 18 juli 2005 15:32 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
En men denkt dat jij het bent. Maar dat is dus niet zo. Even voor alle duidelijkheid.
Ik ben het al eens geweest. Wie is [men]?quote:Op maandag 18 juli 2005 15:32 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
En men denkt dat jij het bent. Maar dat is dus niet zo. Even voor alle duidelijkheid.
Naja, die neuken over een maand of 2 weer een ander kippetje, geen zorgen, geniet ervan!quote:Op maandag 18 juli 2005 15:30 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Het is een grote blonde vuurspuwende stoere jongen.
mannetjes zijn nooit mokkels, mokkels zijn meisjes.quote:
Wie zou er nou niet verliefd op jou worden ? Ik ben eigenlijk ook gewoon wel verliefd op je, maar meer op een soort platonische manier. Primair ben ik verliefd op mijn mokkel, maar dat betekent niet dat ik jou niet apprecieer.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:33 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Ik ben het al eens geweest.
Wie niet ?quote:
Wie is [men]?
Ohja, die. Die dronken aan de bar zal en "bioslock" van fok niet kende?quote:Op maandag 18 juli 2005 15:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik was die nakende, in die wei. Met bier![]()
Nee. Want ik ken bioslock welquote:Op maandag 18 juli 2005 15:35 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Ohja, die. Die dronken aan de bar zal en "bioslock" van fok niet kende?
Ik vond mokkel juist wel een effectieve term voor een niet-scharrel-relatie met mijn vriend-in-wording. Ik vind "vriend" meteen zo klinken alsof we al 6 maanden samen zijn. Voor 2 weken vind ik dat allemaal wat zware terminologie.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:34 schreef milagro het volgende:
[..]
mannetjes zijn nooit mokkels, mokkels zijn meisjes.
vandaar
Dat vraagt om een diepgaand MSN 'gesprek'.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:35 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Wie zou er nou niet verliefd op jou worden ? Ik ben eigenlijk ook gewoon wel verliefd op je, maar meer op een soort platonische manier.
Okay, tof. Maar jij was/bent die blonde stoot aan de bar bij die meet van een paar jaar geleden, he?quote:
Mag dit topic bestaan als we gewoon alleen maar een beetje voor ons uitzuchten in dit topic en af en toe "Hij is zo lief,quote:Op maandag 18 juli 2005 15:35 schreef Copycat het volgende:
Er is al een slowchatttopic in R&P hoor.
Ik hoop niet dat je nu de verkeerde voor je hebt maar ik ben wel blond ja. Met krullen.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:37 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Okay, tof. Maar jij was/bent die blonde stoot aan de bar bij die meet van een paar jaar geleden, he?
hehe wij noemen die fase "henk"quote:Op maandag 18 juli 2005 15:36 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik vond mokkel juist wel een effectieve term voor een niet-scharrel-relatie met mijn vriend-in-wording. Ik vind "vriend" meteen zo klinken alsof we al 6 maanden samen zijn. Voor 2 weken vind ik dat allemaal wat zware terminologie.
mokkels zijn meisjes, klaarquote:Op maandag 18 juli 2005 15:36 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik vond mokkel juist wel een effectieve term voor een niet-scharrel-relatie met mijn vriend-in-wording. Ik vind "vriend" meteen zo klinken alsof we al 6 maanden samen zijn. Voor 2 weken vind ik dat allemaal wat zware terminologie.
quote:Op maandag 18 juli 2005 15:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je nu de verkeerde voor je hebt maar ik ben wel blond ja. Met krullen.
Jaha, echt wel. Aan de bar met MUUSquote:Op maandag 18 juli 2005 15:39 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]. Was je nou op die meet of niet, dat is het enige dat ik wil weten.
.
Verliefd is verliefd.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:40 schreef thomastux het volgende:
oeh, mag je hier ook posten als je tevergeefs verliefd bent?
inderdaad, stoer!quote:Op maandag 18 juli 2005 15:38 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[afbeelding]. Ik kom er zojuist achter dat als je, waar dan ook op fok, op Alt-A drukt, je naar de Active Topic lijst gaat.
Niets, ik kwam er plotseling achter.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:42 schreef thomastux het volgende:
[..]
inderdaad, stoer!
(maar wat heeft dat met dit te maken?)
Mwoah, beetje magertjes voor een topic, die verzuchtingen en 'wat is ie toch liev' posts...quote:Op maandag 18 juli 2005 15:38 schreef AudreyHepburn het volgende:
Mag dit topic bestaan als we gewoon alleen maar een beetje voor ons uitzuchten in dit topic en af en toe "Hij is zo lief,![]()
." posten ? Alsin: er zijn topics voor alle mogelijke dingen die mis gaan in allerlei relaties. Daarom vond ik het gewoon leuk om een topic te hebben voor mensen die juist ontzettend gelukkig zijn.
.
Een cursusje vuurspuwen voor beginners wellicht?quote:Op maandag 18 juli 2005 15:44 schreef Copycat het volgende:
Probeer er iets meer van te maken, dan.
Maar het wordt ook weleens tijd voor een positief topic. Het is toch alleen maar fantastisch om verliefd te zijn, denk ik dan. Er zijn al zoveel topics waar alles misgaat, dan mag er wel een klein plekje zijn waar men alleen maar hoopvol en gelukkig is.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mwoah, beetje magertjes voor een topic, die verzuchtingen en 'wat is ie toch liev' posts...
En geniet vooral van jemannelijk mokkel
.
oeh, tijd om het rationeel te benaderen dan:Dquote:Op maandag 18 juli 2005 15:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lieve email.quote:[...] maar beste beste [bioslock] het lijkt me zeker leuk om contact te houden met je!
dus laat me zeker ff weten of jij het gaat halen. school bedoel ik. want anders
wil ik toch nog wel met jou naar nepal [...]
dan meld ik me ook.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:40 schreef thomastux het volgende:
oeh, mag je hier ook posten als je tevergeefs verliefd bent?
quote:Op maandag 18 juli 2005 15:38 schreef Bosbeetle het volgende:
hehe wij noemen die fase "henk"relatie is ook gelijk zo ...
en, wat doe jij eraan?quote:
Nou ik kan dus niks meer. Ik heb echt het concentratievermogen van een kip op anabolen steroïde. Ik zit al de hele dag te dreutelen, te zuchten, te wiebelen en het schiet allemaal neit op. Sterker nog, mijn hele buik is van slag.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:46 schreef thomastux het volgende:
[..]
oeh, tijd om het rationeel te benaderen dan:D
kunnen jullie die gevoelens sturen?
zoals ik al aangaf ben ik tervergeefs verliefd, kan de bij-effecten van de verliefdheid redelijk onder controle houden(kan nog steeds eten, me concentreren), lukt dat bij jullie ook?
Ik schrijf dan ook niet dat er geen ruimte voor isquote:Op maandag 18 juli 2005 15:45 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Maar het wordt ook weleens tijd voor een positief topic. Het is toch alleen maar fantastisch om verliefd te zijn, denk ik dan. Er zijn al zoveel topics waar alles misgaat, dan mag er wel een klein plekje zijn waar men alleen maar hoopvol en gelukkig is..
stilletjes hunkeren, denken aan, zorgen maken om, ruimte gunnen... alles wat maar constructief en zinnig is.quote:
wie begon hier met "lieve email"s te gooien?quote:Op maandag 18 juli 2005 15:49 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Dit moet geen emotopic worden, daar heb ik geen zin in.
Dat meisje. Ik post ze alleen maar, gecensureerd.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:50 schreef thomastux het volgende:
[..]
wie begon hier met "lieve email"s te gooien?
Ja juf.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik schrijf dan ook niet dat er geen ruimte voor is. Ik vind het een prima onderwerp.
Alleen heeft een opsomtopic van 'ik ben ook zo verliefd' ík ook' 'ik ook' 'ikke niet, maar ik wil zo graag' zo weinig toegevoegde waarde.
Vertel me dan eens waarom je zo verliefd op deze persoon bent, hoe zich dat uit et cetera.
Ja ik kots dus ook een beetje van mezelf, en ik wil mijn werk afmaken, maar ik kan er niks aan doen. Het is sterker dan ik.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:53 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Je zou zo in een film met Hugh Grant kunnen gaan spelen, Au3.
quote:Op maandag 18 juli 2005 15:53 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Je zou zo in een film met Hugh Grant kunnen gaan spelen, Au3.
Lekker toch?quote:Op maandag 18 juli 2005 15:54 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ja ik kots dus ook een beetje van mezelf, en ik wil mijn werk afmaken, maar ik kan er niks aan doen. Het is sterker dan ik..
thnx, nu ben ik ook in een zwijmel buiquote:
Zo van dat zij jou een stukje kaas geeft en jij instinctief weet wat zij daarmee bedoelt?quote:Op maandag 18 juli 2005 16:06 schreef Bosbeetle het volgende:
Dat ze je symbolisch een stukje kaas geeft![]()
quote:Op maandag 18 juli 2005 16:08 schreef AudreyHepburn het volgende:
Uit de categorie "Belachelijke Verliefde Mensen" -verhalen: hij ging mij omtrekken met krijt op zijn door mij met schoolbordverf beschilderde deur..
Idd bioslockquote:Op maandag 18 juli 2005 16:07 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Zo van dat zij jou een stukje kaas geeft en jij instinctief weet wat zij daarmee bedoelt?.
.
in een zoen verwikkeld tijdens een onweersbui gewoon onder een boom blijven staan en later gelukzalig door de regen ergens naartoe lopen .. volgens mij zie je zelden zulke blije mensen in een stortbui lopenquote:Op maandag 18 juli 2005 16:08 schreef AudreyHepburn het volgende:
Uit de categorie "Belachelijke Verliefde Mensen" -verhalen: hij ging mij omtrekken met krijt op zijn door mij met schoolbordverf beschilderde deur..
quote:
wen er maar aanquote:Op maandag 18 juli 2005 16:15 schreef AudreyHepburn het volgende:
Okee, gatverdamme, bij deze walg ik officieel van mezelf.
Ja.quote:
Aha! een reeksquote:
Ik vraag dat alleen maar zodat ik mezelf van minder zwakzinnig & imbeciel voel.quote:
Wij doen wel eens langer over de afwas hoor.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:02 schreef AudreyHepburn het volgende:
Of die keer dat we samen aan het afwassen waren en schuim op elkaar gingen blazen en de hele keuken door gingen kietelen en al met al dus gewoon een uur deden over een klein hoopje afwas..
Is dat de "grote" beurt meegerekend? Wel aardig kort voorspel vind je niet?quote:Op maandag 18 juli 2005 17:02 schreef AudreyHepburn het volgende:
Of die keer dat we samen aan het afwassen waren en schuim op elkaar gingen blazen en de hele keuken door gingen kietelen en al met al dus gewoon een uur deden over een klein hoopje afwas..
Sorry, mijn excuses! Naja, daar ben je man voor...(en NEE, ik denk niet 100% van de dag aan sex. 99% is voor mij genoeg!)quote:Op maandag 18 juli 2005 17:11 schreef AudreyHepburn het volgende:. Stelletje doordenkers.
.
Het ging dus over samen afwassen, niet over samen "afwassen".
Misschien is AH vriend wel latent homofiel, lang en blond... in het leerquote:Op maandag 18 juli 2005 15:39 schreef milagro het volgende:
[..]
maar een echte vent is NOOIT een mokkel
Obviously.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:23 schreef Scat-man het volgende:
[..]
Misschien is AH vriend wel latent homofiel, lang en blond... in het leer![]()
Ik doe 99% van de dag aan seks. Beat that!quote:Op maandag 18 juli 2005 17:14 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Sorry, mijn excuses! Naja, daar ben je man voor...(en NEE, ik denk niet 100% van de dag aan sex. 99% is voor mij genoeg!)
Nou niet de mannen allemaal over 1 kam scheren.... Ik denk ook wel eens aan eten.....quote:Op maandag 18 juli 2005 17:14 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Sorry, mijn excuses! Naja, daar ben je man voor...(en NEE, ik denk niet 100% van de dag aan sex. 99% is voor mij genoeg!)
Ik denk vaker aan skiën dan aan sexquote:Op maandag 18 juli 2005 18:45 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Nou niet de mannen allemaal over 1 kam scheren.... Ik denk ook wel eens aan eten.....
is je verliefdheid al beantwoord?quote:Op maandag 18 juli 2005 19:54 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ik ben godsgruwelijk verliefd maar om de een of andere reden zo onzeker als de pest... snap er niks van. Tis leuk en gezellig... maar voel me meer kut dan fijn...
quote:Op maandag 18 juli 2005 21:43 schreef Croupouque het volgende:
Oeh, wat leuk!
Ik zou ook wel weer eens echt verliefd willen zijn, dat ben ik al jaaaaaaren niet meer geweest.
Tuurlijk! Ik ben trouwens wel iedere week een klein beetje verliefd, maar dat telt niet.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:48 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]als ik het kan, kun jij het helemaal croup !
nogal!quote:Op maandag 18 juli 2005 21:28 schreef silver_bullet het volgende:
Ik ben nog steeds verliefd op mijn ex... en dat is niet grappig
vertel het drquote:
Neh, dit is zo'n stille verliefdheid....quote:
heel romantisch!quote:
Ja ! Dat gevoel alsof de halve circel onder je ribbenkast (daar waar je maagvlies zit) tintelt.quote:
middenrifquote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:19 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ja ! Dat gevoel alsof de halve circel onder je ribbenkast (daar waar je maagvlies zit) tintelt.
Ja dat.quote:
Onbeantwoorde liefde is stommer.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:06 schreef QyRoZ het volgende:
Verliefd zijn is stom.
Niet normaal kunnen functioneren in verband met -, da's pas stom.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:06 schreef QyRoZ het volgende:
Verliefd zijn is stom.
Ik vind dat nogal overtrokken en overdreven..quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:14 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Niet normaal kunnen functioneren in verband met -, da's pas stom.
Dat is het ook.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:18 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ik vind dat nogal overtrokken en overdreven..
Alsof ik normaal wel normaal kan functioneren.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:14 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
je lult anders makkelijk een heel topic vol in al je disfunctionele verliefdheid , je qwertyuiop orientatie werkt iig nog feilloosquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:14 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik doe kantoorwerk op dit moment. Ergo: topics vollullen over mijn mokkel is zeker een aantrekkerlijker optie. In de wei rennen is dan nog weer fijner, maar dat gaat m even niet worden. Morgen een dag vrij, dan wordt er wel door de wei gerend: we gaan samen naar het strand !quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:34 schreef milagro het volgende:
[..]
je lult anders makkelijk een heel topic vol in al je disfunctionele verliefdheid , je qwertyuiop orientatie werkt iig nog feilloos
jij hoort te rennen in de wei met een bloem in je haar ipv hier te koketteren (en de eenzamen de ogen uit te steken) met je verliefde gewauwel
Wel me een "deur" samen op de plank is best lachen toch..quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:50 schreef Bosbeetle het volgende:
Oeh ik neem mn vriendin mee windsurfen kijken of ik het dr kan leren![]()
hmm dat helegaar niet romantisch eigenlijk
nouja als het nog ff echt gaat waaien morgen dan ga ik nog wel ff in mn eentje even knallenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:52 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Wel me een "deur" samen op de plank is best lachen toch..
Duh..quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nouja als het nog ff echt gaat waaien morgen dan ga ik nog wel ff in mn eentje even knallen!
het ziet er naar uit dat het gaat aanwakkeren dan kan ik het haar een beetje leren en als ze moe is kan ze naar mij kijken terwijl ik een beetje patserquote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:55 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Duh..
Als er poeder ligt ga ik ook geen lieve meisjes bijles geven..
aaaaaaaaaaaarggggggggggggggkkkkkkkkkkkgggschhhhhh ...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:59 schreef QyRoZ het volgende:
Krijg toch allemaal de vlinders in je strot..
je bent 11, weet je wel wat dat is?quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:59 schreef AnneS het volgende:
Ik ben ook verliefddddden vanaf zaterdag hebben we samen 3 weken vakantie
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:59 schreef QyRoZ het volgende:
Krijg toch allemaal de vlinders in je strot..
Mijne is sowieso mooierquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:44 schreef magicalnight het volgende:
Ik ben supersupersuperverliefdEn het is wederzijds en ik ben übergelukkig!
Ik ben echt zo gelukkig. Kmis haar wel als ze hier niet is (en door die fucking klotige ambetante afstand is dat nogal heel veel)
Mja, mijn lieveke is gewoon zo mooi en zo lief en zo leuk en zo grappig en we kunnen samen zo super marginaal doen en ze kust zo goed en haar buik is zo superleuk om vast te nemen(en niet alleen haar buik
).
Whieeeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
Jij liever dan ik, is alleen maar hinderlijk . . .quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:58 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
het ziet er naar uit dat het gaat aanwakkeren dan kan ik het haar een beetje leren en als ze moe is kan ze naar mij kijken terwijl ik een beetje patser![]()
zo ben ik helemaal niet
Jouw vent is niet verliefd op jou?quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:02 schreef Starlie het volgende:
Jeetje hoe vaak vind je nog een man die verliefd is!!!!!! Leuk voor je hoor!
Ik ben in elk geval ook stapelverliefd op mijn vent! En hij op mij! hij neemt me zelfs mee naar Euro Disney voor 4 dagen!!![]()
Nou ik ga jullie verder niet lastigvallen met mijn verliefdheid!!
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:16 schreef AudreyHepburn het volgende:
Toen vond ik mezelf wel een beetje een kansloze muts..
oei ik moet straks een half jaar wegquote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:16 schreef AudreyHepburn het volgende:
En dan breng je je mokkel naar het station omdat ie op vakantie gaat, en dan sta je dus gewoon te janken als de trein wegrijdt..
Toen vond ik mezelf wel een beetje een kansloze muts..
Mén, mijn mokkel is echt de bom.quote:
Het grappige is dat ik toen ik niet verliefd had zoiets had van: jezus, aanstellerts, doe maar normaal dan doe je al gek genoeg. En nu zit ik zelf zuchtend uit het raam te staren.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 08:44 schreef Frenkie het volgende:
Mijn beauty zegt dat ze ook weinig slaapt en zich slecht kan concentreren door mij
Vet lief
QyRoZ verkloot mijn topic.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:02 schreef QyRoZ het volgende:
Sterf! Ik wil ook verliefd zijn.
Jaloezie en zelfmedelijden in R&P. Het einde van de wereld is nabij, Q.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:18 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik ben gewoon jaloers. Mag dat ook al niet meer?
Pfew, zo ben ik vijf jaar geleden begonnen op FOK! hoor.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jaloezie en zelfmedelijden in R&P. Het einde van de wereld is nabij, Q.
Goed man.. vijf jaar... 0 vooruitgangquote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:23 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Pfew, zo ben ik vijf jaar geleden begonnen op FOK! hoor.
Ik ben gewoon weer terug bij af..
En over 100 jaar ben ik weer levenloos. Zoals ik ook begon. Dat is pas vooruitgang.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:26 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Goed man.. vijf jaar... 0 vooruitgang
Waarom wachten.. alsof er ooit nog wat komtquote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:27 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
En over 100 jaar ben ik weer levenloos. Zoals ik ook begon. Dat is pas vooruitgang.
Want ?quote:Op donderdag 28 juli 2005 10:25 schreef Tristessa het volgende:
Mja nu wel een beetje. Het is alleen de vraag of ik hem nog wel ga zien
.
Nou dit is echt een vreemd verhaal hoor! Het komt er een beetje op neer dat ik dinsdagmiddag een jongen tegenkwam, op straat, die mij vroeg waar de CHN was. (Een hogeschool in Leeuwarden.) Omdat ik zelf nogal slecht in de weg wijzen ben ben ik maar met hem meegelopen. Ik had toch tijd zat (quote:Op donderdag 28 juli 2005 10:38 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Want ?
(. We willen verhalen ! Ontroerende sappige verhalen !
. )
quote:Op donderdag 28 juli 2005 10:50 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Nou dit is echt een vreemd verhaal hoor! Het komt er een beetje op neer dat ik dinsdagmiddag een jongen tegenkwam, op straat, die mij vroeg waar de CHN was. (Een hogeschool in Leeuwarden.) Omdat ik zelf nogal slecht in de weg wijzen ben ben ik maar met hem meegelopen. Ik had toch tijd zat () en hij zag er best goed uit
. Nou goed, een paar uur later zaten we een film op mijn kamer te kijken alleen hoe het einde van die film was weet ik niet
.
Eigenlijk komt het er dus op neer dat ik gewoon een jongen van de straat heb opgepikt. Ik weet niet of ik hem nog ga zien omdat hij gisteren weer naar Duitsland is gegaan. Hij komt over twee weken wel weer naar Leeuwarden. Ik weet alleen niet of ik nog wel iets van hem ga horen. (We hebben wel e-mailadressen uitgewisseld.)
Maar goed, hij is wel heel erg leuk.
Ik heb gisteravond een mail gestuurd maar ik heb nog niks gehoordquote:Op donderdag 28 juli 2005 10:52 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]. Dit soort verhalen zijn echt aandoenlijker dan welke soapserie of Bouquetreeksboekjes dan ook.
.
Jullie zijn dus nu aan het mailen ?
Daar verbaas ik me ook over bij mezelf. Ik ben sinds het uitging met V. nooit meer echt verliefd geweest, en het gevoel is zo heerlijk om weer te hebben !quote:Op donderdag 28 juli 2005 10:56 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond een mail gestuurd maar ik heb nog niks gehoord. Misschien ben ik ook wel iets te ongeduldig
.
Maar och. Ik voel me nu weer eens goed dus dat is ook wel fijn![]()
!
Gaafquote:Op donderdag 28 juli 2005 10:56 schreef Tristessa het volgende:
Maar och. Ik voel me nu weer eens goed dus dat is ook wel fijn![]()
!
Ja dat weet ik nog wel hoor! Bread and roses. Echt een hele goede filmquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gaaf. Nog enig idee welke film het was?
.
quote:
Hij wil maandag alweer naar Leeuwarden gaan! Hij zoekt hier een kamer maar hij zei dat hij ook nog tijd met mij wil doorbrengen (want hij zei dat hij het erg leuk had gevonden met mij) en dan gaan we torte etenquote:
Gaaaaaaafquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:41 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Hij wil maandag alweer naar Leeuwarden gaan! Hij zoekt hier een kamer maar hij zei dat hij ook nog tijd met mij wil doorbrengen (want hij zei dat hij het erg leuk had gevonden met mij) en dan gaan we torte eten.
* Tristessa is blij.
Dan heb je vast wel een kaartje te koop voor die depressieve bende begin volgend jaar in Rotterdam?quote:
Nice try, maar neequote:Op donderdag 28 juli 2005 17:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dan heb je vast wel een kaartje te koop voor die depressieve bende begin volgend jaar in Rotterdam?.
Heerlijk gevoel he ? Ik ken het. En dan zit je ondertussen ook nog om jezelf te lachen omdat je zo moet lachen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:42 schreef Tristessa het volgende:
Wehehehehe, ik ben echt triest. Ik kan alleen nog maar lachen.
Ja echt geweldigquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:46 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Heerlijk gevoel he ? Ik ken het. En dan zit je ondertussen ook nog om jezelf te lachen omdat je zo moet lachen..
Nou als dat zo hoort moet het maar hè?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:42 schreef American_Nightmare het volgende:
Met een Duitser.Moeten we je nu kaalscheren?
Ja, je moet gewoon naar hulpeloze meisjes zoeken en ze dan een beetje paaien en hoppa!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:40 schreef QyRoZ het volgende:
Misschien moet ik ook maar eens de straat op gaan.
Probeer ze wel eerst zover te krijgen dat ze plechtig beloven je niet te slaan QyRoZ, dat voorkomt een heleboel problemen achteraf.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:34 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Ja, je moet gewoon naar hulpeloze meisjes zoeken en ze dan een beetje paaien en hoppa!
Volgens mij heb jij ongelijkquote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:38 schreef Escape2Dawn het volgende:
Volgens mij is dit de eerste keer dat TS een relatie heeft, want dit is al minstens het tweede topic
Ervaring?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Probeer ze wel eerst zover te krijgen dat ze plechtig beloven je niet te slaan QyRoZ, dat voorkomt een heleboel problemen achteraf.
Yup. Gisteravond nogquote:
Zal ik zeker doen, jij ookquote:Ik zie dat je nog lekker tijdens je werk aan het Fok!ken bent, geniet er nog maar even van!
Vertel!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:52 schreef Christine het volgende:
Oooooh wat een leuk topic
Ik meld me ook aan.
Spannend hoor! Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:03 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik vertel binnenkort alles. Ook of ik dan nog steeds verliefd ben. Zie hem vanavond.
*noteert*quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:34 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Ja, je moet gewoon naar hulpeloze meisjes zoeken en ze dan een beetje paaien en hoppa!
Succes!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:03 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik vertel binnenkort alles. Ook of ik dan nog steeds verliefd ben. Zie hem vanavond.
Wat is er ooit mis met een Duitser/Duitse ??quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:42 schreef American_Nightmare het volgende:
Met een Duitser.Moeten we je nu kaalscheren?
![]()
Helemaal niksquote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:32 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Wat is er ooit mis met een Duitser/Duitse ??![]()
![]()
Awwwquote:Op donderdag 21 juli 2005 10:02 schreef TGT het volgende:
Mijne is sowieso mooier![]()
Ja sorry ik ben walgelijk verliefd
Achhh liefquote:Op zaterdag 30 juli 2005 04:01 schreef peter-enzo het volgende:
Ik ben ook verliefd![]()
En zij wellicht ook op mij![]()
Ik heb net zoiets. Ik ben verliefd op iemand die bij de Albert Heijn werkt (ja, hoe verzin je het hè?) en ik durf ook geen enkele stap te zetten. Toch moet ik iets doen, vooral omdat hij over drie weken weggaat en ik hem dan misschien nooit meer ziequote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:14 schreef Koewam het volgende:
* Koewam is verliefd, maar durft niet te vragen of het wederzijds is, zelfs niet op MSN, want is bang een 'gewone vriend' kwijt te raken, als het niet wederzijds is.
Dat heb ik ook gehad was niet wederzijds is nogwel een goede vriendinquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:14 schreef Koewam het volgende:
* Koewam is verliefd, maar durft niet te vragen of het wederzijds is, zelfs niet op MSN, want is bang een 'gewone vriend' kwijt te raken, als het niet wederzijds is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |