Wel me een "deur" samen op de plank is best lachen toch..quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:50 schreef Bosbeetle het volgende:
Oeh ik neem mn vriendin mee windsurfen kijken of ik het dr kan leren![]()
hmm dat helegaar niet romantisch eigenlijk
nouja als het nog ff echt gaat waaien morgen dan ga ik nog wel ff in mn eentje even knallenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:52 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Wel me een "deur" samen op de plank is best lachen toch..
Duh..quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nouja als het nog ff echt gaat waaien morgen dan ga ik nog wel ff in mn eentje even knallen!
het ziet er naar uit dat het gaat aanwakkeren dan kan ik het haar een beetje leren en als ze moe is kan ze naar mij kijken terwijl ik een beetje patserquote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:55 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Duh..
Als er poeder ligt ga ik ook geen lieve meisjes bijles geven..
aaaaaaaaaaaarggggggggggggggkkkkkkkkkkkgggschhhhhh ...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:59 schreef QyRoZ het volgende:
Krijg toch allemaal de vlinders in je strot..
je bent 11, weet je wel wat dat is?quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:59 schreef AnneS het volgende:
Ik ben ook verliefddddden vanaf zaterdag hebben we samen 3 weken vakantie
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:59 schreef QyRoZ het volgende:
Krijg toch allemaal de vlinders in je strot..
Mijne is sowieso mooierquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:44 schreef magicalnight het volgende:
Ik ben supersupersuperverliefdEn het is wederzijds en ik ben übergelukkig!
Ik ben echt zo gelukkig. Kmis haar wel als ze hier niet is (en door die fucking klotige ambetante afstand is dat nogal heel veel)
Mja, mijn lieveke is gewoon zo mooi en zo lief en zo leuk en zo grappig en we kunnen samen zo super marginaal doen en ze kust zo goed en haar buik is zo superleuk om vast te nemen(en niet alleen haar buik
).
Whieeeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
Jij liever dan ik, is alleen maar hinderlijk . . .quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:58 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
het ziet er naar uit dat het gaat aanwakkeren dan kan ik het haar een beetje leren en als ze moe is kan ze naar mij kijken terwijl ik een beetje patser![]()
zo ben ik helemaal niet
Jouw vent is niet verliefd op jou?quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:02 schreef Starlie het volgende:
Jeetje hoe vaak vind je nog een man die verliefd is!!!!!! Leuk voor je hoor!
Ik ben in elk geval ook stapelverliefd op mijn vent! En hij op mij! hij neemt me zelfs mee naar Euro Disney voor 4 dagen!!![]()
Nou ik ga jullie verder niet lastigvallen met mijn verliefdheid!!
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:16 schreef AudreyHepburn het volgende:
Toen vond ik mezelf wel een beetje een kansloze muts..
oei ik moet straks een half jaar wegquote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:16 schreef AudreyHepburn het volgende:
En dan breng je je mokkel naar het station omdat ie op vakantie gaat, en dan sta je dus gewoon te janken als de trein wegrijdt..
Toen vond ik mezelf wel een beetje een kansloze muts..
Mén, mijn mokkel is echt de bom.quote:
Het grappige is dat ik toen ik niet verliefd had zoiets had van: jezus, aanstellerts, doe maar normaal dan doe je al gek genoeg. En nu zit ik zelf zuchtend uit het raam te staren.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 08:44 schreef Frenkie het volgende:
Mijn beauty zegt dat ze ook weinig slaapt en zich slecht kan concentreren door mij
Vet lief
QyRoZ verkloot mijn topic.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:02 schreef QyRoZ het volgende:
Sterf! Ik wil ook verliefd zijn.
Jaloezie en zelfmedelijden in R&P. Het einde van de wereld is nabij, Q.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:18 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik ben gewoon jaloers. Mag dat ook al niet meer?
Pfew, zo ben ik vijf jaar geleden begonnen op FOK! hoor.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jaloezie en zelfmedelijden in R&P. Het einde van de wereld is nabij, Q.
Goed man.. vijf jaar... 0 vooruitgangquote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:23 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Pfew, zo ben ik vijf jaar geleden begonnen op FOK! hoor.
Ik ben gewoon weer terug bij af..
En over 100 jaar ben ik weer levenloos. Zoals ik ook begon. Dat is pas vooruitgang.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:26 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Goed man.. vijf jaar... 0 vooruitgang
Waarom wachten.. alsof er ooit nog wat komtquote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:27 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
En over 100 jaar ben ik weer levenloos. Zoals ik ook begon. Dat is pas vooruitgang.
Want ?quote:Op donderdag 28 juli 2005 10:25 schreef Tristessa het volgende:
Mja nu wel een beetje. Het is alleen de vraag of ik hem nog wel ga zien
.
Nou dit is echt een vreemd verhaal hoor! Het komt er een beetje op neer dat ik dinsdagmiddag een jongen tegenkwam, op straat, die mij vroeg waar de CHN was. (Een hogeschool in Leeuwarden.) Omdat ik zelf nogal slecht in de weg wijzen ben ben ik maar met hem meegelopen. Ik had toch tijd zat (quote:Op donderdag 28 juli 2005 10:38 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Want ?
(. We willen verhalen ! Ontroerende sappige verhalen !
. )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |