quote:Op maandag 18 juli 2005 15:21 schreef Protheus het volgende:
Klinkt meer als een overtollig zuren in je maagwand....ik zou toch maar naar de dokter gaan
Paar pilletjes slikken en het is weer over....
quote:Op maandag 18 juli 2005 15:23 schreef milagro het volgende:
mokkel? is u van de damesliefde dan, dat wist ik niet
Mannetje dus.quote:en ik kan alleen nog maar aan hem denken
Totdat hij andere vrouwen aan het neuken is.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:11 schreef AudreyHepburn het volgende:
En ja, het is wederzijds en het leven is mooi..
Het is een grote blonde vuurspuwende stoere jongen.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:27 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Da's mooi voor je, dame.
A-ha.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:30 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Het is een grote blonde vuurspuwende stoere jongen.
En men denkt dat jij het bent. Maar dat is dus niet zo. Even voor alle duidelijkheid.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:31 schreef -=Bioslock=- het volgende:
A-ha.
Da's dan wel weer erg lief.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:31 schreef AudreyHepburn het volgende:. En toen gingen we gisteren hoog in de flat naar alle lichtjes in Utrecht kijken.
.
BS is niet groot. Maar wel schattigquote:Op maandag 18 juli 2005 15:32 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
En men denkt dat jij het bent. Maar dat is dus niet zo. Even voor alle duidelijkheid.
Ik ben het al eens geweest. Wie is [men]?quote:Op maandag 18 juli 2005 15:32 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
En men denkt dat jij het bent. Maar dat is dus niet zo. Even voor alle duidelijkheid.
Naja, die neuken over een maand of 2 weer een ander kippetje, geen zorgen, geniet ervan!quote:Op maandag 18 juli 2005 15:30 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Het is een grote blonde vuurspuwende stoere jongen.
mannetjes zijn nooit mokkels, mokkels zijn meisjes.quote:
Wie zou er nou niet verliefd op jou worden ? Ik ben eigenlijk ook gewoon wel verliefd op je, maar meer op een soort platonische manier. Primair ben ik verliefd op mijn mokkel, maar dat betekent niet dat ik jou niet apprecieer.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:33 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Ik ben het al eens geweest.
Wie niet ?quote:
Wie is [men]?
Ohja, die. Die dronken aan de bar zal en "bioslock" van fok niet kende?quote:Op maandag 18 juli 2005 15:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik was die nakende, in die wei. Met bier![]()
Nee. Want ik ken bioslock welquote:Op maandag 18 juli 2005 15:35 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Ohja, die. Die dronken aan de bar zal en "bioslock" van fok niet kende?
Ik vond mokkel juist wel een effectieve term voor een niet-scharrel-relatie met mijn vriend-in-wording. Ik vind "vriend" meteen zo klinken alsof we al 6 maanden samen zijn. Voor 2 weken vind ik dat allemaal wat zware terminologie.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:34 schreef milagro het volgende:
[..]
mannetjes zijn nooit mokkels, mokkels zijn meisjes.
vandaar
Dat vraagt om een diepgaand MSN 'gesprek'.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:35 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Wie zou er nou niet verliefd op jou worden ? Ik ben eigenlijk ook gewoon wel verliefd op je, maar meer op een soort platonische manier.
Okay, tof. Maar jij was/bent die blonde stoot aan de bar bij die meet van een paar jaar geleden, he?quote:
Mag dit topic bestaan als we gewoon alleen maar een beetje voor ons uitzuchten in dit topic en af en toe "Hij is zo lief,quote:Op maandag 18 juli 2005 15:35 schreef Copycat het volgende:
Er is al een slowchatttopic in R&P hoor.
Ik hoop niet dat je nu de verkeerde voor je hebt maar ik ben wel blond ja. Met krullen.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:37 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Okay, tof. Maar jij was/bent die blonde stoot aan de bar bij die meet van een paar jaar geleden, he?
hehe wij noemen die fase "henk"quote:Op maandag 18 juli 2005 15:36 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik vond mokkel juist wel een effectieve term voor een niet-scharrel-relatie met mijn vriend-in-wording. Ik vind "vriend" meteen zo klinken alsof we al 6 maanden samen zijn. Voor 2 weken vind ik dat allemaal wat zware terminologie.
mokkels zijn meisjes, klaarquote:Op maandag 18 juli 2005 15:36 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik vond mokkel juist wel een effectieve term voor een niet-scharrel-relatie met mijn vriend-in-wording. Ik vind "vriend" meteen zo klinken alsof we al 6 maanden samen zijn. Voor 2 weken vind ik dat allemaal wat zware terminologie.
quote:Op maandag 18 juli 2005 15:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je nu de verkeerde voor je hebt maar ik ben wel blond ja. Met krullen.
Jaha, echt wel. Aan de bar met MUUSquote:Op maandag 18 juli 2005 15:39 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]. Was je nou op die meet of niet, dat is het enige dat ik wil weten.
.
Verliefd is verliefd.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:40 schreef thomastux het volgende:
oeh, mag je hier ook posten als je tevergeefs verliefd bent?
inderdaad, stoer!quote:Op maandag 18 juli 2005 15:38 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[afbeelding]. Ik kom er zojuist achter dat als je, waar dan ook op fok, op Alt-A drukt, je naar de Active Topic lijst gaat.
Niets, ik kwam er plotseling achter.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:42 schreef thomastux het volgende:
[..]
inderdaad, stoer!
(maar wat heeft dat met dit te maken?)
Mwoah, beetje magertjes voor een topic, die verzuchtingen en 'wat is ie toch liev' posts...quote:Op maandag 18 juli 2005 15:38 schreef AudreyHepburn het volgende:
Mag dit topic bestaan als we gewoon alleen maar een beetje voor ons uitzuchten in dit topic en af en toe "Hij is zo lief,![]()
." posten ? Alsin: er zijn topics voor alle mogelijke dingen die mis gaan in allerlei relaties. Daarom vond ik het gewoon leuk om een topic te hebben voor mensen die juist ontzettend gelukkig zijn.
.
Een cursusje vuurspuwen voor beginners wellicht?quote:Op maandag 18 juli 2005 15:44 schreef Copycat het volgende:
Probeer er iets meer van te maken, dan.
Maar het wordt ook weleens tijd voor een positief topic. Het is toch alleen maar fantastisch om verliefd te zijn, denk ik dan. Er zijn al zoveel topics waar alles misgaat, dan mag er wel een klein plekje zijn waar men alleen maar hoopvol en gelukkig is.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mwoah, beetje magertjes voor een topic, die verzuchtingen en 'wat is ie toch liev' posts...
En geniet vooral van jemannelijk mokkel
.
oeh, tijd om het rationeel te benaderen dan:Dquote:Op maandag 18 juli 2005 15:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lieve email.quote:[...] maar beste beste [bioslock] het lijkt me zeker leuk om contact te houden met je!
dus laat me zeker ff weten of jij het gaat halen. school bedoel ik. want anders
wil ik toch nog wel met jou naar nepal [...]
dan meld ik me ook.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:40 schreef thomastux het volgende:
oeh, mag je hier ook posten als je tevergeefs verliefd bent?
quote:Op maandag 18 juli 2005 15:38 schreef Bosbeetle het volgende:
hehe wij noemen die fase "henk"relatie is ook gelijk zo ...
en, wat doe jij eraan?quote:
Nou ik kan dus niks meer. Ik heb echt het concentratievermogen van een kip op anabolen steroïde. Ik zit al de hele dag te dreutelen, te zuchten, te wiebelen en het schiet allemaal neit op. Sterker nog, mijn hele buik is van slag.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:46 schreef thomastux het volgende:
[..]
oeh, tijd om het rationeel te benaderen dan:D
kunnen jullie die gevoelens sturen?
zoals ik al aangaf ben ik tervergeefs verliefd, kan de bij-effecten van de verliefdheid redelijk onder controle houden(kan nog steeds eten, me concentreren), lukt dat bij jullie ook?
Ik schrijf dan ook niet dat er geen ruimte voor isquote:Op maandag 18 juli 2005 15:45 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Maar het wordt ook weleens tijd voor een positief topic. Het is toch alleen maar fantastisch om verliefd te zijn, denk ik dan. Er zijn al zoveel topics waar alles misgaat, dan mag er wel een klein plekje zijn waar men alleen maar hoopvol en gelukkig is..
stilletjes hunkeren, denken aan, zorgen maken om, ruimte gunnen... alles wat maar constructief en zinnig is.quote:
wie begon hier met "lieve email"s te gooien?quote:Op maandag 18 juli 2005 15:49 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Dit moet geen emotopic worden, daar heb ik geen zin in.
Dat meisje. Ik post ze alleen maar, gecensureerd.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:50 schreef thomastux het volgende:
[..]
wie begon hier met "lieve email"s te gooien?
Ja juf.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik schrijf dan ook niet dat er geen ruimte voor is. Ik vind het een prima onderwerp.
Alleen heeft een opsomtopic van 'ik ben ook zo verliefd' ík ook' 'ik ook' 'ikke niet, maar ik wil zo graag' zo weinig toegevoegde waarde.
Vertel me dan eens waarom je zo verliefd op deze persoon bent, hoe zich dat uit et cetera.
Ja ik kots dus ook een beetje van mezelf, en ik wil mijn werk afmaken, maar ik kan er niks aan doen. Het is sterker dan ik.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:53 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Je zou zo in een film met Hugh Grant kunnen gaan spelen, Au3.
quote:Op maandag 18 juli 2005 15:53 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Je zou zo in een film met Hugh Grant kunnen gaan spelen, Au3.
Lekker toch?quote:Op maandag 18 juli 2005 15:54 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ja ik kots dus ook een beetje van mezelf, en ik wil mijn werk afmaken, maar ik kan er niks aan doen. Het is sterker dan ik..
thnx, nu ben ik ook in een zwijmel buiquote:
Zo van dat zij jou een stukje kaas geeft en jij instinctief weet wat zij daarmee bedoelt?quote:Op maandag 18 juli 2005 16:06 schreef Bosbeetle het volgende:
Dat ze je symbolisch een stukje kaas geeft![]()
quote:Op maandag 18 juli 2005 16:08 schreef AudreyHepburn het volgende:
Uit de categorie "Belachelijke Verliefde Mensen" -verhalen: hij ging mij omtrekken met krijt op zijn door mij met schoolbordverf beschilderde deur..
Idd bioslockquote:Op maandag 18 juli 2005 16:07 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Zo van dat zij jou een stukje kaas geeft en jij instinctief weet wat zij daarmee bedoelt?.
.
in een zoen verwikkeld tijdens een onweersbui gewoon onder een boom blijven staan en later gelukzalig door de regen ergens naartoe lopen .. volgens mij zie je zelden zulke blije mensen in een stortbui lopenquote:Op maandag 18 juli 2005 16:08 schreef AudreyHepburn het volgende:
Uit de categorie "Belachelijke Verliefde Mensen" -verhalen: hij ging mij omtrekken met krijt op zijn door mij met schoolbordverf beschilderde deur..
quote:
wen er maar aanquote:Op maandag 18 juli 2005 16:15 schreef AudreyHepburn het volgende:
Okee, gatverdamme, bij deze walg ik officieel van mezelf.
Ja.quote:
Aha! een reeksquote:
Ik vraag dat alleen maar zodat ik mezelf van minder zwakzinnig & imbeciel voel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |