thnx, nu ben ik ook in een zwijmel buiquote:
Zo van dat zij jou een stukje kaas geeft en jij instinctief weet wat zij daarmee bedoelt?quote:Op maandag 18 juli 2005 16:06 schreef Bosbeetle het volgende:
Dat ze je symbolisch een stukje kaas geeft![]()
quote:Op maandag 18 juli 2005 16:08 schreef AudreyHepburn het volgende:
Uit de categorie "Belachelijke Verliefde Mensen" -verhalen: hij ging mij omtrekken met krijt op zijn door mij met schoolbordverf beschilderde deur..
Idd bioslockquote:Op maandag 18 juli 2005 16:07 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Zo van dat zij jou een stukje kaas geeft en jij instinctief weet wat zij daarmee bedoelt?.
.
in een zoen verwikkeld tijdens een onweersbui gewoon onder een boom blijven staan en later gelukzalig door de regen ergens naartoe lopen .. volgens mij zie je zelden zulke blije mensen in een stortbui lopenquote:Op maandag 18 juli 2005 16:08 schreef AudreyHepburn het volgende:
Uit de categorie "Belachelijke Verliefde Mensen" -verhalen: hij ging mij omtrekken met krijt op zijn door mij met schoolbordverf beschilderde deur..
quote:
wen er maar aanquote:Op maandag 18 juli 2005 16:15 schreef AudreyHepburn het volgende:
Okee, gatverdamme, bij deze walg ik officieel van mezelf.
Ja.quote:
Aha! een reeksquote:
Ik vraag dat alleen maar zodat ik mezelf van minder zwakzinnig & imbeciel voel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |