quote:Op maandag 18 juli 2005 15:21 schreef Protheus het volgende:
Klinkt meer als een overtollig zuren in je maagwand....ik zou toch maar naar de dokter gaan
Paar pilletjes slikken en het is weer over....
quote:Op maandag 18 juli 2005 15:23 schreef milagro het volgende:
mokkel? is u van de damesliefde dan, dat wist ik niet
Mannetje dus.quote:en ik kan alleen nog maar aan hem denken
Totdat hij andere vrouwen aan het neuken is.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:11 schreef AudreyHepburn het volgende:
En ja, het is wederzijds en het leven is mooi..
Het is een grote blonde vuurspuwende stoere jongen.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:27 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Da's mooi voor je, dame.
A-ha.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:30 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Het is een grote blonde vuurspuwende stoere jongen.
En men denkt dat jij het bent. Maar dat is dus niet zo. Even voor alle duidelijkheid.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:31 schreef -=Bioslock=- het volgende:
A-ha.
Da's dan wel weer erg lief.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:31 schreef AudreyHepburn het volgende:. En toen gingen we gisteren hoog in de flat naar alle lichtjes in Utrecht kijken.
.
BS is niet groot. Maar wel schattigquote:Op maandag 18 juli 2005 15:32 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
En men denkt dat jij het bent. Maar dat is dus niet zo. Even voor alle duidelijkheid.
Ik ben het al eens geweest. Wie is [men]?quote:Op maandag 18 juli 2005 15:32 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
En men denkt dat jij het bent. Maar dat is dus niet zo. Even voor alle duidelijkheid.
Naja, die neuken over een maand of 2 weer een ander kippetje, geen zorgen, geniet ervan!quote:Op maandag 18 juli 2005 15:30 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Het is een grote blonde vuurspuwende stoere jongen.
mannetjes zijn nooit mokkels, mokkels zijn meisjes.quote:
Wie zou er nou niet verliefd op jou worden ? Ik ben eigenlijk ook gewoon wel verliefd op je, maar meer op een soort platonische manier. Primair ben ik verliefd op mijn mokkel, maar dat betekent niet dat ik jou niet apprecieer.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:33 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Ik ben het al eens geweest.
Wie niet ?quote:
Wie is [men]?
Ohja, die. Die dronken aan de bar zal en "bioslock" van fok niet kende?quote:Op maandag 18 juli 2005 15:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik was die nakende, in die wei. Met bier![]()
Nee. Want ik ken bioslock welquote:Op maandag 18 juli 2005 15:35 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Ohja, die. Die dronken aan de bar zal en "bioslock" van fok niet kende?
Ik vond mokkel juist wel een effectieve term voor een niet-scharrel-relatie met mijn vriend-in-wording. Ik vind "vriend" meteen zo klinken alsof we al 6 maanden samen zijn. Voor 2 weken vind ik dat allemaal wat zware terminologie.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:34 schreef milagro het volgende:
[..]
mannetjes zijn nooit mokkels, mokkels zijn meisjes.
vandaar
Dat vraagt om een diepgaand MSN 'gesprek'.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:35 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Wie zou er nou niet verliefd op jou worden ? Ik ben eigenlijk ook gewoon wel verliefd op je, maar meer op een soort platonische manier.
Okay, tof. Maar jij was/bent die blonde stoot aan de bar bij die meet van een paar jaar geleden, he?quote:
Mag dit topic bestaan als we gewoon alleen maar een beetje voor ons uitzuchten in dit topic en af en toe "Hij is zo lief,quote:Op maandag 18 juli 2005 15:35 schreef Copycat het volgende:
Er is al een slowchatttopic in R&P hoor.
Ik hoop niet dat je nu de verkeerde voor je hebt maar ik ben wel blond ja. Met krullen.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:37 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Okay, tof. Maar jij was/bent die blonde stoot aan de bar bij die meet van een paar jaar geleden, he?
hehe wij noemen die fase "henk"quote:Op maandag 18 juli 2005 15:36 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik vond mokkel juist wel een effectieve term voor een niet-scharrel-relatie met mijn vriend-in-wording. Ik vind "vriend" meteen zo klinken alsof we al 6 maanden samen zijn. Voor 2 weken vind ik dat allemaal wat zware terminologie.
mokkels zijn meisjes, klaarquote:Op maandag 18 juli 2005 15:36 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik vond mokkel juist wel een effectieve term voor een niet-scharrel-relatie met mijn vriend-in-wording. Ik vind "vriend" meteen zo klinken alsof we al 6 maanden samen zijn. Voor 2 weken vind ik dat allemaal wat zware terminologie.
quote:Op maandag 18 juli 2005 15:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je nu de verkeerde voor je hebt maar ik ben wel blond ja. Met krullen.
Jaha, echt wel. Aan de bar met MUUSquote:Op maandag 18 juli 2005 15:39 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]. Was je nou op die meet of niet, dat is het enige dat ik wil weten.
.
Verliefd is verliefd.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:40 schreef thomastux het volgende:
oeh, mag je hier ook posten als je tevergeefs verliefd bent?
inderdaad, stoer!quote:Op maandag 18 juli 2005 15:38 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[afbeelding]. Ik kom er zojuist achter dat als je, waar dan ook op fok, op Alt-A drukt, je naar de Active Topic lijst gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |