Probeer ze wel eerst zover te krijgen dat ze plechtig beloven je niet te slaan QyRoZ, dat voorkomt een heleboel problemen achteraf.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:34 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Ja, je moet gewoon naar hulpeloze meisjes zoeken en ze dan een beetje paaien en hoppa!
Volgens mij heb jij ongelijkquote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:38 schreef Escape2Dawn het volgende:
Volgens mij is dit de eerste keer dat TS een relatie heeft, want dit is al minstens het tweede topic
Ervaring?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Probeer ze wel eerst zover te krijgen dat ze plechtig beloven je niet te slaan QyRoZ, dat voorkomt een heleboel problemen achteraf.
Yup. Gisteravond nogquote:
Zal ik zeker doen, jij ookquote:Ik zie dat je nog lekker tijdens je werk aan het Fok!ken bent, geniet er nog maar even van!
Vertel!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:52 schreef Christine het volgende:
Oooooh wat een leuk topic
Ik meld me ook aan.
Spannend hoor! Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:03 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik vertel binnenkort alles. Ook of ik dan nog steeds verliefd ben. Zie hem vanavond.
*noteert*quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:34 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Ja, je moet gewoon naar hulpeloze meisjes zoeken en ze dan een beetje paaien en hoppa!
Succes!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:03 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik vertel binnenkort alles. Ook of ik dan nog steeds verliefd ben. Zie hem vanavond.
Wat is er ooit mis met een Duitser/Duitse ??quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:42 schreef American_Nightmare het volgende:
Met een Duitser.Moeten we je nu kaalscheren?
![]()
Helemaal niksquote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:32 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Wat is er ooit mis met een Duitser/Duitse ??![]()
![]()
Awwwquote:Op donderdag 21 juli 2005 10:02 schreef TGT het volgende:
Mijne is sowieso mooier![]()
Ja sorry ik ben walgelijk verliefd
Achhh liefquote:Op zaterdag 30 juli 2005 04:01 schreef peter-enzo het volgende:
Ik ben ook verliefd![]()
En zij wellicht ook op mij![]()
Ik heb net zoiets. Ik ben verliefd op iemand die bij de Albert Heijn werkt (ja, hoe verzin je het hè?) en ik durf ook geen enkele stap te zetten. Toch moet ik iets doen, vooral omdat hij over drie weken weggaat en ik hem dan misschien nooit meer ziequote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:14 schreef Koewam het volgende:
* Koewam is verliefd, maar durft niet te vragen of het wederzijds is, zelfs niet op MSN, want is bang een 'gewone vriend' kwijt te raken, als het niet wederzijds is.
Dat heb ik ook gehad was niet wederzijds is nogwel een goede vriendinquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:14 schreef Koewam het volgende:
* Koewam is verliefd, maar durft niet te vragen of het wederzijds is, zelfs niet op MSN, want is bang een 'gewone vriend' kwijt te raken, als het niet wederzijds is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |