Daar verbaas ik me ook over bij mezelf. Ik ben sinds het uitging met V. nooit meer echt verliefd geweest, en het gevoel is zo heerlijk om weer te hebben !quote:Op donderdag 28 juli 2005 10:56 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond een mail gestuurd maar ik heb nog niks gehoord. Misschien ben ik ook wel iets te ongeduldig
.
Maar och. Ik voel me nu weer eens goed dus dat is ook wel fijn![]()
!
Gaafquote:Op donderdag 28 juli 2005 10:56 schreef Tristessa het volgende:
Maar och. Ik voel me nu weer eens goed dus dat is ook wel fijn![]()
!
Ja dat weet ik nog wel hoor! Bread and roses. Echt een hele goede filmquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gaaf. Nog enig idee welke film het was?
.
quote:
Hij wil maandag alweer naar Leeuwarden gaan! Hij zoekt hier een kamer maar hij zei dat hij ook nog tijd met mij wil doorbrengen (want hij zei dat hij het erg leuk had gevonden met mij) en dan gaan we torte etenquote:
Gaaaaaaafquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:41 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Hij wil maandag alweer naar Leeuwarden gaan! Hij zoekt hier een kamer maar hij zei dat hij ook nog tijd met mij wil doorbrengen (want hij zei dat hij het erg leuk had gevonden met mij) en dan gaan we torte eten.
* Tristessa is blij.
Dan heb je vast wel een kaartje te koop voor die depressieve bende begin volgend jaar in Rotterdam?quote:
Nice try, maar neequote:Op donderdag 28 juli 2005 17:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dan heb je vast wel een kaartje te koop voor die depressieve bende begin volgend jaar in Rotterdam?.
Heerlijk gevoel he ? Ik ken het. En dan zit je ondertussen ook nog om jezelf te lachen omdat je zo moet lachen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:42 schreef Tristessa het volgende:
Wehehehehe, ik ben echt triest. Ik kan alleen nog maar lachen.
Ja echt geweldigquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:46 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Heerlijk gevoel he ? Ik ken het. En dan zit je ondertussen ook nog om jezelf te lachen omdat je zo moet lachen..
Nou als dat zo hoort moet het maar hè?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:42 schreef American_Nightmare het volgende:
Met een Duitser.Moeten we je nu kaalscheren?
Ja, je moet gewoon naar hulpeloze meisjes zoeken en ze dan een beetje paaien en hoppa!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:40 schreef QyRoZ het volgende:
Misschien moet ik ook maar eens de straat op gaan.
Probeer ze wel eerst zover te krijgen dat ze plechtig beloven je niet te slaan QyRoZ, dat voorkomt een heleboel problemen achteraf.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:34 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Ja, je moet gewoon naar hulpeloze meisjes zoeken en ze dan een beetje paaien en hoppa!
Volgens mij heb jij ongelijkquote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:38 schreef Escape2Dawn het volgende:
Volgens mij is dit de eerste keer dat TS een relatie heeft, want dit is al minstens het tweede topic
Ervaring?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Probeer ze wel eerst zover te krijgen dat ze plechtig beloven je niet te slaan QyRoZ, dat voorkomt een heleboel problemen achteraf.
Yup. Gisteravond nogquote:
Zal ik zeker doen, jij ookquote:Ik zie dat je nog lekker tijdens je werk aan het Fok!ken bent, geniet er nog maar even van!
Vertel!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:52 schreef Christine het volgende:
Oooooh wat een leuk topic
Ik meld me ook aan.
Spannend hoor! Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:03 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik vertel binnenkort alles. Ook of ik dan nog steeds verliefd ben. Zie hem vanavond.
*noteert*quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:34 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Ja, je moet gewoon naar hulpeloze meisjes zoeken en ze dan een beetje paaien en hoppa!
Succes!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:03 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik vertel binnenkort alles. Ook of ik dan nog steeds verliefd ben. Zie hem vanavond.
Wat is er ooit mis met een Duitser/Duitse ??quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:42 schreef American_Nightmare het volgende:
Met een Duitser.Moeten we je nu kaalscheren?
![]()
Helemaal niksquote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:32 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Wat is er ooit mis met een Duitser/Duitse ??![]()
![]()
Awwwquote:Op donderdag 21 juli 2005 10:02 schreef TGT het volgende:
Mijne is sowieso mooier![]()
Ja sorry ik ben walgelijk verliefd
Achhh liefquote:Op zaterdag 30 juli 2005 04:01 schreef peter-enzo het volgende:
Ik ben ook verliefd![]()
En zij wellicht ook op mij![]()
Ik heb net zoiets. Ik ben verliefd op iemand die bij de Albert Heijn werkt (ja, hoe verzin je het hè?) en ik durf ook geen enkele stap te zetten. Toch moet ik iets doen, vooral omdat hij over drie weken weggaat en ik hem dan misschien nooit meer ziequote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:14 schreef Koewam het volgende:
* Koewam is verliefd, maar durft niet te vragen of het wederzijds is, zelfs niet op MSN, want is bang een 'gewone vriend' kwijt te raken, als het niet wederzijds is.
Dat heb ik ook gehad was niet wederzijds is nogwel een goede vriendinquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:14 schreef Koewam het volgende:
* Koewam is verliefd, maar durft niet te vragen of het wederzijds is, zelfs niet op MSN, want is bang een 'gewone vriend' kwijt te raken, als het niet wederzijds is.
Zou houden !!quote:Op zondag 31 juli 2005 11:44 schreef QyRoZ het volgende:
Nope. Nog steeds niet verliefd.
"Het komt nog wel. Gewoon geduld hebben."quote:Op zondag 31 juli 2005 11:44 schreef QyRoZ het volgende:
Wees blij, ik dacht dat ik er vanaf was, blijkt nu ik vandaag weer eens vrij ben van werk dat ik d'r toch mis. Probleem is dat het waarschijnlijk toch niks wordtquote:Op zondag 31 juli 2005 11:44 schreef QyRoZ het volgende:
quote:
Graancirkels zijn tofquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:36 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Ik jou ookGisteren was loik!
![]()
Sweet lovin'![]()
wat krijgen we nouquote:Op zondag 31 juli 2005 12:58 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Wees blij, ik dacht dat ik er vanaf was, blijkt nu ik vandaag weer eens vrij ben van werk dat ik d'r toch mis. Probleem is dat het waarschijnlijk toch niks wordt
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:54 schreef anoukforza het volgende:
[..]
Tussen mij en mn vriend gaat het sinds een goed gesprek vorige week weer de hele goede kant op![]()
![]()
Mijn klus is twee dagen langer (geheel Fok!ongerelateerd natuurlijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:40 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Zeg, jij zou toch niet meer Fok!ken op je werk?.
Ja, dat dacht ik dus ook. Blijkbaar is de liefde niet aan mij besteed, evenals succes op het werk..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:54 schreef anoukforza het volgende:
[..]
wat krijgen we nouik dacht dat het wat was
*ziet wat post aankomen en een afspraakje met mij op een zomerse dag in Amsterdam oke?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:33 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus ook. Blijkbaar is de liefde niet aan mij besteed, evenals succes op het werk..
*ziet een depressie aankomen*![]()
In het verleden is het wel eens slecht afgelopen met mensen die op de trein naar Duitsland werden gezet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:27 schreef Tristessa het volgende:. Helaas heb ik hem gisteren op de trein moeten zetten terug naar Duitsland maar ik heb er goede moed in dat hij snel weer hier komt
.
Niet met de Duitsers zelf!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:17 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
In het verleden is het wel eens slecht afgelopen met mensen die op de trein naar Duitsland werden gezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |